a TripAdvisor company

2. 7,6

3. 7,4

Heidi61

Wat een deceptie.
Twee avonden met een voucher gegeten. Eerste avond eten zowel als bediening echt onprettig.
Hurrt hurry en wegwezen leek het motto.
Tweede avond dan maar volgens de kaart. Pasta met scampi's niet onaardig...de scampi's dan.
Bediening wederom ongeinteresseerd, vluchtig en flauw....dat maakt het decor daarmee ook niet fijn.
Jammer....zoete zoen? Een natte klapzoen.....maar daar zullen ook fans voor zijn :-)

Gegeten op 7 juli 2016

femke-maria

Volgens mij maakt het niet uit wat je hier bestelt, al is het een gerecht dat je normaal gesproken helemaal niet lust. Als deze kok het klaarmaakt, lust je alles. Dit is de reden waarom een mens uit eten gaat: dit kun je thuis echt niet nadoen. Het eten was echt ontzettend lekker, verrassend, niet te vet, en zelfs gezond want er zat ook volop heerlijke groente bij. Het was ook helemaal niet duur.
Een echte aanrader, we hebben zelden zo lekker gegeten. De enige keer die in me opkomt die vergelijkbaar was, was in een peperduur restaurant met een bruiloft. En dit was helemaal niet duur, dus top!
Nog een pluspuntje: wij hadden een 3 gangen menu gekozen en ik mocht kosteloos het hoofdgerecht laten vervangen door iets anders van de kaart! Achteraf gezien was dat misschien helemaal niet nodig geweest, want wat ik al zei: het maakt hier volgens mij niet uit wat je eet, het is allemaal heerlijk.

Gegeten op 24 maart 2016

marja149

De bediening was erg vlot en vriendelijk,vooral Paticia, we hebben er alle morgens ons ontbijjt genoten en 1x gedineerd.Sfeervol ingericht.

Gegeten op 9 februari 2016

Allessie1

We hebben diverse dagen heerlijk gegeten in de Zoete Zoen. Leuk restaurant, ontvangst goed. Gezellige sfeer. Veel aandacht wordt besteed aan het opdienen van de gerechten, Alles op het bord klopte. Van voorgerecht, tot nagerecht. Mooi opgemaakt met verassende verschillende heerlijke smaken. Vriendelijk personeel die bij elke gang uitleg gaf. Daarnaast nog de heerlijke wijn. Compliment voor het gehele team! Heerlijke avonden gehad. Aanrader!!!

Gegeten op 18 januari 2016

Polderboy

Mooie lunchgerechten (salades) met landbrood. Perfect verzorgd. Biefstuk bij diner was minder dan verwacht (smaakte een beetje naar lever). Het andere hoofdgerecht was wel goed. De vriendelijkheid van de bediening maakt veel goed. Goede huiswijn!
Zeker de moeite waard.

Gegeten op 6 januari 2016

michelm83

Alles prima in orde. Lekkere gerechten. Zeer smaakvol. Wel wat grote porties.
Als je 3 gangen eet, ga je tonnetje rond naar buiten.

JanHor

Gisteren een driegangenmenu gegeten bij de Zoete Zoen in Valkenburg. Vooraf verse Hollandse garnaaltjes op een bedje van sla. Mooi gegarneerd, lekkere dressing, goed van smaak. Hoofdgerecht was een mixed grill. Lekker stukje kip, mals stukje varkenshaas, alleen het biefstukje was veel te doorbakken en kreeg daardoor een leversmaak. De gastvrouw reageerde zeer attent en vriendelijk op onze opmerking daarover: volgende keer meteen reclameren als er iets niet goed is, dan kan er iets aan worden gedaan. We kregen ter compensatie een kopje koffie aangeboden. Dessert was heerlijk: witte chocolademousse met Nutella (!) ingevroren tot een heerlijk ijsje, niet te zoet, maar wel machtig. Fijn restaurant, waar we graag terugkomen.

Gegeten op 10 september 2015

jet72

Wederom een keer naar De Zoete Zoen en nu ook was alles top. Vriendelijk, gastvrij en een geweldige keuken. Dit verwacht je niet van een Landal park. Ik raad dan ook locale mensen aan om een keer de Cauberg te beklimmen.

Gegeten op 14 november 2014

MenCN

Na twee jaar opnieuw tijdens onze vakantie bij Landal de Cauberg in dit restaurant geweest voor een heerlijk diner of gewoon even voor een drankje. Heel leuk was dat we direct na aankomst herkend werden en warm werden begroet.
Wij vinden het nog steeds een geweldig restaurant met uitstekend, gezellig en geïnteresseerd personeel. In de zomermaanden is de kaart iets toegankelijker gemaakt voor gezinnen met kinderen, maar dat heeft de kwaliteit niet negatief beïnvloed. Absoluut een aanrader dit restaurant met goede ambiance en leuk terras.

Gegeten op 9 september 2014

chai

Bijna op de top van de Cauberg staat een betrekkelijk nieuw sfeervol en toegankelijk restaurant.
Het staat bij een vakantiepark en daar komen waarschijnlijk ook de meeste gasten vandaan. Restaurant leent zich dus uitstekend om even ongedwongen wat te eten. Leuke kaart, verse en smakelijke producten, ook vis en vegetarisch prima in orde. Ontspannen, correcte bediening.

Gegeten op 7 september 2014

Schrijf zelf een recensie over Restaurant & Schenkerij De Zoete Zoen in Valkenburg

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant & Schenkerij De Zoete Zoen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.