Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Restaurant & Schenkerij De Zoete Zoen

1. Restaurant
  2. Frans-internationaal

Restaurant & Schenkerij De Zoete Zoen

1. Restaurant
  2. Frans-internationaal
  1. Toon telefoonnummer 043 601 01 70

savatara

Meerder malen verbleven op Landal de Cauberg, prima park, maar helaas ook voor het tweede jaar als het om eten gaat bij De Zoete Zoen een behoorlijk tegenvaller.
Wat is er moeilijk aan een goede friet bakken, kroket of hamburger?
Op zich een mooi ingericht restaurant in een hele mooie omgeving.
Het moet niet zo moeilijk zijn, om met een beetje aandacht en liefde iets leuks en lekkers op tafel te zetten De Zoete Zoen maak er wat van!

Gegeten op 13 juni 2014

jet72

Afgelopen weekend naar festival in Valkenburg en bij de Zoete Zoen gegeten. Wat een toppertje is dit. Bediening erg gastvrij, niets is hen teveel. Fijn dat dit nog bestaat. Koks krijgen een pluim. Tournedos perfecte gebakken en de Spare ribs van mijn dochter super smakelijk. Ga zo door, wij komen dan zeker snel terug.

Gegeten op 24 mei 2014

Rvincken

Deze week gegeten bij de zoete zoen , ik ben dol op asperges , dus had als voorgerecht een heerlijke salade met gerookte zalm en gemarineerde asperges ,als hoofdgerecht de lam met asperges en daar zat een heerlijke honing mosterd saus bij , als dessert hadden we na advies van de medewerkster een heerlijk frisse kwart baverois met roodfruit en als afsluiter een kop koffie waar een huisgemaakte lolly bij zat ,deze avond hebben we heerlijk gegeten en ook genoten van de service van de medewerkster .
Hier komen we zeker nog een keer terug.

Gegeten op 19 mei 2014

Ruditr

Eigenlijk gaan we nooit eten in restaurants die op vakantieparken liggen maar op aanraden van een vriend zijn we toch gegaan. Bij binnenkomst werden we vriendelijk verwelkomd. Ik moet zeggen dat we zeer verrast waren door de kwaliteit. We kregen een smakelijke amuse met een goed bolletje brood. Als voor gerecht hadden we de rosbief en de aardappelsoep. Heerlijk, niets mis mee. Als hoofdgerecht hadden we lamsbout met boterzachte asperges van de speciale aspergekaart en de kalfsoester. Heel goed gebakken. Wederom erg lekker. Na het hoofdgerecht vroeg de attente serveerster of we nog een dessert willen en raadde ons de trifle van Bastognekoekjes aan. Ze wist te vertellen dat deze erg lekker was en dat had ze niet gelogen.
Als wij weer eens in de buurt zijn gaan we zeker terug. Bedankt voor de fijne avond.

Gegeten op 6 mei 2014

Sjeufke83

Van het begin tot het einde perfecte avond gehad. Veel variatie in de menukaart en totaal geen problemen met aanpassingen van gerechten vanwege dieet. Kortom een echte aanrader.

Gegeten op 18 mei 2014

biagio123

Na een heerlijke wandeling lekker gaan eten. We werden warm ontvangen. Personeel erg vriendelijk echte limburgse gastvrijheid.
Het eten was voortreffelijk zeer smaakvol en een ruime keuze. De sfeer was gezellig en de bediening zorgde ervoor dat we niets tekort kwamen. Zeker een aanrader.

BerryH

Decor: het geheel ziet er gezellig uit en de sfeer is goed.
Service: de bediening komt wel professioneel over maar het komt op mij soms een beetje te gemaakt over. Er was regelmatig een miscommunicatie tussen ons en de bediening, wij verstonden hun niet goed of zij verstonden ons niet goed. We dachten toch echt dat we nog in Nederland waren.
Eten: er wordt een goede poging gedaan om je iets fatsoenlijks voor te schotelen maar het is het vaak net niet. Ouderwetse elementen in de gerechten, (soms) geen verse producten of te weinig smaak in het gerecht. Wat voor ons een positieve verrassing was, was de chocoladelollie bij de koffie. Je kunt deze ook los bestellen en was erg lekker.

Gegeten op 6 december 2013

Testkok

Bij een restaurant op een vakantiepark verwacht ik geen culinaire hoogstandjes en dit restaurant voldoet aan die verwachtingen. De kaart is zoals je verwacht: saté, biefstuk, stukje gebakken vis en alles geserveerd met wat friet en sla.
Het vlees wordt geserveerd met een vrij zoute saus die uit een pakje lijkt te komen. De bijgerechten zijn niet meer van deze tijd: boontjes met wat spek erom, aardappelpuree, gegratineerde aardappel (dat alles naast de frietjes) en wat doperwten en wortelen. Bovendien lijken de groenten niet vers.
Zoals gezegd, het voldoet aan de verwachtingen van een restaurant waar je vooral komt als je lekker op vakantie bent en geen zin hebt in koken.
De prijs is echter behoorlijk hoog voor de kwaliteit die geleverd wordt.

Gegeten op 19 augustus 2013

mark1234567891011121314

Weekje Landal gedaan. 2x eten afgehaald in deze periode. 2e maal had de kok 1 van de kroketten laten springen en deze toch maar in het zakje meegegeven. Jammer. Dit had hij moeten zien. Verder waren de afhaalporties dik in orde en goed warm. Dus ondaks de kapotte kroket een dikke voldoende.

Gegeten op 25 augustus 2013

Peeder

Goed gegeten in een leuke ambiance. Bediening is zeer gastvrij en er wordt goed opgelet of alles nog voldoende is. Eten was prima. Vegetarisch gerecht (flensjes met geitenkaas) smaakte prima. Erg handig dat je een wijnfles krijgt en dat dit na afloop wordt opgemeten.

Schrijf zelf een recensie over Restaurant & Schenkerij De Zoete Zoen in Valkenburg

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant & Schenkerij De Zoete Zoen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.