Restaurant & Schenkerij De Zoete Zoen

1. Restaurant
  2. Frans-internationaal
  1. Toon telefoonnummer 043 601 01 70

jet72

Wederom een keer naar De Zoete Zoen en nu ook was alles top. Vriendelijk, gastvrij en een geweldige keuken. Dit verwacht je niet van een Landal park. Ik raad dan ook locale mensen aan om een keer de Cauberg te beklimmen.

Gegeten op 14 november 2014

MenCN

Na twee jaar opnieuw tijdens onze vakantie bij Landal de Cauberg in dit restaurant geweest voor een heerlijk diner of gewoon even voor een drankje. Heel leuk was dat we direct na aankomst herkend werden en warm werden begroet.
Wij vinden het nog steeds een geweldig restaurant met uitstekend, gezellig en geïnteresseerd personeel. In de zomermaanden is de kaart iets toegankelijker gemaakt voor gezinnen met kinderen, maar dat heeft de kwaliteit niet negatief beïnvloed. Absoluut een aanrader dit restaurant met goede ambiance en leuk terras.

Gegeten op 9 september 2014

chai

Bijna op de top van de Cauberg staat een betrekkelijk nieuw sfeervol en toegankelijk restaurant.
Het staat bij een vakantiepark en daar komen waarschijnlijk ook de meeste gasten vandaan. Restaurant leent zich dus uitstekend om even ongedwongen wat te eten. Leuke kaart, verse en smakelijke producten, ook vis en vegetarisch prima in orde. Ontspannen, correcte bediening.

Gegeten op 7 september 2014

kim119

Goed eten, ook kans eten af te halen of een bbqarrangement te boeken en af te halen. Vriendelijk personeel, denkt mee en doen hun best.

Gegeten op 4 september 2014

zondermeer

Het restaurant ziet er erg leuk uit vanbinnen, goede sfeer. Het personeel is net en correct. Tot je ze zegt dat er iets niet in orde is, dan worden ze ronduit nasty. Ijs met kersen is ten zeerste af te raden aangezien het is gedrenkt in yoghurt die de smaak compleet verpest. Geen aanrader dit restaurant.

Gegeten op 2 september 2014

savatara

Meerder malen verbleven op Landal de Cauberg, prima park, maar helaas ook voor het tweede jaar als het om eten gaat bij De Zoete Zoen een behoorlijk tegenvaller.
Wat is er moeilijk aan een goede friet bakken, kroket of hamburger?
Op zich een mooi ingericht restaurant in een hele mooie omgeving.
Het moet niet zo moeilijk zijn, om met een beetje aandacht en liefde iets leuks en lekkers op tafel te zetten De Zoete Zoen maak er wat van!

Gegeten op 13 juni 2014

Rvincken

Deze week gegeten bij de zoete zoen , ik ben dol op asperges , dus had als voorgerecht een heerlijke salade met gerookte zalm en gemarineerde asperges ,als hoofdgerecht de lam met asperges en daar zat een heerlijke honing mosterd saus bij , als dessert hadden we na advies van de medewerkster een heerlijk frisse kwart baverois met roodfruit en als afsluiter een kop koffie waar een huisgemaakte lolly bij zat ,deze avond hebben we heerlijk gegeten en ook genoten van de service van de medewerkster .
Hier komen we zeker nog een keer terug.

Gegeten op 19 mei 2014

Ruditr

Eigenlijk gaan we nooit eten in restaurants die op vakantieparken liggen maar op aanraden van een vriend zijn we toch gegaan. Bij binnenkomst werden we vriendelijk verwelkomd. Ik moet zeggen dat we zeer verrast waren door de kwaliteit. We kregen een smakelijke amuse met een goed bolletje brood. Als voor gerecht hadden we de rosbief en de aardappelsoep. Heerlijk, niets mis mee. Als hoofdgerecht hadden we lamsbout met boterzachte asperges van de speciale aspergekaart en de kalfsoester. Heel goed gebakken. Wederom erg lekker. Na het hoofdgerecht vroeg de attente serveerster of we nog een dessert willen en raadde ons de trifle van Bastognekoekjes aan. Ze wist te vertellen dat deze erg lekker was en dat had ze niet gelogen.
Als wij weer eens in de buurt zijn gaan we zeker terug. Bedankt voor de fijne avond.

Gegeten op 6 mei 2014

Sjeufke83

Van het begin tot het einde perfecte avond gehad. Veel variatie in de menukaart en totaal geen problemen met aanpassingen van gerechten vanwege dieet. Kortom een echte aanrader.

Gegeten op 18 mei 2014

biagio123

Na een heerlijke wandeling lekker gaan eten. We werden warm ontvangen. Personeel erg vriendelijk echte limburgse gastvrijheid.
Het eten was voortreffelijk zeer smaakvol en een ruime keuze. De sfeer was gezellig en de bediening zorgde ervoor dat we niets tekort kwamen. Zeker een aanrader.

Schrijf zelf een recensie over Restaurant & Schenkerij De Zoete Zoen in Valkenburg

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant & Schenkerij De Zoete Zoen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.