a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Japans
  1. Toon telefoonnummer 010 486 39 62

SFNaber

Het restaurant zat vol en namen wij plaats aan de bar om een hapje te eten. De sushi, groenten & gamba's in tempura en kipreepjes waren lekker. De service was goed, oplettend en aardig. Ik mis wat gezelligheid in deze ambiance.

Gegeten op 15 juli 2015

moushimoushi

In het verleden wel vaker bij Ono gegeten, dit keer met een bon van Groupon. Ondanks dat het met bon was, was het eten zeker niet slechter zoals wat menig restaurants wel met bonnen-menu's doen. Heerlijke eten, goede service en een relaxte sfeer.

Gegeten op 15 juni 2015

Vallie

Hier vorige week eindelijk weer eens gegeten.
Was alweer een jaartje geleden, er is een flinke personeelswissel geweest, we herkende niemand meer.
Maar niks ten nadele, we werden vriendelijk ontvangen.
We hadden de groupon voor 4 personen.
en begonnen met een kleine amuse.
Daarna kregen we allemaal een bordje met verschillende sushi en wat zalm sashimi, niks op aan te merken.
Daarna kregen we wat yakitori en garnaal.
En vervolgens wat warme vis en vlees gerechten.
dit laatste was helaas een beetje karig en we hebben dus extra nog sushi erbij besteld daarna.
als dessert de welbekende marshmallow ijsjes, niet heel bijzonder.

De huiswijnen waren lekker maar niet speciaal, al met al weer goed gegeten maar je merkt wel dat er dingen verandert zijn qua personeel.
En we vonden dat je dit keer met de groupon niet heel veel/bijzonders kreeg en dat is ook wel anders geweest.

Volgende keer weer eens a la carte eten eens kijken hoe het dan is.

Gegeten op 10 juni 2015

Plcr

Had voor mijn verjaardag een giftfortwo bon gehad. En doordat ik viavia al had gehoord dat de sushi daar goed is, was mijn keuze snel gemaakt.
Ono staat op een mooie plek en is mooi en sjiek ingericht. We werden goed ontvangen en er werdook goed uitgelegd wat we voor mijn bon konden verwachten. Sushis waren verrukkelijk en echt een verschil met alle andere all you can eat sushi restaurants. Enige opbouwend kritiek is dat voor zo een sjieke tent ook netjes zou zijn dat ze met je meelopen en helpen je jas te pakken. Maar verder was het helemaal top.

Gegeten op 23 april 2015

Mark_1978

Wederom heerlijk gegeten bij Ono, de crunchy spicy shrimp blijft samen met de dragon rolls favoriet. Je betaalt wel meer dan je zou bij een "all you can eat" concept, maar wij vinden het verschil in prijs meer dan waard. De service was iets minder, mogelijk vanwege nieuw personeel, maar het was nog steeds prima.

Gegeten op 7 mei 2015

Jofie

Zondagavond voor de 2e keer bij Ono geweest. Moet gezegd een eigentijds zeer moderne inrichting waarbij het zitcomfort erg afhankelijk is van de plek die je krijgt aangewezen. Kan een bank zonder rugleuning zijn. ! Het eten is zeer exclusief, mooie speciale gerechtjes heerlijk van smaak. De wijn was eveneens passend en prettig om te drinken. Je moet even zoeken voor je de kaart begrijpt, maar men geeft graag uitleg. Alles samenvattend leuk om zo af en toe eens te doen, maar vergis je niet geen "all you can eat" prijs , maar dat zijn de gerechtjes ook niet. Een exclusief restaurant aan het water met een uitgebreide kaart met fantastische gerechten. Maar wilt u een avond romantisch dineren, dan is dit wellicht te kil en eigentijds om die sfeer te realiseren. Maar goed is het zeker en betaalbaar.

Gegeten op 26 april 2015

BenR

We zijn hier gaan eten met een Groupon voor een viergangenmenu. Toen we aan kwamen, moesten we erg lang wachten tot we werden opgevangen. Vooraf kregen we een lekkere amuse met garnaal. Helaas had mijn vriend maar een garnaaltje ipv meerdere gekregen. De sashimi en sushi was zoals altijd heerlijk. De loempia met eend laakte helaas eend. Ook vonden we het jammer dat we niet de coquille in pittige roomsaus kregen. Die is altijd super! De vis van het hoofdgerecht was laag op smaak en de kip was oké. Het eten was minder bijzonder dan dat we van Ono gewend zijn... De pinot blanc die we gekozen hadden was prima.

Gegeten op 25 maart 2015

GenietVanHetEten

Mijn vriendin had zin in sushi, dus besloot ik om haar met een bezoekje aan Ono te verrassen.
Met het reserveren ging het niet soepel. We mochten van de telefoniste tegen half 6 aan tafel zitten, maar moesten al tegen 7u weg zijn. Dat kan je toch niet tegen een gast zeggen. Je biedt een tafel aan of je houdt je mond. Zeer onprofessioneel. Het leek me ongepast om dit nog aan mijn vriendin te vertellen.
We waren redelijk vroeg bij het restaurant en konden gerust plaats nemen.Het restaurant was toen leeg, maar later op de avond werd het drukker.
Een nieuweling hielp ons, die af en toe fouten maakte bij de uitleg van de gerechten. Gelukkig hebben we geduld hiervoor. Maar als je jezelf als een high end sushi restaurant profileert, dan hoor je je personeel goed te begeleiden. Jouw gasten dienen hiervan geen last te ondervinden.
We bestelden eerst hun vegetarische sushi en sushi met king crab. De 3 gerechtjes waren heerlijk.
Daarna bestelden we de st. jacobschelp, de beef tataki en udon noodles. De smaak van de schelp viel weg doordat de romige saus pittig was.
De beef tataki was lekker mals en kwalitatief goed vlees. Overall hebben we redelijk gegeten.

Echter mag hun gastvrijheid verbeteren. Als je in een restaurant veel betaalt, dan dient het vanzelfsprekend te zijn dat OOK de ambiance en de service aangenaam zijn.

Gegeten op 11 maart 2015

marc150

Enkele jaren geleden hier naar volle tevredenheid met een Groupon gegeten. Aangezien we een weekend in Rotterdam waren hoefden we niet lang na te denken over waar we zouden gaan eten, Ono! Wat een tegenvaller... Wij eten vaak en in zowat alle landen sushi echter of de koks hadden een slechte dag of wij zijn te verwend maar de sushi bij Ono was smaakloos en duur, 79 euro voor in totaal 24 stuks sushi is wat veel van het goede. Daarnaast zouden de toiletten wat vaker gepoetst mogen worden. Wij zullen hier niet meer terug gaan.

Gegeten op 21 maart 2015

saravisser

Heerlijke sushi! Zoveel beter dan een all you can eat keten. Mooie gerechten, duidelijk en professionele uitleg en mooi opgediend. Service was in principe goed behalve dat we erg lang op onze drankjes moeten wachten maar dit kan natuurlijk een incident zijn. Daarnaast zat ik op een bank zonder rugleuning en dit ging wel tegenstaan na een zit van ruim 1,5 uur. Maar ik ga zeker nog een keer terug want het eten is erg lekker en dat is het belangrijkste. Als laatste was de locatie aan het water ook helemaal geweldig.

Gegeten op 21 maart 2015

Schrijf zelf een recensie over Ono in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Ono. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.