Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Ono

2. Japans
  3. Topper 2014
  1. Toon telefoonnummer 010 486 39 62

iestougi

Zeer goed gegeten bij Ono afgelopen donderdag! Sushi was enorm vers, voornamelijk de sashimi was van perfecte kwaliteit. Goede service, enorm vriendelijke manager. Vind de prijs wel enigszins duur, maar de kwaliteit is daarin tegen wel weer erg goed. Van mij mogen die banken wel een leuning hebben, of ipv van banken gewoon stoelen; voor mensen met een al niet te goede rug is dit niet echt fijn zitten. Al met al; goed gegeten, vriendelijke bediening - wel wat prijzig voor een student + de banken bevielen ons niet zo.

Gegeten op 26 september 2014

warmerdam

Via de restaurant week bij Ono gaan eten. Na de vele goede recensies gelezen te hebben waren we erg benieuwd hoe wij Ono zouden ervaren. Als eerste gang kregen we sushi die wij erg lekker vonden en vol smaak zatten. Daarna kregen we een st.jacobs schelp met coquilles erin. Deze waren lekker zacht en lekker pittig. Als derde gang kregen we een Bento box, deze was ook goed van smaak. Wij gaan zeker nog een keertje bij Ono eten en dan de kaart uit proberen.

Gegeten op 31 augustus 2014

henkdam

Prima restaurant, dat Ono. Moderne minimalistische inrichting, vriendelijk personeel dat van de hoed en de rand weet, en werkelijk heerlijke gerechten. Met name het pittige gerecht met St. Jacobs schelpen zal ik me nog lang herinneren. Maar ook de sushi's zijn prima, de schotel met verschillende rauwe vissoorten, en zelfs de toetjes (toch niet het eerste waaraan je denkt in een Aziatisch restaurant). O, en neem bij het nagerecht vooral een glaasje Japanse pruimenwijn. Lekker!

Gegeten op 5 september 2014

ndew

Sinds lange tijd weer bij ono gegeten. Het eten was nog net zo heerlijk als we ons herinnerden. Zalige sushi met verse vis en geen diepvries dingen. De kleine gerechten waren heerlijk. Vooral de ebi kaki. Echt genoten.
De dames van de bediening waren heel vriendelijk. Ze weten ook echt wat ze serveren.
Enige wat we minder vonden was dat de dwarse balk in het restaurant er smerig uitzag. Dat kan niet in stijlvol ingericht restaurant als ono. Daarbij vinden we het ook niet passend dat sommige prijzen op de toch al te verbogen menukaarten met balpen getracht zijn te wijzigen. Laat gewoon een paar nieuwe drukken. Dezel twee zaken doen afbraak aan de uitstraling.

gasttom

Voldoende parkeergelegenheid, maar wel betaald.
Het restaurant heeft een open karakter en is echt van deze tijd.
De bediening is vlot en voorkomend.
Een aantal gerechten viel ons echter behoorlijk tegen.
Veel te zout waardoor je niet meer proeft wat je eet. Indien je goede kwaliteit gebruikt dan moet je het niet gaan verpesten door teveel zout toe te voegen. Zet de zoutpot op tafel, zodat iedereen dit zelf kan beslissen.
Ook geen mals vlees. Geen goede prijs/kwaliteitverhouding.
De volgende keer gaan we weer eens naar een ander Japans restaurant.

Gegeten op 20 februari 2014

herman.ronk

Naar aanleiding van de goede reviews hebben we dit restaurant ook eens geprobeerd. Maar wat een tegenvaller, geen van de gerechten springen er echt uit.. De spicy rolls zou ik nog niet eens als mild omschrijven en eigenlijk hebben geen van de gerechten een uitgesproken smaak. Veel van de sushi lijkt ruim van te voren klaargemaakt.

Het interieur is modern, maar in mijn ogen zijn ze daar net even te ver in doorgeslagen waardoor het zeker met deze verlichting net even te kil wordt. De kaarsjes maken al een hoop goed, maar ze zouden goed doen aan iets warmere verlichting.

Voor mensen die niet al te vaak sushi eten is dit een prima (maar duur) alternatief voor de all you can eat gelegenheden, maar als je wat luxer gewent bent kan je Ono beter overslaan.

Gegeten op 15 augustus 2014

JackJ

Komen al jaren bij Ono met veel plezier. Beste sushi in Rotterdam e.o. by far!
Maar...het wordt weleens tijd voor een nieuwe kaart met wat andere creaties! Lijkt me sowieso voor de chef ook leuk?! Bovendien zijn de huidige kaarten vaak gekreukt, vies en met pen bewerkt.

Gegeten op 3 juli 2014

Longbeard

Ono is een goed restaurant met een discrete goede bediening. Uitstekende verrassende gerechten. Dit Japanse restaurant steekt met kop en schouders boven de 'gewone' japanner uit.

Gegeten op 7 juli 2014

Proever33059

Door goede vriendin uitgenodigd voor een diner bij Ono. Ik ben dol op Japans eten en als ik dat nog niet was geweest zou ik het hier wel geworden zijn. Verrassingsmenu van de chef was voortreffelijk, kan niet anders zeggen.
Personeel was vriendelijk en de bediening was onberispelijk.
Ik geef niet gauw een 10 maar Ono verdient het. Aanrader met stip.

Gegeten op 10 juni 2014

Claropet

Dinerbon Tapas voor 2 ingewisseld. Erg magere maaltijd voor de prijs. Eten niet slecht, maar restaurant met grote trek verlaten. Voorgerecht bestond uit een paar sushi's. Hoofdgerecht een gevulde jacobsschelp en een paar flintertjes ossehaas.
Bediening niet onvriendelijk, maar afstandelijk, evenals de inrichting.

Gegeten op 21 mei 2014

Schrijf zelf een recensie over Ono in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Ono. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.