Ono

• 7.9

• 7.9

Diana-PoivreBlue
  • Recensies in de laatste twee jaar

Dit is zeker niet de eerste keer dat wij bij Ono komen, of bij haar broertje Oni in Den Haag. Nu een vier-gangen menu via Groupon. We bestellen twee glazen wijn. De wijnkaart wisseld regelmatig. Zowel de rode als de droge witte wijn is prima. Eerst de amuse van de zaak. Lekkere wakame met gerookte zalm en garnaal. Daarna de sushi en sashimi. Ik eet geen rijst dus het meeste van de sashimi is voor mij. Het is altijd vers en smelt in je mond. Als tweede gang de spicy coquille. Heerlijke, romige, spicy saus met drie plakjes coquille, kleine groene asperges en dunne paddestoeltjes. Als derde gang een Dorade op de huid gebakken en gebakken kipfilet in een heerlijke saus. De dorade eet je spreekwoordelijk met huid en haar op. De rijst was volgens mijn vriend ook heerlijk. Ik kreeg omdat ik geen rijst eet een bakje misosoep erbij. Rijk gevuld en heerlijk van smaak. Het nagerecht is standaard een paar bolletjes heerlijk ijs met vers fruit. Maar op ons verzoek werd dit vervangen door koffie en thee. Ondanks dat er "BN'ers" in de zaak aanwezig waren, kregen wij voldoende aandacht. Wederom een prima avond met hemelse smaken.

Gegeten op 10 april 2014

alise
  • Recensies in de laatste twee jaar

In dit moderne restaurant waar je uitkijkt over een stukje oud Rotterdam is het goed toeven. Ook via restaurantweek dus dezelfde heerlijke gerechten als hier beneden omschreven. Sushi met kaviaar super uitvinding. De sushi is goed gerold en is goed op smaak. Alleen de gerechtjes zijn net iets beter gemaakt als bij de doorsnee sushi tent + verrassende combi's. Ondanks het leuke arrangement was ik toch 55 € kwijt met dessert en prosecco saki. Toch de moeite waard.

Gegeten op 23 maart 2014

Nadiaatje_
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vorige week hier voor het eerst gegeten! In een woord top!!
Ik ben echt een sushi eter dus al op heel veel plekken gegeten.
We kregen amuse vooraf (standaard van de zaak)
voorgerecht sushi. Heerlijk! De tonijn smelt echt op je tong!
tussen gerecht Sint Jacobs schelp met pittige saus. Hierbij wou je echt de schelp uitlikken zo lekker was deze! Hoofdgerecht kregen we proeverij van vis/ vlees/vega. Op de huid gebakken vis, tempura gamba's, kipspies met rijst & salade. Echt alles was heerlijk, geweldige marinade.
Toetje hadden we gefrituurde tempura ijs met karamel. Dit was het het meest lekkere toetje wat ik ooit had gegeten! Echt zo lekker!
We hebben uiteindelijk €130 euro (incl. Drank) moeten betalen maar het was het echt dubbel & dwars waard. Top avond gehad & wij komen hier zeker nog terug.

Gegeten op 14 maart 2014

Mark_1978
  • Recensies in de laatste twee jaar

Als we lekkere sushi willen eten gaan wij naar Ono. Je betaald iets meer dan bij All you can eat, maar wij vinden het eten dan ook heel veel beter. Het is elke keer weer een feestje!

Gegeten op 9 maart 2014

DM2
  • Recensies in de laatste twee jaar

WIj hadden gereserveerd om half 8 en konden pas om vijf over 8 aan tafel. We kregen wel een drankje van het huis tijdens het wachten, maar als je reserveert verwacht je niet zo lang te hoeven wachten. Het eten is lekker, de sushi is goed en het hoofdgerecht met ossenhaas in een blad radicchio en coquille met groene asperges is heerlijk maar wat aan de weinige kant. Het nagerecht was niet bijzonder, 2 bolletjes ijs met een marsmellow laagje er omheen.
Het decor is te modern en sfeerloos, die vreselijke gekleurde felle lichtjes maken het niet gezellig.
De service is niet ok. Erg lang wachten tussen de gerechten door. Bij lege glazen vragen ze niet of je nog wat wilt drinken, te weinig personeel denk ik. Personeel zelf is niet onvriendelijk maar niet oplettend en de tijd tussen de gerechten veel te lang. Daardoor bestel ik geen extra sushi want dan zit je weer een half uur langer.
Zonde, het kan veel beter en sneller waardoor ze waarschijnlijk ook veel meer en meer tevreden klanten zullen hebben.
Overigens is dit de tweede keer dat ik het op deze manier heb ervaren, geen derde keer meer voor mij vanwege de service!

Gegeten op 22 februari 2014

rene52
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteravond gegeten bij Restaurant Ono. Dit was onze tweede ervaring met dit restaurant. Wij hadden van vrienden een bon voor een twee gangen-diner gekregen. Het diner werd vooraf gegaan door een amuse van zwarte zeewier en coquille, erg lekker en verrassend.
Het voorgerecht bestond uit sushi en sashimi, echt heerlijk verse vis, een heel goed begin.
Het hoofdgerecht ossenhaas in een blad radicchio en coquille met groene asperges geserveerd in een schelp was ook geweldig van smaak.
Het dessert, een flensje gevuld met vanille-ijs, geserveerd met vers fruit en slagroom haalde het niet bij de twee eerdere gerechten, hier is nog veel te halen.
Na afloop nog een kopje koffie en een cappuccino. De koffie is gewoon goed, helaas krijg je er dan zo'n fabrieksbonbon in cellofaan bij. dit doet erg goedkoop aan, waarom niet iets gewoon goeds bij de koffie, je betaald er tenslotte 3,50 voor.
De prijs/kwaliteit verhouding is voor het eten ronduit goed, dit geldt echter niet voor de drankjes. Een kopje thee (water met een theezakje) kost 3 euro, ik weet dat je niet mag omrekenen maar 7,20 gulden is toch wel erg veel!
Jammer dat na het hoofdgerecht de rest minder van kwaliteit is, dit blijft toch hangen.

Gegeten op 26 februari 2014

stess2000
  • Recensies in de laatste twee jaar

In 1 woord top!! Dit is zoals sushi is bedoeld ipv de all you can eat concepten. Verse ingredienten, goede service, moderne locatie! Elke keer is weer een feestje.
Geniet ervan!!!

Gegeten op 2 februari 2014

FoodLover81
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gegeten met Groupon. Lang geleden ook al geweest met Groupon en dat was zeer goed bevallen. Deze keer een andere menu. Alles was heerlijk. Het nagerecht was bijzonder (ijs met deeg eromheen). De sushi's zijn lekker vers. Niks op aan te merken. Kom zeker weer een keer terug.

Gegeten op 9 februari 2014

Gio1972
  • Recensies in de laatste twee jaar

Uitstekende keuken en zeer correcte bediening. Een verademing in tijd van smakeloze all you can eat restaurants. Dit is Japans eten zoals het bedoeld is.

Gegeten op 21 december 2013

niesha
  • Recensies in de laatste twee jaar

Lekkere sushi, alleen wat te duur voor wat je krijgt. De prijs ligt gemiddeld o'n € 35 per persoon! Alles is gelukkig wel super vers, en dat proef je.
Modern ingericht restaurant met mooi uitzicht over het water. In het weekend altijd druk, dus reserveren!

Gegeten op 4 januari 2014

Schrijf zelf een recensie over Ono in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Ono. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!