a TripAdvisor company

2. Argentijns
  3. 54% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 043 601 23 00

steven77

Als we daar eten, dan eten we binnen in het restaurant. Ik vond de 400 gram steak uitmuntend smaken. Ook hun pasta gerecht met garnalen was geweldig. De ambience is goed, de tafeltjes binnen, kunnen wat breder. Zoals gewoonlijk, zeggen we de "keuken" hoe perfect alles smaakt.
Zeker komen we daar terug.

Gegeten op 8 juni 2015

Proever68004

Als je trek heb in een goed stuk(je) vlees zonder al te veel culinaire verwachtingen kun je hier prima eten. Je kunt zoals bij veel Argentijnse restaurants zelf de grote/gewicht van het vlees bepalen.
Ik bestelde een "gewone biefstuk" (Bife de cuadri) van 300 gram (met Rochefortsaus apart geserveerd) een mijn partner een ossehaas van 200 gram (Bife de lomo). Beide waren van prima kwaliteit en voorzien van goede frieten en war gebakken groente als garnering. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam en ondanks de drukte redelijk snel.

Opvallend was dat nadat de drukte allang voorbij was, om ca. 21.00uur, klanten die alleen op het terrasje wat wilde gaan drinken werden weggestuurd, terwijl er voldoende lege plaatsen waren! (Ik zou in dat geval ook nooit meer terugkomen voor een maaltijd aldaar. m.i.z. niet echt slim)

Gegeten op 9 augustus 2015

klassiekekok

Wij hebben op vrijdag bij Brazza gegeten op het terras waar het zeer druk was. Als voor gerecht de Spicy chickenwings en Knoflookbrood uit de oven. Smaakte allemaal heerlijk, toch baalde wij dat we net waren uitgegeten de borden werden uitgehaald en direct het hoofdgerecht werd in gezet. Ik had mijn biertje bij het voorgerecht nog niet eens op. Voor het hoofdgerecht wilde we een flesje rode wijn bestellen daar had ik de kans niet voor. De Bife de Ancho en de Surf & Turf stonden al voor ons neus en de serveerster was al weer weg! DRUK DRUK. Eigenlijk verdiend het eten een 8 maar door deze slordigheid geven we een 7. De oberkelner, op het terras is zeer gastgericht, ziet veel, maar kan het niet alleen. De serveerster is niet een keer komen vragen of het smaakte, nog iets te drinken. Het viel op dat de ober dat wel deed bij de andere tafels in zijn wijk.
Dus kan de serveerster nog wat leren van de ober. Al met al, Voor en Hoofdgerecht en ieder van ons met een biertje? zal de Chef niet blij mee zijn.

Gegeten op 7 augustus 2015

Lars-Maastricht

Onlangs ben ik met mijn vriendin bij Brazza gaan eten, we hadden er veel over gehoord, en waren zeer benieuwd of de goede verhalen klopten. Meteen bij binnenkomst wist ik dat het goed zat, we werden hartelijk ontvangen door iemand van de bediening en we voelden ons meteen thuis. Ikzelf ben gek op vis en vlees, en besloot de Surf en Turf te nemen, wat en smakelijk feest was dat! De Tournedos was precies naar mijn wens gegaard, en de kreeft was hoog op smaak. Kortom we hebben een zalige avond gehad, en we gaan zeker terug komen. bij Brazza

Gegeten op 17 april 2015

edkwint

Hier met partner gegeten het was binnen en buiten gezellig druk de biefstuk van 200 gram was super mals met heerlijke groenten en knapperige friet de bediening was zeer attent en kwam diverse keren vragen of alles naar wens was zeker een aanrader om nog eens te gaan.

Gegeten op 13 maart 2015

Bjankske

Gisteren met collega's gegeten. Zoals altijd was het heerlijk. De vegetariër in ons midden kon haar lol op, iets waar veel zaken een voorbeeld aan kunnen nemen. Het restaurant zat aardig vol maar hebben niet lang hoeven wachten. Genoeg, vriendelijk, personeel op de vloer dat ondanks de drukte nog in was voor een lolletje. Het eten was zoals altijd heerlijk en de sfeer relaxed. Ben nog altijd van mening dat dit een van de betere restaurants in Valkenburg is. En dit mag ook wel eens gezegd worden!

Gegeten op 28 februari 2015

JKvdberg

Heerlijk gedineerd in dit restaurant. Met name de tapassschotel was erg goed. Verder is het een leuk restaurant en gezellig ingericht. De bediening is vriendelijk, maar het had wel iets persoonlijker gekund.

Gegeten op 12 december 2014

Bart_Emma

Op zondag avond gegeten bij dit restaurant. We hadden gelukkig gereserveerd want het was erg druk vanwege de kerstmarkt. De zaak was prachtig versierd en heel gezellig. De bediening was attent, maar kwam een beetje mat over. Gelet op de enorme drukte van de kerstmarkt kan ik me voorstellen dat ze doodmoe waren. Als voorafje namen we guacamole met tortillachips. De chips waren erg pittig en een beetje te zout; de quacamole vonden we niet lekker, die leek wel uit een potje te komen (ook vanwege de drukte?). De hoofdgerechten waren wel erg lekker. Het leuke van dit restaurant is dat je kunt kiezen hoeveel vlees je wilt. Omdat we niet zulke grote eters zijn namen we de kleine portie. We hadden een biefstuk en een entrecote van de grill besteld en de kwaliteit van het vlees was echt super. Ook de sausjes waren goed op smaak en het garnituur was vers en ruim voldoende.
We hebben hier lekker gegeten en komen zeker weer een keertje terug.

Gegeten op 7 december 2014

RoZu16

Gisteravond gaan eten bij Brazza in Valkenburg. Deze zaak trok ons voornamelijk omdat het er goed vol zat. Eenmaal binnen vriendelijk ontvangen en gevraagd voor een tafeltje. We mochten plaatsnemen op een beetje onhandig ingesloten bank. Maar prima! Het eten was zoals je mag verwachten van een Spaans/Argentijns restaurant. Veel vlees op de grill. Wel hier en daar veel stukjes vet aan het vlees. Gewoon een leuke zaak met prima eten en goed verzorgde drankjes. Hoofdgerechten wel iets aan de dure kant.

Gegeten op 8 december 2014

kenny5

We hebben genoten van een heerlijk diner, dat niet al te duur was. We hebben gekozen voor een steak die een lekkere grillsmaak had. De gegrilde groenten bij de steak zijn ook heerlijk op smaak en bevatten ook echt nog die grillsmaak. De saus krijg je netjes apart geserveerd. De bediening hier is ook echt top. Je word hier snel geholpen. De warme en gezellige sfeer van de zaak spreekt ons aan. De ligging in hartje Valkenburg, vooral nu in de kersttijd, speelt dan ook hieraan mee. Kortom: wij zullen hier nog regelmatig te vinden zijn!

Gegeten op 30 november 2014

Schrijf zelf een recensie over Brazza in Valkenburg

Schrijf hieronder je recensie over Brazza. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.