Brazza

• 7.5

• 8.0

ronald102
  • Recensies in de laatste twee jaar

Leuk aangekleed restaurant met veel echte kaarsjes en sfeer.
De schaarse groente lag verstopt onder het stukje vlees (200 g) en bestond uit voornamelijk gegrilde paprika. Deze was echt te gaar en daarom te papperig. Grote bak met lekkere patat er bij en twee kleine potjes met saus, waarvan 1 mayo. Niks mis mee, je kunt vast bij vragen en voor mij was het voldoende. Maar uiteindelijk ging het me om het stuk vlees. Deze was gewoon goed, maar niet de allerbeste "bife de lomo". De pepersaus had een eigenaardig bijsmaakje van anijs, als dit de bedoeling was vond ik het wat te overheersend. Verder prima gegeten!

Gegeten op 12 februari 2014

Mobi72
  • Recensies in de laatste twee jaar

Na gillend bij het voorgerecht weggelopen te zijn bij Gaudí op goed geluk bij brazza naar binnen gelopen. Hiervan hebben we geen spijt gekregen!! Sfeervol restaurant en heerlijk gegeten. Vooral het brazza tapas voorgerecht is een echte aanrader,

Gegeten op 26 januari 2014

Hans1958
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wandelend dor het drukke centrum van Valkenburg, zonder te reserveren, lekker aangeschoven.
Sympathieke dames in de bediening, hulpvaardig en goedgemutst.
Als je in dit toeristenplaatsje recht to rechtaan een perfect gegrilde Agentijnse steak wil nuttigen, dan is dit het beste adres,
Lekkere witte- en rode wijnen per glas en zeer vriendelijke prijzen.
Gewoon een lekker informeel, no nonsense eethuisje; Prima

Gegeten op 8 november 2013

marjolijn4760
  • Recensies in de laatste twee jaar

Tijdens een weekendje weg gegeten in deze zaak. We hadden trek in een lekker stuk vlees en kozen voor de Argentijn. Onze hoofdgerechten waren prima, ook qua portie. Bediening tikje chaotisch, maar niet onvriendelijk. Als je goed wilt eten voor een leuke prijs, dan ben je hier aan het goede adres.

Gegeten op 2 augustus 2013

Syllavie
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk no nonsense steakhouse. Super malse, op houtskool gegrilde steak genuttigd. Lekker om gefruite champignons en uien te kunnen bijbestellen. Ruime keuze in sausjes voor bij het vlees dat ook nog eens geserveerd wordt met gegrilde groenten erbij. De gorgonzolasaus is romig en zacht pittig, precies zoals die hoort te zijn. Het overdekte terras wordt zowel vanuit de rugkant als de voorkant royaal verwarmd wat buiten eten in de vroege herfst mogelijk maakt. De 2 dames die het terras bedienden deden dat snel en vaardig. De ene wat vriendelijker dan de andere. Aanrader!

Gegeten op 12 september 2013

Joris78
  • Recensies in de laatste twee jaar

Leuke sfeervolle zaak. Ik heb hier een prima avond gehad met mijn vriendin. De bediening was vlot en attent. De steaks die we hebben gegeten waren mals en goed bereid. Het enige minpuntje waren de bijlagen van de gerechten, (waardoor het cijfer van het eten op een 7 is blijven steken). Deze waren erg karig. Je kunt deze appart erbij bestellen, maar de porties zijn klein en de rekening voor je hoofdgerecht valt dan ook hoog uit.

Gegeten op 21 juni 2013

Pepe1975
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteravond heerlijk gegeten! Met nog 1 vrije terrastafel in de gezellige horecastraat toch gelijk geholpen, drankje opgenomen en tafel opgedekt voor diner. Vooraf lekker kipkluifjes en nacho's om te snoepen om vervolgens te genieten van een heerlijk malse entrecote van de houtskoolgrill en prima lasagne. Ze hebben veel bijgerechten, zoals groenten, salade, wedges maar wij vonden het meer dan genoeg. Als afsluiter nog tiramisu genomen. De bediening die bestond uit een dame en heer was erg alert, vriendelijk en correct. Alles was dus gewoon prima. Als ik een tip moet geven, serveer dan zelfgemaakte patat want dat past beter bij de goede kwaliteit van het vlees. Als je lekker wilt eten en goed bediend wilt worden, is dit absoluut een aanrader.

josee1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gerechten van de tapasschotel voor 2 personen die waren te lang gegrild, waardoor de korst keihard was. .Gehaktballetjes waren oke. Er zaten te veel tortillachips en wedges bij , om de maag te vullen?? Wijnen waren oke. De steak was te lang gegrild, niet rose van binnen. Bediening kwam niet een keer vragen of het smaakte en je moest je best doen om hun aandacht te trekken. Bij het weggaan heb ik zelf een fijne avond gewenst , maar kreeg geen respons terug. Ze waren al met hun ogen gericht op andere gasten die binnenkwamen. Tijdens de bediening echter werden we vriendelijk en correct behandeld.

Gegeten op 10 augustus 2013

KlaasV80
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk een weekje Zuid-Limburg en dan is valkenburg een must.
Dit restaurant is gelegen in de drukste straat van het stadscentrum.
Men serveert hier een sympathiek menu met keuze voor een zeer redelijke prijs.
Goede rundercarpaccio met truffelmayo, heerlijke Sint-Jakobsvrucht met beetgare pasta en uiteraard lekker malse steak met pepersaus.

Knus thema interieur en vriendelijke bediening.
Smakelijke witte- en rode huiswijnen.
Prijzen absoluut in verhouding met het gebodene.
No-nonsense, pretentieloos steakhouse.

Gegeten op 10 augustus 2013

OnlinE17
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vanavond hier Steak met Gorgonzolasaus gegeten. Op zich lekker maar vond de groente erg karig. Ook heel weinig saus en mayo in micro portie. Had wel meer frites gewild. Dus graag meer groente frites en saus.

Schrijf zelf een recensie over Brazza in Valkenburg

Schrijf hieronder je recensie over Brazza. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!