a TripAdvisor company

1. Argentijns
  2. 54% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 043 601 23 00

Lars-Maastricht

Onlangs ben ik met mijn vriendin bij Brazza gaan eten, we hadden er veel over gehoord, en waren zeer benieuwd of de goede verhalen klopten. Meteen bij binnenkomst wist ik dat het goed zat, we werden hartelijk ontvangen door iemand van de bediening en we voelden ons meteen thuis. Ikzelf ben gek op vis en vlees, en besloot de Surf en Turf te nemen, wat en smakelijk feest was dat! De Tournedos was precies naar mijn wens gegaard, en de kreeft was hoog op smaak. Kortom we hebben een zalige avond gehad, en we gaan zeker terug komen. bij Brazza

Gegeten op 17 april 2015

edkwint

Hier met partner gegeten het was binnen en buiten gezellig druk de biefstuk van 200 gram was super mals met heerlijke groenten en knapperige friet de bediening was zeer attent en kwam diverse keren vragen of alles naar wens was zeker een aanrader om nog eens te gaan.

Gegeten op 13 maart 2015

Bjankske

Gisteren met collega's gegeten. Zoals altijd was het heerlijk. De vegetariër in ons midden kon haar lol op, iets waar veel zaken een voorbeeld aan kunnen nemen. Het restaurant zat aardig vol maar hebben niet lang hoeven wachten. Genoeg, vriendelijk, personeel op de vloer dat ondanks de drukte nog in was voor een lolletje. Het eten was zoals altijd heerlijk en de sfeer relaxed. Ben nog altijd van mening dat dit een van de betere restaurants in Valkenburg is. En dit mag ook wel eens gezegd worden!

Gegeten op 28 februari 2015

JKvdberg

Heerlijk gedineerd in dit restaurant. Met name de tapassschotel was erg goed. Verder is het een leuk restaurant en gezellig ingericht. De bediening is vriendelijk, maar het had wel iets persoonlijker gekund.

Gegeten op 12 december 2014

Bart_Emma

Op zondag avond gegeten bij dit restaurant. We hadden gelukkig gereserveerd want het was erg druk vanwege de kerstmarkt. De zaak was prachtig versierd en heel gezellig. De bediening was attent, maar kwam een beetje mat over. Gelet op de enorme drukte van de kerstmarkt kan ik me voorstellen dat ze doodmoe waren. Als voorafje namen we guacamole met tortillachips. De chips waren erg pittig en een beetje te zout; de quacamole vonden we niet lekker, die leek wel uit een potje te komen (ook vanwege de drukte?). De hoofdgerechten waren wel erg lekker. Het leuke van dit restaurant is dat je kunt kiezen hoeveel vlees je wilt. Omdat we niet zulke grote eters zijn namen we de kleine portie. We hadden een biefstuk en een entrecote van de grill besteld en de kwaliteit van het vlees was echt super. Ook de sausjes waren goed op smaak en het garnituur was vers en ruim voldoende.
We hebben hier lekker gegeten en komen zeker weer een keertje terug.

Gegeten op 7 december 2014

RoZu16

Gisteravond gaan eten bij Brazza in Valkenburg. Deze zaak trok ons voornamelijk omdat het er goed vol zat. Eenmaal binnen vriendelijk ontvangen en gevraagd voor een tafeltje. We mochten plaatsnemen op een beetje onhandig ingesloten bank. Maar prima! Het eten was zoals je mag verwachten van een Spaans/Argentijns restaurant. Veel vlees op de grill. Wel hier en daar veel stukjes vet aan het vlees. Gewoon een leuke zaak met prima eten en goed verzorgde drankjes. Hoofdgerechten wel iets aan de dure kant.

Gegeten op 8 december 2014

kenny5

We hebben genoten van een heerlijk diner, dat niet al te duur was. We hebben gekozen voor een steak die een lekkere grillsmaak had. De gegrilde groenten bij de steak zijn ook heerlijk op smaak en bevatten ook echt nog die grillsmaak. De saus krijg je netjes apart geserveerd. De bediening hier is ook echt top. Je word hier snel geholpen. De warme en gezellige sfeer van de zaak spreekt ons aan. De ligging in hartje Valkenburg, vooral nu in de kersttijd, speelt dan ook hieraan mee. Kortom: wij zullen hier nog regelmatig te vinden zijn!

Gegeten op 30 november 2014

marc64

Ik en mijn vriendin hebben wij hier laatst heerlijk gedineerd. De tapas schotel is zeker een aanrader. De steak uit het hoofdgerecht was lekker mals en goed op smaak gebracht. Bediening zeer vlot en vriendelijk. Wij komen hier snel weer teug!

Gegeten op 8 november 2014

Marjolein1960ab

Heel lekker getafeld vanavond..mals vlees en service snel en vlot leuke zaak compliment meer dan verdiend wij hadden een erg leuke avond gr Marjolein en John

Gegeten op 9 november 2014

Lars-Maastricht

Heel lekkere en smakelijke gerechten tegen een goede prijs. Mals vlees en gerechten echt van de grill, dat proef je toch echt. Ik had de ribeye met warme groenten, vrienden een mixed grill en een steak. Personeel erg attent en serveren ook als het druk is prima. Gezellig druk, komen zeker weer

Gegeten op 19 oktober 2014

Schrijf zelf een recensie over Brazza in Valkenburg

Schrijf hieronder je recensie over Brazza. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.