Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Brazza

1. Argentijns
  2. 54% Duurzaam

Brazza

1. Argentijns
  2. 54% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 043 601 23 00

merijndaalen

Met een groep van 6 man waren hij hier vorige week gaan eten. We hadden geen reservering moesten even wachten tot ze een tafel voor ons vrij konden maken. Gelukkig duurde het maar 5 minuutjes ondanks de drukte. Wij hebben hier uitgebreid kunnen tafelen en de gastvrijheid was super. Ze letten goed op onze tafel en waren er snel bij als we iets erbij wouden bestellen. Het eten is hier heerlijk. Vooral de steaks zijn lekker sappig en vol smaak! Heerlijk!

cindykessels

Onze aanrader in Valkenburg. Als je van een heerlijk biefstuk houdt moet je hier zijn. Het vlees is van erg goede kwaliteit, erg mals en lekker. De bediening is erg vriendelijk en vindt het leuk om gasten weer terug te zien. Komen meerdere malen vragen of alles naar wens is zo als een goede gastheer/gastvrouw betaamt. Het decor is een en al zuid-amerika, echt een Argentijnse zaak. Kortom een superplek in Grote Straat van Valkenburg

Gegeten op 17 oktober 2014

janneke52

Ik heb vorige week lekker gegeten bij Brazza. Brazza ligt lekker gezellig gelegen in het centrum van Valkenburg. Mijn vriend, Danny en ik hebben lekker gegeten op het terras van het restaurant. Het was lekker gezellig op het terras ondanks dat het buiten afkoelde. Wij werden bij ontvangst snel geholpen en we kregen de menukaarten direct bij het bestellen van onze drankjes. Ik had een salade met overheeeerlijke scampi’s besteld en mijn vriend had een lekker steak besteld. We hoefden gelukkig niet al te lang te wachten op onze eten al hadden we dat wel verwacht door de drukte. Het is gewoon een super gezellige restaurant waar je heerlijk kan eten!

Gegeten op 12 september 2014

bram43

Als ik steak wil eten dan weet ik waar ik moet zijn, bij Brazza natuurlijk! De Argentijnse steaks zijn zo overheerlijk dat je bijna de een 2e wilt bestellen. Daarom pak ik ook altijd een steak van 400gram! Deze wissel ik vaak af met de Bife de chorizo en Bife de lomo. Beide zijn super en de prijs valt wel mee. Je krijgt er namelijk veel voor terug.

Gegeten op 30 augustus 2014

barinky

In het hartje van het eetwalhalla van Valkenburg is het moeilijk kwaliteit te onderscheiden. Bij Brazza krijg je in ieder geval een mooie steak geserveerd, klaargemaakt op houtskool in een open keuken. Groenten zijn lekker, helaas wel onder het pronkstuk van het bord geserveerd. Saus krijg je netjes apart. Tafels op het terras staan dicht op elkaar. Service was vlot.

Gegeten op 30 augustus 2014

Rojo6469

Goed restaurant. Zeer vriendelijke bediening. De ossenhaas was helemaal top! Mooi geserveerd met heerlijk gegrilde groente! Zeker een aanrader als je in Valkenburg bent!

Gegeten op 21 juli 2014

JuDa1405

Prima Grill restaurant. Geen bijzondere kaart, gewoon aardig voor redelijk eenvoudige maaltijd met een goed stukje vlees.
Als je op het terras gaat zitten, let op dat je niet direct onder de heaters plaats neemt... de eerste tafels in de directe omgeving van de heaters krijgen het naar verloop van de avond toch aardig warm...

Gegeten op 16 mei 2014

wilma1106

Gisteren onbedoeld terecht gekomen bij Brazza. We namen als voorgerecht samen de gehaktballetjes. Die waren heerlijk, lekker sappig in een smakelijke tomatensaus. Mijn partner nam de kreeft en ik een steak. De kreeft was prima. Mijn steak was lekker van smaak en de bearnaisesaus was best redelijk. Mijn steak was wel eerder well done dan medium. Nu vind ik dat niet erg, maar mijn partner zou er moeite mee hebben gehad. De groenten erbij smaakten prima. Al met al geen slechte prijs kwaliteitverhouding. Wat mij wel opviel was dat mensen, zelfs een groep van vijf, die alleen iets wilden drinken, weg werden gestuurd. Op het terras kon alleen gegeven worden, zelfs na 21.00 uur.

Gegeten op 11 juni 2014

abygail

Ik ben hier vorige week met een vriendin heen gegaan. We wisten nog niet of we alleen een voorgerechtje wouden of toch een hoofdgerecht aangezien we de kaart ook nog niet gezien hadden. Er kwam een jongen naar ons toe en vroeg of we ook wat wouden eten waarop wij ja antwoorden en zeiden dat we niet veel honger hadden maar wel zin in iets kleins maar eerst de kaart wouden bekijken. Toen werden we al meteen vriendelijk verzocht om dan ergens anders plaats te nemen aangezien ze op het terras waar wij zaten alleen hoofdgerechten wouden serveren. Dit zat mij al niet goed aangezien ik zelf van mening ben dat een horeca gelegenheid een service hoort te bieden dan dat een betalende klant koning is ongeacht of deze veel of weinig eet. Dit bedrijf is niet uit op tevreden klanten maar alleen op zoveel mogelijk geld verdien. Wat ergens ook te begrijpen is in deze tijd maar dan nog blijf ik van mening dat dit niet de juiste manier is hoe je met klanten omgaat. Het eten zelf vond ik ook al niet heel erg lekker. het decor is daar aantegen wel weer wat gezelliger en heeft een echte steakhouse uitstraling. Ze hebben een open keuken en dat vind ik dan wel weer een plus punt. Maar toch zal ik hier niet snel meer komen eten.

Gegeten op 31 mei 2014

Proever57560

Gezellig terras en vlot vriendelijk personeel. Leuk met die kaarsjes in de avond. Allebei ribeye gekozen. Die van mijn vriend was goed gebakken maar die van mij meer medium dan medium rare. Smaak was wel goed. Bediening wel ingelicht en jongen had het teruggenomen maar die kwam er weer mee terug met de mededeling dat als hij nog korter gebakken zou worden dat hij dan koud van binnen zou zijn?? De andere serveerster kwam toen ook verhaal halen later en die zei gewoon dat ze er gewoon een andere ribeye erop hadden moeten gooien. Ik had al een stuk weg dus heb het erbij laten zitten. Zat toch al bijna vol. Mijn man nam het laatste stuk met veel plezier in ontvangst en hij vond hem prima. Ik ben echt meer een medium rare type. Groente liever niet onder het vlees omdat het de smaak van het vlees aantast. Courgette is best sterk van smaak vandaar. Patat was lekker en mayo idem. De sfeer en vriendelijkheid van het personeel draagt ook veel bij en is net zo belangrijk!

Gegeten op 30 mei 2014

Schrijf zelf een recensie over Brazza in Valkenburg

Schrijf hieronder je recensie over Brazza. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.