Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Brazza

1. Argentijns
  2. 54% Duurzaam

Brazza

1. Argentijns
  2. 54% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 043 601 23 00

Bart_Emma

Op zondag avond gegeten bij dit restaurant. We hadden gelukkig gereserveerd want het was erg druk vanwege de kerstmarkt. De zaak was prachtig versierd en heel gezellig. De bediening was attent, maar kwam een beetje mat over. Gelet op de enorme drukte van de kerstmarkt kan ik me voorstellen dat ze doodmoe waren. Als voorafje namen we guacamole met tortillachips. De chips waren erg pittig en een beetje te zout; de quacamole vonden we niet lekker, die leek wel uit een potje te komen (ook vanwege de drukte?). De hoofdgerechten waren wel erg lekker. Het leuke van dit restaurant is dat je kunt kiezen hoeveel vlees je wilt. Omdat we niet zulke grote eters zijn namen we de kleine portie. We hadden een biefstuk en een entrecote van de grill besteld en de kwaliteit van het vlees was echt super. Ook de sausjes waren goed op smaak en het garnituur was vers en ruim voldoende.
We hebben hier lekker gegeten en komen zeker weer een keertje terug.

Gegeten op 7 december 2014

RoZu16

Gisteravond gaan eten bij Brazza in Valkenburg. Deze zaak trok ons voornamelijk omdat het er goed vol zat. Eenmaal binnen vriendelijk ontvangen en gevraagd voor een tafeltje. We mochten plaatsnemen op een beetje onhandig ingesloten bank. Maar prima! Het eten was zoals je mag verwachten van een Spaans/Argentijns restaurant. Veel vlees op de grill. Wel hier en daar veel stukjes vet aan het vlees. Gewoon een leuke zaak met prima eten en goed verzorgde drankjes. Hoofdgerechten wel iets aan de dure kant.

Gegeten op 8 december 2014

kenny5

We hebben genoten van een heerlijk diner, dat niet al te duur was. We hebben gekozen voor een steak die een lekkere grillsmaak had. De gegrilde groenten bij de steak zijn ook heerlijk op smaak en bevatten ook echt nog die grillsmaak. De saus krijg je netjes apart geserveerd. De bediening hier is ook echt top. Je word hier snel geholpen. De warme en gezellige sfeer van de zaak spreekt ons aan. De ligging in hartje Valkenburg, vooral nu in de kersttijd, speelt dan ook hieraan mee. Kortom: wij zullen hier nog regelmatig te vinden zijn!

Gegeten op 30 november 2014

marc64

Ik en mijn vriendin hebben wij hier laatst heerlijk gedineerd. De tapas schotel is zeker een aanrader. De steak uit het hoofdgerecht was lekker mals en goed op smaak gebracht. Bediening zeer vlot en vriendelijk. Wij komen hier snel weer teug!

Gegeten op 8 november 2014

Marjolein1960ab

Heel lekker getafeld vanavond..mals vlees en service snel en vlot leuke zaak compliment meer dan verdiend wij hadden een erg leuke avond gr Marjolein en John

Gegeten op 9 november 2014

Lars-Maastricht

Heel lekkere en smakelijke gerechten tegen een goede prijs. Mals vlees en gerechten echt van de grill, dat proef je toch echt. Ik had de ribeye met warme groenten, vrienden een mixed grill en een steak. Personeel erg attent en serveren ook als het druk is prima. Gezellig druk, komen zeker weer

Gegeten op 19 oktober 2014

merijndaalen

Met een groep van 6 man waren hij hier vorige week gaan eten. We hadden geen reservering moesten even wachten tot ze een tafel voor ons vrij konden maken. Gelukkig duurde het maar 5 minuutjes ondanks de drukte. Wij hebben hier uitgebreid kunnen tafelen en de gastvrijheid was super. Ze letten goed op onze tafel en waren er snel bij als we iets erbij wouden bestellen. Het eten is hier heerlijk. Vooral de steaks zijn lekker sappig en vol smaak! Heerlijk!

cindykessels

Onze aanrader in Valkenburg. Als je van een heerlijk biefstuk houdt moet je hier zijn. Het vlees is van erg goede kwaliteit, erg mals en lekker. De bediening is erg vriendelijk en vindt het leuk om gasten weer terug te zien. Komen meerdere malen vragen of alles naar wens is zo als een goede gastheer/gastvrouw betaamt. Het decor is een en al zuid-amerika, echt een Argentijnse zaak. Kortom een superplek in Grote Straat van Valkenburg

Gegeten op 17 oktober 2014

janneke52

Ik heb vorige week lekker gegeten bij Brazza. Brazza ligt lekker gezellig gelegen in het centrum van Valkenburg. Mijn vriend, Danny en ik hebben lekker gegeten op het terras van het restaurant. Het was lekker gezellig op het terras ondanks dat het buiten afkoelde. Wij werden bij ontvangst snel geholpen en we kregen de menukaarten direct bij het bestellen van onze drankjes. Ik had een salade met overheeeerlijke scampi’s besteld en mijn vriend had een lekker steak besteld. We hoefden gelukkig niet al te lang te wachten op onze eten al hadden we dat wel verwacht door de drukte. Het is gewoon een super gezellige restaurant waar je heerlijk kan eten!

Gegeten op 12 september 2014

MBergacker

Op een drukke zaterdagavond zijn we gaan zitten bij Brazza. De recensies zagen er over het algemeen goed uit, dus we zouden hier lekker moeten kunnen eten. Wat mij allereerst al stoorde was, voor we goed en wel konden gaan zitten, de vraag of we wel iets wilden eten. Blijkbaar mag je niet op het terras gaan zitten als je niets wilt eten, terwijl het toch al over half 9 was.

We hebben fijn uitgebreid met elkaar kunnen praten, want het duurde een behoorlijke poos voordat ons gevraagd werd wat we wilden drinken en we de menukaart kregen. Na een tijdje hebben we moeten vragen of we alsjeblieft iets mochten bestellen, en kozen de (vrij prijzige) steak en ribeye. Deze werden gelukkig vrij snel geserveerd, maar het was even zoeken naar de op de menukaart genoemde groenten. De groenten liggen verstopt onder het vlees, en alles smaakt ook eigenlijk hetzelfde als het vlees. De cocktailsaus lijkt verdacht veel op die van een bekend merk, en de pepersaus had een te sterke anijssmaak. We kregen er een grote bak friet bij, maar die waren echt veel te kort gefrituurd en daardoor bleek en slap! Al met al was het niet vies, maar we werden ook niet echt overdonderd door kwaliteit.

Vervolgens gevraagd of we ook een nagerecht mochten bestellen, en onze glazen waren ook al een poosje leeg. We hebben gekozen voor de tiramisu en de coupe aardbeien, ook de prijzen van de nagerechten vind ik persoonlijk iets aan de hoge kant. De tiramisu was lekker en absoluut homemade, de portie is vrij groot maar het was niet heel machtig. De coupe aardbei was belachelijk, €7,- voor 2 bolletjes gesmolten ijs, 3 kleffe aardbeien en een scheutje aardbeiensaus. De coupe is leeg gelepeld, maar absoluut geen culinair hoogstandje!

Gelukkig hoefden we niet om de rekening te vragen, die kwam uit eigen beweging naar onze tafel. Al met al zal ik niet nogmaals aanschuiven op het terras van Brazza.

Gegeten op 30 augustus 2014

Schrijf zelf een recensie over Brazza in Valkenburg

Schrijf hieronder je recensie over Brazza. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.