a TripAdvisor company

2. Argentijns
  3. 54% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 043 601 23 00

KlaasNoordeman

Afgelopen vrijdag hier ons diner genuttigd. We hadden een goed plekje bemachtigd op het overvolle terras van dit restaurant. Zo hadden we een fraai zicht op het enorm drukke wandelaarverkeer in deze ongetwijfeld drukste straat van Valkenburg.
Mijn lief bestelde een zoete witte wijn met ijs en ik vergastte mezelf op een Leffe Tripel. Na wat wikken en wegen besloot mijn disgenote als voorgerecht de kreeften bisque met scampi’s te nemen. Die bleek ze buitengewoon lekker te vinden. Ik hield het bij een klassieke carpaccio met pijnboompitten, Parmezaanse kaas, drie verschillende slasoorten, waaronder – uiteraard – rucola en een truffelmayonaise. Deze carpaccio was eenvoudig maar gewoon goed. Prima kwaliteit vlees.
Voor het hoofdgerecht liet mijn partner haar keuze vallen op de lamskoteletten. Hierbij werden voldoende en gevarieerde warme groenten geserveerd, waaronder wortel, groene asperges en waarschijnlijk paksoi. Zij genoot zichtbaar van deze koteletten. Als pure steakliefhebber opteerde ik voor de entrecote. Deze werd vergezeld van dezelfde warme groenten als bij mijn lief. De saus die ik daarbij koos was Stroganoff. Deze zeer smakelijke entrecote was goed medium bereid en voorzien van een heerlijk krokante vetrand die mijn smaakpapillen zeer verwende. De steak was heerlijk mals en sappig, goed van kleur en die vetrand voegde in dit geval duidelijk waarde toe. Vet met een verfijnde smaak. Absoluut verrukkelijk! Uiteraard hadden we ondertussen onze glazen nog een keer laten vullen.
Als dessert besloot mijn tafelgenote de sorbet van drie soorten ijs te nemen. Volgens haar was dat ijs van grote klasse. Zelf had ik Tiramisu, die ook heerlijk proefde.
Tot slot rondden we de avond af met verse muntthee.
Het bedienend personeel was scherp en zeer vriendelijk. Klasse!

Gegeten op 3 juni 2016

chantal191

Met valentijnsdag genoten van een heerlijk valentijnsmenu. De sfeer is erg gezellig. De bediening is heel vriendelijk en erg vakkundig. Het eten was zeer goed. Chateau Briand heerlijk mals. Glaasje prosecco bij binnenkomst. Wederom een perfecte avond! Graag tot gauw.

Gegeten op 14 februari 2016

mk1987

Lekker stukje vlees gegeten in een restaurant met voldoende sfeer en vriendelijk personeel. De gerechten zijn niet heel bijzonder maar voor wie van een goed mals stukje biefstuk houdt is dit een uitstekend restaurant!

Gegeten op 6 februari 2016

Polderboy

Prachtig stuk vlees op een eenvoudige maar smakelijke manier bereid.
Redelijke huiswijn.
Het was rustig in het restaurant, de bediening was goed.
Decor paste goed bij het thema van een grill restaurant. Veel oranje en rood.
Een goede keuze aks je Valkenburg bezoekt.

Gegeten op 4 januari 2016

JoJo1985

Eten was lekker, niet bijzonder.
Wij zaten in het vergeethoekje; een paar keer drinken besteld en niks gekregen. Dessert kaart gekregen en er is nooit meer iemand bij onze tafel in de buurt geweest. Na een half uur hebben we maar afgerekend en zijn we ergens anders maar een dessert gaan eten. Jammer, zo druk was het niet.

Gegeten op 11 december 2015

senseimaikel

Op 5-12 bij brazza gaan eten, we waren hier al eerder geweest. Het was er wederom erg druk. Als voorgerecht hadden we de spicy chicken wings, groenten soep. Beide waren erg lekker. Als hoofdgerecht pasta met ossenhaas en de steak ossenhaas, wederom erg smaakvol en meer dan voldoende. De bediening is vriendelijk en correct. Gewoon een goed restaurant

wilma1106

Op een rustige dinsdagavond gaan eten bij Brazza. Zowel mijn tafelgenoot als ik, namen pasta. Ik met ossenhaas, zij met gamba's. Mijn verwachtingen zijn in Valkenburg nooit zo hoog gespannen, maar hier was ik aangenaam verrast. Heerlijke pasta, perfect gebakken ossenhaaspuntjes en een heerlijke saus. Als ik een klein ding moet opmerken, dan had van mij de olie iets minder gemogen, maar dat komt puur op een smaak aan. Heerlijk. Ik ga terug. Overigens: vriendelijke medewerkster.

Gegeten op 27 oktober 2015

steven77

Als we daar eten, dan eten we binnen in het restaurant. Ik vond de 400 gram steak uitmuntend smaken. Ook hun pasta gerecht met garnalen was geweldig. De ambience is goed, de tafeltjes binnen, kunnen wat breder. Zoals gewoonlijk, zeggen we de "keuken" hoe perfect alles smaakt.
Zeker komen we daar terug.

Gegeten op 8 juni 2015

Proever68004

Als je trek heb in een goed stuk(je) vlees zonder al te veel culinaire verwachtingen kun je hier prima eten. Je kunt zoals bij veel Argentijnse restaurants zelf de grote/gewicht van het vlees bepalen.
Ik bestelde een "gewone biefstuk" (Bife de cuadri) van 300 gram (met Rochefortsaus apart geserveerd) een mijn partner een ossehaas van 200 gram (Bife de lomo). Beide waren van prima kwaliteit en voorzien van goede frieten en war gebakken groente als garnering. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam en ondanks de drukte redelijk snel.

Opvallend was dat nadat de drukte allang voorbij was, om ca. 21.00uur, klanten die alleen op het terrasje wat wilde gaan drinken werden weggestuurd, terwijl er voldoende lege plaatsen waren! (Ik zou in dat geval ook nooit meer terugkomen voor een maaltijd aldaar. m.i.z. niet echt slim)

Gegeten op 9 augustus 2015

klassiekekok

Wij hebben op vrijdag bij Brazza gegeten op het terras waar het zeer druk was. Als voor gerecht de Spicy chickenwings en Knoflookbrood uit de oven. Smaakte allemaal heerlijk, toch baalde wij dat we net waren uitgegeten de borden werden uitgehaald en direct het hoofdgerecht werd in gezet. Ik had mijn biertje bij het voorgerecht nog niet eens op. Voor het hoofdgerecht wilde we een flesje rode wijn bestellen daar had ik de kans niet voor. De Bife de Ancho en de Surf & Turf stonden al voor ons neus en de serveerster was al weer weg! DRUK DRUK. Eigenlijk verdiend het eten een 8 maar door deze slordigheid geven we een 7. De oberkelner, op het terras is zeer gastgericht, ziet veel, maar kan het niet alleen. De serveerster is niet een keer komen vragen of het smaakte, nog iets te drinken. Het viel op dat de ober dat wel deed bij de andere tafels in zijn wijk.
Dus kan de serveerster nog wat leren van de ober. Al met al, Voor en Hoofdgerecht en ieder van ons met een biertje? zal de Chef niet blij mee zijn.

Gegeten op 7 augustus 2015

Schrijf zelf een recensie over Brazza in Valkenburg

Schrijf hieronder je recensie over Brazza. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.