Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

SamSam

2. Regionaal
  3. 46% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 043 364 20 80

pascal16

Recentelijk hier weer een maaltijd mogen nuttigen.
het interieur heeft een makeover gehad en ziet er prima uit. Voor mij niet zo noodzakelijk, het eten blijft de grote aantrekkeningskracht hebben.
Ook deze keer was het eten van goede kwaliteit en de wijntjes pasten goed bij de diverse gerechten.
Gert kookt met smaak en zorgt duidelijk voor dagverse produkten.

Ik kom hier graag nog eens terug.

Gegeten op 2 augustus 2014

MMeter

Niet leuk, wel lekker. Op 5 maart gegeten bij Samsam, Gert kookt echt met liefde.
Niet alles past even goed bij elkaar maar de smaken zijn op zich erg lekker
en de producten mooi.
Ik voel me wel volledig in de maling genomen door de rekening, dat komt zo:
Mijn vrouw was op die dag jarig wat ik bij de reservering gemeld had. Als mijn vrouw even weg is vraagt de vrouw van Gert snel aan mij " U wilde wat extra's bij de koffie toch?" Ik antwoordde dat mijn vrouw jarig is en dat ik dat inderdaad gemeld had. Ze zei "mijn man heeft speciaal een taartje gemaakt" Ik verwachtte niets meer dan wat gebruikelijk is, een kaarsje of glitter op het toetje, dus was blij verrast. Maar wat er kwam was een extra stuk cake/taart, het smaakte als slechte fabrieks kwaliteit die op de rekening werd gepresenteerd als Dinerkoffie&taart voor 15 euro.
Bovenop het overigens lekkere toetje wat al ruim voldoende zoetigheid was.
Ik snap echt niet waarom iemand zoiets doet.
Letterlijk nare nasmaak van overgehouden, en ja , voor het kraanwater rekenen ze ook €2,50 per fles, en noemen het "Samsam water".
Lekker en goed gemaakt eten, presentatie van het eten is mooi, maar pas op je portemonnee...
De inrichting vonden we weinig sfeervol, dus gewoon een voldoende daarvoor.

Gegeten op 5 maart 2014

yvonyvonne

Ik neem graag vrienden mee naar voormalig chefkok van Camille Oostwegel's Chateau st.Gerlach en de auberge van Chateau van Neercanne om ons tegoed te doen aan rijkgescharkeerd menu van hoge kwaliteit voor een milde prijs. Een verblijf in het hotel is zo aangenaam alsof ik me bij familie over de vloer waan, de omgeving alsof ik nederland uit ben. Echt een plek om even bij te komen of bij te praten. ('Vegetarisch' is een beetje een vreemde omschrijving, maar kan er ook.)

Gegeten op 12 augustus 2012

compas

• Uitstekend

Perfect Eten. Ga hier 1 keer per jaar eten. Dit is zeker geen eetcafe. Maar een volwaardig restaurant. De kok/eigenaar is bijzonder kundig en stelt dagelijks een mooi menu samen.

Absolute aanrader.

Wilga Janssen

• Uitstekend

Afgelopen weekend gelogeerd en gedineerd in SamSam. Zeer aan te raden. Erg lekker gegeten (met een niet te versmaden chardonnay erbij). Zeer gastvrij echtpaar. Je kunt je menu samenstellen uit vijf verschillende gerechten die allemaal iets bijzonders hebben. Niets voor mensen die houden van biefstuk & frites. Wel voor mensen die houden van culi verrassingen.

Proever50991

• Uitstekend

Ontzettend goede sfeer, je voelt je er meteen thuis.
Chefkok Gert maakt aparte heerlijke combinaties. Vooral het apparatief met vlierbessenbloesem-siroop en de amuse met daslook waren erg lekker. Veel dingen uit eigen tuin, zelf geplukt in de omgeving of biologisch geteeld, dus wat dit betreft ook echt een aanrader.

Proever67173

• Uitstekend

Heel goed gegeten en prima verzorging door personeel!
Prima prijs-kwaliteitverhouding. Mooi/gezellig interieur. Je hoeft nu inderdaad niet meer naar Maastricht om goed te gaan eten! Chefkok Gert (geloof ik) maakt aparte combinaties en besteed duidelijk veel tijd aan zijn menu's. Aperatiefje van mousserende witte wijn met vlierbesbloesem-siroop was heerlijk!

Kleine kanttekening: houten stoelen (met kussen) zorgen na een aantal uren toch voor een houten kont.
Persoonlijk ben ik geen liefhebber van exclusieve zaken als lever en kalfswang, dit beperkt wat mij betreft de keuze in het (kerst)menu. Vandaar dat ik het geen optie vind voor de kerst, jammer!

Proever30413

• Uitstekend

Onlangs gegeten met z\'n vieren.
Hoewel ze net zijn begonnen zijn ze heel aardig op weg! Het menu is erg beperkt maar ontzettend goed en voortreffelijk. Mooie wijnkaart. Je hoeft dus niet meer naar Maastricht om goed te kunnen eten. Ik hoop dat het een blijvertje is.

Schrijf zelf een recensie over SamSam in Meerssen

Schrijf hieronder je recensie over SamSam. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.