a TripAdvisor company

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 0348 471 229

Genieten

De Heeren van Montfoort is gehuisvest in een prachtig monumentaal pand in het pittoreske Montfoort. Voor diegenen die nog niet bekend zijn met dit schilderachtige plaatsje: dit is gelegen in de provincie Utrecht. De overheerlijke gerechten die de keukenbrigade tevoorschijn tovert zijn geïnspireerd op de Franse keuken met een vleugje internationale invloeden. Ook de wijnkaart biedt voor ieder wat wils, van een smakelijke huiswijn tot een bijzonder exclusieve wijn!

madeleenwillink

• 10 1

• Eten

Via online reservering

Heel lekker eten, goed verzorgd, heel vriendelijke en attente bediening, beetje donker binnen, maar buiten ook heerlijk zitten. Het AH menu was uitstekend en zelfs voor de vegetariers onder ons werd goed gezorgd. Ik kreeg na een vraag via email van te voren ook meteen antwoord.
Dus alle bij elkaar een hele fijne avond gehad. Top

Gegeten op 28 augustus 2016

Jicciebob

• 10 1

• Eten

Via online reservering

Mooi en lekker voorgerecht; af en toe smaak explosies in mijn mond.
Hoofdgerecht zag er mooi uit, vlees was iets taai.
Nagerecht wederom zeer smaakvol, maar heel klein in een grote schaal opgediend.
Bij koffie en thee kregen we geen koekjes, terwijl die wel bij andere gasten werden neergezet. Geen ramp, maar meer grappig. Wellicht omdat wij het AHmenu hadden.

Gegeten op 28 augustus 2016

idasamson

Via online reservering

We hebben buiten ?e?eten in een sfeervolle binnentuin. Het personeel was vriendelijk.
Het eten was goed, ondanks dat er feest aan de gang was, was er vol?oende aandacht voor de andere gasten.

Gegeten op 27 augustus 2016

Marliza

Via online reservering

Het eten was goed. Een klassieke kaart met goed klaargemaakte gerechten en lekkere bijpassende wijnen.
Storend was het geluid vanuit een andere ruimte waar een gezelschap bijeen was. Hierdoor was er in ons restaurantgedeelte dubbele muziek. De eigen muziek in combi met de muziek van de andere ruimte. Bediening had het duidelijk te druk. Ontvangst en afscheid met weinig aandacht. Ook gingen gerechten regelmatig naar verkeerde tafeltjes. Als de bediening wat meer georganiseerd zou zijn en de overlast van de muziek beter geregeld zou het een prima restaurant zijn.

Gegeten op 27 augustus 2016

wvanrooijen

Via online reservering

Een mooie ambiance; werden gevraagd waar we gedacht hadden plaats te nemen en naar onze plaatsen begeleid. Bediening was keurig, rustig en vriendelijk, borden waren mooi opgemaakt en de kwaliteit was uitstekend.
Een goede gelegenheid om te vertoeven.

Gegeten op 21 augustus 2016

waterlichtje

Via online reservering

Met vrienden gegeten bij de Heeren van Montfoort. Het was prachtig weer dus we kregen een fijn plekje in de tuin. Het AH menu was eenvoudig, keuze uit 2 voor- en hoofdgerechten en 1 dessert. Dus dat werd niet al te lang dubben wat je neemt......alle vier de gerechten werden wel door min. 1 van ons gekozen en het moet gezegd, dat weiderund is een fantastisch stuk vlees. Alles mooi geserveerd. Het eten was goed.
Service was attent, fleece dekentje toen het wat killer werd was fijn. Wel wat erg veel druk op het doordrinken van de wijn en zodra er iemand aan tafel verscheen om iets mee te delen, werd er totaal niet gelet of wij net midden in een gesprek zaten. Er werd dwars door het verhaal van een van ons heen gepraat. Tip: kijk even wat er gebeurt als je je mengt in het gezelschap aan tafel, is er iemand aan het woord, verontschuldig je dan even dat je gaat 'inbreken' , een hele kleine moeite en het komt veel vriendelijker over.
Verder een heerlijke avond gehad.

Gegeten op 18 augustus 2016

Jofra18

Via online reservering

Het voorgerecht de zalmtartaar was prima, heel mooi opgemaakt en was erg lekker.
De vis was ook heerlijk.
Het toetje waren flink wat calorieen een beetje zoet en het bolletje ijs mag wel wat groter.
Alles zag eruit als een plaatje , het oog wil ook wat.

Gegeten op 14 augustus 2016

sweetycc

Via online reservering

met AH-voucher (fijn dat er iets te kiezen was) lekker gegeten op het tuinterras. voorgerecht (zalmtartaar) zeer lekker. tompouce met geitenkaas ook dik in orde. hoofdgerecht goed maar niet spectaculair. dessert was heerlijk. 5 euro voor een mandje brood (5 sneetjes te bruin afgebakken) was wel erg aan de prijs.

Gegeten op 14 augustus 2016

Meja10

Via online reservering

De combinatie geitenkaas met bladerdeeg is lekker maar te droog. Je moet het met wat wijn 'wegspoelen'. Verder was alles prima. Mooie presentatie en ambiance. Erg leuk dat de baas zelf ook serveert. Zo zie je echte betrokkenheid.

Gegeten op 12 augustus 2016

daniellekoldewijn

Via online reservering

De bediening was erg beleefd en kwamen bij elk gerecht vragen of het naar wens was. Het eten was echt heerlijk! De aankleding van restaurant met tuin was gezellig.

Gegeten op 12 augustus 2016

Schrijf zelf een recensie over De Heeren van Montfoort in Montfoort

Schrijf hieronder je recensie over De Heeren van Montfoort. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.