De Gouden Leeuw

• 7.8

• 7.5

korteraar
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een avondje uit, Theater de Wildeman, inclusief een theatermenu in De Gouden Leeuw in Montfoort. 3-gangen-menu voor 30,00 euro p.p., en dat was de prijs helemaal waard. Heerlijk gegeten (vlees/vis) en prima wijn gedronken tegen een normale/redelijke prijs. Het kan dus wel !

Gegeten op 20 oktober 2012

Pierre99
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het restaurant heeft een mooie tuin, je kunt er heerlijk en prettig zitten. Helaas werd de tuin wel als rookplek gebruikt. Tegen staande en rokende mensen aankijken doet afbreuk aan deze plek. De bediening ervaarden wij als vriendelijk. Teleurstellend was echter de Wok van de ossenhaas: groente en vlees teveel aangeschroeid, het gerecht had een verbrande smaak. Wij maakten hier melding van maar de reactie stelde ons toch wat teleur.

Gegeten op 9 augustus 2012

hanna1

• Uitstekend

Donderdag een dagje met het Rode Kruis weggeweest en in De Gouden Leeuw geluncht. Het eten was heerlijk en de bediening heel erg vriendelijk. Echt een aanrader.

romac

• Uitstekend

In het kader van de 'Restaurant week' hadden mijn vrouw en ik dit restaurant uitgezocht. We hadden ons ingesteld op een 3 gangen menu met kleine hoeveelheden omdat dit 3-gangen menu maar €25,- kost. Niets van dat, de porties waren gigantisch en van zeer goede kwaliteit, we hebben gesmuld. Ook over de bediening niets dan lof, attent,vriendelijk en niet opdringend. Er wordt in de recensies nogal eens geklaagd over een oubolig interieur maar mijn vrouw en ik zijn het daar niet mee eens, het geheel past bij de Gouden Leeuw. Neem alleen maar de stoelen waarin een leeuwekop gebeiteld is. Wij hebben daar 2 1/2 uur gezeten en de tijd vloog voorbij, kortom een geslaagd avondje uit.

Karin Lau

• Goed

Goed eten, persoonlijke aandacht, erg ruim opgezet. Ouderwets chique inrichtig

Lubbers

• Uitstekend

We zijn gisteravond heerlijk verwend met een trio van bloedworst, ganzelnever en een kroketje van kalfszwezerik. Daarna ging de verwennerij verder met een chateau briand. Beide gerechten staan niet overal op de kaart. Daarnaast was de keuze moeilijk doordat daarnaast nog vollop keuze van andere a la carte gerechten was. De porties waren groot en zorgden bij een driegangen menu voor een vol gevoel. De service was in een woord top. De bediening was erg oplettend en keek altijd of ze van dienst konden zijn met het bijschenken uit de fles wijn of de fles water. Ook had de bediening een goede kennis van de gebruikte producten en wijnen. Dit is een echte aanrader voor mensen die even om willen rijden voor dit restaurant in de sfeervolle dorp Montfoort. Wij zullen zeker nog eens terug komen.

rdijk

• Uitstekend

Komen hier regelmatig over de vloer met Familie. Hoewel de inrichting niet meer van deze tijd is vergeet je dit minpuntje al snel door de gezellige sfeer. Het personeel is vlot en attent, het eten is van goede kwaliteit en ruim voldoende.
Een zeldzaam restaurant die het gewoon lekker op zijn eigen manier doet en je een zeldzaam gevoel van 'welkom zijn' meegeeft.

Proever66220

• Goed

Heerlijk gegeten in sfeervolle omgeving en persoonlijke aandacht.

Proever63924

• Uitstekend

Na een fietstocht hier terecht gekomen... Erg genoten. Eerst een drankje op het terras, vervolgens in het gezellige restaurant gegeten. 2 van ons het menu genomen - ik met iemand a la carte gegeten (er stonden teveel lekkere dingen op de kaart!)... Iedereen vond alles erg lekker. Prijs/kwaliteit verhouding ook netjes.
Erg aardige bediening. Ze deden nergens moeilijk over en waren erg attent. Een beetje ouderwets ingericht. Daardoor wel erg gezellig.

Proever51416

• Goed

Prima tent, goed eten, redelijke prijs.

Schrijf zelf een recensie over De Gouden Leeuw in Montfoort

Schrijf hieronder je recensie over De Gouden Leeuw. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!