Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Pollux eten en drinken

2. Frans-internationaal
  3. 46% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 020 492 28 48

rené46

Wederom heerlijk en heel gezellig gegeten. Een leuke kaart en een aantal lekkere gerechten buiten de kaart. Jammer dat dit restaurant niet bekend lijkt te worden. Het blijft er helaas erg rustig.

Gegeten op 31 januari 2014

Kim020

De receptie na onze huwelijksvoltrekking was op de Pollux. De sfeer en uitzicht op het schip is uniek!

Na de receptie met familie en getuigen heerlijk a la carte gegeten. De porties zijn ruim voldoende. Wat wij zelf prettig vinden is dat er voldoende groente wordt geserveerd.

Voor ons de reden om de dag na ons huwelijk wederom terug te keren en te genieten van een heerlijke maaltijd!

Gegeten op 26 oktober 2013

setje1982

Hele aparte locatie op een schip, toen wij hier hebben gegeten was het geen 'buiten-eten' weer meer, maar als je op het dek kan eten komt deze locatie het best tot zijn recht, binnen is het prima maar niet heel bijzonder. We waren niet echt weg van het eten, beetje saai, niks bijzonders. Bediening vriendelijk, maar door de aanwezigheid van een grote groep was het erg luidruchtig en duurde het heel lang voordat onze tafelgenoot een nieuwe hamburger kreeg nadat ze hem had teruggestuurd omdat hij overgaar was.

Gegeten op 21 september 2013

CoraK

Niet lekker met een groot gezelschap
Onlangs heb ik hier met een grote groep (ruim 100 personen) gegeten. De sfeer en ambiance zijn prima. Maar helaas viel het eten en de bediening tegen.
We moesten vrij lang wachten voor er werd rond gegaan met bitterballen. Iedereen had trek en sommigen pakten er daarom meteen 2. Dat kon je beter niet doen, want je kreeg meteen een standje alsof je een klein kind was.
Ook werd er moeilijk gedaan toen we na afloop niet één maar twee kopjes koffie/thee wilden.
Het buffet was redelijk. Bestond uit salades, stokbrood, sausjes, vlees en vis. Het grootste nadeel was dat het eten heel snel koud was. Dit kwam door het feit dat er ijskoude borden lagen, er geen branders onder de bakken lagen en het lang duurde voordat je je je eten had. Tegen de tijd dat je je eten had, was het koud.
Een gemiste kans.

Gegeten op 1 juni 2013

m_de

Het restaurant ziet er super uit, heel leuke locatie. Personeel is erg aardig en beleefd. Begonnen met een amuse van het huis: een erg lekker soesje met zalmmousse. Daarna garnalenkroketjes, die helaas in het middelste gedeelte nog erg koud waren. Maar zeer smaakvol. Carpaccio was prima op orde, niets bijzonders. Spareribs als hoofdgerecht, drie grote ribben waar het vlees direct van af viel. Heerlijk gemarineerd. Aanrader. Kalfsentrecote (dagschotel) was ook ruim voldoende en lekker, met prima wintergroente bij geserveerd. Hierbij dronken we een fles droge witte huiswijn, die heel erg lekker was. Wij zijn enthousiast, komen zeker nog een keer terug!

Gegeten op 22 februari 2013

rené46

Mijn derde ervaring in dit prachtig gerestaureerde opleidingsschip van de marine, dat is omgebouwd tot restaurant. De eerste keer lekker gegeten maar wel van een heel eenvoudige kaart. De nieuwe staf was nog zoekende. Leuke enthousiaste mensen. Twee maanden later nog een keer geweest en tot mijn verrassing hadden ze een prachtige kaart met heerlijke gerechten. Ook de derde keer was weer een feestje. Heerlijke hertenbiefstuk (buiten de kaart), goede huiswijn en prima bediening. Fijn om te zien dat het restaurant gevonden wordt. Het was lekker druk. Een aanrader.

Gegeten op 21 december 2012

krntc

Een paar weken geleden bij Pollux gegeten met familie.
Een mooie locatie aan boord van een schip.
Het eten was goed, ik had bijvoorbeeld een lekkere slibtong met heerlijke 'vergeten' groenten op.
Allemaal goed klaargemaakt.
Bijzondere en smakelijke amuses tussendoor.
Alleen jammer dat het niet zo druk was, Pollux is een aanrader!
Mooie prijs/kwaliteitsverhouding.
Gratis parkeren voor de deur.
Chapeau voor de kok en vriendelijke bediening.

Gegeten op 10 november 2012

steve6

I have spent my life travelling the world and very rarely found meals of such a high standard, this place is a must for anyone who enjoys good food and good service. It was an honour to eat in such an hospitable establishment, thank you making us so welcome and feeding us so well.
Met Vriendlijke Groeten

Steve & Sue Landles

Gegeten op 14 november 2012

freelander

Super gegeten,eindelijk een kok die echt goed kookt!
Service heel goed.
Prijs kwaliteit klopt ook,kortom een echte aanrader.

Gegeten op 2 november 2012

Jill94

Gister heerlijk geluncht bij de pollux, een frisse salade geitenkaas. Het was een regenachtige dag, dus zat heerlijk binnen waar ik genoot van de oude boot sfeer. Mijn vriendin die een enorme soep liefhebber is was ook heel tevereden met de Franse Uiensoep. Personeel was heel vriendelijk en wist me het een en ander te vertellen over de historie van deze mooie boot.
Na een rondleiding door dit pracht schip heb ik besloten hier een borrel te geven in het café gedeelte, dus ik kom snel weer terug.

Gegeten op 19 september 2012

Schrijf zelf een recensie over Pollux eten en drinken in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Pollux eten en drinken. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.