Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

't Paardje

1. Frans

't Paardje

1. Frans
  1. Toon telefoonnummer 020 664 35 39

pvkampen

Het terras is de reden om hier te komen! Lang zon en ondanks de drukte vaak wel een plekje te vinden. Hier geborreld en gegeten met groep en heerlijk gezeten buiten. Service prima, soms wat aan de trage kant, moesten paar keer iemand aanspreken om nieuwe drankjes te bestellen.

Eten in orde maar niet bijzonder. Standaard kaart (saté, biefstukje, mosselen) voor Amsterdamse prijzen. Niks mis mee om aansluitend op een borrel wat te eten maar zeker geen zaak om speciaal naartoe te gaan voor het eten.

Gegeten op 5 juni 2014

Sivale

'T Paardje is een heerlijke plek voor een hapje en een drankje. Wij komen hier geregeld en vonden het nu tijd om ook eens een goede recensie te plaatsen.
Dat 't Paardje geen restaurant zou zijn is wel enigzinds achterhaald. Er staan goede koks en je kunt er lekker eten tegen een eerlijke prijs.
Een aanrader zijn de spare ribs!
Het terras is een attractie op zich en het is hier heerlijk toeven op een mooie middag of avond.

Gegeten op 11 juni 2014

Paul_s

Mooi terras in het zonnetje, zelfs iets teveel zon, dus deden ze voor ons de zonwering wat verder omlaag. Voor de snelle bediening moet je niet hier zitten, maar het terras ligt er wel mooi bij en de broodjes waren prima. Mijn broodje avocado, op superknapperig landelijk brood was zeer goed te noemen: ruime garnering en exact een halve avocado erbovenop: smullen dus.

Helaas was er geen enkel vruchtensap te krijgen, blijkbaar iets mis gegaan met de levering (terwijl 50m verderop een grote supermarkt zit).

Gegeten op 3 augustus 2014

Evenline

Blijkbaar hebben wij geluk gehad met het personeel. De barman was erg vriendelijk en professioneel, niets op aan te merken. Ook de dame in de bediening was aardig, zij het wat zenuwachtig en giechelig.
We hadden driemaal Angus steak en eenmaal hamburger. Van de steaks waren er twee prima een eentje wat minder. We hebben dit aangegeven, en hier werd erg goed op gereageerd. De vorige keer waren alle steaks overigens wel in orde.
Voor wat betreft de hamburger (die vanwege een fout in de keuken wat later werd geserveerd) kan ik de kok aanraden om de coleslaw in een apart bakje te serveren. De onderkant van het broodje was nu zompig en zuur en dat is zonde.
Al met al valt er wel wat te verbeteren, maar het personeel deze avond was goed.

Gegeten op 20 oktober 2013

Ray1987

Hier gezeten voor lunch. Kaart is beperkt. Ceasar salade en broodje carpaccio besteld. Beiden echt niet goed. Salade droog, en broodje carpaccio met bijna geen carpaccio. Koffie na smaakte als slootwater, het kwam volgens mij uit zo'n instant koffiemachine. Onvoorstelbaar dat dat soort koffie in deze tijd nog geserveerd wordt. Terras had al een paar jaar geleden vernieuwd moeten worden. Bediening liep ongeintereseerd rond. Wel een mooie locatie

lindalekkerbek

Onververwachts op het gezellige terras hier neergestreken. Na diverse wijntjes besloten hier maar wat te eten. Een simpele kaart een café eigen. Dus maar eenvoudig een lasagne besteld. De saus was aan de zure kant en er zat een aparte smaak aan, vlg. mij niet home-made. Ook de salade van mijn tafelgenoot was bedroevend. Een gemiste kans want qua ligging heeft deze zaak al een streepje voor.

Gegeten op 11 augustus 2013

FrankFB

Heerlijk terras in een leuke buurt, maar heerlijk is niet van toepassing op het eten. Waren met 5 personen, na lang wachten kregen wij een kaart en na nog langer wachten een van de bestelde gerechten, een koude biefstuk. Door een fout van de keuken waren de andere vier bestelde gerechten niet doorgekomen, zouden met spoed gemaakt worden...35 minuten later, de biefstuk was inmiddels op, kwam de rest. Een van de twee hamburgers was rouw, terug naar de keuken, 1 minuut later gaar en taai was hij al terug! Een besteld schaaltje friet moet nu nog komen...mijn avond was verpest ook na de koffie van het huis..kortom leuke plek voor een drankje maar het eten is slecht en het duurt vreselijk lang.
Gegeten op: 3 augustus 2013.

Gegeten op 3 augustus 2013

nick nick

Prima no nonsense eetcafe in het hartje van de Pijp. Verschillende keuzes in maaltijden tegen een zeer betaalbare prijs en prima hoeveelheden. Groot terras en veel te zien.

Gegeten op 20 juli 2013

krivoarbat

Met mijn 19 jarig nichtje naar 't Paardje. Zij is er laaiend enthousiast over, vooral als de zon schijnt. Maar niet op die avond
We nemen een dagschotel ( Zalm uit de oven voor iets minder dan EUR12 ) en een hamburger. Het eten is heel behoorlijk, vooral ook vanwege de prijs. Bediening vriendelijk. Wijn okayish en dan merk je dat het eigenlijk meer een cafe is. Volgende keer toch maar eens terug voor het terras.

Gegeten op 14 mei 2013

leonne

• Uitstekend

• Uitstekend

Omdat het er gezellig uitzag (leuk licht, mensen, kaarsen) namen we de gok en gingen hier eten.
Helemaal goed! Vlotte bediening, vriendelijk. Kaart is redelijk uitgebreid; we namen een 3-gangen menu waarbij we uit ALLES van de kaart konden kiezen! Zelfs de porties waren niet kleiner gemaakt zoals je weleens ziet als je menuutje neemt.
Carpaccio prima, zeer malse flinke biefstuk, verse friet, heerlijke sla...geweldig!
Een creme brulee om wakker van te liggen, een chocoladetaartje om alle vingers af te likken.
En dat voor 25 Euro per persoon!
Gezellige muziek, misschien iets te hard, gezellig vol....het is jammer dat we niet in Amsterdam wonen!

Schrijf zelf een recensie over 't Paardje in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over 't Paardje. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.