a TripAdvisor company

1. 7,5 10 1 7

2. 6,8

3. 7,7

Mokumboy

Hele leuke tent op een toplocatie. Om wat te drinken maar ook zeker om wat te eten. Eten eigenlijk altijd goed en de kipsaté zelfs heerlijk. De bediening is alleen ook steeds een repeterend verhaal: niet goed.

Aan de bar soms al moeite moeten doen om de aandacht te trekken voor een nieuwe drankje, langzaam en soms niet echt klantgericht. De locatie, het eten en de leuke gasten binnen maken dit echter ruimschoots goed.

Gegeten op 4 december 2015

Robin1992

Altijd al één van de gezelligste plekjes in de pijp geweest.

Gister weer terug voor een vlugge lunch, zoals eigenlijk altijd prima, goed belegde broodjes voor een mooie prijs.

Bediening erg vlot, vriendelijk en attent en zowel binnen als buiten op het terras altijd gezellig druk.

Gegeten op 8 november 2015

ProeverHH

Vaak gelunched bij t paardje. De tostis zijn het lekkers. De service is goed en het decor is ook meer dan prima. Mooi om uit te wijken als je op de cuyp bent geweest.

Gegeten op 19 juli 2015

Liesjevtb

Wat een afknapper, je bestelt gewoon huiswijn en dan krijgt je op de rekening opeens speciale wijn te zien! Eten was aardig en service verder ook maar dit maakte alles toch net iets minder leuk!

Gegeten op 9 mei 2015

pvkampen

Het terras is de reden om hier te komen! Lang zon en ondanks de drukte vaak wel een plekje te vinden. Hier geborreld en gegeten met groep en heerlijk gezeten buiten. Service prima, soms wat aan de trage kant, moesten paar keer iemand aanspreken om nieuwe drankjes te bestellen.

Eten in orde maar niet bijzonder. Standaard kaart (saté, biefstukje, mosselen) voor Amsterdamse prijzen. Niks mis mee om aansluitend op een borrel wat te eten maar zeker geen zaak om speciaal naartoe te gaan voor het eten.

Gegeten op 5 juni 2014

Sivale

'T Paardje is een heerlijke plek voor een hapje en een drankje. Wij komen hier geregeld en vonden het nu tijd om ook eens een goede recensie te plaatsen.
Dat 't Paardje geen restaurant zou zijn is wel enigzinds achterhaald. Er staan goede koks en je kunt er lekker eten tegen een eerlijke prijs.
Een aanrader zijn de spare ribs!
Het terras is een attractie op zich en het is hier heerlijk toeven op een mooie middag of avond.

Gegeten op 11 juni 2014

Paul_s

Mooi terras in het zonnetje, zelfs iets teveel zon, dus deden ze voor ons de zonwering wat verder omlaag. Voor de snelle bediening moet je niet hier zitten, maar het terras ligt er wel mooi bij en de broodjes waren prima. Mijn broodje avocado, op superknapperig landelijk brood was zeer goed te noemen: ruime garnering en exact een halve avocado erbovenop: smullen dus.

Helaas was er geen enkel vruchtensap te krijgen, blijkbaar iets mis gegaan met de levering (terwijl 50m verderop een grote supermarkt zit).

Gegeten op 3 augustus 2014

Evenline

Blijkbaar hebben wij geluk gehad met het personeel. De barman was erg vriendelijk en professioneel, niets op aan te merken. Ook de dame in de bediening was aardig, zij het wat zenuwachtig en giechelig.
We hadden driemaal Angus steak en eenmaal hamburger. Van de steaks waren er twee prima een eentje wat minder. We hebben dit aangegeven, en hier werd erg goed op gereageerd. De vorige keer waren alle steaks overigens wel in orde.
Voor wat betreft de hamburger (die vanwege een fout in de keuken wat later werd geserveerd) kan ik de kok aanraden om de coleslaw in een apart bakje te serveren. De onderkant van het broodje was nu zompig en zuur en dat is zonde.
Al met al valt er wel wat te verbeteren, maar het personeel deze avond was goed.

Gegeten op 20 oktober 2013

Ray1987

Hier gezeten voor lunch. Kaart is beperkt. Ceasar salade en broodje carpaccio besteld. Beiden echt niet goed. Salade droog, en broodje carpaccio met bijna geen carpaccio. Koffie na smaakte als slootwater, het kwam volgens mij uit zo'n instant koffiemachine. Onvoorstelbaar dat dat soort koffie in deze tijd nog geserveerd wordt. Terras had al een paar jaar geleden vernieuwd moeten worden. Bediening liep ongeintereseerd rond. Wel een mooie locatie

lindalekkerbek

Onververwachts op het gezellige terras hier neergestreken. Na diverse wijntjes besloten hier maar wat te eten. Een simpele kaart een café eigen. Dus maar eenvoudig een lasagne besteld. De saus was aan de zure kant en er zat een aparte smaak aan, vlg. mij niet home-made. Ook de salade van mijn tafelgenoot was bedroevend. Een gemiste kans want qua ligging heeft deze zaak al een streepje voor.

Gegeten op 11 augustus 2013

Schrijf zelf een recensie over 't Paardje in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over 't Paardje. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.