Bagel Bakery

• 7.1

• 7.4

yasminabent
  • Recensies in de laatste twee jaar

We waren nog op zoek om ergens een klein hapje te eten als 'late lunch'. Ik had al over ze gelezen, maar we liepen er eigenlijk bij toeval langs. Het was er druk, maar gezellig druk. vriendelijke ontvangst, en wel even een paar minuten gewacht op ons drankje maar niet té lang. Wijn niet heel spannend maar lekker, maar de frites en de mayo ...ik denk de lekkerste in Nederland :) en als toetje deelden we een Cheesecake New York... wow! Ik ben fan :) Naast ons hadden mensen een 'high tea'. Die heb ik uiteraard niet geproefd, maar zag er wel ook top uit. Ik zou ze iig aanbevelen :)

Gegeten op 17 januari 2014

proeversaccount
  • Recensies in de laatste twee jaar

Bagel Bakery heeft twee verschillende deuren naar twee verschillende ruimtes. De inrichting is van alles wat maar wat stond de muziek hard (het was vrij heftige rock muziek met harde beat, daar moet je maar net van houden...) het duurde erg lang voor ons drankje gebracht werd en toen het drankje na een tijdje kwam, konden we niet bij deze mevrouw onze lunch bestellen. Dat systeem is niet zo klantvriendelijk de bediening overigens gelukkig wel heel vriendelijk.
Omdat alles vers gemaakt wordt moet je even geduld hebben maar dan komt er ook echt iets heerlijks op tafel! Een bagel met ui,knoflook creamcheese en carpaccio met heerlijke pesto en zeer goede parmezaan. Rijkelijk belegd, precies goed. De vitello tonnato was net als de carpaccio zeer goed en mals vlees en goed op smaak gebracht! Qua eten hadden we hier de hele middag willen blijven maar door de harde muziek en drukte toch weg gegaan. Goede chef die van goede producten houdt!

Gegeten op 2 maart 2014

MamaIndra
  • Recensies in de laatste twee jaar

Al heel vaak gegeten en werkelijk alles is hier lekker. Mijn favoriet is een Bagel met tomaat en avocado. Deze keer een kakelverse worteltaart geprobeerd. Zalig! Altijd goeie koffie en verse jus: toplocatie voor ontbijt en lunch!

IMH_Rotterdam
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wederom erg goed gegeten (in dit geval lunch) bij de Bagel Bakery. Zelfs mijn vriend, die over het algemeen niet enthousiast wordt van bagels, heeft lekker gegeten. Eigenlijk kom ik hier te weinig.. Aanrader!

Gegeten op 18 januari 2014

bee1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met z'n 10'en High Tea en de High Tea won: We hadden best grote eters, maar aan het eind van de dag moesten er toch echt Doggy Bags komen. (ja die hebben ze !). Wat een overvloed aan heerlijk voedsel : 2 verschillende soorten minibagels (zalm en tomaat tapenade), cocostaart, brownies, american cheese cake, joodse appeltaart, scones (voor de puristen: ze serveren slagroom, geen clotted cream. Voor mij geen punt, maar ik hoor mensen daar wel eens over mopperen) dadeltaart en ontzettend lekkere nieuwe lemon curd cheesecake. Volgens de kok mislukt (de taart was niet zo vast en kon dus niet in kleine stukjes gesneden worden) maar wij wisten wel raad met de grote punten hoor.
Onze tafel was erg gezellig ingedekt en verder is het interieur strak, beetje industrieel met veel wit en zwart wit foto's van Amerikaanse Diners. Er zijn 3 thee-soorten die geserveerd worden (groen met kruiden, zwart met vruchtjes en rooibos met vanille) en die werd op zich wel goed bijgevuld, maar omdat het druk was moesten we daar af en toe wel op wachten. Verder uitstekende service. Leuke tent, goed eten. Ik wil eigenlijk nog wel een keer terug voor de fameuze burgers.

Gegeten op 5 januari 2014

Saskiab
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier gister samen met een vriendin lunch gegeten. Hadden allebei een kleine hamburger op een kleine bagel. En daarbij een lekker vers geperst sapje. Fijn dat alle gerechten zowel normaal als klein formaat te bestellen zijn. Ook zijn er kinderstoelen aanwezig, dus mijn dochter kon, met wat passen en meten, ook gezellig aan tafel zitten.

Gegeten op 28 december 2013

mark van oostveen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hele lekkere bagel gehad, Lam ham met knoflook en koriander
Sap vers en lekker. bediening gewoon prima, zeker een aanrader.

Gegeten op 22 december 2013

kaay
  • Recensies in de laatste twee jaar

Mijn lievelingstentje in rotterdam! Je kan hier heerlijk eten en de bediening is heel vriendelijk! ik heb nog nooit heel lang moeten wachten en als het druk is duurt het soms iets langer maar dat is logisch!! Ik ben ook een keer met vrienden gaan hightea'en in de bagel bakery en dat was zeer geslaagd. Het was lekker uitgebreid en eens iets anders! Ik ga snel weer eens langs om een bageltje te eten met een lekker gebakje toe :)

Gegeten op 4 oktober 2013

marissa1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij zijn met een redelijk grote groep bij de Bagel Bakery gaan high tea-en. Een gedeelte van de groep kwam te vroeg en een ander gedeelte juist te laat. Dit was geen enkel probleem. Op het moment dat we klaar waren voor het eten stond het binnen no time klaar en we hebben er erg van genoten. De onbeperkte thee was heerlijk. Veel verschillende smaakjes en belangrijk: échte thee. Er staan hier negatieve recensies op vanwege de bediening. Wij zijn onwijs goed geholpen. Vriendelijk, snel en met hier en daar een gevatte opmerking. We bleven nog een lange tijd natafelen omdat de sfeer goed was en wij ons écht welkom voelden.

Bedankt Bagel Bakery team! Wij komen in ieder geval nog eens terug.

Gegeten op 13 oktober 2013

Sophiek
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vandaag een high tea gehad met n aantal vriendinnen. Ruim voldoende gegeten. Heerlijke taart, bagels en scones. Wellicht was de bediening iets traag, maar als je met een kop thee zit dan heb je daar weinig last van. Sfeervol ingericht restaurantje. Ik vond het voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 19 augustus 2013

Schrijf zelf een recensie over Bagel Bakery in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Bagel Bakery. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!