a TripAdvisor company

1. Lunchroom
  2. Amerikaans
  1. Toon telefoonnummer 010 412 15 60

GenietVanHetEten

Hier komen we voor de lekkere gebakjes en burgers. Tijdens ons laatste bezoek bestelden we de runderburger en de kabeljauwburger. Beide burgers waren gewoonweg top. Ook hun superjuice is lekker.

Helaas valt hun service tegen. De bediening kijkt geen keer vanuit zichzelf rond om gasten te helpen. Je dient hun continu te roepen. Ook was de bedrijfsleidster vlak voor ons (en andere gasten) met het personeel heftig in discussie over haar persoonlijke kwesties. Dat kun je niet maken. Zeker niet waar gasten eten.

Maar het eten en de gebakjes zijn gewoon lekker.

Gegeten op 7 maart 2015

JbT

Ik nam de rijk belegde geitenkaasburger op een meergranenbroodje en mijn vriendin de bagel met gegrilde groenten. Allebei genoten van deze vers bereide lunch. Bediening vriendelijk en koffie prima, kom hier zeker nog een keer terug om de taarten te proberen want die zien er erg aantrekkelijk uit. Kwaliteit-prijs verhouding is fair.

Gegeten op 28 maart 2015

jongejanm

Geluncht in de Bagel Bakery. Er staan diverse belegde bagels op de menukaart. Ik heb een bagel met gegrilde groenten en een glas verse jus d'orange besteld.
De vitrine met verse taarten zag er ook prima uit. Volgende keer ga ik hier een keer koffie drinken met taart.

Gegeten op 3 maart 2015

Robrero

Een high tea hier is lekker. Je krijgt heel veel en als men vooraf zou melden dat je een doggybag kunt krijgen dan kun je echt er thuis nog een keer van genieten. Nu aten we eigenlijk te veel. Grote variatie. Je kunt er prima zitten. Een glaasje bubbels kan niet, tenzij je een hele fles besteld. De bediening is niet attent en zelfs slordig. Wat er allemaal fout ging bij de tafel naast ons laat ik buiten beschouwing. Bij ons ging namelijk ook genoeg mis. Omdat we allemaal fouten kunnen maken beperk ik me tot één echte ergenis: we bestelden 2 witte wijn en er wordt er 1 gebracht en 4 minuten later kwam glas 2?????? Jammer hoor. Desalniettemin gaan we zeker terug en vreten ons niet vol en nemen 50-60% lekker mee naar huis, want het eten was echt lekker. Zeker de Nutellataart was top!!!

Gegeten op 27 december 2014

nienke47

We hebben een high tea gedaan, tafel zag er keurig gedekt uit inclusief snoephartjes en poëziealbumplaatjes. We kregen 3 soorten thee en een etagère vol met taart, scones, en bagels. Alles is huisgemaakt en smaakt heerlijk. Enige minpunt zou zijn te veel en te machtig, maar daar betaal je ook voor. Doggybags hebben ze klaar liggen, maar uiteindelijk kregen we alles binnen twee uur op. We hebben genoten!

Gegeten op 11 februari 2015

iens-recensist

Inmiddels hebben we hier twee keer gegeten in november, toevallig omdat het zo uitkwam. Het eten is hier biologisch en lekker. Het is een 'tentje' zonder poespas, maar gewoon met heerlijke broodjes, taarten en drinken.
Wij boeken express geen ontbijt bij het hotel, maar lopen dan even deze kant op naar de Schildersstraat. Meer dan de moeite waard.

Gegeten op 29 november 2014

Proever836

Eén van de beste value-for-money high-tea's in Rotterdam. Lekkere bagels, mooie taartjes, heerlijke scones. Mooi, strak interieur met aardse tonen. Goede bediening. Kortom: een goede plek om met vrienden af te spreken voor een zeer aangenaam samenzijn..

Gegeten op 28 november 2014

koos594

Wat een slechte bediening. Bij binnenkomst zelf naar een zojuist vrijgekomen tafel geworsteld, tafels staan veel te dicht naast elkaar. Dan langdurig gezwaaid voor de bestelling. ( was een goede oefening, want een uurtje later passeerde sinterklaas het restaurantje.) Kreeg na lang wachten, ca. 20 minuten, een koude (!!) geitenkaas met honing op een uitermate taaie bagel. Na afloop wilden mijn ega en ik snel weer naar buiten, vanwege het luide gesprek naast ons. Maar nee hoor totaal geen oogcontact van de serverende dame en heer. Enfin, zelf maar naar de kassa gestapt en geklaagd over de koude en taaie bagel. Het antwoord luidde: Ja maar hij, de bagel dus, moest eerst de oven in voordat hij geserveerd kon worden....!! (Dom dom van mij dat ik daaraan niet gedacht had!) Na betaald te hebben geen dankjewel, laat staan dat de deur werd open gedaan.Wie zei ook weer dat het een prima zaak is?

Gegeten op 15 november 2014

Philip-G

Een ruime selectie bagels, niet alleen qua beleg, ook verschillende broodsoorten. Daarnaast lekkere mezze en specials op het bord. Prima kwaliteit producten, rijk van smaak. Het duurt wel lang voor je bestelling wordt opgenomen en voor je je eten hebt. Het kost ook moeite om te mogen betalen. Men is wel vriendelijk. De ruimte ziet er OK uit, maar is erg gehorig, zeker als het vol zit. Prima zaak om te lunchen.

Gegeten op 1 maart 2014

Lizzy88

Gegeten op 2 mei 2014

Schrijf zelf een recensie over Bagel Bakery in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Bagel Bakery. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.