Poort Dok

• 6.8

• 6.9

Tetto
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met het mooie weer gaan eten bij Poort dok aan het almeerderstrand. Poort dok heeft een paar mooie lounge hoekjes en bied met de schermen een lekkere locatie om lekker een biertje te drinken.

De gebakken dikbil biefstuk met frites en salade besteld. Dit was echter een teleurstelling, de frites waren oké, en de salade verwachte ik niet heel veel van in een eettent zoals deze. Maar de dikbil biefstuk was een heel zware teleurstelling. Deze was heel zwaar doorbakken (helemaal niet medium), enorm taai en smaakte enkel lichtjes naar zout. Ik verwachte geen sterrengerecht, maar als het vlees niet tenminste redelijk kan worden gebakken raad ik aan dit van de menukaart te halen.

Als dessert de cheesecake met frambozen-ijs besteld, de cheesecake was redelijk, maar ik kreeg zonder uitleg chocolade-ijs bij de cheesecake, wat totaal niet paste of op het menu stond.

Een vier voor het eten.

Het was moeilijk aandacht te krijgen van de service en we kregen eenmaal een glas te weinig voor de hoeveelheid biertjes die we hadden besteld, 5.

Het decor was wel leuk en de locatie beter, maar veel van de stoelen hadden vieze kussentjes en vlekken. Een 5.

Bij Poort dok betaal je voor veel de locatie en is het eten matig, de service ook. Geen aanrader.

Gegeten op 4 augustus 2013

GijsbertBon

Mijn complimenten.
De thee smaakte goed, de koffie was lekker.
Maar de Hanos appelgebak was erg zwaar aan de prijs.
Daardoor:
Wij hebben nog nooit zoveel betaald voor een kopje koffie, een glas thee en twee stukken appelgebak zonder slagroom. € 13.20.
Gefeliciteerd u was het duurste adres tot nu toe en wij weten waar wij het over hebben.

Gegeten op 24 april 2013

D3NN1S
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een leuk "lounge" cafe/restaurant direct aan het Almeerderstrand! Het is hier bij mooi weer echt heerlijk toeven! Buiten staat allemaal trendy houten meubilair en ze draaien er zachte lounge muziek. De gerechten op de kaart zijn simpel maar lekker. De Laatse keer heb ik er een super mals biefstukje gegeten die precies bereid was zoals ik had gevraagd. Het enige nadeel van deze plek is dat je er bij slecht weer weinig te zoeken hebt.

Gegeten op 22 juli 2012

ano_niem

• Matig

Ondanks dat het een warme dag was, leek deze strandtent niet voorbereid op avondgasten. Er moest eerst gevraagd worden of de keuken open was, en na bestelling bleek niet eens alles van de toch echt zeer beperkte hoofdgerechten kaart voorradig. Uiteindelijk nog wel wat kunnen bestellen, maar de kwaliteit van het eten was zeer matig.

Zaitom

• Goed

Ons huwelijk hier gevierd en dit was fantastisch! Relaxte locatie met voor ons precies de juiste sfeer. Geweldig uitgebreid buffet voor een zeer goede prijs, uitstekende bediening, alles kon en niets was te gek. Een dikke 10!
Toch geen uitstekend beoordeling, want intussen zijn wij regelmatig terug geweest om een hapje te eten. Dit was niet altijd even goed helaas.

irenerooze

• Uitstekend

Geweldige locatie in Almere. Hele goede, relaxte sfeer! Zeer behulpzame en vriendelijke bediening. We hebben hier een feest gegeven voor 150 gasten ter ere van ons huwelijk en alles was tot in de puntjes verzorgd. Onze complimenten en hartelijk dank voor een geweldig feest!!!

Rico06

• Goed

Een leuke strandtent in Almere. Houten stoelen op terras met slappe kussens. Toch zit je hier lekker, maar mijn (bejaarde) moeder zou ik niet meenemen. Echt een plek voor jong publiek waar ik me als 50plusser toch thuis voel. Bediening is attent, vriendelijk en professioneel. Leuke kaart met goed gerechten. Lekkere huiswijn.

Proever71165

• Uitstekend

Poortdok, wat een gezellige tent op een mooie locatie. Niks beter om in Almere aan het water wat te gaan drinken en vooral heerlijk te eten! Leuke Bediening en een eerlijke menukaart met ruime keuze uit verschillende gerechten! Perfecte plek om een dag met vrienden door te brengen!

Proever27991

• Matig

4 mensen met een klein jongetje . Gereserveerd. Neemt u wel zelf een kinderstoel mee? (?) Steigerhouten loungestoelen zijn grappig maar niet als alle kussens doorgezeten zijn. ( mijn schoonouders zijn er ook bij en die zijn al iets ouder)Een grote groep voor ons die ze kennelijk niet kunnen behappen. Uiteindeljik wachten we bijna een uur. Geen informatie, geen excuses, niks. Na een uur komt het eten; goed en lekker, maar zonder garnituur, of het moeten die drie bonen en die halve aardappel zijn geweest. We zijn maar snel vertrokken, gelukkig was er nog brood in de vriezer.

Proever59982

• Goed

Vorig jaar zomer en nazomer zijn wij een paar keer heel tevreden naar huis gefietst, na een flinke tocht door Almere's buitengebied en als afzakkertje een lome zit op de zachte strandbanken van Poort Dok. Met een bitterganituur en een drankje. Bediening trefzeker en vrolijk. Hier kan geen Noordzeekust-tent tegenop. Ze gaan met Pasen weer open en ik hoop dat het een beetje goed weer wordt, dan gaan we bij Poort Dok de lente inluiden!

Schrijf zelf een recensie over Poort Dok in Almere

Schrijf hieronder je recensie over Poort Dok. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!