Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Poort Dok

1. Internationaal

Poort Dok

1. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 036 536 90 99

Mario

Geen onaardige lokatie maar op dit moment uitzicht op hekken omdat er herstelwerkzaamheden op het strand zijn. We waren met 3 personen en bestelde sate, dikbilbiefstuk en oosterse beef salad. De sate was een grote pen met erg droog vlees, garnituur in orde. De dikbil was net iets meer doorbakken dan de gevraagde medium, friet redelijk maar ook niet meer dan dat. De beef salad was een bord vol noodles drijvend in een bad van zoute soya met veel stukken doorgebakken beef, eigenlijk veel te zoiut om te eten maar met het warme weer goed voor de zouthuishouding.
een teleurstellende ervaring die niet herhaald zal worden

Gegeten op 22 juli 2014

Tetto

Gegeten op 4 augustus 2013

GijsbertBon

Mijn complimenten.
De thee smaakte goed, de koffie was lekker.
Maar de Hanos appelgebak was erg zwaar aan de prijs.
Daardoor:
Wij hebben nog nooit zoveel betaald voor een kopje koffie, een glas thee en twee stukken appelgebak zonder slagroom. € 13.20.
Gefeliciteerd u was het duurste adres tot nu toe en wij weten waar wij het over hebben.

Gegeten op 24 april 2013

D3NN1S

Een leuk "lounge" cafe/restaurant direct aan het Almeerderstrand! Het is hier bij mooi weer echt heerlijk toeven! Buiten staat allemaal trendy houten meubilair en ze draaien er zachte lounge muziek. De gerechten op de kaart zijn simpel maar lekker. De Laatse keer heb ik er een super mals biefstukje gegeten die precies bereid was zoals ik had gevraagd. Het enige nadeel van deze plek is dat je er bij slecht weer weinig te zoeken hebt.

Gegeten op 22 juli 2012

ano_niem

• Matig

Ondanks dat het een warme dag was, leek deze strandtent niet voorbereid op avondgasten. Er moest eerst gevraagd worden of de keuken open was, en na bestelling bleek niet eens alles van de toch echt zeer beperkte hoofdgerechten kaart voorradig. Uiteindelijk nog wel wat kunnen bestellen, maar de kwaliteit van het eten was zeer matig.

Zaitom

• Goed

Ons huwelijk hier gevierd en dit was fantastisch! Relaxte locatie met voor ons precies de juiste sfeer. Geweldig uitgebreid buffet voor een zeer goede prijs, uitstekende bediening, alles kon en niets was te gek. Een dikke 10!
Toch geen uitstekend beoordeling, want intussen zijn wij regelmatig terug geweest om een hapje te eten. Dit was niet altijd even goed helaas.

irenerooze

• Uitstekend

Geweldige locatie in Almere. Hele goede, relaxte sfeer! Zeer behulpzame en vriendelijke bediening. We hebben hier een feest gegeven voor 150 gasten ter ere van ons huwelijk en alles was tot in de puntjes verzorgd. Onze complimenten en hartelijk dank voor een geweldig feest!!!

Rico06

• Goed

Een leuke strandtent in Almere. Houten stoelen op terras met slappe kussens. Toch zit je hier lekker, maar mijn (bejaarde) moeder zou ik niet meenemen. Echt een plek voor jong publiek waar ik me als 50plusser toch thuis voel. Bediening is attent, vriendelijk en professioneel. Leuke kaart met goed gerechten. Lekkere huiswijn.

Proever71165

• Uitstekend

Poortdok, wat een gezellige tent op een mooie locatie. Niks beter om in Almere aan het water wat te gaan drinken en vooral heerlijk te eten! Leuke Bediening en een eerlijke menukaart met ruime keuze uit verschillende gerechten! Perfecte plek om een dag met vrienden door te brengen!

Proever27991

• Matig

4 mensen met een klein jongetje . Gereserveerd. Neemt u wel zelf een kinderstoel mee? (?) Steigerhouten loungestoelen zijn grappig maar niet als alle kussens doorgezeten zijn. ( mijn schoonouders zijn er ook bij en die zijn al iets ouder)Een grote groep voor ons die ze kennelijk niet kunnen behappen. Uiteindeljik wachten we bijna een uur. Geen informatie, geen excuses, niks. Na een uur komt het eten; goed en lekker, maar zonder garnituur, of het moeten die drie bonen en die halve aardappel zijn geweest. We zijn maar snel vertrokken, gelukkig was er nog brood in de vriezer.

Schrijf zelf een recensie over Poort Dok in Almere

Schrijf hieronder je recensie over Poort Dok. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.