• foto's van Restaurant C'est Ça in Den Haag - 1

• 8.1 10 43

• 8.4

• 7.7

Geniet van de Franse keuken

Intiem restaurant met een prettige, gastvrije bediening met veel verstand van wijnen. De ligging van C’est Ça is ideaal; in een van de bekendste eetstraatjes van Den Haag met uitzicht op de paleistuin geniet je van de regionale Franse keuken. Van het brood tot aan de worst en de koekjes bij de koffie, alles wordt met liefde ambachtelijk bereid. De kracht van de eenvoud.

YvesB
  • Recensies in de laatste twee jaar

De sfeer is ingetogen doch sfeervol. Fijne stoelen, niet onbelangrijk om een hele avond lekker te kunnen tafelen. Het eten is lekker. De bediening een tikje nonchalant maar absoluut vriendelijk. Al met al een prima eetervaring!

Gegeten op 8 maart 2014

DoloresdeNavarra
  • Recensies in de laatste twee jaar

Is en blijft ons favoriete restaurant in Den Haag: lekker eten voor een goede prijs. Het concept van Edward staat als een huis. Iedere week een ander 3-gangen menu. Per gang kun je meestal kiezen uit 2 tot 3 gerechten. Aanpassingen altijd mogelijk. Verse producten, pure smaken, mooie presentatie. De sfeer is intiem & informeel. Je kunt heerlijk een hele avond lang tafelen, maar heb je minder tijd en wil je wel goed eten, dan kun je hier ook prima terecht. Geen hysterisch lange wijnkaart maar genoeg keuze uit mooie selectie. En dat alles voor een schappelijke prijs. Vorige week vrijdag hier gegeten en we waanden ons weer even in Honfleur. Chapeau!

Gegeten op 24 januari 2014

petervandalen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hadden iets te vieren en zijn door Edward en Dilys super gastvrij onthaald. We hebben bijzondere en lekkere dingen gegeten. Zelfs aan de kinderen (in leeftijd variërend van 0 tot 6) was gedacht. Zij mochten helpen met ijs maken!! Een dubbel feest. De ruimte leent zich uitstekend voor grote groepen. Aan de bijzondere tafels,, gemaakt van wijnkistjes, smaakten de heerlijke gerechten en de met zorg gekozen wijnen, extra lekker. Een aanrader voor iedereen:-)

mariet6
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het eten hier is elke keer weer een feestje!. Je eet weer eens wat anders, maar niet zo dat je door alle verschillende smaken met een borrelende maag naar huis gaat. Voor mij het ideale menu omdat ik niet hoef te kiezen tussen een voorgerecht of soep, je krijgt het allebei en je niet hoeft te kiezen tussen kaasplankje of toetje, je krijgt het allebei. Bij dat kaasplankje wordt zelfgemaakt notenbrood geserveerd, waar ik dolgraag het recept van zou kennen. En de zelfgemaakte drankjes zoals de dessertwijn zou je het liefst elke dag zelf in huis hebben.

Gegeten op 14 november 2013

fmvandermeer
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen zaterdagavond hier met familie en vrienden (28 personen) gegeten. Alles was top. Het eten (zelfs nog diverse
keuzes met zoveel personen), de bediening, de sfeer.
Wij raden dit restaurant van harte aan.

Gegeten op 9 november 2013

boar
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat een geweldig hartelijk welkom, en dat bij het eerste bezoek. Veel empathie op een mooie afstand. Belangstellend maar geen glaasjes wijn aan tafel komen drinken. Prima. Eten is sympathiek en heeft het beste van wat boertig kan zijn. Zeer attente bediening wat betreft tempo. Aanrader voor klassieke, opgroeiende en verwende eters. Gewoon ongecompliceerd lekker genieten. Doen

Gegeten op 8 mei 2013

janneke17
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten en gedronken. Alles was mogelijk. We kozen voor het viergangen verrrassingsmenu en wilden daar toch graag een voorgerecht van de kaart bij. Geen probleem. Mooie ingrediënten van het seizoen gegeten: kwartel, asperges, rabarber. Zelfs limoncello gemaakt van rabarber. Wijnen waren heerlijk en bijzonder. En de rekening viel enorm mee. Aanrader!

Gegeten op 24 mei 2013

juburus
  • Recensies in de laatste twee jaar

Inmiddels alweer 2 keer hier gegeten en beide keren zijn we enthousiast teruggekomen. Het eten is van een zeer goed niveau en heeft inderdaad een klassiek-franse inslag: wij houden ervan! De bediening door Jeroen is bijzonder prettig. Hij voelt de gasten goed aan, komt met goede wijnsuggesties en is attent. We vinden de inrichting sober, maar prettig. Het deel van het restaurant "om de hoek" spreekt ons minder aan. A bientot!

Gegeten op 4 april 2013

NicoleM1974
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijke avond gehad bij c'est ca. We hadden gereserveerd voor het lamsmenu. Dat was erg lekker en gevarieerd (een boutje, een worstje en een lamsterrine vooraf). Heerlijke wijn erbij en lekker brood. Niet teveel gegeten. Alles was precies goed. De inrichting is minimalistisch Frans, maar dat is precies de bedoeling. Gelukkig zaten we niet net als in Frankrijk op schoot bij de buren. Van de wijn bij het hoofdgerecht vroeg ik aan de serveerster uit welke regio die kwam. Ze wist het antwoord niet, maar bij het weggaan vertelde ze het me alsnog. Dat vindt ik nou aandacht voor je klant hebben. Complimenten dus en dat alles voor nog geen tachtig euro.

Gegeten op 5 april 2013

erik69
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op aanraden van een vriend zijn we hier wezen eten. Mijn verwachtingen waren dan ook hooggespannen, maar die zijn meer dan waargemaakt! Prima ambiance, heerlijk ongedwongen. We hebben ons laten verrassen door de kok, en die heeft dit meer dan waar gemaakt! Het smaakte verrukkelijk, en de hoeveelheden waren prima in orde! Bediening is prima in orde, je voelt je lekker op je gemak. Of je nu casual of deftig gekleed gaat, het maakt voor de sfeer niet uit. Top! Leuk detail: ze hebben 2 prachtige tafels staan gemaakt van wijnkistjes, erg leuk!

Gegeten op 13 april 2013

Schrijf zelf een recensie over Restaurant C'est Ça in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant C'est Ça. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!