Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

1. Restaurant

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 015 212 28 05

Marlies999

Via online reservering

Heerlijk gegeten bij Le Mariage, we hadden een 3- gangen keuze diner waarbij we ook 2 verschillende gerechten, zowel bij het voor- als het hoofdgerecht, in 1/2 portie konden bestellen. Hierdoor konden we van meerdere gerechten proeven en genieten. Smaak was in goede balans en bediening zeer attent. Er is door diverse bedienden gevraagd of alles naar wens was. De Rioja wijn was prima , flesje water à €7,50 wat ons betreft stevig qua prijs.

Gegeten op 20 augustus 2014

do4

Alles was heel lekker en verrassend opgediend. Twee gerechtjes per gang op een mooi breed bord met de aanwijzing om met het linkergerecht te beginnen. Een toefje van iets van puree wat ik niet ken maar heel lekker. Het is supergezellig, mooi, en rustig op terras aan het water zitten! Maar geen 10 voor decor omdat binnen mij niet iets opviel wat ik héél bijzonder aantrekkelijk vond. Gewóón gezellig.
Bediening zeer fijn. Aan eind, bij mijn weggaan kwam de ober me achterna (ik was al een paar meter al van hen vandaan) om me de aansteker te geven, maar die ik van hen zelf had geleend en helaas vergeten was aan hen terug te geven (had 'm op tafeltje laten liggen).

Gegeten op 23 juli 2014

Mandydelft

Wat hadden we zin in deze avond chique eten. Viel uiteindelijk een beetje tegen. Hieronder de plussen en minnen:

+ Eten was leuk en met klasse opgediend.
+ keuze uit 2 gerechten per gang, leuk concept.

- Wij waren vergeten en hebben tussen voor en hoofdgerecht 2 uur moeten wachten..
- Drankjes zijn buitenproportioneel duur (witbiertje € 4,75)
- keuze wijnen nihil, en van mindere kwaliteit, niet verwacht.

Helaas voor ons niet voor herhaling vatbaar

Gegeten op 23 juli 2014

peter308

Heb je al Kennis gemaakt met onze 'groene kaart', inmiddels wel. Wat een gat in de markt, voor iedereen die houdt van gezond en verantwoord biologisch eten. Mensen met een allergie of intolerantie hebben een adres in Delft waar je weer van eten kunt genieten. Een aparte keuken, met aparte pannen, materialen en producten waar gekookt wordt door een kok die van zijn van vak en klanten houdt. Er wordt gekookt zonder gluten, lactose, geraffineerde suikers, zout, E nummers. Gezonde en vooral heerlijke, goed gekruide gerechtjes. De prijs voor al dit gezonde lekkers is dezelfde als de gerechten van de 'gewone 'kaart die er ook heel verrassend uitziet. De bediening is heel attent en hebben ook een cursus gevolgd om te weten wat ze de mensen aanbieden op dit gebied.
Een echte aanrader, mijn dochter die met eten nergens rekening mee hoeft te houden, heeft ook van de groene kaart gegeten. Voor haar was het een verrassend lekker avondje uit eten.

Gegeten op 16 juli 2014

jdaudt

Ik had om 19.00 uur gereserveerd maar ik had gebeld dat we 15 minuten later kwamen. Om 20.15 kregen we het voorgerecht. We hadden behoorlijk honger gekregen en waren teleurgesteld door de wel zeer kleine porties. De voorgerechten waren lekker maar niet echt top.
Na ruim 45 minuten kwam het hoofdgerecht. Lekker goede smaak maar wel wat weinig. Ik houd enorm van lekker eten en kleine porties maar om nu te eindigen met het gevoel dat ik te weinig had gegeten vond ik niet echt geslaagd. De prijs kwaliteit verhouding van dit restaurent en de wachtiijd (zonder te vragen om de klant snel of langzaam wil eten) is voor reden om dit restaurent voortaan te mijden.

Gegeten op 5 juli 2014

lekkeretenmetzijn2

Vorige week tijdens onze culinaire tocht door Delft het tussengerecht genuttigd in dit restaurant wat zeer in de smaak viel. Tot onze verrassing stond dit restaurant ook in de lijst van de restaurants die meedoet aan de dinerbon actie van Iens/AH. Vanavond hier gegeten en we waren er zeer over te spreken. Het personeel en de chefkok zijn uiterst vriendelijk en bekwaam en de gerechten zijn van een bovengemiddeld niveau. Het is een leuk concept waar je per gang 2 gerechten kan kiezen die tegelijk worden geserveerd. Op deze manier kan je verschillende gerechten proeven. De gerechten worden netjes geserveerd met uitleg door het bedienend personeel. Bij het hoofdgerecht werd friet geserveerd. Dit had voor mij niet specifiek geheoven en haalde het niveau van de gerechten eigenlijk juist omlaag. Friet serveer je met mayonaise en een pluspuntje was wel dat het huisgemaakte mayo was dus dat was top ! Een aardappelkrokketje of een pommes duchesse had het geheel beter gecomplementeerd. Voor wat betreft het dessert was dit een combinatie van een bolletje walnootijs, een glaasje met een shake van appel en een soort notenbrownie. De presentatie en de smaken waren prima maar menutechnisch is het eigenlijk "not done" om in 1 gerecht 2 dezelfde ingredienten te gebruiken (walnoot). Over het geheel genomen een zeer plezierige ervaring waarbij de chef ook open staat voor opbouwende kritiek en zeer aardig is. Ik zou hier zeker ook zonder een dinerbon heengaan omdat de prijs kwaliteitsverhouding met elkaar in contrast zijn.

Gegeten op 12 juni 2014

DannyVanHoog

Gegeten op 7 juni 2014

pienoh

Ik ben met mijn zusje voor de restaurantspaaractie naar Le Mariage gegaan voor het gratis 2e driegangenmenu.

We werden verwelkomt door enthousiast en opgewekt personeel. We kregen een menukaartje waar onze opties op stonden. Als voorgerecht heb ik de mosterdsoep en carpaccio gekozen, de kipfilet en entrecote als hoofdgerecht. De mosterdsoep viel mij tegen; die was niet echt scherp of pittig, maar romig. Het is maar net waar je van houdt, geloof ik. De presentatie was super en de combinaties waren leuk. En het "petit dessert" wat we kregen was ook verrassend lekker en leuk samengesteld! Het ziet er binnen ook lekker knus uit - wat best lastig is met het moderne concept dat ze hebben, dus chapeau!

Al in al was het er een geweldige ervaring en ik kan zeker aanraden eens langs te gaan!

PS: Het was wel wat moeilijk om de zeep te vinden in de toiletten. Ik geef eerlijk toe misschien wat herenparfum gespoten te hebben omdat ik dacht dat dat de zeep was... Sorry?

Gegeten op 4 juni 2014

Lindaengeert

Wat een topavond!
Echt een complete avond uit.
Gister weer heerlijk wezen eten in Le Mariage . Eerst een aperitief genuttigd in THE Bounge en daarna in Le Mariage gedineerd.
We wilden ons lekker laten verrassen en dit is dan ook zeker goed gelukt!
Heerlijk genoten van mooie gerechten die allen fantastisch smaakte, vooral de aspergesoep en de Hollandse ossenhaas in truffel is een aanrader!
Het leuke is die combinatie van de gerechten vooraf 2 gerechten (aspergesoep en de tartaar van zalm) en als hoofdgerecht 2 gerechten ( ossenhaas en zeebaars)
Dessert kregen we in THE Bounge op schaal allemaal lekkernijen van alles wat, ook dit was weer zalig!
Nog even lekker na getafeld met op de achtergrond lekkere muziek.
Voor ons was dit weer een top avond uit!
En de complimenten voor het leuke personeel die allemaal met passie en plezier werken en dit ook zeker uitstralen!

Bedankt team Le Mariage!

Gegeten op 31 mei 2014

josefstuefer

Je kunt hier erg lekker eten, maar houd er rekening mee, dat het ERG lang kan duren voordat je iets (tafel, kaart, eten) krijgt! Laatst moesten wij 2 uur op het eten wachten, wij wilden al online een pizza bestellen ;-) en die als voorgerecht opeten.

Schrijf zelf een recensie over Le Mariage & The Bounge in Delft

Schrijf hieronder je recensie over Le Mariage & The Bounge. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.