• foto's van Le Mariage & The Bounge in Delft - 1

Toon telefoonnummer 015 212 28 05

• 8.2 10 42

• 7.7

• 8.0

Le Mariage & The Bounge doet mee!

Reserveer nu!

Gastvrijheid en goed eten

De internationaal georiënteerde keuken belooft veel goeds. De chef zal je verrassen met heerlijke gerechten waarbij het seizoen een belangrijke rol speelt. De uitstekende service maakt het fijne plaatje helemaal af. Met een grote glimlach loop je straks weer naar buiten.

janssen666
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zondag avond heerlijk gegeten bij Le Mariage & The Bounge . Goede wijn, vriendelijke bediening en Gebakken tijgergarnalen met zeezout was okay maar mij smaak niet leuk sfeer

Gegeten op 6 april 2014

Uit-eten-gaan-fan
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vrijdag 28 maart met twee personen voor de eerste keer bij Le Mariage in Delft gegeten.

De ontvangst was bijzonder vriendelijk, de entourage is mooi en niet te rumoerig. Tot zover prima. We moesten echter (te) lang wachten op de kaart. Het concept waarbij elke gang uit twee kleinere menu's bestaat is zeker verrassend. Ook was er keuze uit meerdere aanvullende dagmenu's. De stokbroodjes met tapenade e.d. waren vers en smakelijk. Kwalitatief werkelijk niets aan te merken op het met zorg bereide eten. De hoeveelheden waren goed, niet vet en niet te zout. De wijn echter viel erg tegen. Voor EUR 4,50 per glas verwacht je geen geurloze en aromaloze slobber-rommel; dat doet behoorlijk wat afbreuk. Dit hebben we aangegeven bij de bediening, maar we kregen helaas geen alternatief terwijl we daar wel om hadden gevraagd. Ook op de dessertkaart moesten we dermate lang wachten dat we daar van hebben afgezien.
Zo laat 'Le Mariage' toch wat kostbare punten liggen, wat jammer is, want het eten is zeker van goede kwaliteit. Hier liggen wel wat verbeterkansen!

Gegeten op 28 maart 2014

Mariska-1

Dat klopt, 3x een 10!
Het eten is gewoon zalig. De zalmbonbon als voorgerecht icm de bisque.. Te heerlijk.
Als hoofgerecht had ik 2x de filet mignon. Het concept laat je kiezen uit verschillende gerechten van de kaart. Heel handig als je verschillende gerechten wil proeven.
Dessert was prachtig gepresenteerd en ook hemels.
De service was vriendelijk, enthousiast. Je merkt dat ze alles doen om je een leuke avond te bezorgen.
Decor: het moet je smaak zijn en gelukkig is dat in mijn geval wel zo!
Alles klopt hier.
Ik kom zeker een keer terug om de dagspecialiteiten te proberen.

Gegeten op 8 maart 2014

Lauraeleonora
  • Recensies in de laatste twee jaar

Leuk concept waarbij je bij iedere gang ook 2 halve gerechten kunt kiezen waardoor je veel meer kunt proeven van de kaart en ook kunt spelen met het aantal voor- hoofd en nagerechten. De bediening was vriendelijk en kon een goede toelichting geven op de dagmogelijkheden. Vooral goed was hun gevoel voor timing, echt knap! Ook de kok vroeg aan het einde van de avond of het eten gesmaakt had. Door de verse ingrediënten was dit zeker het geval. Het decor spreekt mij niet aan; veel gekleurd licht en een tikje rommelig (smaken verschillen hierin zeker). In het begin van de avond roken wij ook de binnenstad van Delft, bekend maar ook erg onaangenaam. Daar kwam een wierookluchtje overheen. Een minuut of 15 later waren de luchtjes verdwenen en de rest van de avond hier geen last meer van gehad. Met 2 personen waren wij € 90,- kwijt (2-gangen menu verdeeld over 3, 4 glazen wijn, fles bubbeltjes water, koffie en fooi). Ik kom nog eens terug, met name voor de combinatie van smaakvol eten en competente informele bediening.

Gegeten op 13 maart 2014

Yffie
  • Recensies in de laatste twee jaar

Onze verwachting was hoog, we zijn netjes ontvangen en het was nog rustig in de zaak. Er werd ons een aperitief aangeprezen wat wij namen, nou sorry maar het was echt niet heel bijzonder en dan voor een prijs voor 7,75 per (martini) glas. Het concept is leuk want je kunt twee voorgerechten en of hoofdgerechten kiezen en deze krijg je dan in een kleinere vorm. Vis, vlees of wat je maar wilt. Ondertussen zijn wij verkast omdat het tafeltje bij de deur ontzettend koud was als deze open ging.
Eten is mooi gepresenteerd maar het zijn kleine porties.

Gegeten op 1 november 2013

MartinK
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op 2de kerstavond hier met een grote groep van 15 man wezen eten. Het 6 gangen menu zag er belovend uit maar viel een klein beetje tegen. De bonbon van hert gevuld met eend was een goed begin. Echter de bouillon van kalf was daarna bij de meeste gasten lauw. Zo wisselden de gerechten zich elkaar af met redelijk tot goed naar matig. Zeebaars lekker maar de ossenhaas matig.

Al met al heb ik niet "slecht" gegeten maar redelijk. Misschien was de kwaliteit wat minder vanwege de drukte en de grote groep maar met een prachtige entourage als dit verwacht je betere kwaliteit. De bediening had zijn handen vol aan ons (luidruchtige en bijdehante) groep maar wist zich te redden.

Gegeten op 26 december 2013

hantol
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op de bonnefooi bij dit restaurant in het centrum van sprookjesachtig Delft binnengelopen. Meteen warm verwelkomd en van aperitief voorzien. Goed brood, met tapenade en boter en grote karaf, fris milieuvriendelijk kraanwater. Het interieur is geriefelijk en ruim, de tafeltjes staan dicht bij elkaar, maar de akoestiek is mild. Er is een ietwat verwarrend beleid van halve porties van voor- en hoofdgerechten, die je kunt combineren. Wij namen zeer frisse, kraakverse carpaccio van zeeduivel (halve portie) en daarna tonijn en hertenbiefstuk (hele portie) en een kaasplankje en sorbet na (halfje). Prachtig opgediend, perfecte porties en heerlijk van smaak en samenstelling. Verse groenten en ingrediënten. Een verademing na heel wat tegenvallende ervaringen in Leiden! Dat alles werd gecombineerd met milde, maar loepzuivere Chileense Chardonnay en een fruitige, kruidige Merlot, ruim geschonken voor een normale prijs. Een klein minpuntje: het brood stond voor €5,50 op de rekening. Was aardiger geweest, als dat erbij werd gezegd. Desondanks verlieten we het etablissement in grote tevredenheid met een rekening van €100 voor twee. Complimenten!

Gegeten op 10 november 2013

Robertino015
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zaterdag bij Le Mariage gegeten met nog 3 vrienden!
Ondanks de drukte toch nog een mooi tafeltje kunnen krijgen en hartelijk ontvangen.
Het was gezellig druk en werden snel geholpen aan een drankje en brood.
We kozen voor het drie gangen menu van IENS en mochten per gang 2 gerechtjes kiezen wat leuk en lekker is voor mensen die slecht kunnen kiezen!
De service is prima en het eten was perfect!

Wij komen zeker terug!

CulinairLeidschendam
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zeer teleurstellende avond gezien de hoge beoordeling. Na binnenkomst moesten we lang wachten voordat we ons eerste drankje konden bestellen. Ook de rest van de avond was de bediening zeer traag en onoplettend. We kwamen om 19.00 uur binnen en om 20.45 uur hadden we alleen nog maar het voorgerecht op. Het voorgerecht pompoensoep en tartaar waren erg zout. Het hoofdgerecht hertenbiefstuk was erg taai en de risotto droog. Het nagerecht bestond uit verschillende soorten desserts en was eigenlijk het lekkerste van het hele menu. Decor: tafeltjes staan te dicht op elkaar.

Bas_D
  • Recensies in de laatste twee jaar

Tijdens de iens restaurant week bij le Mariage gegeten. In tegenstelling tot ervaringen bij andere restaurants tijdens een restaurantweek kregen we hier echt mooie gerechten. We hadden niet het gevoel dat er beknibbeld was op het eten, in tegendeel. We konden per gang twee keuzes maken uit drie voor en drie hoofdgerechten. Buiten deze actieweek hebben we ook al eens bij le mariage gegeten en ook toen was de kwaliteit van het eten uitstekend, met het unieke concept van het combineren van twee gerechten op één bord. Mijn vrouw en ik hebben samen alle gerechten van de actiekaart gehad en het was allemaal heerlijk. Bij het hoofdgerecht kregen we frietjes geserveerd, maar dat had voor ons niet gehoeven. Ik kan me ook niet voorstellen dat de chef dat zo bedacht heeft, maar zal op veler verzoek toegevoegd zijn. We hebben er de Italiaanse huiswijn bij gedronken, en deze paste erg goed bij het geheel, erg smaakvol en niet te zwaar. Mensen die van brood met kruidenboter e.d. houden raad ik ook aan om dat hier te nemen, het brood is nog lekker warm en de smeersels heerlijk. Het is een sfeervol restaurant aan het water met vriendelijke bediening (ook al was het ontzettend druk). Naar mijn idee zeker het beste restaurant van Delft!

Schrijf zelf een recensie over Le Mariage & The Bounge in Delft

Schrijf hieronder je recensie over Le Mariage & The Bounge. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!