a TripAdvisor company

Holland Casino Rotterdam (Weena)

1. Restaurant
  2. Internationaal

Holland Casino Rotterdam (Weena)

1. Restaurant
  2. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 010 206 82 06

robbin5

Zeer goed bediend, vriendelijk personeel en een schitterend restaurantje voor een casino.

Toch was het eten dramatisch wij hadden allebei de biefstuk en deze zat vol met zenen weinig smaak en de groentes waren niet goed geblancheerd en ook zonder smaak Jammer!
Service was goed en uitstekende wijn!

Blijf hier terug komen maar niet voor het eten.

Gegeten op 8 mei 2016

foodjoy1

Het eten was onverwacht erg goed. 3 gangen menu: Garnalenkroket smaakte goed want ambachtelijk, ragout op smaak met zowaar enkele garnaaltjes. De gebakken heilbot was goed gebakken want sappig en niet te droog. Zoutdosering mag wel iets verfijnder, nu was dat op 1 plek geconcentreerd. Patat was perfect krokant geel en geurig, met huisgemaakte( ?) mayo. Je blijft er van eten. Salade was vers, lekker en ruime portie. Hoofdgerecht in zijn geheel is klasse. Sorbet ijs als dessert, mooie opmaak en goed van smaak. Mijn tafelgenoten waren ook zeer tevreden. Service reageerde vlot (wel zelf aandacht trekken vanwege drukte). Decor is redelijk, er is voldoende ruimte tussen de tafels. Alleen voor het eten zou ik zeker voor terug gaan.

Gegeten op 22 december 2015

Loper08

Om te beginnen werd er bij binnenkomst niet eens een enkele blik geworpen op onze groep en dat terwijl er 6 werknemers voor ons stonden te kletsen. Een goede klantgerichtheid in dit restaurant heeft nog een lange weg te gaan naar mijn mening. Wij zijn daarna maar zelf alvast naar een serveerder gelopen die ons alsnog een tafel heeft toegewezen. Na een moeizame start zaten wij dan te wachten op de ober voor het opnemen van de eerste wijnen. Deze kwam pas na een kwartier, nadat hij inmiddels de tafel ernaast heeft geholpen - nota bene plaatsgenomen na ons. "Drinken?" was de eerstgestelde vraag, ongelooflijk toch. De zalm en gamba's in de eerste gang waren prima, zowel smaak als presentatie niks op aan te merken. Dit geldt tevens ook voor de cappuccino van asperges en peterselieroom. De saltimbocca daaropvolgend was daarentegen kurkdroog en te zout van smaak. Het diner hebben we afgesloten met aardbeien en proseccoschuim, wat de vorige gang weer goed heeft gemaakt. Erg jammer dat de bediening bij TOMs van deze dag nauwelijks tot geen ervaring heeft in de horeca, zo komt het over tenminste. Van talloze keren laten vallen van bestek en menukaarten tijdens het afruimen tot het zowat neersmijten van borden en direct weglopen, het kan niet gekker worden. Wij hebben de rekening betaald, maar geen wisselgeld teruggekregen. Men ging er blijkbaar zelf al van uit dat hij 30 procent van het gehele bedrag als fooi meekreeg. Bij vertrek vroeg zijn collega weer of wij wilden afrekenen. Pardon?

Gegeten op 10 mei 2015

strandbad

na een gokje gewaagd te hebben verheugeden wij ons op een heelijk diner met een vriendin van ons mijn man koos voor de biefstuk die heerlijk was en wij voor de zalm deze smaakte naar absoluut niets en had een plastic smaak echt een teleurstelling de bediening is zoals vanouds super gastvrij jammer ! keuken veranderen !!

Gegeten op 24 november 2014

christel5

We eten hier wel vaker en de kwaliteit is altijd zeer stabiel. Jammer is wel dat het restaurant boven niet meer open is en je aangewezen bent op het restaurant op de eerste verdieping. Het is daar wat rumoeriger dan in het voorgaande rustiger gedeelte. De bediening is erg vriendelijkw en de prijs-kwaliteit verhouding is heel goed. Een avondje casino moet je echt combineren met het eten in dit restaurant.

Gegeten op 22 mei 2014

RonPl

Vooraf besproken dat we met 7 man kwamen eten. Op zondag is er een speciaal menu, een lopend buffet. Om half zeven schoven we aan en bestelden een drankje. Omdat dit de eerste keer was dat we in Holland Casino Rotterdam gingen eten, voorafgaande aan het "gokken" vroegen we om uitleg. Je mocht net zoveel eten als je wilde. Er was een ruime keus aan gerechten. Ik moet zeggen het zag er allemaal prima uit en smaakte goed. Normaal betaal je rond de 20 euro per persoon, wat al niet duur is, maar omdat wij een Favorites pas hebben is de prijs per persoon rond de 15 euro. Uiteraard komen daar de drankjes nog bij. In een gezellige sfeer genoten we van het diner. Omdat we ook nog een dinercheque hadden viel de prijs dus nog wat lager uit. Helaas hadden we minder geluk bij de speelautomaten en de roulette maar uiteindelijk hebben we een gezellige avond gehad. Zo'n avondje Holland Casino met vooraf eten is wat ons betreft een aanrader !

Gegeten op 1 juni 2014

elroca

Bisque homard zoals het hoort , tevens met supplement (naservies) .Tournedos en garnituur uit de kunst , door chefkok Renee Roos persoonlijk bereid. Vriendelijk bedienend personeel , soms beperkt in nederlandse taal . Zijn ook hier vaker geweest en komen terug !

Gegeten op 17 juni 2013

Maximalisatie

Wij hebben hier laatst gegeten met z'n tweeen. De persoon waarmee ik was had een hamburger en ik ging voor de kipsate. Het eten was simpel maar wel erg lekker! De service is ook super! Toen wij aankwamen, was het nog niet zo druk, maar naarmate de avond vorderde, kwamen er steeds meer gasten. Hier hebben we echter totaal geen last van gehad, want we werden op elk moment goed geholpen.
Wij gaan hier zeker vaker eten als we weer in het casino zijn.

Gegeten op 9 februari 2013

Fonna

Was eind vorig jaar hier geweest. Het was niet druk in het restaurant gedeelte, gasten waren meer bezig met een gokje wagen.
Ik had een varkenshaas genomen en die was wel heerlijk. Verder moet je van het ambiance houden.

Gegeten op 21 december 2012

corretje46

Prima kwaliteit eten en leuk opgediend. Wij eten hier regelmatig en hebben eigenlijk alleen maar prima ervaringen. De keuze zou wat groter moeten zijn door wisselende menu's aan te bieden (meer dan nu). De bediening is wisselend goed tot uitstekend en vooral informeel maar altijd beschaafd

Gegeten op 3 januari 2013

Schrijf zelf een recensie over Holland Casino Rotterdam (Weena) in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Holland Casino Rotterdam (Weena). De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.