Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Holland Casino Rotterdam (Weena) in Rotterdam - 1
  • foto's van Holland Casino Rotterdam (Weena) in Rotterdam - 2
  • foto's van Holland Casino Rotterdam (Weena) in Rotterdam - 3
  • foto's van Holland Casino Rotterdam (Weena) in Rotterdam - 4
  • foto's van Holland Casino Rotterdam (Weena) in Rotterdam - 5
  • foto's van Holland Casino Rotterdam (Weena) in Rotterdam - 6

Holland Casino Rotterdam (Weena)

1. Restaurant
  2. Internationaal

Holland Casino Rotterdam (Weena)

1. Restaurant
  2. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 010 206 82 06
  2. www.hollandcasino.nl

christel5

We eten hier wel vaker en de kwaliteit is altijd zeer stabiel. Jammer is wel dat het restaurant boven niet meer open is en je aangewezen bent op het restaurant op de eerste verdieping. Het is daar wat rumoeriger dan in het voorgaande rustiger gedeelte. De bediening is erg vriendelijkw en de prijs-kwaliteit verhouding is heel goed. Een avondje casino moet je echt combineren met het eten in dit restaurant.

Gegeten op 22 mei 2014

RonPl

Vooraf besproken dat we met 7 man kwamen eten. Op zondag is er een speciaal menu, een lopend buffet. Om half zeven schoven we aan en bestelden een drankje. Omdat dit de eerste keer was dat we in Holland Casino Rotterdam gingen eten, voorafgaande aan het "gokken" vroegen we om uitleg. Je mocht net zoveel eten als je wilde. Er was een ruime keus aan gerechten. Ik moet zeggen het zag er allemaal prima uit en smaakte goed. Normaal betaal je rond de 20 euro per persoon, wat al niet duur is, maar omdat wij een Favorites pas hebben is de prijs per persoon rond de 15 euro. Uiteraard komen daar de drankjes nog bij. In een gezellige sfeer genoten we van het diner. Omdat we ook nog een dinercheque hadden viel de prijs dus nog wat lager uit. Helaas hadden we minder geluk bij de speelautomaten en de roulette maar uiteindelijk hebben we een gezellige avond gehad. Zo'n avondje Holland Casino met vooraf eten is wat ons betreft een aanrader !

Gegeten op 1 juni 2014

elroca

Bisque homard zoals het hoort , tevens met supplement (naservies) .Tournedos en garnituur uit de kunst , door chefkok Renee Roos persoonlijk bereid. Vriendelijk bedienend personeel , soms beperkt in nederlandse taal . Zijn ook hier vaker geweest en komen terug !

Gegeten op 17 juni 2013

Maximalisatie

Wij hebben hier laatst gegeten met z'n tweeen. De persoon waarmee ik was had een hamburger en ik ging voor de kipsate. Het eten was simpel maar wel erg lekker! De service is ook super! Toen wij aankwamen, was het nog niet zo druk, maar naarmate de avond vorderde, kwamen er steeds meer gasten. Hier hebben we echter totaal geen last van gehad, want we werden op elk moment goed geholpen.
Wij gaan hier zeker vaker eten als we weer in het casino zijn.

Gegeten op 9 februari 2013

Fonna

Was eind vorig jaar hier geweest. Het was niet druk in het restaurant gedeelte, gasten waren meer bezig met een gokje wagen.
Ik had een varkenshaas genomen en die was wel heerlijk. Verder moet je van het ambiance houden.

Gegeten op 21 december 2012

corretje46

Prima kwaliteit eten en leuk opgediend. Wij eten hier regelmatig en hebben eigenlijk alleen maar prima ervaringen. De keuze zou wat groter moeten zijn door wisselende menu's aan te bieden (meer dan nu). De bediening is wisselend goed tot uitstekend en vooral informeel maar altijd beschaafd

Gegeten op 3 januari 2013

tinekeverschoor

• Goed

wij eten hier regelmatig en het smaakt goed dus hopen wij hier nog lang te komen.dan gaat het met ons ook goed en zolang we kunnen gaan we ook meestal op woensdag of donderdag gezelikg met vrienden en vriendinnen dus laar Rome maar komengr tineke

jeannetreijtel

• Goed

goed gegeten en een goede bediening de heerlijke runder Hamburger is er weer bedankt. nu nog een gokje wagen en de avond is helemaal compleet.
als we in het casino zijn gaan we eerst even een hapje eten het eten is prima en voor ons ook erg makkelijk

sheuelilee

• Goed

ontvangst was goed. personeel is vriendelijk. menu kan iets uitgebreider. zoals salades. verder was het eten heerlijk. brood vooraf een droog, maar wel van het huis. dus prima. restaurant heeft allure

karlijnveldkamp

• Goed

Dit restaurant oogt erg formeel maar toch open en toegankelijk. Door de soort verhoging waarop het restaurant zich bevindt, zit je echt in een restaurant maar toch ook in het casino. Vanaf onze plek hadden we een uitzicht over de casino-vloer, leuk om te zien wat er allemaal gebeurt.

Schrijf zelf een recensie over Holland Casino Rotterdam (Weena) in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Holland Casino Rotterdam (Weena). De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.