• foto's van Holland Casino Rotterdam (Weena) in Rotterdam - 1
  • foto's van Holland Casino Rotterdam (Weena) in Rotterdam - 3
  • foto's van Holland Casino Rotterdam (Weena) in Rotterdam - 4
  • foto's van Holland Casino Rotterdam (Weena) in Rotterdam - 5
  • foto's van Holland Casino Rotterdam (Weena) in Rotterdam - 6

Holland Casino Rotterdam (Weena)

• 8.2 10 4

• 8.1

• 7.4

Holland Casino Rotterdam (Weena) over zichzelf

Wij verwelkomen u graag in ons restaurant met moderne Frans/Mediterrane keuken. U kunt kiezen uit mooie, herkenbare gerechten op onze Brasseriekaart, maar ook uit onze verfijnde gerechten op de a la Carte kaart. Daarnaast hebben wij voor u een vast 3-gangen menu voor een scherpe prijs. Geniet van heerlijke gerechten in een unieke sfeer met uitzicht op de speelzaal.

elroca
  • Recensies in de laatste twee jaar

Bisque homard zoals het hoort , tevens met supplement (naservies) .Tournedos en garnituur uit de kunst , door chefkok Renee Roos persoonlijk bereid. Vriendelijk bedienend personeel , soms beperkt in nederlandse taal . Zijn ook hier vaker geweest en komen terug !

Gegeten op 17 juni 2013

Maximalisatie
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben hier laatst gegeten met z'n tweeen. De persoon waarmee ik was had een hamburger en ik ging voor de kipsate. Het eten was simpel maar wel erg lekker! De service is ook super! Toen wij aankwamen, was het nog niet zo druk, maar naarmate de avond vorderde, kwamen er steeds meer gasten. Hier hebben we echter totaal geen last van gehad, want we werden op elk moment goed geholpen.
Wij gaan hier zeker vaker eten als we weer in het casino zijn.

Gegeten op 9 februari 2013

Fonna
  • Recensies in de laatste twee jaar

Was eind vorig jaar hier geweest. Het was niet druk in het restaurant gedeelte, gasten waren meer bezig met een gokje wagen.
Ik had een varkenshaas genomen en die was wel heerlijk. Verder moet je van het ambiance houden.

Gegeten op 21 december 2012

corretje46
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prima kwaliteit eten en leuk opgediend. Wij eten hier regelmatig en hebben eigenlijk alleen maar prima ervaringen. De keuze zou wat groter moeten zijn door wisselende menu's aan te bieden (meer dan nu). De bediening is wisselend goed tot uitstekend en vooral informeel maar altijd beschaafd

Gegeten op 3 januari 2013

tinekeverschoor

• Goed

wij eten hier regelmatig en het smaakt goed dus hopen wij hier nog lang te komen.dan gaat het met ons ook goed en zolang we kunnen gaan we ook meestal op woensdag of donderdag gezelikg met vrienden en vriendinnen dus laar Rome maar komengr tineke

jeannetreijtel

• Goed

goed gegeten en een goede bediening de heerlijke runder Hamburger is er weer bedankt. nu nog een gokje wagen en de avond is helemaal compleet.
als we in het casino zijn gaan we eerst even een hapje eten het eten is prima en voor ons ook erg makkelijk

sheuelilee

• Goed

ontvangst was goed. personeel is vriendelijk. menu kan iets uitgebreider. zoals salades. verder was het eten heerlijk. brood vooraf een droog, maar wel van het huis. dus prima. restaurant heeft allure

karlijnveldkamp

• Goed

Dit restaurant oogt erg formeel maar toch open en toegankelijk. Door de soort verhoging waarop het restaurant zich bevindt, zit je echt in een restaurant maar toch ook in het casino. Vanaf onze plek hadden we een uitzicht over de casino-vloer, leuk om te zien wat er allemaal gebeurt.

laurentvangastel

• Goed

leuk ontvangen daar begon het voor mij,snel en vriendelijk geholpen. kreeg een heerlijk vers broodje wat ik met olie en zout erop heerlijk met mijn ogen dicht op gegeten heb. met deze eerste zal voor mij niet de laatste zijn. toen mijn saté eraan kwam. ik ben erg tevreden en vol van de goede sfeer en smaak. zeker na het invullen van deze indruk onder het genot van een koffie

annelieke1

• Goed

Er wordt goede persoonlijke aandacht gegeven en de sfeer is goed. Beiden dragen bij aan een gezellige totaal belevenis. Het is echt een ontspannen avondje uit!

Schrijf zelf een recensie over Holland Casino Rotterdam (Weena) in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Holland Casino Rotterdam (Weena). De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!