a TripAdvisor company

foto's van La Bodega in Maastricht - 1 foto's van La Bodega in Maastricht - 2 foto's van La Bodega in Maastricht - 3

La Bodega

3. 38% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 043 350 06 33
  2. www.labodega-maastricht.nl

sharonbaas

La bodega een restaurant naar mijn hart. Verschillende warme en koude tapas van top kwaliteit. Vis, vlees, vegetarisch voor ieder wat wils. Vooral de pata negra, manchego kaas (9 maanden gerijpt) en de volle romige aioli sprongen er voor mij uit. Na eerst een aperitiefje aan de bar te hebben genuttigd kwam er een hoog tafeltje vrij in een gezellig hoekje. Onder het genot van een glaasje rioja crianza en de klanken van spaanse muziek bestelden wij iedere keer wat nieuwe gerechtjes en gleed de avond op een zeer prettige manier aan ons voorbij. Je hebt ook de mogelijkheid te kiezen voor een menutje voor een zeer scherpe prijs. We sloten de avond af met een dessertje ijs met caramel en walnoten mmm... en vulden de laatste gaatjes met perfect bereide koffie en een spaans eikel likeurtje (echt een aanrader!)
De bediening is hier ondanks de drukte altijd vriendelijk.
Kortom een top restaurant met verschillende heerlijke tapas in een ongedwongen sfeer waar je echt tot rust komt.

Gegeten op 23 juni 2015

IlseF

DIt blijft een leuke zaak om te komen, leuke ambiance en vriendelijke service. Helaas is het niveau van het eten wat teruggelopen in de afgelopen jaren, hoop dat dat weer wat beter gaat worden want dit was toch altijd wel een van de favorieten.

Gegeten op 8 mei 2015

Sisa

Geduld is een schone zaak.. want La Bodega zit altijd hartstikke vol of je nu vroeg of laat komt. Reserveren kan pas vanaf vier personen, dus dat is jammer. Maar het eten is heerlijk! Wij aten lekkere hapjes aan de bar, met vriendelijke barman die onze bestelling opnam. De smaken zijn puur en authentiek. Niet te gekke dingen, maar gewoon goed, echt lekker eten! Een aanrader dus.

Gegeten op 16 mei 2015

mariazuszoalles

La bodega is te gek! Voor mij en veel kennissen het begrip voor de tapas-bar in Maastricht, geen andere plek mogelijk. Heerlijke tapas die vers wordt bereid voor je neus in de open keuken maakt mij persoonlijk helemaal vrolijk. Bediening is altijd vriendelijk en weet voldoende over de kaart. Vooral de champignons gebraden in sherry ontbreken nooit aan mijn bestelling. Absoluut een plek voor een spontane bezoeker met geduld omdat het altijd vol zit. Maar eerlijk is eerlijk, voor de kwaliteit blijf je wel even hangen aan de bar met een lekker drankje. Een van de favorieten dus!

Gegeten op 13 mei 2015

jelmer20

Een nachtje weg voor mijn vriendin haar verjaardag, heerlijke tapas bij La Bodega. We konden niet reserveren, dit kan pas vanaf 4 personen. Leuk sfeervol ingericht restaurant. Eerst een drankje genuttigd aan de bar, omdat er nog geen zitplek was. 2x 'Menu 2 platos de luxe' besteld. Ik ben een grote eter, dus bestelde naderhand nog 3 tapas erbij. Wij waanden ons in Spanje, door de muziek, prima rode huiswijn en het heerlijke eten! Eten snel op tafel. Leuke bediening. Prima prijs. Aioli mocht wat sterker van smaak, komt waarschijnlijk vanwege mijn Surinaamse roots. Aanrader!

svdmaegdenbergh

Heerlijk gegeten in dit tapas restaurant. Alle gerechtjes waren even lekker. We moesten nooit lang wachten op de hapjes. Het is een typisch Spaans cafeetje, met vriendelijk personeel. Misschien hadden we iets meer uitleg moeten krijgen, want voor ons was dit nieuw, maar goed je komt er vanzelf achter hoe het werkt. Prima tent voor een schappelijke prijs

Gegeten op 28 april 2015

AnnemarieBeu

Een typisch Spaans tapasresraurantje. Vlotte en oplettende bediening. Heerlijk gegeten. Boquerones waren lekker. Prima huiswijn. Voor herhaling vatbaar. Jammer dat we niet in de buurt wonen.

Gegeten op 25 februari 2015

sanne122

Heerlijk tapas gegeten als afsluiter van 2 dagen Maastricht. We hadden niet gereserveerd maar gelukkig was er nog een plekje voor ons want al snel liep het restaurant vol met allemaal reserveringen. We zaten achterin het restaurant bij de trap naar boven en naar beneden, Door de ambiance van dit plekje hadden wij echt het gevoel aan een gezellig druk Spaans plein te zitten. Het menu van 19.95 was lekker en ruim voldoende.

Gegeten op 10 januari 2015

emieltje

Ik plaatsen zelden een 2e recensie, maar soms is dat nodig. Ik kom hier al ruim 5 jaar.
Het eten is onverminderd goed en nog steeds betaalbaar. De bediening kan de drukte altijd goed aan (soms echt stampvol). De rekening klopt altijd. De wijn is duur maar goed. De sfeer is nog steeds echt Spaans. "Weinig zitplek en met een goed bar gehalte." Tot de volgende keer.

Gegeten op 4 januari 2015

VincentSon

Ons favoriete adres voor een avondje Spaanse tapas. Altijd lekker en gezellige sfeer. Calamaris, knoflookmayonaise, gefrituurde visjes, ossenhaas spiesjes, de ham, gambas... allemaal even lekker. Echte Aanrader!

Gegeten op 7 november 2014

Schrijf zelf een recensie over La Bodega in Maastricht

Schrijf hieronder je recensie over La Bodega. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.