• foto's van La Bodega in Maastricht - 1

3. 38% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 043 350 06 33
  2. www.labodega-maastricht.nl

sanne122

Heerlijk tapas gegeten als afsluiter van 2 dagen Maastricht. We hadden niet gereserveerd maar gelukkig was er nog een plekje voor ons want al snel liep het restaurant vol met allemaal reserveringen. We zaten achterin het restaurant bij de trap naar boven en naar beneden, Door de ambiance van dit plekje hadden wij echt het gevoel aan een gezellig druk Spaans plein te zitten. Het menu van 19.95 was lekker en ruim voldoende.

Gegeten op 10 januari 2015

emieltje

Ik plaatsen zelden een 2e recensie, maar soms is dat nodig. Ik kom hier al ruim 5 jaar.
Het eten is onverminderd goed en nog steeds betaalbaar. De bediening kan de drukte altijd goed aan (soms echt stampvol). De rekening klopt altijd. De wijn is duur maar goed. De sfeer is nog steeds echt Spaans. "Weinig zitplek en met een goed bar gehalte." Tot de volgende keer.

Gegeten op 4 januari 2015

VincentSon

Ons favoriete adres voor een avondje Spaanse tapas. Altijd lekker en gezellige sfeer. Calamaris, knoflookmayonaise, gefrituurde visjes, ossenhaas spiesjes, de ham, gambas... allemaal even lekker. Echte Aanrader!

Gegeten op 7 november 2014

De tapashapjes zijn overheerlijk. Vooral de gefrituurde visjes zijn voortreffelijk
Ook de groente van de plancha inccl. de inktvis van de plancha kan ik iedereen aanbevelen/

Jammer van de matige gamba's. prijs/kwaliteit veel te duur. 2 gamba's voor 6 euro is niet niks.
Niet aan te bevelen.

Verder gewoon een gezellige en uitstekende tapasbar waar wij al jaren trouw klant zijn.

Gegeten op 25 oktober 2014

Hapsnap

Vorige week hier weer eens gegeten. Heel erg goede tapas met prachtige uitschieters zoals de lamskoteletjes en ossehaasspies. Wijn ook erg lekker, vooral rood. Bediening is vriendelijk en vlot.

karina11

Vanavond met mijn man heerlijk Tapas gegeten bij La Bodega. 19.50 voor een 2 gangen diner. 2 borden en een aantal schaaltjes vol met warme en koude hapjes. Allemaal heerlijk! Glutenvrij ook mogelijk, veel verschillende hapjes en lekker glutenvrij brood! Een aanrader!

Gegeten op 11 september 2014

Linda043

Wij zaten hier met een grote groep boven. Het was niet zo heel gezellig daar. Het eten was niet bijzonder. Het vlees op de stokjes was droog. Vrij smaakloos allemaal. Er zijn betere tapas restaurants in Maastricht.

Gegeten op 17 juni 2014

pvb

Heel leuk restaurantje in Maastricht. Beetje onhandige indeling en we zaten boven - waar het vrij warm was.

Wel heerlijk gegeten. Net weer anders dan de 'standaard' tapas die je krijgt. Ook niet zoveel gefrituurd - dat is bij andere restaurants vaak zo erg dat je zelf als gefrituurd aardappeltje naar buiten rolt.

Heerlijke voorgerechten van verschillende soorten ham en worst, kaas, garnalen. Hoofdgerecht was ook heel erg lekker. De aubergine was super goed. Ook de sardientjes.

De bediening was vriendelijk en informeel, prima. De rekening klopte en de prijs - kwaliteit is goed.

Ik zou er zeker nog een keer heen gaan.

Gegeten op 31 mei 2014

RJF

Bij het binnenkomen in dit restaurant waan je je in Andalusië, tegeltjes aan de wand en hammen aan het plafond. De losse sfeer die er hangt completteert dit gevoel. Wat mij opviel aan de kaart was dat er niet alleen de voor hand liggende gerechtjes opstaan. Ze gaan hier echt wel een stapje verder, Pata negra ham vind je toch echt niet overal...Knap hoe ze op een vierkante meter achter de bar alles klaarmaken.Voor als je niet kan kiezen hebben ze ook twee kant en klare assortimenten samengesteld, een van 19.95 en een van 24.95. Wij namen de laatste, en dat viel niet tegen ! Ruim assortiment koud vooraf en een nog ruimer assortiment warm volgde. Ik heb hier de lekkerste Tapas ooit gegeten, en ook de plezierige bediening werkte daar zeker aan mee.
En ach...wijn in een soort waxinelichthoudertje ipv een wijnglas...waar zeuren we dan nog over als je zo verwend bent en goed verzadigd huiswaarts keert !!!!

Gegeten op 24 mei 2014

heutsie

Gisteren met een groep vrienden gaan eten bij La Bodega Maastricht. Bij uitstek toch een van de betere Tapa's restaurant die maastricht kent. Omdat het er vol zat werden we op de 2e etage neergezet, dat normaliter geen probleem is. Alleen deze keer moet ik te kennen geven, dat het er bloedheet was. Niet echt prettig dus. Ok was de stoel die ik had erg slecht, wiebelde aan alle kanten. Ik heb deze dus maar snel omgeruild voor een andere. We hebben de 2 verschillende tapas schotels genomen, dus voor elk wat wils. Het was weer overheerlijk. Alleen moet ik wel zeggen dat de ossehaas stokjes, iets aan de taaie kantt was, terwijl dit vlees normaal op je tong weg smelt. En de vele knoflook heeft ervoor gezorgd, dat ik de halve nacht wakker heb gelegen t.g.v. dorst. Maar dit is iets waar het restaurant niets aan kan doen. Dit weet je op voorhand, dan moet ik maar niet zo laat zoveel gaan eten. Het personeel was erg vriendelijk en attent. En het decor bestempel ik toch wel als een van de gezelligste decors van restaurantjes in Maastricht.
Binnenkort maar eens wat concurenten gaan proberen van La Bodega. Kijken of ze zich nog steeds vlekkeloos onderscheiden van de overige tapas zaakjes.

Gegeten op 16 maart 2014

Schrijf zelf een recensie over La Bodega in Maastricht

Schrijf hieronder je recensie over La Bodega. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.