a TripAdvisor company

foto's van La Bodega in Maastricht - 1 foto's van La Bodega in Maastricht - 2 foto's van La Bodega in Maastricht - 3

La Bodega

3. 38% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 043 350 06 33
  2. www.labodega-maastricht.nl

Sisa

Geduld is een schone zaak.. want La Bodega zit altijd hartstikke vol of je nu vroeg of laat komt. Reserveren kan pas vanaf vier personen, dus dat is jammer. Maar het eten is heerlijk! Wij aten lekkere hapjes aan de bar, met vriendelijke barman die onze bestelling opnam. De smaken zijn puur en authentiek. Niet te gekke dingen, maar gewoon goed, echt lekker eten! Een aanrader dus.

Gegeten op 16 mei 2015

mariazuszoalles

La bodega is te gek! Voor mij en veel kennissen het begrip voor de tapas-bar in Maastricht, geen andere plek mogelijk. Heerlijke tapas die vers wordt bereid voor je neus in de open keuken maakt mij persoonlijk helemaal vrolijk. Bediening is altijd vriendelijk en weet voldoende over de kaart. Vooral de champignons gebraden in sherry ontbreken nooit aan mijn bestelling. Absoluut een plek voor een spontane bezoeker met geduld omdat het altijd vol zit. Maar eerlijk is eerlijk, voor de kwaliteit blijf je wel even hangen aan de bar met een lekker drankje. Een van de favorieten dus!

Gegeten op 13 mei 2015

jelmer20

Een nachtje weg voor mijn vriendin haar verjaardag, heerlijke tapas bij La Bodega. We konden niet reserveren, dit kan pas vanaf 4 personen. Leuk sfeervol ingericht restaurant. Eerst een drankje genuttigd aan de bar, omdat er nog geen zitplek was. 2x 'Menu 2 platos de luxe' besteld. Ik ben een grote eter, dus bestelde naderhand nog 3 tapas erbij. Wij waanden ons in Spanje, door de muziek, prima rode huiswijn en het heerlijke eten! Eten snel op tafel. Leuke bediening. Prima prijs. Aioli mocht wat sterker van smaak, komt waarschijnlijk vanwege mijn Surinaamse roots. Aanrader!

svdmaegdenbergh

Heerlijk gegeten in dit tapas restaurant. Alle gerechtjes waren even lekker. We moesten nooit lang wachten op de hapjes. Het is een typisch Spaans cafeetje, met vriendelijk personeel. Misschien hadden we iets meer uitleg moeten krijgen, want voor ons was dit nieuw, maar goed je komt er vanzelf achter hoe het werkt. Prima tent voor een schappelijke prijs

Gegeten op 28 april 2015

AnnemarieBeu

Een typisch Spaans tapasresraurantje. Vlotte en oplettende bediening. Heerlijk gegeten. Boquerones waren lekker. Prima huiswijn. Voor herhaling vatbaar. Jammer dat we niet in de buurt wonen.

Gegeten op 25 februari 2015

sanne122

Heerlijk tapas gegeten als afsluiter van 2 dagen Maastricht. We hadden niet gereserveerd maar gelukkig was er nog een plekje voor ons want al snel liep het restaurant vol met allemaal reserveringen. We zaten achterin het restaurant bij de trap naar boven en naar beneden, Door de ambiance van dit plekje hadden wij echt het gevoel aan een gezellig druk Spaans plein te zitten. Het menu van 19.95 was lekker en ruim voldoende.

Gegeten op 10 januari 2015

emieltje

Ik plaatsen zelden een 2e recensie, maar soms is dat nodig. Ik kom hier al ruim 5 jaar.
Het eten is onverminderd goed en nog steeds betaalbaar. De bediening kan de drukte altijd goed aan (soms echt stampvol). De rekening klopt altijd. De wijn is duur maar goed. De sfeer is nog steeds echt Spaans. "Weinig zitplek en met een goed bar gehalte." Tot de volgende keer.

Gegeten op 4 januari 2015

VincentSon

Ons favoriete adres voor een avondje Spaanse tapas. Altijd lekker en gezellige sfeer. Calamaris, knoflookmayonaise, gefrituurde visjes, ossenhaas spiesjes, de ham, gambas... allemaal even lekker. Echte Aanrader!

Gegeten op 7 november 2014

De tapashapjes zijn overheerlijk. Vooral de gefrituurde visjes zijn voortreffelijk
Ook de groente van de plancha inccl. de inktvis van de plancha kan ik iedereen aanbevelen/

Jammer van de matige gamba's. prijs/kwaliteit veel te duur. 2 gamba's voor 6 euro is niet niks.
Niet aan te bevelen.

Verder gewoon een gezellige en uitstekende tapasbar waar wij al jaren trouw klant zijn.

Gegeten op 25 oktober 2014

Hapsnap

Vorige week hier weer eens gegeten. Heel erg goede tapas met prachtige uitschieters zoals de lamskoteletjes en ossehaasspies. Wijn ook erg lekker, vooral rood. Bediening is vriendelijk en vlot.

Schrijf zelf een recensie over La Bodega in Maastricht

Schrijf hieronder je recensie over La Bodega. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.