Eetcafé 't Stadserf

• ?

• ?

peter43

• Goed

Ongedwongen sfeer, eenvoudige doch smakelijke menu's. Goede en vriendelijke bediening. Kleine tip, voorverwarmde borden zou net dat beetje extra geven.

john8

• Goed

Heerlijk rustige plek om te eten. Prima bediening en gemoedelijke sfeer. Zeer betaalbaar en exta aandacht voor de kinderen.

MKruijt

• Goed

Meerdere keren gegeten, zowel lunch als diner. Altijd lekker gegeten en vriendelijk bediend. Kalfsoester met geitenkaas is een absolute aanrader, maar ook de sate en friet vind ik heel lekker.

Walliedin

• Uitstekend

Wij komen hier regelmatig eten. Het Stadserf is voor mij de drukte van de dag achterlaten en even lekker rustig een hapje eten in een gemoedelijke sfeer. Het is altijd lekker met naar mijn mening de lekkerste vers gebakken frietjes van de hele wereld! Gezien je dit bij heel veel restaurants flauw, lauw en slap geserveerd krijgt.

Goede en zeer vriendelijke bediening.

gebruiker01

• Uitstekend

Gezellig, goed en lekker met prima service.

Vooral de "gegratineerde mosselen" is een aanrader.

Proever1166

• Uitstekend

Tot nu toe al diverse malen hier gegeten. Altijd hoge kwaliteit. En goede prijs verhouding.
Proef zeker de mosselen uit de wok

cora550

• Matig

Goede bediening. Hoewel de serveerster vergeten was te melden dat ik extra moest betalen voor de roerbakgroente die ik kreeg als compensatie dat er geen salade bij de maaltijd zat, maar slechts garnituur.
Zeer onbeschoft om dat aan te bieden en dan in rekening te brengen. De maaltijd was weer een voorbeeld hoe goed vers voedsel verziekt kan worden doordat de kok niet weet hoe voedsel moet smaken. Gekozen voor sate speciaal geserveerd met gebakken aardappelen en salade.
Vlees was smakeloos en niet gemarineerd, satesaus smaakte absoluut niet en had een rare bijsmaak die ik niet thuis kon brengen, gebakken aardappelen waren niet eens half gebakken en salade was slechts een beetje garnituur, maar smaakte het best van het hele gerecht.

LZ1974

• Matig

Pas weer gegeten ivm theater bezoek maar helaas de volgende keer niet meer.
Op zich was het allemaal redelijk, het is tenslotte een eetcafe dus je verwachtingen liggen lager.
Neemt niet weg dat wij aan het eind wel een "restaurantbedrag" moesten betalen voor de eetcafe kwaliteit.
Ik had een specialiteit genomen, stoofvlees?? het was opgewarmd in de magnetron, flauw, lauw en vooral weinig en geen jus.
Op zich verbazend dat je stoofvlees kunt maken zonder jus?
Andere 2 tafelgenoten hadden een beenham, op zich goed gebakken maar verder zat er weinig bij.
GEEN GROENTE??? waar gaat dat heen, er kan toch wel een schaaltje boontjes ofzo vanaf.
Vooraf zalm genomen op toast maar de zalm was een beetje stug dus ook van supermarkt kwaliteit.
Stokbrood kruidenboter daarintegen was wel erg veel.
Ondanks het theaterbezoek hebben wij toch erg lang moeten wachten en hoewel we om 18.00 binnen waren en theater 20.15 hadden we geen tijd meer voor een toetje zolang heeft het geduurd.
Al met al hebben we bij de Italiaan naast het theater tot nu toe telkens beter gegeten.
Prijs met zijn drieen 90 euro en dat was een voorgerecht, hoofdgerecht en 6 drankjes waarvan maar 2 wijntje rest fris.
Voorgerecht 1 stokbrood/kruidenboter, 1 zalm.toast en 1 uiensoep.
Al met al erg fors aan de prijs dus, normaal zijn wij dit ook kwijt voor 3 gangen en dan nog een kopje koffie erbij.
Jammer want er blijft op deze manier steeds minder over in Schiedam.

Barney8

• Redelijk

Ik heb hier onlangs gelunched met een relatie. Het was er gezellig druk. Ik heb de erwtensoep besteld. De smaak was matig en de soep werd te koud geserveerd. Het pistoletje oude kaas was heerlijk. De bediening was routinematig. Mijn eerste indruk was niet smashing!! Niet goed, niet slecht.

pinacolada70

Heel gezellig

Schrijf zelf een recensie over Eetcafé 't Stadserf in Schiedam

Schrijf hieronder je recensie over Eetcafé 't Stadserf. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!