a TripAdvisor company

foto's van Ristorante Pizzeria Girasole in Breda - 1 foto's van Ristorante Pizzeria Girasole in Breda - 2 foto's van Ristorante Pizzeria Girasole in Breda - 3 foto's van Ristorante Pizzeria Girasole in Breda - 4 foto's van Ristorante Pizzeria Girasole in Breda - 5 foto's van Ristorante Pizzeria Girasole in Breda - 6 foto's van Ristorante Pizzeria Girasole in Breda - 7 foto's van Ristorante Pizzeria Girasole in Breda - 8

Ristorante Pizzeria Girasole

1. 8,2 10 1 28

2. 7,8

3. 7,2

kimila

Het was al weer een tijdje geleden dat we hier zijn gaan eten. De laatste keer was een klein feestje.
We waren benieuwd en gelukkig hadden niet voor niets 50 km gereden. We hebben ons weer laten verassen door de chef. Een voorgerecht van coquilles uit de oven, super. Een tussengerecht pasta met bottarga saus, heerlijk. We waren weer heel even terug aan de Costa Rei. Het hoofdgerecht lamsrack uit de oven die precies goed was gegaard.Ik krijg weer trek als ik er aan denk. Een dessert hebben we overgeslagen maar de Mirto hebben we ons goed laten smaken. Het was weer een geweldige avond, bedankt daarvoor!

Gegeten op 5 maart 2016

Tuur583

Weinig sfeer, onsamenhangend decor.
Matig eten. Weinig aandacht van de bediening. Bij aanmerkingen op het matige eten defensief en niet tegemoetkomend. Eerste en laatste keer.

Gegeten op 5 februari 2016

DesmulKoning

Op een vrijdag avond mijn ouders mee uit eten genomen en heerlijk gegeten en gedronken.
Lekker gezellig sfeertje en mooi plekje bij het raam met uitzicht op het leven in de Sophiastraat.
Rustig kunnen eten zonder het idee dat het er doorheen gejaagd werd.
Starten met een prosecco en wat olijven en lekkere kleine verse broodjes meg wat smeersels.
De dagspecials logen er niet om.
Leuke zaak niet teveel onzin en decor.
Menue niet heel uitgebreid maar wel goed en daar gaat het om.
Gerechten bestellen die je nog niet eerder hebt geproeft is toch een feestje..
Vlees van de gril met een heerlijk sausje en wat lekkere zoetigheid en een dubbele espresso na.
Iedereen heeft genoten en de avond werd mede hierdoor een avondje om te herinneren.
Zeker nog eens heen al is het alleen al om wat Italiaans te leren want dat kunnen ze daar wel.
Ciao!

Gegeten op 15 januari 2016

job16

Onderweg naar restaurant 3 pizza's besteld die netjes voor ons klaar stonden om mee te nemen. Jammer dat ze in de kartonnen dozen zo snel af koelen. Je komt via een speciale ingang binnen als je iets af haalt en daar lijkt het dan wel net of je in het berghok terecht komt. De medewerkers zijn echter zeer vriendelijk. Wij hadden een Hawaï, frutti di mare en een Napolitano. Lekker dun, krokant en goed van smaak. Volgende keer eten we ze ter plekke op. Dan zijn ze tenminste warm.

Gegeten op 27 oktober 2015

fontein12

Onze favoriete Italiaan in Breda! Dus daar komen we regelmatig terug. Nu met vrienden.
De bediening is los en erg vriendelijk.
We hebben genoten van de gerechten, maar de flessen wijnen worden wel erg duur! Al gauw zit je boven de 30 euro voor een flesje rode wijn, wat de rekening flink beïnvloed.
Het decor is typisch traditioneel Italiaans.
Beetje sparen voor de volgende keer.....

Gegeten op 9 mei 2015

marc205

Kort geleden twee keer gegeten bij Girasole. Het eten was geweldig. Top voorgerecht en een fantastische dorade in zoutkorst. Die was zo lekker dat ik het gerecht twee keer in 1 week heb besteld, met bijpassende wijnen. De bediening is ook top. Kortom, top zaak met top eten!

Gegeten op 2 augustus 2015

marwel

In dit restaurant blijf je terugkomen! Vandaag weer heerlijk genoten van een diner met dit keer als hoogtepunt een Bistecca al caprino e melanzane...., echt voortreffelijk!
De bediening was zoals altijd perfect. Prijs/kwaliteit verhouding helemaal OK.

Gegeten op 27 juni 2015

binzelli

Als je een authentiek Italiaans restaurant zoekt, dan ben je hier aan het goede adres! Of je nu voor een eenvoudige pizza, een pasta, een mooie vis of een lekker stuk vlees komt, de kwaliteit is altijd top en de keuze aan wijnen is ook erg goed! De keuken is verfijnd, puur en no nonsense, zoals je verwacht met de Sardijnse chef-eigenaar. Samen met zijn Nederlandse vrouw in het restaurant, is het ook een persoonlijke en fijn plekje om te komen. Ik heb al vele malen mogen genieten van de kookkunsten van Antonello en de gastvrijheid van Bianca. De ene keer een snelle pizza, de andere keer uitgebreide antipasti, een mooie risotto en een lekker stuk vis of vlees . Elke keer weer leuk, lekker en gezellig! En niet te vergeten de heerlijke amaro of grappa bij de koffie.
Kortom: een absolute aanrader van een snelle pizza tot een avondje uitgebreid Italiaans tafelen!

Gegeten op 14 mei 2015

FlorisWe

Met een groep van bijna 40 man konden wij op het laatste moment nog voor een pizza en drankje terecht bij Ristorante Girasole. Je betaalt misschien ietsje meer dan normaal voor een pizza, maar ze zijn wel heel erg lekker (zelf had ik de Pizza Girasole met gegrild paprika en aubergine)! Doordat er vlak na ons bezoek weer mensen zouden komen was het vertrek wat onrustig. Hierdoor kon het gebeuren dat er fout op de bon kwam. Een week later is deze zonder problemen besproken en gecorrigeerd.

Kortom, goede service en lekker eten voor een redelijke prijs!

Gegeten op 24 april 2015

sjaak14

Een kleine rectificatie op mijn recensie van gisteren betreffende de zabaglione. Door een miscommunicatie bleek achteraf dat het een semi fredo van zabaglione was. Ik werd net keurig opgebeld met tekst en uitleg over de situatie. Ik vind dit echt TOP! Voor mij een eerste keer dat ik dit meemaak en ben blij dat deze mensen hun zaak en het ondernemingschap zo serieus nemen! De kok is dus zijn garde nooit kwijt geweest, het enige wat hij achteraf tikte waren al de punten voor een geweldige avond! Tot de volgende keer!

Gegeten op 9 april 2015

Schrijf zelf een recensie over Ristorante Pizzeria Girasole in Breda

Schrijf hieronder je recensie over Ristorante Pizzeria Girasole. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.