a TripAdvisor company

De Koffer

De Koffer

1. Toon telefoonnummer 0492 430 014

Winibaldi

Bij entree (alleen daar) een licht muffige geur die eigenlijk wel bij het wat verlopen aandoende interieur past. Voor jong uitgaanspubliek een geschikte zaak voor 'een snelle rechttoe rechtaan hap' met lange nadronk. Overigens goede steaks, attente vlotte bediening en prijzen gemiddeld. Hopelijk is er geld om het interieur eens flink op te fleuren.

Gegeten op 2 februari 2016

willemien13

We aten tapas onbeperkt... de gerechtjes waren heerlijk...maar wat jammer dat de bediening geen oog heeft voor de klanten... We waren voor zessen binnen en na zevenen kregen onze kleine kinderen hun eten pas... er zat veel te veel tijd tussen de rondes tapas...aandacht is moeilijk te trekken. Jammer hoor, want het ziet er gezellig uit en het was ook lekker.

Gegeten op 22 oktober 2015

MrsGee

Even met mijn zus uit eten om zo de file te vermijden, wel de files waren zeker opgelost toen we klaar waren. Wat een slome bediening, we moesten zelfs naar de bar lopen om te vragen waar ons eten bleef. Na een tijdje kwam het antwoord dat ze er mee bezig waren, maar geen excuses dat ze het vergeten waren. De bediening bedoelt het goed, maar heeft gewoon duidelijk aansturing nodig, ik zag nog meer mensen die wat aandacht konden gebruiken. Mijn handen jeukten om in te grijpen. De biefstuk was niet de kwaliteit die je zou verwachten, de quiche van mijn zus was gewoon veel. De quiches van AH smaken veel beter. Nadat ik zelf voor had gesteld koffie van het huis aan te bieden, kregen we dat ook. Geen fooi achtergelaten. Sommige stoelen zijn authentiek oud en zitten door de oude vering niet lekker. Het ziet er dan ook leuk uit, totdat je plaatsneemt. Met een beetje meer aandacht kan dit veel beter, zelfs met deze bediening.

Gegeten op 30 september 2015

LuukenSophie

Wij hebben lekker gegeten bij de koffer met het tapas-menu, porties waren alleen erg groot, waardoor je minder verschillende gerechten kan proeven. We zaten in een hoekje en moesten vaak lang wachten om iets te bestellen. Ook duurde het redelijk lang voordat het eten kwam. Mooi ingericht restaurant!

Gegeten op 28 juli 2015

wendela.paul

Hier komen we altijd graag, en we nemen altijd Tapas onbeperkt. We hebben hier nu een keer of 6 gegeten en zijn altijd tevreden. We eten beiden geen vlees maar er is genoeg keuze aan andere tapas, dat zie je niet bij elk tapas-restaurant. Soms is aandacht trekken van de bediening wel een hele tour, flink zwaaien, wuiven, handje opsteken etc. voor ze je in de gaten hebben.

Gegeten op 18 mei 2015

LindaJK

Ach ach,ach, Vd week bij dit restaurant geluncht, slechter kan haast niet! Ik bestel een broodje hamburger met friet, geb uitjes e.d. Mijn man een broodje koffer, na bijna een uur wachten werd de lunch geserveerd, op het oog zag het er keurig uit, tot dat ik het boven kantje van het broodje verwijderde en tot mijn schik een hamburger zag die zo zwart als roet was, met het bijgeleverde steakmes deed ik nog een poging om de hamburger door te zagen, maar zelfs dit lukte niet. Ober geroepen en terug naar de keuken laten sturen, de bediening nam geen moeite mij verder te informeren over het verloop. Na tien minuten vroeg ik de ober of ik eventueel nog iets te eten kreeg, dit moest hij even navragen bij de kok. En jawel , het nieuws was dat er een andere hamburger in de maak was. Wat ik toen kreeg was te erg voor woorden, een stuk stokbrood doormidden gesneden met daarop een plakje komkommer? Een part tomaat?? Een plakje kaas en daar boven op een hamburger die doormidden was gesneden, met een soort dressing er over heen!! Geen patat en verder niets. Ik ben naar binnen gelopen en heb ook dit broodje retour later sturen en wilde na ruim twee uur graag betalen, natuurlijk was het broodje van mijn rekening gehaald. Aan de overkant bij de kaasboer/ groentezaak een broodje oude kaas gehaald, tien keer beter dan De Koffer, wat een afgang die zaak!!

Gegeten op 20 juli 2015

corry68

Vriendelijke bediening, genoeg variatie in t menu, ook aan de viervoeters wordt gedacht.
1 klein min puntje. ...muziek staat wel wat hard....is geen prettig achtergrond geluid!

Gegeten op 1 juli 2015

Michelle--

Lekker geluncht op het terras afgelopen woensdag met het heerlijke weer. Ik heb de salade 'De Koffer' gegeten. Super! Deze was gevuld met o.a. rundercarpaccio en warme gamba's. Mijn vriendin had een tosti gegeten. Bij de meeste zaken heb je maar 1 tosti keus maar hier had ze 3 keuzes. Er werd vaak gevraagd of we nog wat wilden drinken wat wel nodig was met dat weer. Volgende keer komen we dineren!

Gegeten op 15 april 2015

CarolaW

Dit pand zal best zijn functie hebben als gezellig buurtcafe maar om dit een restaurant te noemen gaat wel ver. Wat een drama. Als je voor het tapasmenu ("onbeperkt" in 2,5 uur) kiest krijg je ongevraagd een mandje brood. De functie hiervan (je krijgt relatief goedkoop een vol gevoel) snap ik, maar om dit verplicht te stellen vind ik te ver gaan. Vervolgens hebben we een half uur moeten wachten op de eerste bestelling. In dat half uur is er wel 4 keer gevraagd of we nog iets wilde drinken (goed gedrild dat personeel!) Vervolgens kregen we koude jalopenopepers (iets eerder uit de vriezer halen kok!) en verkeerde nanchos (zonder gehakt). Dat zal ons leren, als we zo ongeduldig zijn! Na 2 gangen (en anderhalf uur later!) en teleurstellend eten (wordt er hier wel iets zelf gemaakt?) zijn we afgehaakt. Iedere ondernemer zou een gratis drankje aanbieden voor het lange wachten en het uitserveren van verkeerd gerechten maar dat laat het verdienmodel kennelijk niet toe. Uiteindelijk 60 euro afgetikt (geen fooi want die moet je namelijk verdienen), snel vergeten en hier nooit meer terugkomen!

Gegeten op 30 januari 2015

WilcoVS

We hebben besloten dat we voorlopig alleen nog naar de koffer gaan voor een drankje, want hoewel het terras gezellig is vind ik dat het eten zeer de wensen over laat.

Bij het "onbeperkt tapas" menu ben je verplicht om een (flinke) mand brood bij te bestellen en die ook op te eten (alles wat niet op gaat wordt immers los rekening gebracht). Vervolgens kun je per persoon 2 tapas bij bestellen (3 totaal dus per keer). Helaas kregen wij het idee dat deze veelal recht uit een pakje werden getrokken. De scampi`s waren taai, de lamskoteletjes helemaal doorbakken en de calamari`s waren slap. De gehaktballetjes in tomatensaus smaakte overgins wel prima.

De jonge bediening is vriendelijk, wel enkele keren moeite gehad om de aandacht te krijgen.

Voor € 22,50 kun je misschien niet alles verwachten, maar wij hadden graag wat meer betaald voor betere kwaliteit. We hadden gehoopt dat het nu met de nieuwe eigenaar beter zou zijn, maar helaas hebben wij hier nog weinig van gemerkt.

Gegeten op 17 januari 2015

Schrijf zelf een recensie over De Koffer in Mierlo

Schrijf hieronder je recensie over De Koffer. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.