Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De Koffer

De Koffer

1. Toon telefoonnummer 0492 430 014

lenne1

Gegeten op 2 december 2014

gingermaine

Ik heb met mijn collega's gegeten in de Koffer.
Naast de Tapaskaart was er ook een gewone dinerkaart aanwezig. We hebben gekozen voor de Tapaskaart omdat we dat zo gezellig vonden om uit verschillende schaaltjes te kunnen prikken. Hoeveelheid Tapas per schaaltje is best ruim. We moesten alleen wat langer wachten op de eerste ronde en vervolgens de 2e ronde. Het bedrag van 22,50 onbeperkt tapas eten is wat aan de dure kant want daar zat helaas geen toetje bij. Dat moet nog apart bijbetaald worden. We vonden de schaaltjes met aardappelen en brood met tapenade te vol gevuld. Je gaat je snel helemaal vol eten aan de Koolhydraten.
Ambiance was erg goed. Mooi verwarmd terras buiten en binnen kon je ook heerlijk huiselijk zitten. Daarnaast liep er voldoende personeel rond om te bedienen.
Wat je niet moet vergeten is dat dit een eetcafé is en geen restaurant.
Op zich een leuke aanwinst voor Mierlo

Gegeten op 20 oktober 2014

graaglekkereten

Wat een gezellige zaak. De verschillende zalen zijn prachtig en de koffers overal geven de zaak echt een eigen touch. De flank steak was heerlijk gebakken, heel erg mals. De bediening was net gekleed en er was ook sprake van goede samenwerking. Zeker een aanrader!

Gegeten op 1 oktober 2014

iggiestyle

Superlekkere gekruide spareribs met sla met een heerlijke dressing! Prachtig decor met een vriendelijke bediening ! Aanrader!

Gegeten op 25 augustus 2014

marian35

Teleurstellend. Eten was lauw en soep en diner werden gelijktijdig geserveerd. Weinig vlees op je bord terwijl op de kaart staat dat je bv 200 gram vlees krijgt. Als je extra friet besteld krijg je hiervoor de rekening terwijl we met 4 personen een heel klein schaaltje friet kregen. Schandalig. We hebben het gemeld maar trokken hun schouders op. Wij gaan hier nooit meer heen.

Gegeten op 29 mei 2014

HDroppert

De Koffer is gezellig. Zelfs op woensdag was het lekker druk. Het eten is degelijk, maar niet speciaal. We hadden eerst een cocktail. Die werd vermeld met een mojo saus, maar het was gewoon een cocktailsaus. Daarna hadden we een biefstuk met pepersaus. Deze saus was niet bijzonder gepeperd, maar de biefstuk was best lekker. Ook het dessert was niet speciaal, maar wel redelijk.

Gegeten op 27 november 2013

Proever-Erik

De koffer is een ontzettend gezellig restaurant!
De koffers overal en spaanse muziek en aankleding doen veel, de sfeer is super.

Het eten, helaas niet geweldig, eenvoudige, vlakke smaken. De bediening doet zijn best, maar we moesten lang wachten op het eten. Ook valt op dat de prijzen van drankjes 15% hoger zijn dan elders.

Voor de lunch is de 'de koffer' sandwich erg lekker! Ook de hsmburger met friet is erg lekker!

Ik was van plan een fooitje te geven, helaas nam de medewerker tijdens het betalen zijn mobieltje op, dus de fooi heb ik maar gehouden.

Gegeten op 13 oktober 2013

Schrijf zelf een recensie over De Koffer in Mierlo

Schrijf hieronder je recensie over De Koffer. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.