• foto's van Eetlokaal Kuiter in Rotterdam - 1

1. Toon telefoonnummer 0104155745
  2. www.facebook.com/eetlokaalkuiter

Genieten bij Kuiter!

Rdam413

Ik had er meer van verwacht. De kaart is maar klein er er stonden gerechten op die er innovatief uitzagn. Maar de smaken waren vervolgens oke. En niet bepaald spannend. De bediening is prima. Het doet zich voor als een hippe tent..maar ik vind ze er niet helemaal in geslaagd. Ik zou dan toch eerder terug gaan naar andere restaurants in de buurt.

Gegeten op 7 maart 2015

just

Gegeten op 21 maart 2015

JanJansen

We hebben een drie gangen menu gekozen, voor een paddestoelen ragout gevolgd door een makreel en als dessert een chocolade taartje met noten, als ik er nu nog aan terug denk erg lekker. Qua privacy staan de tafeltjes niet te dicht op elkaar het personeel is leuk. Kuiter is een aanwinst voor het onderschatte Rotterdam West! Leuk! Vooral gaan eten! Een tevreden klant!

Gegeten op 14 februari 2015

Sonjavanderlee

Wij hadden via vrienden over dit adres gehoord. Wij hebben genoten van een prima avond. Het sfeer is aangenaam en de bediening is vriendelijk. Het Mediterraanse menu is eenvoudig en keuzes maken is hierdoor makkelijke te doen. Het eten was niet spetterend maar wel goed. De wijnen hadden wij meer van verwacht. Wij komen hier wel terug om de nieuwe kaart uit te proberen.

Gegeten op 14 februari 2015

Jurczik

Naar aanleiding van lovende recensies gaan eten. Prettige ambiance, uitstekende bediening, kaart is overzichtelijk met 4 voor/tussen, 4 hoofd en 3 nagerechten. Maar, het belangrijkst, het eten viel tegen. Verwachting waren hooggespannen maar konden niet worden waargemaakt. Opmaak was ok, maar smaak was geen sensatie. Met zo weinig gerechten waarbij de focus ligt op smaak en kwaliteit, had ik geweldige gerechten verwacht, maar dit viel helaas tegen.

Gegeten op 17 februari 2015

Elisabeth111

Een verrukkelijk 3 gangen menu met originele gerechten! Ik heb zelden zo'n lekkere geconfijte eend gegeten. Echt een aanrader om hier te eten!

Gegeten op 13 februari 2015

Nonino

Wat een aanwinst! Wij komen terug hoor! Heerlijk en eerlijk eten, perfecte garing, alles goed in balans., mooie porties. De kok/eigenaar houdt duidelijk van zijn vak. Mooie wijnen. Voortreffelijke alerte bediening, zonder opdringerig te zijn. Mooie kaart, kortom een aanrader!

Gegeten op 4 februari 2015

SegersMm

Deze man kan koken! een bescheiden kaart maar de gerechten die we voorgeschoteld kregen waren van hoge kwaliteit. de tarbot was een uitblinker. De bediening is vriendelijk, voorkomend en professioneel. Een hele goede prijs-kwaliteit verhouding. We hebben genoten!

Gegeten op 6 februari 2015

AstridH

Menu is niet verrassend maar wel heel lekker. Onze tafel voor twee was aan de kleine kant. Vooraf kozen we voor een carpaccio van eend en een salade van kalfswang. Beiden waren erg lekker en zeer mals. Als hoofdgerecht kozen we een rib-eye en een gehaktbal. Ik vond het wel gewaagd dat ze een gehaktbal op het menu hadden gezet, dus koos ik die als hoofdgerecht. De bal was sappig, maar helaas vond ik het verder niet zo bijzonder. Als dessert kozen we sorbert-ijs van bloedsinaasappel en een gestoofd peertje met vanille en desert-wijn. Deze waren zeer lekker.

Gegeten op 17 januari 2015

Omnomnomnom

Kuiter wordt steeds beter en interessanter, dit is een restaurant om met regelmaat heen te gaan want de vaardigheden van de chef blijven groeien.

Het eten is hier erg puur, de focus van elk gerecht ligt op een kerningrediënt die wordt ondersteunt door een bescheiden aantal andere ingrediënten. Eten zonder poespas.
Elk onderdeel op het bord is met zeer veel zorg en aandacht bereid, hierin zijn een aantal elementen (zoals worteltjes) werkelijk perfect klaargemaakt.

Ik ben erg benieuwd hoeveel verder de chef de kwaliteiten van ingrediënten naar voren kan brengen in hun puurste vorm, want dit is nu de grote meerwaarde van dit eetlokaal.

Gegeten op 18 december 2014

Schrijf zelf een recensie over Eetlokaal Kuiter in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Eetlokaal Kuiter. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.