Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Surinaams Indisch Eethuis Abdoel

1. ? 10 1 1

2. ?

3. ?

nadine1970

we hebben tijdens een familie bezoekje hier gegeten.
eten was lekker maar niet zo als het had moeten zijn.
Niet genoeg aan kruiden, mild van smaak.
service was er nauwelijks en decor is genoeg voor zo n restaurant. het kan gewoon beter.

Gegeten op 7 juni 2013

vanessa3362

• Slecht

• Slecht

Ik heb hier met mijn gezin voedselvergiftiging opgelopen dus dat was geen prettige ervaring iedereen tot de kleinste(4 jaar) had zware buikpijnen en diarree ontlastingen 2 a 3dgn lang.

toitie

• Uitstekend

Verreweg de lekkerste roti van Zoetermeer! Hier weten ze hoe er Surinaams gekookt dient te worden. Vooral de lams- en de doksavariant zijn erg lekker. Erg fris ga je er niet van ruiken, want ze zijn niet zuinig met de knoflook! Je krijgt er een zakje sambal bij, dus je kunt zelf bepalen hoe heet je alles wilt hebben. Als het druk is kan het soms wel even duren voordat je bestelling klaar is. Je kunt echter van tevoren bellen om te bestellen en dan vertellen ze je hoe laat je langs kunt komen om de hele boel af te halen...ideaal!

dahei

• Redelijk

• Redelijk

Ik heb hier Surinaamse Nasi gekocht, maar het viel mij nogal tegen. Plakkerige (niet bruine) rijst met weinig smaak. Ik kom hier (waarschijnlijk) niet meer terug.

motorheadache

• Uitstekend

Uitstekend eethuis, alles wat ik hier tot nu toe gegeten/afgehaald heb (roti kip, broodje pom, bakkeljauw, barra) is heerlijk en de bediening is erg vriendelijk!

catk

• Goed

Naar aanleiding van de goede berichten hier roti afgehaald. De jongeman achter de balie is zeer vriendelijk en helpt de klanten heel snel en doeltreffend. De roti (kip en lam speciaal) was heel goed; de juiste pittigheid en zonder MSG/ve-tsin/smaakversterker/E621 (voor mijn partner heel fijn, want daar is hij allergisch voor). Wij komen zeker terug.

Proever61047

• Goed

Vanavond, met name vanwege de goede reacties op "Iens",voor het eerst hier een roti kifilet gehaald. En inderdaad helemaal "wow". Ten eerste natuurlijk het eten: Zuiver en goed, niet te scherp, maar als je de sambal er bij doet, naar mijn smaak helemaal goed!
Je wordt beleefd en heel vriendelijk geholpen.
Voor mij zeker voor herhaling vatbaar!!!!

Proever73628

• Goed

Heerlijke roti en vriendelijke bediening!

Proever56001

• Goed

Over de smaak van het eten heb ik niets aan te merken. Het is goed Surinaams eten. Een goede afzuiginstallatie zou wonderen doen want niet alleen als je er iets gegeten hebt ruik je alsof je een dagje in hun keuken hebt gestaan. De roti-plaat is heerlijk vers (in tegenstelling tot sommige andere rotizaken) en het bevat komijnzaad, wat ik erg lekker vind. Sommige gerechten mogen iets minder pittig zoals de kippenlevertjes. Laat de pittigheidsgraad over aan de klant zou ik zo zeggen. De prijzen zijn ook niet slecht...maar de porties wel. Jammer, iets grote porties zouden wel op zijn plaats zijn.

Proever49961

• Goed

Surinaams eethuisje met heerlijke Roti. De Saoto soep kan beter maar is zeker wel voldoende. Ook een hoop lekker andere surinaamse snacks.

Schrijf zelf een recensie over Surinaams Indisch Eethuis Abdoel in zoetermeer

Schrijf hieronder je recensie over Surinaams Indisch Eethuis Abdoel. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.