Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Maria's Eetwinkel

1. ? 10 1 1

2. ?

3. ?

Diner-met-L

Net verhuisd en al snel deze deli ontdekt. Fijn te weten dat het biologisch is wat je hier haalt.

Kreeg goede uitleg over "het concept". Schrok eerlijk gezegd wel beetje van de prijzen, maar ja... kook zelf maar es biologisch een goede maaltijd bij elkaar. Dus als je het niet te vaka doet, is het prima te doen.

De maaltijden zijn rond 15 EUR (prijzig), maar bv. een Tabouleh salade (kun je ook prima je maal mee doen) is 6 EUR. Daarbij nam ik de werkelijk briljante mais koekjes en je eet je vingers erbij op.

Echt een aanrader voor als je wel wat uit wilt geven, maar niet zelf in de keuken wilt staan. Begrijp dat ze iedere dag open zijn. Tempting...

Gegeten op 19 april 2013

MeesterX

(H)eerlijk eten bij Maria's eetwinkel!

Uitsluitend biologische ingrediënten van hoge kwaliteit.
Veel keuze voor zowel vlees-als viseters en vegetariërs.

De vegetarische lasagne smaakt iedereen; het vlees mis je niet eens. Kun je niet zonder vlees ga dan voor de Provencaalse lamsstoof of de pasta met kip, salie en cannellinibonen.

Ook hartige taarten (bijvoorbeeld met spinazie, feta en pijnboompitjes) kunnen met een salade (diverse soorten altijd aanwezig) worden gecombineerd tot een volledige maaltijd.

Geniet ook van toetjes als trifle met frambozen en tiramisu.

Gegeten op 18 september 2012

Jolandam

• Uitstekend

Heerlijke gerechten, uiteraard biologisch en met veel zorg klaargemaakt. Prima porties, je kan er zelf haast niet voor koken. Chocoladetaart is favo als toet.
Sommig personeel aan de balie is wat minder in de hygiene, zoals aan vingers likken en aan haren zitten, maar verder prima. Gelukkig gaat de Prins Hendrikbrug binnenkort weer open, komen we nog vaker langs!

Linniez

• Uitstekend

Hier kom ik vaak afhalen en het is iedere keer lekker. Voor de prijs van de gerechten kan je biologisch zelf vaak niet goedkoper koken. De pastasalade is een aanrader, evenals de chocolatetaart en brownies. Ook de quiches zijn bijzonder lekker door speciale bodem. Vriendelijk personeel en ruime openingstijden.

trug75

• Uitstekend

Erg goede maaltijd-winkel. Heel veel variatie in de gerechten, en gewoon lekker eerlijk voedsel voor een zeer schappelijke prijs. Vriendelijk personeel ook, overigens. Een absolute aanrader.

Xan

• Uitstekend

In december 2008 heeft Maria's voor ons bedrijf (80 pers.) het kerstdiner verzorgd. Door omstandigheden kon ik er zelf helaas niet bij zijn, maar ik heb van mijn collega's niets dan lof gehoord. Heerlijk eten, volle smaak. alles biologisch maar toch ook lekkere vleesgerechten. Een geweldig kerstdiner en wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar !

Proever75837

• Uitstekend

Maria's ...... heerlijk. Helaas gaan wij verhuizen naar Zeist maar ... we zullen geen afscheid nemen van Maria's aangezien wij het eten de moeite waard vinden om ervoor naar Utrecht te rijden .... oh en Maria's als jullie dit lezen kunnen jullie dan alsjeblieft het recept van de chocoladetaart prijsgeven zodat ook als we wel zin hebben om te koken wij kunnen genieten van Maria's

Proever25250

• Uitstekend

Super! altijd heerlijke gerechten, elke keer weer anders. Je kan merken dat het met goede ingredienten en grote zorg is klaargemaakt. En natuurlijk heerlijke chocolade taart toe.

Schrijf zelf een recensie over Maria's Eetwinkel in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Maria's Eetwinkel. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.