• foto's van MOOII in Rotterdam - 1

• 7.9

• 8.0

MOOII doet mee!

Reserveer nu!

Frans met een internationaal tintje

Een modern restaurant met een gastvrije, warme uitstraling op een van de leukste plekken van Rotterdam, het Oude Haven gebied. De veelzijdige menukaart staat vol met gerechten uit de Franse keuken met internationale invloeden. Klassiekers met een twist die je doen watertanden.

birdy
  • Recensies in de laatste twee jaar

Lekker eten, goede service en leuke sfeer. Het eten is zoals altijd heerlijk! De service is goed en de sfeer/ inrichting is ook erg gezellig. Kortom, een aanrader voor een gezellig avondje uit met lekker eten.

Gegeten op 22 maart 2014

MartinK
  • Recensies in de laatste twee jaar

Restaurant Mooii heeft inderdaad een zeer mooi en warm interieur. Bij binnenkomst mochten we een tafeltje uitzoeken. Voor een vrijdagavond was het vrij rustig en de gehele avond was het restaurant misschien net voor de rest gevuld.

De gerechten op de kaart zagen er aantrekkelijk en interessant. Echter viel de avond op culinair gebied ietsjes tegen. De voorgerechten waren bijvoorbeeld erg goed ( Bombe van heilbot en gamba en plateau iberico). Mijn tussengerecht de kalfszwezerik was goed bereid echter was de coquille met biet geen goede combinatie. De vis van de dag als hoofdgerecht was schelvis met pasta en was een behoorlijke tegenvaller. Pasta was zeer simpel en de schelvis paste er niet goed bij. Mijn ossenhaas was teveel medium (vroeg om een medium rare) en het supplement eendenlever was wat schaafsel dat erop lag.

In combinatie met de prijs wat je ervoor betaalt is Mooii zeker niet mijn eerste keus. Echter misschien voor een borrel is het interieur zeer uitnodigend.

Gegeten op 24 januari 2014

alexander13
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat een prettig restaurant. Na afloop van een concert in de Laurenskerk het menu van de maand genomen voor nog geen € 30. Geen restaurant in de wijde omgeving met een betere prijs-kwaliteit verhouding. Soepele bediening, lekkere huiswijn en prima aansluitende wijnkaart. Geen opgeprikte sfeer maar een ontspannen avondje uit.

Gegeten op 12 januari 2014

MissFoodie
  • Recensies in de laatste twee jaar

Lekker eten. Borden zijn mooi opgemaakt. Vriendelijk personeel en oplettend.

Tafel stond stond helaas net iest te dicht op de bar. Waardoor we last hadden van de ander gasten die ruim aan de bar stonden.

Gegeten op 5 oktober 2013

wil20
  • Recensies in de laatste twee jaar

Bij binnenkomst viel op dat in het restaurant de geuren uit de keuken te sterk doordrongen; thuis gekomen roken we het aan onze kleding.
De bediening was vriendelijk, maar bleek op momenten dat die nodig was afwezig (kennelijk was het druk in de naast gelegen bar). Het voorgerecht (carpaccio en gegrilde coquilles) was prima.
De ossenhaas vroegen we medium, maar was rare gebakken en was veel te stevig. Leek meer een niet al te malse biefstuk. Een wat onbestemd uitziend hapje gemengde groente smaakte goed, maar was wel erg summier. Helaas was er misverstand over het uitserveren van koffie/dessert, wat goed werd opgevangen door de koffie met friandises niet in rekening te brengen. Ondanks onze terugkoppeling over de ossenhaas concludeerde de ober bij het afscheid " dus alles was naar wens?!"... wat toch een beetje typisch klinkt.

Gegeten op 22 december 2013

Zweedselekkerbekster
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met de Nationale Dinercheque hier vanavond gegeten. Een mooie entourage, goed zittende stoelen en lekker warm binnen. Eten was prima. Het bedienend personeel is erg vriendelijk, de communicatie met de keuken was echter iets te goed hoorbaar met betrekking tot vragen over de prijzen van de menu's. Voor ons is het begrijpelijk dat wanneer je voor een driegangen kindermenu 12,50 moet afrekenen, ook al doe je daarbij voor een eenjarige geen soep en dessert. Maar je zit toch niet prettig als je zelf niet eens over de prijs bent begonnen, je de discussie hoort dat we "toch ook al brood hebben gehad toch, dus daarom niks minder hoeven aan te slaan".

rogier1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik Kom hier regelmatig dineren. Heerlijke gerechten,mooie wijnkaart,goede prijs-kwaliteit verhouding. Het bedienend personeel is zeer vak bekwaam maar niet te stijf. echt een aanrader dus!!

Gegeten op 1 oktober 2013

Gek_op_lekker_eten
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gezellige sfeer en professionele bediening. Echt heerlijk gegeten, we namen het verrassingsmenu wat inderdaad erg verrassend was, mooi opgemaakte borden en zeker geen te kleine hoeveelheden. Er werd goed rekening gehouden met wensen zoals vegetarisch en liever vis dan vlees, ook de vegetarische gerechten waren super en anders-dan-anders!
Zeker een aanrader en wij komen er nog wel terug!

Gegeten op 6 november 2013

astrid_
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op een mooie zonnige middag op het terras neergestreken om te lunchen. Daar waar de oude haven soms wat massaal en weinig sjiek is, ligt dit stukje net om de hoek en zit je hier omringd door struiken heerlijk rustig.
Het eten was geweldig. We hadden eerst een cappuccino van kreeft en parelhoen en hebben ons echt in moeten houden om niet een tweede te bestellen. De wat saai klinkende salade met Roquefort bleek een feestje en de zwaardvis was heerlijk. De bediening was snel en erg vriendelijk.

Gegeten op 18 juli 2013

birdy
  • Recensies in de laatste twee jaar

We waren hier geweest met de DinerDagen, dus het was lekker eten voor een goed prijsje. Het voorgerecht was heilbot en die was HEERLIJK!

Gegeten op 5 oktober 2013

Schrijf zelf een recensie over MOOII in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over MOOII. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!