a TripAdvisor company

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 010 411 22 95

Frans met een internationaal tintje

Een modern restaurant met een gastvrije, warme uitstraling op een van de leukste plekken van Rotterdam, het Oude Haven gebied. De veelzijdige menukaart staat vol met gerechten uit de Franse keuken met internationale invloeden. Klassiekers met een twist die je doen watertanden.

herman83

Gisterenavond heerlijk gegeten bij Restaurant MOOII. Voordat we hierheen gingen al stiekem op de kaart gekeken. Wat een heerlijke ambiance om hier binnen te komen. Vriendelijke bediening en we kregen een tafel bij het raam met uitzicht op de Oude Haven. Nadat we de menukaart hadden gekregen was ik erg aan het twijfelen. Vooraf een heerlijke bereiding van Tonijn(op drie manieren). Omdat er overal Eendenleverkrullen stond dacht ik aan gebakken Ganzenlever. Stond niet op de kaart maar de keukenbrigade was creatief genoeg om hier iets mee te doen. Omdat Zwezerik en gebakken Ganzenlever een mooie combinatie is vroeg ik dit als hoofdgerecht. Toen deze werd gebracht zag het er mooi en strak uit. Na de eerste hap klopte alles. Tot mijn verbazing had de keuken nog Pata Negra toegevoegd aan het gerecht. Het romige van Ganzenlever, het krokante van de Zwezerik en het zoute van de Pata Negra maakte dit gerecht tot een ware smaakexplosie. We komen hier zeker terug!

Gegeten op 26 mei 2015

nessacul

Via online reservering

Op bevrijdingsdag heerlijk gegeten bij Mooii. Prima bediening en het eten was lekker. Leuke ambiance aan de Oude Haven. Zeker de moeite waard voor een herhaling.

Gegeten op 5 mei 2015

Gigagenieter

Via online reservering

Voor eerste maal gegeten in Mooii en (zeer) positief verrast door de gastvrijheid en het eten. Zeker als je de prijs erbij betrekt (we aten het goedkoopste menu). Van elke gang hebben we volop genoten. Ook de wijnen waren prima. En het vooraf-hapje waar ik om vroeg omdat ik op mijn gast moest wachten, werd me aangeboden. Dat beschouw ik als optimale gastvrijheid.
Ik eet circa 3x per week in restaurants en heb zeker in betere restaurants gegeten, maar de prijs / kwaliteit verhouding heb ik (in Nederland) zelden beter ervaren.
Al woon ik relatief ver van Rotterdam en kom er niet vaak, een ding is zeker: hier kom ik zeker terug.
Een meestal kritische restaurantgast uit het bourgondische zuiden.

Gegeten op 4 mei 2015

patrick176

Via online reservering

Hadden afgesproken met vrienden voor een verjaardags lunch. Hadden verrassingsmenu gevraagd met bijpassend wijn arrangement. Konden aangeven wat we niet lusten en daar werd perfect rekening meegehouden. de wijnkeuze paste er precise bij. Heerlijke middag gehad, absoluut een aanrader.

Gegeten op 2 mei 2015

Wouter1981

Te scheve prijskwaliteit verhouding. Het eten qua bereiding en smaak past goed bij een goed eetcafe, maar niet bij een restaurant die zich culinair noemt. De grote van de porties en de luxe ingredienten doet helaas denken dat het wel een culinaire zaak is, maar dan moet je wel iets kunnen met die ingredienten. Holandse garnalen met makreel, bijna geen makreel te bekennen. De koude pizza, (saai) leuk het een beetje op met een crunch en wat pittige smaken. Hoofdgerechten, bresse kip was goed smeeuig, kalshaas leek een mooi gerecht, maar vlees was totaal niet spannend, saus erg zout. Door de kleine porties hebben we extra friet gevraagd wat per mini bakje 4 euro kost. Tevens bediening die vraagt of je je bord kan aangeven of aanpakken past ook prima in een eetcafe. Mooii komt niet in mijn lijstje terug om in rotterdam te gaan eten, daar zijn er teveel goede zaken in rotterdam voor.

Gegeten op 2 mei 2015

EGoem

Eten was heel lekker, vers, mooi gepresenteerd. Heerlijke bijpassende wijn met wat uitleg hoewel we elk maar 1 glas dronken.
Service vonden wij heel goed. Heel vriendelijke ober met klasse.

Gegeten op 17 april 2015

theo102

Via online reservering

We hebben heerlijk gegeten, 3 gangen, de service was goed (vriendelijk en behulpzaam) verder een rustige ambiance, kortom een top avond.

Gegeten op 26 april 2015

PriMa_genieten

Met ons werk met veertig man hier gegeten. Een viergangenmenu met wijnarrangement. Het eten is hier prima. Niet spectaculair, maar gewoon goed. Wijnen waren goed uitgekozen bij het eten. Bij het eten was de hoeveelheid groenten wel veel te weinig. Dessert was het hoogtepunt. Bediening was ook prima. Alleen jammer dat ze maar een beperkt aantal flessen wijn hadden per gang, waardoor er werd bijgeschonken totdat deze op waren waardoor sommige collega's dus wel bijgeschonken werden en anderen niet. Alles bij elkaar wel een mooie avond gehad.

Gegeten op 16 april 2015

geert49

Via online reservering

Mooi kader met helaas iets te weinig licht boven onze tafel. Het feestgewoel van de naastgelegen feestzaal maakt het iets minder rustig maar dat is wellicht een toevallige situatie.
De service was héél behoorlijk net zoals het eten en de geschonken wijn.

Gegeten op 18 april 2015

marco425160

Via online reservering

We hebben het menu van de chef gekozen. Het was verrassend, mooi opgemaakt en natuurlijk heerlijk.

Een aanrader voor iedereen die voor een nette prijs echt iets bijzonders wil eten! Was helemaal top!

Gegeten op 13 april 2015

Schrijf zelf een recensie over MOOII in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over MOOII. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.