Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van MOOII in Rotterdam - 1

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 010 411 22 95

Frans met een internationaal tintje

Een modern restaurant met een gastvrije, warme uitstraling op een van de leukste plekken van Rotterdam, het Oude Haven gebied. De veelzijdige menukaart staat vol met gerechten uit de Franse keuken met internationale invloeden. Klassiekers met een twist die je doen watertanden.

Elfloro

Weg van de drukte van de Markthal, wezen lunchen bij Mooii in de oude haven. Ondanks dat we tussen de zakenmannen zaten met onze dochter van 4, voel je je hier snel op je gemak. Bediening is goed, eten helemaal. De salade Pata Negra had goede hoeveelheid en kwaliteit plakken Pata Negra in de salade en de Biologische hamburger precies gebakken en goede kwaliteit vlees.

Gegeten op 24 oktober 2014

dana1985

Via online reservering

Afgelopen weekend, heerlijk gegeten bij Mooii. We hadden gekozen voor een verassingsmenu, en dit heeft ons zeker niet teleurgesteld. Goede porties, gevarieerd en combinatie van vlees en vis. Van te voren, werd ook nog gevraagd of er dingen waren die we echt niet lusten. Het enige, toch wel grote minpunt, was dat de bediening in de loop van de avond steken liet vallen. We hadden elke keer een ander persoon aan tafel staan, en ik had het idee dat het op gegeven moment langs elkaar heen liep, waardoor er dingen fout gingen. Zo moesten we vrij lang wachten, werd een besteld wijntje maar niet gebracht en hebben we uiteindelijk nooit de patat gekregen die nog bij het hoofdgerecht hoorde. Dit was toch wel jammer, want van dit restaurant had ik in dit opzicht wel wat meer verwacht (ook gezien de prijzen). Positief punt is wel, dat dit wel goedgemaakt werd en wij nog een drankje van het huis aangeboden kregen. De bediening was verder ook wel echt vrolijk en aardig en leken hun best verder wel te doen, alleen de professionaliteit lijkt een beetje te ontbreken. De locatie is verder prima en het decor is niet heel bijzonder, maar wel sfeervol genoeg. Al met al wel een geslaagde avond gehad met een nette rekening (110 euro, voor 4 gangen, water, 4 wijntjes).

Gegeten op 25 oktober 2014

richard138

Via online reservering

Het was uiterst attent dat we champagne kregen geserveerd zoals we in de reservering hadden aangegeven omdat mijn ouders 42 jaar getrouwd waren. Het eten was prima en de bediening was zeer vriendelijk. We hebben genoten van de avond en de sfeer. We hadden wel wat vaker wat te drinken aangeboden willen krijgen. We hebben niet "droog" gestaan maar het duurde de ene keer net even iets langer dan de andere keer. Dit kan te maken hebben gehad met de drukte. Verder geen enkele wanklank en komen graag nog een keer terug.

Gegeten op 25 oktober 2014

AMeijer

Wij hebben met 36 personen bij MOOII gegeten als bedrijfsuitje. Van te voren een 3 gangenmenu afgesproken. We konden in een aparte ruimte zitten met z'n allen en het eten was heerlijk. Leuke ambiance, gezellige sfeer en erg vriendelijk personeel.
Zeker een aanrader.

Gegeten op 14 oktober 2014

Proever8396

Via online reservering

Bij binnenkomst werden we heel warm onthaald door een vriendelijke jongen met leuke humor. We namen deel aan restaurant week en de kaart zag er heerlijk uit. Het eten: heerlijk, alleen wij vonden de wortel puree die terugkwam in meerdere gerechten wat afdoen aan de uitgesproken doch subtiele smaken van de tegenhangers (coquiles en schaaldieren saus). En de hoeveelheid had ook wel iets royaler gemogen -en we zijn geen culinair-barbaren die all-you-can-eat standaard hebben-.

Al met al genoten bij MOOII! We zullen er zeker nog eens gaan dineren.

Gegeten op 5 oktober 2014

mauslestorm

Via online reservering

Eigenlijk ging alles mis die avond. Er liep te weinig personeel die avond.Was best veel op aan te merken.Er liep daar een ober,die heeft er perfect op in gespeelt. Het regende die avond en ik vroeg of ze een plastic tas hadden, wij stonden ver met onze auto van het restaurant. En daar kwam de ober aan met een paraplu om de avond toch een beetje goed te maken. Perfect!! Een dik compliment voor hem. Eten kwaliteit is super. Geef ze zeker nog een herkansing want vind het toch een dikke aanrader. En fouten kunnen gemaakt worden.

Gegeten op 4 oktober 2014

CFranken

Via online reservering

Mooi(i) restaurant, vriendelijke bediening, af en toe moest ik wel aangeven dat we iets wilde. Porties zijn wat klein, met name weinig bijgerechten. Bijvoorbeeld 1 bakje friet voor 4 personen. Een bakje bijbesteld, waar we 4euro voor betaalde. Echt lekker gegeten, we gaan zeker terug.

Gegeten op 3 oktober 2014

RotterdamProever

Gisteren met z'n zessen bij restaurant Mooii gegeten met de Iens Dinerdagen. Per gang kon er uit twee gerechtjes gekozen worden en eventueel konden er extra tussengerechtjes genuttigd worden (dat hebben wij niet gedaan).
Heerlijke gerechtjes (ik zal ze niet verklappen, mocht u van plan zijn hier deze week nog te gaan eten), en strak opgemaakt: de keuken heeft het hier duidelijk begrepen! Portiegrootte was prima, net als de service van het vriendelijke personeel.
Mooi ingericht restaurant met een open keuken, het is een genot om te kijken met welk (schijnbaar) gemak de koks alle gerechtjes bereiden.
Al met al zeker een aanrader, ik kom hier vaker terug!

Gegeten op 26 september 2014

mmell

Al een tijdje geleden hier gegeten. (precieze datum weet ik niet meer) We waren met een groep van 15 dus hadden een 3 gangen menu waarbij we konden kiezen tussen vis en vleesgerechten en nog een keuze konden maken voor 2 bijgerechten. Het personeel was erg vriendelijk en professioneel. Het enige min puntje was dat ze het laatste bijgerecht (kaasplankje) waren vergeten te serveren voor het dessert en we dus uiteindelijk alleen een ijs dessert hebben gegeten.

Gegeten op 30 april 2014

Lmjwvandriel

Via online reservering

Prima entourage, sfeer en bediening. Het kreeftenmenu was beduidend minder geslaagd. Wellicht dat de losse gerechten van de menukaart beter zijn, maar ons menu was geen succes. Het voorgerecht begon hoopvol, maar bij de kreeftensoep haakten we al af. Sorry: geen succes.

Gegeten op 21 augustus 2014

Schrijf zelf een recensie over MOOII in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over MOOII. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.