a TripAdvisor company

foto's van MOOII in Rotterdam - 1 foto's van MOOII in Rotterdam - 2 foto's van MOOII in Rotterdam - 3 foto's van MOOII in Rotterdam - 4 foto's van MOOII in Rotterdam - 5 foto's van MOOII in Rotterdam - 6 foto's van MOOII in Rotterdam - 7 foto's van MOOII in Rotterdam - 8 foto's van MOOII in Rotterdam - 9 foto's van MOOII in Rotterdam - 10 foto's van MOOII in Rotterdam - 11

1. Restaurant

Toon telefoonnummer Bel 010 411 22 95

1. 8,2 10 1 188

2. 8,0

3. 8,1

Frans met een internationaal tintje

Een modern restaurant met een gastvrije, warme uitstraling op een van de leukste plekken van Rotterdam, het Oude Haven gebied. De veelzijdige menukaart staat vol met gerechten uit de Franse keuken met internationale invloeden. Klassiekers met een twist die je doen watertanden.

z.adham93

Via online reservering

Erg lekker en goede bediening. Verassingsmenu gekozen, zeer aan te raden. Alles wat op de kaart stond, leek erg lekker.
Bijzondere smaken en combinaties. Heb van elk hapje genoten!

Gegeten op 27 april 2016

EwoudB

Via online reservering

Met het eten is niets mis bij Mooii, maar de kaart is wel erg simpel. Is dit nu een (luxe) eetcafe of een echt restaurant? Waar is het personeel? In het eerste uur is er 1 man die de volledige (uit 2 panden + terras bestaande) 'tent' moet runnen. Hierdoor wordt er van alles vergeten. Bij begin gevraagd naar wijnarrangement, niet meer op terug gekomen (gemiste kans). De amuse bestaat uit broodjes, hierna wordt het in ieder geval niet meer aangevuld. Er wordt een 3 gangen verrassingsmenu opgedreund, maar er staan er nog meer op de kaart? Nogmaals, eten is dik in orde, personeel is erg aardig, maar misschien te weinig passie en aandacht in dit restaurant. Jammer, want locatie is perfect, maar misschien gericht op de langskomende toerist.

Gegeten op 10 april 2016

cobiedekkervandenberg

Via online reservering

We werden vriendelijk en gastvrij onthaald. Het eten was heerlijk en mooi opgemaakt. Complimenten voor de kok! Perfecte bediening. We hebben genoten.

Gegeten op 5 april 2016

Tineke88

Niks anders dan lof voor de bediening op deze rustige dinsdagavond. Snelle vriendelijke jongens die graag mee dachten. Voor het eten (met de restaurantweek) ook veel lof. Goede smaken. De voorgerechten waren heerlijk. De soep was een beetje plat van smaak. Elke hap hetzelfde. Over het hoofdgerecht niks dan lof. De erbij geserveerde patat was bijna een belediging voor de rest van het gerecht. Dessert was (gelukkig) in tegenstelling tot wat de kaart zei met mango en niet ananas en erg lekker. Ik vind persoonlijk de tafels net iets te klein om lekker aan te kunnen zitten en misschien net iets te dicht op elkaar gezet. Verder een mooi restaurant.

Gegeten op 5 april 2016

wlorsmits

Via online reservering

Gezellig restaurant met een uitstekende prijs kwaliteit verhouding???? aanrader????. We hadden een lekker paasmenu met uitstekende wijn suggesties.

Gegeten op 28 maart 2016

michel123456789

Via online reservering

Voor de eerste keer bij Mooii. Als we service bekijken komen we hier niet snel terug. Voor het eten wel, dit was prima. Service was niet professioneel. Menukaart werd vergeten, menu van de chef moest van een briefje gelezen worden en bij het afscheid werd er geen eens bedankt gezegd of bv prettige avond en tot ziens? Erg jammer..... want het eten was erg lekker. Wel is het aan de prijzige kant!

Gegeten op 25 maart 2016

Epiete

Via online reservering

Mooii doet de naam eer aan, het is een mooie zaak aan de Oudehaven. Gelegen in een (voor Rotterdamse begrippen) oud pand met een sfeervolle inrichting en uitzicht op de haven en de kubuswoningen.
Verassende combinatie van coquilles en ossestaart gegeten als vooraf. Omvang van de gerechten was goed; niet te weinig en niet te veel. Er kon daarom ook nog een dessert genuttigd worden.
De bediening kwam regelmatig langs om te vragen of alles nog naar wens was. Nieuwe bestellingen (drankjes) werden vervolgens snel afgeleverd.
Al met al uitstekend gegeten en gedronken. Ik ga hier zeker vaker naar toe.

Gegeten op 27 maart 2016

Koos_62

Via online reservering

Het restaurant is een mooie zaak. De bediening is vlot en accuraat. Wij hadden een verrassing menu en dat was heerlijk. Mijn moeder had aangegeven dat zij de voorkeur aan vis gaf als hoofdgerecht bij het verrassing menu. Dat was geen enkel probleem.

Gegeten op 27 maart 2016

Therese2013

Via online reservering

Lekker eten maar net even anders dan we gewend zijn. We kozen het 3 gangen menu van de chef. Mooie locatie. Bedoening wist bij ons en bij de buren het menu van de chef niet uit haar hoofd op te noemen. Dat vind ik minpunten. Verder alles prima.

Gegeten op 25 maart 2016

tonnissmit

Via online reservering

Ik heb gisteravond bij morgen geiten met een met een vriend van mij. De bediening was zeer attent en professioneel. Goede horeca. Als voorgerecht had ik een milde carpaccio, als tussengerecht een kreeftensoepje en als hoofdgerecht de ossenhaas. Ik kan er niet veel anders over zeggen dan gewoon hartstikke lekker. Daarbij ging een heerlijke rode wijn aanbevolen door onze ober. Uitstekende keuze, die het helemaal afmaakte. Kortom, een heerlijke avond uit eten, en ik zie uit naar de volgende keer.

Gegeten op 11 maart 2016

Schrijf zelf een recensie over MOOII in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over MOOII. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.