Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van MOOII in Rotterdam - 1

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 010 411 22 95

Frans met een internationaal tintje

Een modern restaurant met een gastvrije, warme uitstraling op een van de leukste plekken van Rotterdam, het Oude Haven gebied. De veelzijdige menukaart staat vol met gerechten uit de Franse keuken met internationale invloeden. Klassiekers met een twist die je doen watertanden.

jan284

Via online reservering

We hadden het drie-gangenmenu genomen van € 29,50 en dat was heel erg verrassend. Mijn vrouw had vlees en ik de vis, zowel voor als hoofdgerecht. Het het zag er erg goed uiten het smaakte ook goed.
Hetnagerecht, het wentelteefje, smaakte ook goed.
We werden erg leuk ontvangen en ook tijdens het diner werd regelmatig gevraagd of alles in orde was en of we nog wat wilden drinken.
We komen hier zeker terug.

Gegeten op 13 december 2014

peter442

Via online reservering

Restaurant Mooii is het net niet voor mij. Het restaurant maakt een luxe indruk bij binnenkomst. De tafeltjes voor 2 personen vind ik persoonlijk te dicht op elkaar staan, waardoor je de indruk krijgt bij vreemden aan tafel te zitten. Ik vond het voor- en hoofdgerecht prima. Het nagerecht, kaneel panna cotta met stoofpeertjes vond ik minder. De panna cotta werd volledig overstemd door het bolletje ijs. De stoofpeertjes kunnen gewoon mooier smaken. Ze waren hoofdzakelijk zoet. De bediening was goed. Vriendelijk personeel. Het bijbestelde brood bij het voorgerecht kwam veel te laat. Kort en goed, we hebben prima gegeten en het was een gezellige avond maar er valt nog wel wat te doen om aan de verwachtingen te voldoen.

Gegeten op 12 december 2014

frusciante

Via online reservering

Het eten en de presentatie is top. Aan de service en kennis moet nog hard gewerkt worden. Een paar keer ging het eten (ruimschoots) voor de wijn uit, wijn werd niet aan tafel ingeschonken, en kennis over de wijn en het eten was wel erg summier. Iedereen is overigens erg vriendelijk dus dat maakt wel wat goed maar ik moet helaas toch een onvoldoende geven voor dit onderdeel. Gezien het eten echt goed is, is de balans wel wat zoek tussen de service.

Gegeten op 6 december 2014

martine21

Via online reservering

Heerlijk gegeten bij Mooii. Super service. Je hebt het hier echt over gastheren/ vrouwen en geen serveersters ofzo. Hadden een 3 gangen menu met zalm / rib eye / kabeljauw / steak en wentelteefjes. Was allemaal lekker maar porties zijn niet heel groot. Ben je een grote eter dan is het te weining.
De friet was TOP! Bram Ladage kwaliteit vind ik.
Een 3 gangen menu is leuk maar los bestellen van de kaart vind ik het aan de prijs.

Gegeten op 6 december 2014

Wine2Dine

Via online reservering

Prettige omgeving zeer service gericht personeel, mooie wijnen en weliswaar geen uitgebreide keuze ivm 10+ personen menu, maar als waar uit gekozen kan worden gewoon goed is: Prima!

Gegeten op 1 december 2014

Anwi

Via online reservering

Wat een prachtig sfeervol restaurant, we hebben heerlijk geluncht en de bediening was bijzonder vriendelijk. De kok Gerard kwam nog even bij ons aan tafel, wat we ook zeer op prijs stelden.

Gegeten op 28 november 2014

dembo84

Op 28 november bij Mooii geweest om eerst te eten met 23 personen en daarna een feestje te geven voor zo'n 80 personen (er was ruimte genoeg). We hadden drie uur de tijd om te eten, waarbij het voorgerecht bestond uit zalm of carpaccio, beide gerechten werden door iedereen erg lekker gevonden. Hoofd bestond uit heilbot of bavette die erg mals was. Het nagerecht was panna cotta, die ik liever wat zoeter had gegeten, maar was wel lekker van smaak. De zaal werd vervolgens omgebouwd zodat er voldoende ruimte was voor een aantal statafels en de avond werd feestelijk afgesloten! Goede service en alles volgens afspraak. Een gezellige sfeer!

Gegeten op 28 november 2014

lizet2

Vanavond 26 nov. 2014 heerlijk gegeten bij Mooii. Fantastische bediening. Inrichting gezellig en intiem.
Wij kozen voor het verrassingmenu en dat was werkelijk fantastisch.
Het voorgerecht was lekker licht en het hoofdgerecht bestond hit diverse verschillende soorten vlees. Dit met uitzonderlijk lekkere sausjes en verfijnde groentegerechtjes in kleine toefjes gedecoreerd op het bord. Een sublieme proeverij.
Het nagerecht was wederom lekker licht en heerlijk.
Wij komen hier zeker terug!
Lizet & Hans

Gegeten op 26 november 2014

diggy7

Via online reservering

We hebben voor het eerst in Mooii gegeten, we vinden het echt een topper. We hebben vis gegeten en de sausen bij de vis waren voortreffelijk, waar bij andere restaurants dit vaak nogal te wensen over laat. De bediening was zeer vriendelijk en attent. Als we weer in Rotterdam zijn
gaan we zeker weer bij Mooii een hapje eten.

Gegeten op 23 november 2014

steven48

Op een woensdagavond met collega's gegeten bij Mooii. Netjes verzorgd en attente bediening. Voorgerecht niet extreem bijzonder maar niet slecht. Duidelijk vooraf gemaakt recept. Bij het hoofdgerecht ging het echter mis. Onze halve groep had biefstuk besteld en deze waren stuk voor stuk rond uit droog en taai. Doen wij de bediening hier op aanspreken was de reactie dat dit zo hoorde. Vervolgens kwam de hoofd bediening pols hoogte nemen en ook deze beaamde dat 'Hollandse' biefstuk niet bijzonder mals is. Er werd geen aanstalten gemaakt om ons op enige wijze tegemoet te komen. Verder prima avond gehad enkel jammer dat we met de helft van de groep honger hadden door gebrek aan hoofdgerecht. De biefstuk heeft niemand van onze groep namelijk opgegeten zo taai was deze.

Gegeten op 29 oktober 2014

Schrijf zelf een recensie over MOOII in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over MOOII. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.