• foto's van Blonde Pater in Nijmegen - 1

1. Toon telefoonnummer 024 322 96 47
  2. www.blondepater.nl

Kirian

• Uitstekend

Ik heb veel gereisd en in het buitenland gewoond, maar het is echt waar: de Blonde Pater (door de locals kortweg 'de BP' genoemd) heeft de lekkerste broodjes van de wereld! (Mijn advies: probeer de BP Club.) Wat koffie betreft ben ik niet zo'n fijnproever, maar volgens mijn Italiaanse (en zeer kritische) vader is de koffie van de BP de beste koffie van Nijmegen, en hij wipt dan ook regelmatig eens aan om een bakje te nemen. Helaas ben ik niet de enige liefhebber van dit lunchcafe: op zaterdag en zondag staat er vaak een rij.

kelly1991

• Uitstekend

Heerlijk gegeten! uitstekende kwaliteit broodjes. Voor ieder wat wils en gezellig ingericht!

Bas maarten

• Matig

• Matig

Broodjes zijn matig. bediening niet aandachtig,er romoerig

RalfDeGraaf

• Uitstekend

De Blonde Pater is voor mij een thuishaven. Een thuishaven waar vooral koffie maar ook lunchgerechten met liefde worden klaargemaakt door het vakbekwame en gastvrije personeel.

trijntje36

• Goed

Geluncht bij de blonde pater. Vriendelijke en vlotte bediening. gerechten werden snel geserveerd. Knapperverse salade en smaakvol broodje. Goede koffie, ook erg belangrijk voor ons!

Anniek1109

• Uitstekend

Als ik ga lunchen in Nijmegen, is dat bij de Blonde Pater. Betaalbare broodjes, goed eten en een vlotte bediening. Als mensen aan me vragen of ik nog een leuk tentje weet om te lunchen in Nijmegen, raad ik hen dit aan.

Suus.

• Uitstekend

Heerlijk geluncht! Lekkere broodjes met een heerlijk wijntje erbij. Goede service, echt een aanrader!

Mediterana

• Uitstekend

Dit is één van de beste eetcafés in Nijmegen. Dé beste koffie en dé beste appeltaart in de wijde omgeving. Goede lunchgerechten. Alleen de vitello tonato kan beter, maar die is nog maar net nieuw op de kaart dus hopelijk doen ze daar wat aan.

degrootiens

• Uitstekend

Wat een leuke zaak! Hier terecht gekomen voor een ontbijtje/lunch en dat was echt super. Het is er druk dus je moet even wachten voor een tafeltje maar daar kijkt niemand van op. Vervolgens kun je rustig blijven zitten en genieten van de lekkere menukaart.

Food_lover

• Goed

Blonde Pater is één van de leukste plekjes om te lunchen in Nijmegen. Lekkere sandwiches en salades die net even anders zijn dan anders. Een minpuntje het is er soms wel ZO druk dat het wel een beetje erg lang duurt... maar dat maken de sandwiches wel weer goed

Schrijf zelf een recensie over Blonde Pater in Nijmegen

Schrijf hieronder je recensie over Blonde Pater. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.