Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Blonde Pater in Nijmegen - 1

Blonde Pater

1. Toon telefoonnummer 024 322 96 47
  2. www.blondepater.nl

mariekevanbasten

Vandaag wezen lunchen in Nijmegen. Op aanrader van een vriendin hier naar toe gegaan. Het zat vrij vol, maar toch was de service erg vlot! Het broodje Tok Tok was erg smakelijk, groot en rijkelijk belegd. We hebben hier ruim 2 uur vertoefd en ons prima vermaakt. Ook de salades en andere broodjes die ik voorbij zag komen zagen er goed en rijkelijk gevuld uit. Je krijgt hier goede waar voor je geld. Ik zou hier zeker terug naar gaan.

Kim_de_Haan

Enorm leuke zaak waar ik al jaren komt. Erg knap de bediening is elke keer ontzettend goed, het maakt niet uit hoe druk het is. Lekker eten, enorm goede koffie en heel leuk terras.

Gegeten op 10 november 2013

Proever2426

Fantastisch lekkere koffie! Een terras waar je bijna het hele jaar door "buiten" kunt zitten. Ruime keuze aan tapas / mezze, die prima smaakten. De gerechten die warm zouden moeten zijn waren echter lauw... Het tempo van de bediening doet vermoeden dat ze wat onderbezet zijn.
De lunch is heerlijk, ik eet hier regelmatig en zowel de sandwiches als de salades zijn prima, vers en lekker klaargemaakt.

Gegeten op 14 augustus 2013

Faxarte

omdat de blonde pater altijd goed is voor de lunch kom ik hier graag. koffie's zijn perfect, broodjes en soepen goed op smaak altijd, en de salades ook prima. het eten is goed, daar is geen twijfel over mogelijk.
de bediening is vriendelijk maar niet altijd vlot. van mij hoeft een koffie niet in 2seconden op tafel te staan echt niet, en met grote drukte snap ik dat nog beter. maar er mag wel wat meer tempo komen voor het opnemen van bestellingen. al vaker moest ik meer dan 10minuten wachten om überhaupt een drankje te bestellen. dat is voor het eerste drankje toch wel wat lang. als je zit en wat te drinken hebt, prima.
al met al is de BP een goede tent met lekker eten, maar maak duidelijk dat je nieuw bent aan een tafel.

Gegeten op 26 juli 2012

rrroelie

• Goed

Kom regelmatig bij de BP en altijd gezellig druk. Je wordt snel geholpen, de koffie is heerlijk en altijd volop keuze in lekkere broodjes en salades. Nog nooit teleurgesteld, dus zeker een aanrader!

NXP123

• Redelijk

• Redelijk

Blonde Pater staat inmiddels bekend als het cafe van Nijmegen. Inmiddels is het een soort begrip geworden. Ook ik kom hier bijna wekelijks, samen met mijn zakenpartners. Er is een prettige sfeer, de koffie's zijn perfect en er is ruime voldoende keus om lekker te lunchen.
De enige kanttekening die ik de laatste paar weken heb ondervonden is dat het kwaliteit van het brood wat minder is. Het beleg blijft top, en we zullen hier wel blijven komen maar het is wel een punt wat opvalt.
Verder een geweldige zaak!

AnitaCroes

• Uitstekend

Heerlijke thee, heerlijke latte machiato, en super heerlijke sandwiches!! Prettige sfeer, fijne bediening!!! Helemaal top

katelin

• Goed

Tot twee jaar terug kwam ik hier regelmatig, vooral vanwege de heerlijke koffie! Maar inmiddels vind ik het structureel te druk, en vooral binnen veel te lawaaierig. Ik kan geen goed gesprek voeren bij de Blonde Pater. Gelukkig zijn er inmiddels een paar nieuwe adressen waar ook goede cappucino's gemaakt worden!

h_petersen

• Uitstekend

Ik kom hier regelmatig en ga altijd blij weer weg. De broodjes zijn stuk voor stuk (ik heb ze bijna allemaal geproefd) lekker en de bediening is snel en vriendelijk. De prijzen zijn vergeleken met andere lunchcafes erg redelijk en de koffie is natuurlijk ook super. Voor mij zijn er geen noemenswaardige minpunten, het blijft één van mijn favoriete restaurants.

rianne

• Uitstekend

Gisteren zijn we hier gaan luchen naar aanleiding van aanbevelingen op Iens. Het was in een woord geweldig! Zeer vriendelijke bediening en heerlijke broodjes en salade.

Schrijf zelf een recensie over Blonde Pater in Nijmegen

Schrijf hieronder je recensie over Blonde Pater. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.