• foto's van Blonde Pater in Nijmegen - 1

Blonde Pater

1. Toon telefoonnummer 024 322 96 47
  2. www.blondepater.nl

Bayou

Heerlijk om te lunchen. Gezellige en gemoedelijke sfeer. Prima plek om alleen je krant te lezen, maar ook om met het gezin te ontbijten.
Service is altijd goed. En de verse jus, heerlijk.

Gegeten op 17 januari 2015

Ilva

Ik kom hier regelmatig, vooral om te ontbijten. Heerlijk om hier de dag te starten, terwijl de winkeliers om je heen langzaamaan hun deuren openen. De verse sappen zijn lekker en het ontbijt is altijd goed. Van de lunchkaart is de Pater Deli (met lauwwarme pastrami) mijn absolute favoriet!

Gegeten op 31 december 2014

SMPulang

Niet mijn eerste en niet mijn laatste blonde Pater Burger gegeten voor 8,50. Een lekkere hamburger op een ciabatta met sla, gebakken ei met kaas en tomaat etc.. Verse jus erbij en ik ben gelukkig!

Gegeten op 3 januari 2015

Anke24

Heerlijk geluncht bij de BP. Standaard maaltijd voor mij is de BP club sandwich, met kerrie, asperges, gebakken ei, bacon en kip. Echt genoten. Mijn tafelgenoot had een grote salade, die ook heerlijk smaakte. Nog fijn kunnen nazomeren eind september, buiten op het terras. Nadelig vind ik de kleine ruimte tussen de verschillende tafeltjes, je zit redelijk op elkaars lip. Verder heerlijke plek voor een goed betaalbare lunch!

Gegeten op 30 september 2014

Judi7h

De Blonde Pater was me door meerdere mensen aangeraden en dit lunchcafe stelt zeker niet teleur. De koffie was bijzonder goed. Houd er wel rekening mee dat het rond lunchtijd flink druk kan zijn. Mijn vriendin en ik waren er rond half 2 en moesten 10 minuten wachten op een tafeltje, maar dan vonden we het wel waard. Door de drukte besloten we relatief snel weg te gaan. Omdat ons plekje vrij krap en het geluidsniveau erg hoog was, was de Blonde Pater voor ons geen café waar je uitgebreid gezellig gaat koffieleuten. Als het je echter voornamelijk om lekker eten en goede koffie gaat, dan zit je hier goed.

Gegeten op 8 november 2014

LauraMmm

Iedereen heeft het altijd over de Blonde Pater maar was er zelf nog nooit geweest. Nu wel. De bediening is erg goed en de lunch vers en goed van smaak. Alleen jammer dat er nog een paar bot stukjes in het kippenvlees zat in de salade maar verder prima. Leuk dat de lunch gerechten, hapjes en drankjes niet allemaal standaard zijn maar er ook aparte dingen tussen zitten. Voor mensen met kinderen is er zelfs een kinderspeelhoek. Alleen de akoestiek is erg slecht. Het klinkt al zeer snel erg lawaaierig binnen. Jammer. Aanrader voor een lunch of gewoon om iets te drinken.

Gegeten op 2 november 2014

mariekevanbasten

Vandaag wezen lunchen in Nijmegen. Op aanrader van een vriendin hier naar toe gegaan. Het zat vrij vol, maar toch was de service erg vlot! Het broodje Tok Tok was erg smakelijk, groot en rijkelijk belegd. We hebben hier ruim 2 uur vertoefd en ons prima vermaakt. Ook de salades en andere broodjes die ik voorbij zag komen zagen er goed en rijkelijk gevuld uit. Je krijgt hier goede waar voor je geld. Ik zou hier zeker terug naar gaan.

Kim_de_Haan

Enorm leuke zaak waar ik al jaren komt. Erg knap de bediening is elke keer ontzettend goed, het maakt niet uit hoe druk het is. Lekker eten, enorm goede koffie en heel leuk terras.

Gegeten op 10 november 2013

Proever2426

Fantastisch lekkere koffie! Een terras waar je bijna het hele jaar door "buiten" kunt zitten. Ruime keuze aan tapas / mezze, die prima smaakten. De gerechten die warm zouden moeten zijn waren echter lauw... Het tempo van de bediening doet vermoeden dat ze wat onderbezet zijn.
De lunch is heerlijk, ik eet hier regelmatig en zowel de sandwiches als de salades zijn prima, vers en lekker klaargemaakt.

Gegeten op 14 augustus 2013

Geertje90

Heerlijke plek! als je er wilt lunchen moet je vaak 10 minuutjes wachten voordat er een tafeltje vrij is, maar dat is het zeker waard!
De salades zijn erg goed, de laatste keer had ik een garnalen avocado salade, nog nooit zo iets lekker gegeten. Ook de biefstuksalade is formidable alleen jammer dat je hier een wit broodje bij krijgt. De blonde pater weet hoe ze een lekkere lunch voor moeten schotelen. De perfecte ingredienten!
het is ook een gezellig cafe voor een lekker bakje koffie.

Omdat het erg altijd zo druk is, moet je vaak een half uurtje wachten op je lunch.

Gegeten op 29 maart 2013

Schrijf zelf een recensie over Blonde Pater in Nijmegen

Schrijf hieronder je recensie over Blonde Pater. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.