a TripAdvisor company

foto's van Blonde Pater in Nijmegen - 1 foto's van Blonde Pater in Nijmegen - 2 foto's van Blonde Pater in Nijmegen - 3 foto's van Blonde Pater in Nijmegen - 4 foto's van Blonde Pater in Nijmegen - 5 foto's van Blonde Pater in Nijmegen - 6

Blonde Pater

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

We hebben met de Nijmeegse 4 dag hier 2x een heerlijke salade gegeten met bruine broodjes en olijfolie.
Het was rijkelijk begled met gemarineerde garnalen. Heel smakelijk.
Het enige wat ons tegen viel was de hoeveelheid wijn wat er in de glazen was geschonken en die was dan ook behoorlijk aan de prijs.
Dat zou beter kunnen!!
Verder was de bediening vriendelijk.

Gegeten op 21 juli 2016

shiitake

De kaart zag er veelbelovend uit. Tafelgenoot en ik besloten de salade Primavera te nemen. Wat een tegenvaller was dat zeg. De helft van de salade bestond uit rucola. Daarop lagen witte uitgedroogde stukjes aubergine, stukjes groene asperge, wat linzen, geitenkaas en gegrilde paprika. De dressing was ver te zoeken. Er zat helemaal geen smaak aan de salade. Het enige smakelijke was de gegrilde paprika die er tussen zat. We hebben op verzoek een schaaltje extra dressing gekregen wat het iets smakelijker maakte. Voor het bedrag van 10 euro was de salade ver beneden de maat.

Gegeten op 20 april 2016

fiona18

Ik kom hier vaak als ik iets wil eten, maar niet te luxe wil doen. Gewoon een prima hap doen voor een schappelijke prijs. Ik neem bijna altijd een salade, deze is voor zo'n 12,50 goed te doen. Het vult, is lekker en je krijgt er als je het vraagt brood bij. Bij de wijn krijg je vaak ook een glas water. Dat zijn de kleine dingetjes die het hem toch doen, net als de dekentjes die op de stoelen liggen in het buitengedeelte, voor als het koud is.

Gegeten op 1 maart 2016

mevrouwJanssens

Geweldige tent waar je heerlijk kan lunchen. Je drinkt er de lekkerste koffie van Nijmegen (ze hebben er meerdere prijzen mee gewonnen). De broodjes zijn rijkelijk belegd en van een zeer goede kwaliteit. De sfeer is fantastisch! De bediening is uiterst vriendelijk en weet ook echt wat er op de menukaart staat. Toch een minpuntje gevonden? Ja, het is er altijd druk (niet voor niets natuurlijk!) en je zit vrij krap op elkaar.

Gegeten op 27 januari 2016

Trotamundos

Op de menukaart stonden american pancakes. Dus, net terug van een land waar de pancakes met de paplepel worden ingegoten, dacht ik een stukje vakantie te verlengen. Maar wat een teleurstelling. Op de 1e plaats waren de pancakes koud en dat hoort niet. Op de 2e plaats was de lucht er grotendeels uit, waarschijnlijk omdat ze te lang hebben gelegen. Ze leken op de kant-en-klare pancakes, die ik daar eens in de supermarkt had gekocht. Aardig om eens mee te nemen voor onderweg in plaats van een boterham met jam, maar ook niet meer dan dat.
De cappuccino smaakte prima, maar had van mij wat warmer gemogen.

Gegeten op 7 januari 2016

etenismijnhobby

Mmm altijd heerlijk lunchen hier! Vooral het broodje met de warme pastrami is echt lekker! (Pater Dalí broodje geloof ik) voor relatief weinig geld heb je hier meer dan genoeg gegeten... En oja, de koffie is lekker!

Gegeten op 13 mei 2015

Gerardina

Het was vandaag weer spurten om een tafeltje te bemachtigen bij de Blonde Pater.
Gelukkig kon er door het aangename weer ook buiten gegeten worden. Binnen 4 minuten waren er al 3 mensen van de bediening langs geweest om te vragen wat we wilden bestellen. We hadden de kaart nog niet gezien!
Gekozen voor een broodje Paris en en de Pater Deli. Bij de laatste was er nogal veel mayo toegevoegd. De taugé was heerlijk knapperig. Beide broodjes goed. We hebben er een smoothie van bosvruchten en munt bij gedronken. Glaasje gratis kraanwater erbij. Heerlijk!

Gegeten op 25 mei 2015

Bayou

Heerlijk om te lunchen. Gezellige en gemoedelijke sfeer. Prima plek om alleen je krant te lezen, maar ook om met het gezin te ontbijten.
Service is altijd goed. En de verse jus, heerlijk.

Gegeten op 17 januari 2015

Ilva

Ik kom hier regelmatig, vooral om te ontbijten. Heerlijk om hier de dag te starten, terwijl de winkeliers om je heen langzaamaan hun deuren openen. De verse sappen zijn lekker en het ontbijt is altijd goed. Van de lunchkaart is de Pater Deli (met lauwwarme pastrami) mijn absolute favoriet!

Gegeten op 31 december 2014

SammyPulman

Niet mijn eerste en niet mijn laatste blonde Pater Burger gegeten voor 8,50. Een lekkere hamburger op een ciabatta met sla, gebakken ei met kaas en tomaat etc.. Verse jus erbij en ik ben gelukkig!

Gegeten op 3 januari 2015

Schrijf zelf een recensie over Blonde Pater in Nijmegen

Schrijf hieronder je recensie over Blonde Pater. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.