a TripAdvisor company

foto's van Blonde Pater in Nijmegen - 1 foto's van Blonde Pater in Nijmegen - 2 foto's van Blonde Pater in Nijmegen - 3 foto's van Blonde Pater in Nijmegen - 4 foto's van Blonde Pater in Nijmegen - 5 foto's van Blonde Pater in Nijmegen - 6
Terug naar de zoekresultaten

1. 8,0 10 1 11

2. 8,2

3. 7,5

mevrouwJanssens

Geweldige tent waar je heerlijk kan lunchen. Je drinkt er de lekkerste koffie van Nijmegen (ze hebben er meerdere prijzen mee gewonnen). De broodjes zijn rijkelijk belegd en van een zeer goede kwaliteit. De sfeer is fantastisch! De bediening is uiterst vriendelijk en weet ook echt wat er op de menukaart staat. Toch een minpuntje gevonden? Ja, het is er altijd druk (niet voor niets natuurlijk!) en je zit vrij krap op elkaar.

Gegeten op 27 januari 2016

Trotamundos

Op de menukaart stonden american pancakes. Dus, net terug van een land waar de pancakes met de paplepel worden ingegoten, dacht ik een stukje vakantie te verlengen. Maar wat een teleurstelling. Op de 1e plaats waren de pancakes koud en dat hoort niet. Op de 2e plaats was de lucht er grotendeels uit, waarschijnlijk omdat ze te lang hebben gelegen. Ze leken op de kant-en-klare pancakes, die ik daar eens in de supermarkt had gekocht. Aardig om eens mee te nemen voor onderweg in plaats van een boterham met jam, maar ook niet meer dan dat.
De cappuccino smaakte prima, maar had van mij wat warmer gemogen.

Gegeten op 7 januari 2016

etenismijnhobby

Mmm altijd heerlijk lunchen hier! Vooral het broodje met de warme pastrami is echt lekker! (Pater Dalí broodje geloof ik) voor relatief weinig geld heb je hier meer dan genoeg gegeten... En oja, de koffie is lekker!

Gegeten op 13 mei 2015

Gerardina

Het was vandaag weer spurten om een tafeltje te bemachtigen bij de Blonde Pater.
Gelukkig kon er door het aangename weer ook buiten gegeten worden. Binnen 4 minuten waren er al 3 mensen van de bediening langs geweest om te vragen wat we wilden bestellen. We hadden de kaart nog niet gezien!
Gekozen voor een broodje Paris en en de Pater Deli. Bij de laatste was er nogal veel mayo toegevoegd. De taugé was heerlijk knapperig. Beide broodjes goed. We hebben er een smoothie van bosvruchten en munt bij gedronken. Glaasje gratis kraanwater erbij. Heerlijk!

Gegeten op 25 mei 2015

Bayou

Heerlijk om te lunchen. Gezellige en gemoedelijke sfeer. Prima plek om alleen je krant te lezen, maar ook om met het gezin te ontbijten.
Service is altijd goed. En de verse jus, heerlijk.

Gegeten op 17 januari 2015

Ilva

Ik kom hier regelmatig, vooral om te ontbijten. Heerlijk om hier de dag te starten, terwijl de winkeliers om je heen langzaamaan hun deuren openen. De verse sappen zijn lekker en het ontbijt is altijd goed. Van de lunchkaart is de Pater Deli (met lauwwarme pastrami) mijn absolute favoriet!

Gegeten op 31 december 2014

SammyPulman

Niet mijn eerste en niet mijn laatste blonde Pater Burger gegeten voor 8,50. Een lekkere hamburger op een ciabatta met sla, gebakken ei met kaas en tomaat etc.. Verse jus erbij en ik ben gelukkig!

Gegeten op 3 januari 2015

Anke24

Heerlijk geluncht bij de BP. Standaard maaltijd voor mij is de BP club sandwich, met kerrie, asperges, gebakken ei, bacon en kip. Echt genoten. Mijn tafelgenoot had een grote salade, die ook heerlijk smaakte. Nog fijn kunnen nazomeren eind september, buiten op het terras. Nadelig vind ik de kleine ruimte tussen de verschillende tafeltjes, je zit redelijk op elkaars lip. Verder heerlijke plek voor een goed betaalbare lunch!

Gegeten op 30 september 2014

Judi7h

De Blonde Pater was me door meerdere mensen aangeraden en dit lunchcafe stelt zeker niet teleur. De koffie was bijzonder goed. Houd er wel rekening mee dat het rond lunchtijd flink druk kan zijn. Mijn vriendin en ik waren er rond half 2 en moesten 10 minuten wachten op een tafeltje, maar dan vonden we het wel waard. Door de drukte besloten we relatief snel weg te gaan. Omdat ons plekje vrij krap en het geluidsniveau erg hoog was, was de Blonde Pater voor ons geen café waar je uitgebreid gezellig gaat koffieleuten. Als het je echter voornamelijk om lekker eten en goede koffie gaat, dan zit je hier goed.

Gegeten op 8 november 2014

LauraMmm

Iedereen heeft het altijd over de Blonde Pater maar was er zelf nog nooit geweest. Nu wel. De bediening is erg goed en de lunch vers en goed van smaak. Alleen jammer dat er nog een paar bot stukjes in het kippenvlees zat in de salade maar verder prima. Leuk dat de lunch gerechten, hapjes en drankjes niet allemaal standaard zijn maar er ook aparte dingen tussen zitten. Voor mensen met kinderen is er zelfs een kinderspeelhoek. Alleen de akoestiek is erg slecht. Het klinkt al zeer snel erg lawaaierig binnen. Jammer. Aanrader voor een lunch of gewoon om iets te drinken.

Gegeten op 2 november 2014

Schrijf zelf een recensie over Blonde Pater in Nijmegen

Schrijf hieronder je recensie over Blonde Pater. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.