Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Wing Kee

2. Chinees
  3. Topper 2015
  1. Toon telefoonnummer 026 351 12 83

GrimReaper

Uitstekend adres. Heerlijk vers en echt Chinees (dus geen kroepoek, sinaasappelsaus met stijfsel en andere spullen waar we al 40 jaar mee "verwend" worden). Geroosterd speenvarken met eend, coquilles met groenten, twee lekkere soepjes. Dit is zo'n tentje waar je Anthony Bourdain zou tegenkomen. Verrassend was de sambal. Lekker scherp en home made (?). Het interieur heeft de charme van een Oekraïense grenspost, maar dat kan de pret niet drukken. Ik ga hier absoluut weer een keer naartoe. Ik moet nog heel veel dingen proberen hier. Cash meenemen. Er wordt geen alcohol geschonken en ze doen niet aan nagerechten.

Gegeten op 21 juni 2014

mgriet

We waren weer eens de enige niet-chinezen in de zaak. Betere garantie voor goed Chinees eten is er niet. Laatst met een hele groep collega' s hier wezen eten. Hun idee van Chinees eten is radicaal naar boven bijgesteld. Eigenlijk kun je blind iets kiezen, alleen de gebakken pens is niet voor iedereen weggelegd.

Gegeten op 29 mei 2014

SteveTahnee

Heerlijk gegeten. O.a. heb ik gevulde tahu gegeten, dit is een echte aanrader. Rest van het eten was ook zeer goed en smaakvol. Hier moet je echt eens gegeten hebben, dan ga je ook niet meer zo snel naar de chinees op de hoek.

Gegeten op 24 april 2014

Sojaking

Jaja toch nog steeds het beste Chinese eettentje van geheel Nederland ! Omrij adresje ! We gaan er regelmatig naartoe, en indien we terugkomen van vakantie met de auto, altijd eerst langs Wing Kee.

Ik kom hier al jaren, en tevens met mij de gehele kritische familie. Rechttoe rechtaan lekker chinees eten, eenvoudig en erg goed. Krokante hete kip, tahu gevuld met garnaal, rijst met babi spek, lekker ! Meerdere soorten bami gerechten ook krokant, voor de liefhebber kippepootjes etc, en daarnaast de toppie eigengemaakte sambal. Lekker !

Prijzen eigenlijk iets aan de te hoge kant (1 maaltijd tussen de 8-12 euro) maar kwaliteit constant en superlekker

Gegeten op 16 april 2014

mgriet

Niet voor het decor maar voor het eten moet je naar Wing Kee. Authentiek Chinees in een eethuis zonder alcohol en zonder pinmogelijkheid. Het feit dat het desondanks helemaal vol zit zegt alles. Aanrader: soep met gezouten groenten en pekingeend.

Gegeten op 20 december 2013

Royhaarlem

Krokante kip was echt heerlijk, pittige saus waar ze bekent om staan was mij te pittig, maar wel lekker, in kleine hoeveelheden kan het er heel goed mee door. Bediening was super vriendelijk. Enige min puntje was dat het niet heel snel op tafel stond, maar in verhouding met het de smaak was t het wachten waard. Decor past precies bij een klein chinees restaurantje.

Gegeten op 20 september 2013

Rears

Het eten is niet te doen, de bami was koud en niet smakelijk. De kip had al zijn botten en ingewanden nog in zich. De serveerster was niet vriendelijk en Chinese gasten die na ons kwamen werden duidelijk vriendelijker behandeld.

Gegeten op 11 juni 2013

daidje

Wij komen al jaren bij wing kee. Dit restaurant zat eerst boven bij Oriental - Duiven. Bedoeld voor de clientèle om na het inkopen doen, eerst te lunchen voordat men huiswaarts keert. Het eten is goed, lekker en authentiek. De inrichting is meer een eethuisje dan restaurant. O ja, je kunt er niet pinnen.

Gegeten op 23 september 2013

ElisaBerg

Heerlijke smaken, authentiek.
Een onbekend gerecht kiezen en je dan verwonderen over de kwaliteit, waardoor ik terug blijf komen.

Gegeten op 13 september 2013

MandyenAJ

Na aanleiding van de recensies, hebben wij hier eens wat eten gehaald. En het klopt gewoon helemaal! Als je binnen komt denk je; is dit het?!...maar het eten is echt heel goed en vers. Wat wij ook erg bijzonder vonden, is dat ze een open keuken hebben.

Gegeten op 15 augustus 2013

Schrijf zelf een recensie over Wing Kee in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over Wing Kee. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.