a TripAdvisor company

Biladi

1. Marokkaans
  1. Toon telefoonnummer 020 412 57 96

Dewi_Jane

Ik en mijn man komen hier regelmatig eten. De eigenaar is altijd vriendelijk en niets is teveel gevraagd voor hem en zijn personeel. Eten is heerlijk. Vooral de tajine met vis en couscous doen het goed bij ons. Ook de harira en bessira erg lekker!

Enige puntje van aandacht is de ruimte als het druk is. Prop niet iedereen op elkaar en schuif vooral geen extra tafels erbij als het druk is en gun je gasten elkaars privacy!

Gegeten op 1 juli 2016

dennis253

lekker vers authentiek. vriendelijk personeel.
enige nadeel...heel klein weinig ruimte en te druk op vrijdag en zaterdag. eten is goed.

Gegeten op 15 april 2016

Rak

Afgelopen vrijdag met 2 gegeten bij Biladi. Dit was een aangename verrassing. Inrichting is kleinschalig opgezet en gezellig. Bediening erg vriendelijk, en het eten uitstekend met een geweldige prijs/ kwaliteit verhouding. Wij gingen voor het driegangen menu voor 2, bestaande uit de briwat van bladerdeeg, harira soep, lamstajine en couscous. Alles was erg smaakvol en kom hier zeker terug!

Gegeten op 11 september 2015

annejacobs80

Leuk marokkaaans tentje met gezellige sfeer en ruime keus. Lekker marokkaans gegeten, couscous kip met groente en couscous met vlees en groente. Zeker een aanrader. Al mogen de gerechten nog meer uitgesproken zijn wat smaak betreft wat je wel verwacht van een marokkaans restaurant. Wel erg klein en je zit bijna echt erg dicht op elkaar. Geen restaurant om te blijven hangen maar gewoon lekker eten tegen betaalbare prijzen. Service is prima en vriendelijk.

Ramses81

Klein en knus restaurant. Inrichting is niet bijzonder en de bank tegen de wand is te hoog voor de tafel. Wel erg klein en daardoor druk. Service was ok, vriendelijk maar weinig toelichting en niet toegankelijk. Het eten was lekker, maar eet regelmatig Marokkaans en dit was nogal gewoontjes ivm andere Marokaanse restaurant in Amsterdam. De couscous kip met groente was wel een aanrader, maar de kipschotel was niet bijzonder. Zou wel willen terugkomen om andere gerechten te proberen maar niet in het weekend, te druk en te klein.

amsterdamlikes

Dit is leuk! Authentieke Marokkaanse keuken en dito sfeer. Tajine lamsvlees en couscous met kip. Bediening gaf aan dat zij alleen maar kipfilet hebben, benieuwd, maar was toch mals.
De porties zijn groot, prijs kwaliteit heel goed.

Gegeten op 16 augustus 2013

Berjan_Schoenmaker

Mooi decor, prima service maar ik vond het eten niet zo lekker. Heb voor hoofdgerecht lamspies genomen dat was wel prima, maar er zat teveel ui in de pastilla en dat is niet mijn smaak. De sfeer vond ik wel echt prima!

Gegeten op 11 april 2013

Zahir

druk zaak je zit aan elkaar geen privacy service laat de wensen over het eten was tagine kip wel aan de droog kant ,tagine vis was ook te min gewoon smaakloos je mist de structuur in alles dus maar geen toe wij vinden het goed zo terug komen zeker niet snel als er verandering komt in de keuken

Gegeten op 2 maart 2013

WR1987

Het eten bij Biladi is vers, goed op smaak en niet duur! De porties zijn behoorlijk groot en de salade die je er standaard bij krijgt kost bij menig restaurant 9 euro; het is gewoon een volle maaltijd salade. Ik heb niets te klagen over dit kleine maar fijne restaurantje. Ik eet er gemiddeld een keer in de maand en heb er nog nooit een negatieve ervaring gehad.

Gegeten op 24 februari 2013

nouz

Erg lekker gegeten. Het eten wordt hier vers klaar gemaakt en snel opgediend. De tradionele marokkaanse soep en de vis gerechten blijven mijn favoriet. we komen snel weer terug.

Gegeten op 10 november 2012

Schrijf zelf een recensie over Biladi in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Biladi. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.