a TripAdvisor company

2. Internationaal
  3. Topper 2016
  1. Toon telefoonnummer 055 578 92 22

Wim1978

Samen met mijn vriendin een aantal weken geleden gegeten bij dit fantastische restaurant.
Wat een warm welkom bij binnenkomst, je voelt je meteen in de watten gelegd. Zo zie je maar dat goed "gastvrouwschap" ook echt een vak apart is, evenals de bediening.

Zelden zo'n warm en fijn gevoel gekregen van een restaurant, de bediening, de gastvrouw zijn echt top!. Brabanders hebben de naam (en als echte Brabander kan ik dat natuurlijk alleen maar bevestigen :-) om gastvrij te zijn, maar hier kunnen ze er zeker ook wat van!

Ook de gerechten en bijpassende wijnen waren van uitstekende kwaliteit. Wij hadden gekozen voor een 5 gangen menu. Eerst werden we verrast door een tweetal heerlijke amuses, waarna we op de kaart ook oesters zagen, we wilden deze graag proberen en kozen de oesters met knoflook en kaas gegratineerd. De gastvrouw vond het zo leuk dat we dat probeerden, dat ze meteen daarna nog een ander setje oesters liet komen die we ook eens moesten proeven. (al de oesters hebben we niet eens af hoeven rekenen!!!)

De gerechten waren stuk voor stuk heerlijke kunstwerkjes van de eerste tot de laatste gang.

Als we dan toch een verbeterpunt moeten noemen is de entree...van buiten waan je je niet in een super restaurant, maar van binnen was het wel erg gezellig. Wat voor sommigen als nadeel zou kunnen worden ervaren is dat wij naast de uitgifte van de keuken zaten. Persoonlijk vond ik dat wel leuk want zo kon ik in de keuken kijken hoe de chef allerhande lekkere gerechten aan het bereiden was.

Apeldoorn is vanuit den bosch toch al gauw een uurtje rijden, maar die reis maak ik graag nog een aantal maal, want van Sizzles hebben we nog steeds de mond vol (uiteraard in zeer positieve zin!)

Tot snel!

Gegeten op 21 mei 2016

Mario69

De website is al verfrissend, daar werd ik al blij van. En de eerste indruk bij aankomst... wat een "leuke tent", bij binnenkomst een hartelijk welkom door de bediening! Allemaal keurig in eenheid (leuk jurkje met hippe gymschoenen aan; kortom charmante dames)! Wel erg druk in het restaurant... Ondanks onze reservering was onze tafel (nog) niet gereed. Dan maar wachten aan de bar. Inkijk in de keuken achterin de zaak, daar wordt druk gekookt en opgemaakt. De menukeuze is meer dan voldoende, mooie combinaties van gerechten en smaken. Mijn voorgerecht met kabeljauw was voortreffelijk en de vis van de dag, zeebaars, hapte ook heerlijk weg en was ruim voldoende. Mijn tafelvrienden genoten ook van hun voor- en hoofdgerechten. De wijnkaart misstaat ook niet. Afsluiting met een dessert, voor iedereen wat wils en eindigend met een lekkere espresso c.q. kopjes thee. De Sizzlesdoos met lekkernijen ging helemaal leeg! Waren er dan ook aandachtspuntjes, jazeker?! Wat ons betreft mag de bediening meer aandacht aan alle tafels schenken. Dan voelen wij ons toch meer "gast". En iets aan het potje met honing doen wat bij de verse muntthee wordt neergezet. Deze was bijna leeg, pikte aan de deksel en onhandig in gebruik. Dan maar liever een schoon en afgesloten honingcupje bij de thee.

Gegeten op 14 mei 2016

MarielleW

Wat een hartelijke en gastvrije ontvangst, gezellige ambiance, geweldige menukaart met verrassende gerechten en heerlijke wijnen. Kortom, een topavond gehad!

De prijs-kwaliteitsverhouding van dit restaurant is dik in orde. Complimenten voor het geheel!

En nogmaals veel dank voor het leuke Sizzles blik met thee en thee-ei, echt heel erg leuk!

Gegeten op 13 april 2016

Bablis

Onlangs gegeten bij Sizzles, bediening erg vriendelijk, persoonlijk vond ik het nieuwe interieur iets minder, niet echt sfeervol. Eten was smaakvol. Minpuntje: de gangen kwamen te snel achter elkaar, de rustmomenten waren te kort. Wel iets om op te letten vanuit bediening/keuken. Tenslotte ben je een avondje uit en wil je wel even rustig genieten van een wijntje met stokbroodje vooraf en niet direct een bord voorgeschoteld krijgen. Verder prima!

Gegeten op 27 februari 2016

ricjo

We hadden voor een bijzondere gelegenheid bij Sizzles gereserveerd en dit vooraf bij de reservering ook aangegeven. Dit werd bijzonder leuk opgepakt en we werden door de bediening gefeliciteerd. Ook aan extra versiering van de tafel op een rustig plekje werd gedacht. Bij het nagerecht werden wij extra verrast door een bijzondere felicitatie. De bediening was de hele avond vrolijk en vriendelijk. Wij hebben gekozen voor het 5 gangen verrassings- diner met bijpassend(bob) wijn arrangement. Naast de vijf gangen kregen we ook een paar prachtige huisgemaakte amuses. De wijnen waren van perfect aansluitende smaken bij de mooi opgemaakte gerechten. Ook de opbouw van de gangen was mooi en de smaken van de verschillende gangen waren steeds bijzonder goed op elkaar afgestemd. Tussen de gerechten zat steeds een prima rustmoment, ondanks dat de zaak vol zat geen lange wachttijden of gestresste bediening. Alles verloopt op een goed tempo en in een rustige vriendelijke sfeer.
Het afgelopen jaar hebben wij een behoorlijk aantal restaurants bezocht, maar niet één keer hebben wij zo lekker gegeten als bij Sizzles. Het is een behoorlijk eind rijden vanaf mijn woonplaats, maar het was elke kilometer waard. Zeker een restaurant waarvoor je om kan rijden. Michelin ster waardig.

Gegeten op 19 februari 2016

MvHoltetoechte

Door vrienden mee uit eten genomen naar restaurant Sizzles. Zij zijn zeer enthousiast over het eten, dus de verwachtingen waren hoog.

Amuse was niet smaakvol, geloof iets met linzen. Maar in elk geval erg leuk dat men een amuse bereid voor de gasten. Daarna kregen we een broodje met boter en olijven tapenade met yoghurt.
Niks op aan te merken, gewoon prima.

Vooraf nam ik de carpaccio met truffel. Het vlees was mals maar ik moet eerlijk zeggen dat ik niet onder de indruk was van de smaak. Truffel proefde ik bijna niet terug en voor mij was dit niet meer dan een carpaccio die je in een leuk eetcafé geserveerd krijgt. Daarna koos ik voor de hertenbiefstuk. Iets te ver door gegaard maar zeker een ruim voldoende als ik kijk naar de smaak.

Als dessert had ik het chocoladetaartje. Deze liep mooi uit na het opensnijden en was ook prima.

Restaurant was zeer vol en rumoerig, hier moet je van houden. Ook was het heel erg warm. Het is een prima eetcafé maar naar mijn mening geen restaurant. Er hangt duidelijk een ons kent ons sfeer waar overigens niks mis mee is.

De dames in de bediening waren zeer professioneel en vriendelijk. Dat wil ik wel benadrukken.

Je kan hier een prima avond hebben met vrienden maar ik zou hier niet snel reserveren voor een romantische avond met z'n twee.

Gegeten op 29 januari 2016

Robrero

Ik was al jaren niet meer geweest en het spreekwoordelijke lot bracht mij die zaterdag weer bij Sizzles. Over het eten kan ik kort zijn. Onderleiding van Leon wordt er nog steeds top gekookt. Echt, het lijkt niet uit te maken wat je besteld. Wil je iets afwijken van de kaart en dat is bespreekbaar. De enige kritiek die ik heb is dat er nog steeds van die te grote porties geserveerd worden. Maar ach, als ik rond keek dan gaan de borden allemaal leeg. Dan de bediening. Was altijd prima en zo ook deze avond. Tot Esther binnen komt. Dan veranderd er iets. Haar energie, enthousiasme en vrolijkheid maken van een goede bediening iets magisch. Het meest bijzonder vind ik voor dit restaurant dat zij de wijn-spijs beheersen. Wil je een bepaalde wijn en een advies wat daar bij te eten komt het ook goed. Sizzles straalt. Tot snel.

Gegeten op 3 oktober 2015

Daphnoes

Gisteren door vrienden mee uit eten genomen naar de Sizzles. Het restaurant ziet er echt super mooi uit! Mooie donkerblauwe muren, veel planten en gewoon een erg gezellig sfeer.

Onze jassen werden aangenomen en we werden naar tafel begeleid. We kregen direct een amuse aangeboden; eend met linzen. De bediening had toen nog niet gezien dat ik zwanger was, maar toen ze het doorhad heeft ze meteen de amuse mee teruggenomen en de kok een aangepaste amuse klaar laten maken, in plaat van eend kreeg ik duif; erg lekker.

Daarna kregen we een broodje met heerlijke boter en olijven tapenade met yoghurt. Bij het uitgeven van de kaart gaf ze direct bij mij aan dat elke keus aangepast kan worden op een zwangere, geweldig! De afgelopen tijd heb ik in restaurants vaak maar erg weinig keus gehad, maar hier kon ik dus alles kiezen van de kaart.

Vooraf nam ik zalm, deze was erg vers, dus ook voor mij eetbaar. Daarna had ik de kalfsbiefstuk en de kalfssukkade. Redelijk doorbakken voor mij, maar hierdoor zeker niet minder lekker! De rest had een carpaccio en hert, ook erg lekker begreep ik.

Na namen we koffie en thee en hierbij kregen we zelfgemaakte bonbonnetjes/taartjes.
Als met al een heerlijke avond gehad. Complimenten voor het meedenken met een zwangere. Voor het eerst in vier maanden heb ik mij niet bezwaard gevoeld om om aanpassingen te vragen, top!

Gegeten op 26 januari 2016

ECTS

Met regelmaat gegeten bij Sizzles en het blijft elke keer weer een positieve ervaring.
Hele gastvrije bediening met verstand van zaken, verrassende wijze van koken met altijd hele mooie producten in een warm en stijlvol ingericht restaurant. Aanrader!

Gegeten op 8 december 2015

RicardoJ

Wij komen hier altijd als we in de buurt van Apeldoorn zijn. Veruit get beste restaurant op prijs/kwaliteit hier in de buurt. Naast de uitstekende menukeuze en de uitmuntende kok zijn het bedienend personeel en de eigenaresse bijzonder vriendelijk en gastvrij.
Kortom ben je in de buurt van Apeldoorn. Reserveer bij Sizzles.

Gegeten op 21 november 2015

Schrijf zelf een recensie over Sizzles Restaurant in Apeldoorn

Schrijf hieronder je recensie over Sizzles Restaurant. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.