a TripAdvisor company

2. Internationaal
  3. Topper 2016
  1. Toon telefoonnummer 055 578 92 22

MvHoltetoechte

Door vrienden mee uit eten genomen naar restaurant Sizzles. Zij zijn zeer enthousiast over het eten, dus de verwachtingen waren hoog.

Amuse was niet smaakvol, geloof iets met linzen. Maar in elk geval erg leuk dat men een amuse bereid voor de gasten. Daarna kregen we een broodje met boter en olijven tapenade met yoghurt.
Niks op aan te merken, gewoon prima.

Vooraf nam ik de carpaccio met truffel. Het vlees was mals maar ik moet eerlijk zeggen dat ik niet onder de indruk was van de smaak. Truffel proefde ik bijna niet terug en voor mij was dit niet meer dan een carpaccio die je in een leuk eetcafé geserveerd krijgt. Daarna koos ik voor de hertenbiefstuk. Iets te ver door gegaard maar zeker een ruim voldoende als ik kijk naar de smaak.

Als dessert had ik het chocoladetaartje. Deze liep mooi uit na het opensnijden en was ook prima.

Restaurant was zeer vol en rumoerig, hier moet je van houden. Ook was het heel erg warm. Het is een prima eetcafé maar naar mijn mening geen restaurant. Er hangt duidelijk een ons kent ons sfeer waar overigens niks mis mee is.

De dames in de bediening waren zeer professioneel en vriendelijk. Dat wil ik wel benadrukken.

Je kan hier een prima avond hebben met vrienden maar ik zou hier niet snel reserveren voor een romantische avond met z'n twee.

Gegeten op 29 januari 2016

Robrero

Ik was al jaren niet meer geweest en het spreekwoordelijke lot bracht mij die zaterdag weer bij Sizzles. Over het eten kan ik kort zijn. Onderleiding van Leon wordt er nog steeds top gekookt. Echt, het lijkt niet uit te maken wat je besteld. Wil je iets afwijken van de kaart en dat is bespreekbaar. De enige kritiek die ik heb is dat er nog steeds van die te grote porties geserveerd worden. Maar ach, als ik rond keek dan gaan de borden allemaal leeg. Dan de bediening. Was altijd prima en zo ook deze avond. Tot Esther binnen komt. Dan veranderd er iets. Haar energie, enthousiasme en vrolijkheid maken van een goede bediening iets magisch. Het meest bijzonder vind ik voor dit restaurant dat zij de wijn-spijs beheersen. Wil je een bepaalde wijn en een advies wat daar bij te eten komt het ook goed. Sizzles straalt. Tot snel.

Gegeten op 3 oktober 2015

Daphnoes

Gisteren door vrienden mee uit eten genomen naar de Sizzles. Het restaurant ziet er echt super mooi uit! Mooie donkerblauwe muren, veel planten en gewoon een erg gezellig sfeer.

Onze jassen werden aangenomen en we werden naar tafel begeleid. We kregen direct een amuse aangeboden; eend met linzen. De bediening had toen nog niet gezien dat ik zwanger was, maar toen ze het doorhad heeft ze meteen de amuse mee teruggenomen en de kok een aangepaste amuse klaar laten maken, in plaat van eend kreeg ik duif; erg lekker.

Daarna kregen we een broodje met heerlijke boter en olijven tapenade met yoghurt. Bij het uitgeven van de kaart gaf ze direct bij mij aan dat elke keus aangepast kan worden op een zwangere, geweldig! De afgelopen tijd heb ik in restaurants vaak maar erg weinig keus gehad, maar hier kon ik dus alles kiezen van de kaart.

Vooraf nam ik zalm, deze was erg vers, dus ook voor mij eetbaar. Daarna had ik de kalfsbiefstuk en de kalfssukkade. Redelijk doorbakken voor mij, maar hierdoor zeker niet minder lekker! De rest had een carpaccio en hert, ook erg lekker begreep ik.

Na namen we koffie en thee en hierbij kregen we zelfgemaakte bonbonnetjes/taartjes.
Als met al een heerlijke avond gehad. Complimenten voor het meedenken met een zwangere. Voor het eerst in vier maanden heb ik mij niet bezwaard gevoeld om om aanpassingen te vragen, top!

Gegeten op 26 januari 2016

ECTS

Met regelmaat gegeten bij Sizzles en het blijft elke keer weer een positieve ervaring.
Hele gastvrije bediening met verstand van zaken, verrassende wijze van koken met altijd hele mooie producten in een warm en stijlvol ingericht restaurant. Aanrader!

Gegeten op 8 december 2015

RicardoJ

Wij komen hier altijd als we in de buurt van Apeldoorn zijn. Veruit get beste restaurant op prijs/kwaliteit hier in de buurt. Naast de uitstekende menukeuze en de uitmuntende kok zijn het bedienend personeel en de eigenaresse bijzonder vriendelijk en gastvrij.
Kortom ben je in de buurt van Apeldoorn. Reserveer bij Sizzles.

Gegeten op 21 november 2015

jet14

Gegeten in Apeldoorn bij Sizzles, echt lekker! Leuk dat er verschillende bakjes/borden op tafel komen terwijl je één gerecht besteld hebt. Bediening zeer attent. Goede service dat er zowel gratis plat water wordt geschonken als gratis bruiswater. Prima bib-gourmand menu.

Gegeten op 9 december 2015

chantal176

Heerlijk gegeten in een super mooi en sfeervol ingericht restaurant met zeer vriendelijke bediening . We komen binnenkort weer terug

Gegeten op 2 december 2015

Huiston

Fijn en goed restaurant. Ligt buiten centrum met voldoende parkeerruimte.
Uitstekende bediening en hartelijk ontvangst.
Wij hebben hier gegeten met een groep van 12 personen.
Ruime menu-keuzen en prima smaken.
Ook heel leuk dat wij tussen de gangen steeds een amuse kregen aangeboden.
Prima wijnkaart. Een aanrader!

Gegeten op 26 mei 2015

Marlies_w

Het eten was (weer) heerlijk!!!
Dit is voor mij verre weg het lekkerste en gezelligste restaurant wat ik ken!
Het is zeker niet goedkoop, maar je krijgt wel waar voor je geld: een gezellige avond met zeer lekker eten, en dat is wat waard!

Gegeten op 20 november 2015

jeanine27

Samen met mijn vriend een hapje gegeten vanavond bij dit geweldige restaurant! Ik ben nogal kieskeurig, maar dit is gewoon wat je op een avond uit wenst!

We hadden wat te vieren dus vroeg bij het reserveren voor een leuk tafeltje. Bij aankokst lagen er allemaal hartjes op tafel en werden we ontvangen met een glaasje bubbels. Na eindelijk gekozen te hebben zijn we voor de sizzles bite menu gegaan. Het was een ware kleur en smaak sensatie! Heerlijke kleine gerechtjes met zoveel smaak, elke hap is een feestje!

Met het desert een lief taartje met een hartje erop gekregen, van het huis.. Wij hebben een heerlijke avond gehad en maken hier zeker een traditie van!!

Lieve Madelon, andere dames en heer van de sizzles, heel erg bedankt voor deze mooie avond & hopelijk tot heel snel!

Groet,
Jeanine

Gegeten op 20 november 2015

Schrijf zelf een recensie over Sizzles Restaurant in Apeldoorn

Schrijf hieronder je recensie over Sizzles Restaurant. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.