Sizzles Restaurant

• 8.0

• 7.9

chantalbot
  • Recensies in de laatste twee jaar

heerlijk gegeten, niet alleen oog voor de smaak maar ook voor de opmaak. zeer vriendelijke bediening, eigenaren zijn zeer betrokken en vragen je mening. echt goede maaltijden, mooie menukaart, excellente wijnen. een echte aanrader, ik kom er zeker terug. ook voor zakelijke diners een goede locatie. soms wat druk, maar stemming is uitstekend. voldoende parkeergelegenheid in de buurt.

Gegeten op 18 september 2013

byfrij
  • Recensies in de laatste twee jaar

Na prima eerste bezoek na ruim een jaar een tweede bezoek met vriendin en vrienden. Gastvrij ontvangst en aan tafel in een soort serre. Beetje een krap hoekje, maar goed, voldoende aandacht van de gastvrouw. Miniproeverij van een tweetal huiswijnen, netjes. Gegaan voor driegangen menu. Amuse vooraf, heerlijk voorgerecht van zalm. Hoofdgerecht kalf en sukade met heerlijke jus, geweldig. Toetje na was prima. Zeer attente zaak, ze hebben goed overzicht, borden worden zonder te vragen geplaatst bij de juiste persoon. Bij verlaten van de zaak werd de deur netjes opgehouden. Prima zaak, gaan we zeker nog een keer eten...

Gegeten op 20 oktober 2013

RickSpanjer
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zondag na een wijn en spijs wandeling gegeten bij Sizzles. We hadden niet gereserveerd, maar gelukkig was er nog 1 tafeltje vrij. We zaten in een soort van serre met een muur van lichtjes(sterren) en een openhaard naast ons. Het decor was schitterend.
We kozen voor het 4-gangen verrassingsmenu met wijn arrangement. Om te beginnen kregen we 2 verschillende amuses vooraf.
Als voorgerecht kregen we carpaccio van zeeduivel, gamba's een oester en een sushi van tonijn. Dit voorgerecht was het lekkerste gerecht van de avond en echt om je vingers bij af te likken.

Als tweede gerecht kregen we een stukje coquille in bouillabaisse en een stukje zeebaars met risotto. Ook dit gerecht smaakte goed, helaas was de risotto wat aan de harde kant.

Als derde gerecht kregen we een stukje lende en eend met zuurkool en aardappelpuree. Het vlees was helaas een beetje aan de taaie kant en miste de echte malsheid. Verder smaakte alles er omheen goed.

Vervolgens kregen we nog een amuse voor het dessert en het dessert zelf bestond uit mascarons met bananenijs. Het dessert was bijna net zo goed als het voor gerecht.

De wijnen die geserveerd werden waren prima. Helaas werd twee keer vergeten de wijn te serveren en moest er naar gevraagd worden, erg slordig.

Al met al het eten was echt lekker, zonder de puntjes van het vlees en de risotto was het eten zeker een 9 of hoger waard geweest. De service was vriendelijk maar helaas het 2 maal vergeten van de wijnen kost toch 2 punten. Toch zou ik mensen aanraden eens bij Sizzles te gaan eten.

Gegeten op 13 oktober 2013

leonr26
  • Recensies in de laatste twee jaar

Na een paar jaar geleden hier gegeten te hebben, toen minder enthousiast , nu erg tevreden. Op een mooie zomeravond konden we plaats nemen op het terras, we begonnen natuurlijk met bubbels, daarna een iets te zoete( ik dacht gewustraminer) het eten in een nieuw concept was verrassen lekker , je moet 3/4 gerechters kiezen voor een volledige maaltijd ( a la Rons gastrobar) verassende smaken en erg betaalbaar .

Gegeten op 11 september 2013

pieter45
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met een internationaal gezelschap van 20 man aanschuiven voor drie gangen kan een bediening en keuken wel eens van slag brengen. Bij Sizzles lachen ze daar waarschijnlijk om, in meerdere talen worden de dranken en gerechten die perfect op elkaar aansluiten uitgeserveerd.
Ga hier langs als je een avond onbezorgd wil genieten van een fijn diner.

Gegeten op 17 september 2013

jnieuwen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een voor ons wat chiquer restaurant met deels open keuken. Het eten is zeer goed evenals het personeel, maar de prijzen zijn er ook naar. Een aanrader voor als je bijvoorbeeld wat te vieren hebt, het is namelijk een compact reataurant dat de sfeer ten goede komt.

Gegeten op 18 juli 2013

mjl
  • Recensies in de laatste twee jaar

Tijdens de zomer heeft Sizzles het "Best of..." concept. Dit zijn alle bestsellers van het afgelopen jaar in klein formaat. Je stelt dus zelf je menu samen met gerechtjes van allemaal rond €10. En dit is heel leuk! Zo is er voor iedereen wat wils. Er wordt aangeraden 4 gerechtjes te bestellen, maar wij hadden aan 3 genoeg. Van ons mag dit concept blijven!
De bediening was vriendelijk en geen vraag was tegek. Zo werd veel tijd gemaakt om samen een lekkere wijn uit te zoeken.
Het interieur moet je van houden (niet onze smaak) maar wel sfeervol.

Gegeten op 27 juli 2013

Inget
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen weekend heerlijk gegeten bij Sizzles. De bediening was op en top, zoals het hoort te zijn. De huiswijn is erg lekker, het eten heel smaakvol en decoratief geserveerd. Serveerster wist was ze op tafel zette. Ook afwijken van het 3gangen menu was geen probleem. De entourage was iets minder. Iets te veel tafeltjes voor de oppervlakte daardoor een behoorlijke kakafonie van geluid. Maar voor ons geen reden om er niet nog eens heen te gaan

Gegeten op 29 juni 2013

stamper1981
  • Recensies in de laatste twee jaar

Helaas kan ik me niet bij de mening van andere gasten aansluiten! Het eten is lekker en de combinaties zijn erg leuk! De drukte tijdens de restaurant week maakte het voor ons minder leuk! Terwijl wij juist niet voor het menu gingen!Als jongere gast heb ik het gevoel dat ik anders wordt behandeld dan de andere gasten! Dat is geen leuk en fijn gevoel, zeker als we iets op aan te merken wordt hier vreemd op gereageerd! De zaak ziet er leuk en sfeervol uit!

menko
  • Recensies in de laatste twee jaar

De amuse in een potje met een dekseltje vond ik een vondst: couscous met iets lekkers er bovenop, leuk gevonden!
Als voorgerecht koos ik de aspergesoep met zalm en oude beemster: verrukkelijk.
Hoofdgerecht=vis van de dag: flinke stukken roodbaars en kabeljauw, prima.
Omdat er geen plaats meer was voor een nagerecht (flinke porties) slechts een kopje koffie als afsluiter.
We waren hier voor de derde keer en we zijn nog nooit teleurgesteld.

Gegeten op 4 juni 2013

Schrijf zelf een recensie over Sizzles Restaurant in Apeldoorn

Schrijf hieronder je recensie over Sizzles Restaurant. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!