Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Sizzles Restaurant

2. Internationaal
  3. Topper 2014
  1. Toon telefoonnummer 055 578 92 22

Erica80

Nog nooit een recensie geschreven, maar gisteren zo ontzettend lekker, leuk en gezellig gegeten bij Sizzles in Apeldoorn, zij verdienen gewoon een goede recensie. Mooi ingericht restaurant, heel vriendelijke ontvangst en enthousiaste. betrokken en zeer klantvriendelijke bediening. Het eten was super lekker, heerlijke smaakcombinaties en heel mooi opgemaakt. Echt een fijn avondje uit, een absolute aanrader!

Gegeten op 19 oktober 2014

MauriceL

Gisterenavond heerlijk gegeten met mijn vrouw op aanraden van een vriend.
Gekozen voor het 4-gangen menu met wijnarrangement.
Amuses erg leuk en lekker.
Vooraf eendenborst leuk en speels op bord, goede combi met wijn erbij.
Tweede gang zeebaars en coquille, qua smaak super, ook weer in combi met begeleidende wijn. Hoofdgerecht hert qua smaak geweldig, niet zo trendy als de rest, gekozen voor een klassiek gerecht met wederom prachtige wijn.
Dessert combinatie van groene appel praline en noten en dessert amuse weer op niveau van het voorgerecht dessert wijn ook verrassend. Entourage chique maar niet stijf of kil. Bediening zeer vriendelijk en vakbekwaam.
Echt een aanrader, prijs kwaliteit top!
Hier gaan we zeker vaker eten.
Team van Sizzels bedankt voor een heerlijk avondje uit.

Lovetryingfood

Afgelopen zaterdag hier wezen eten en we hebben werkelijk heerlijk gegeten! Goede smaakbalansen en goede presentatie van gerechten. We hadden voor een 5 gangen menu gekozen met vooraf 2 amuses, voorgerecht, voorgerecht, tussengerecht, hoofdgerecht, nog een amuse en een nagerecht. Het voorgerecht met heel dun gesneden zeewolf en gamba's was vooral zeer smaakvol; lekker fris gerecht. Bovendien, bij het hoofdgerecht kregen we runderlende geserveerd en normaal gesproken ben ik geen vleeseter, maar ook dit gerecht was erg lekker, vooral de saus was erg smaakvol en goed in balans.
De bediening was verder erg vriendelijk, alhoewel toen het restaurant vol zat, ging het allemaal wel langzamer. We hebben voor 2 gerechten wel wat langer moeten wachten, maar al met al verder wel een gezellige en een leuke avond gehad.
Het decor is mooi modern. We zaten in de serre, een erg gezellige eethoekje. Ze hebben ook een hele mooie zithoekje/lounge, welke wel bijdroeg aan een fijne, romantische sfeer in de ruimte.
We komen hier zeker terug!

Gegeten op 14 juni 2014

frank1989

Wij hebben hier met z'n tweeën gegeten en zijn erg enthousiast!

Nog voor dat we de menukaart kregen kwam een van de serveersters al met een amuse. En die was heerlijk.

Zelf had ik de geschroeide witte tonijn, mijn vriendin had de carpaccio. Toen de carpaccio werd gereserveerd kwam een van de serveersters met een blok Parmezaanse kaas en een rasp aan tafel om de kaas over het vlees te raspen. Erg origineel! De gerechten waren hoog op smaak, daar houden we wel van.

Het hoofdgerecht was ook voortreffelijk. De zeebaars had een lekker krokante huid en was goed gegaard. De bijbehorende risotto van ansjovis was heerlijk! Mijn vriendin had de combinatie van lamsrack en lamsbout. Het vlees was perfect gegaard en goed mals!

Echter, toen we uitgegeten waren, grisde de (waarschijnlijke) gastvrouw de borden van tafel. Meer dan een korte 'was 't lekker' kon er niet vanaf. Een beetje meer persoonlijke benadering hadden we in dit restaurant wel verwacht. Een verbeterpuntje.

Het nagerecht, een chocoladetaartje met vanille parfait, viel ook goed in de smaak.

Al met al een leuke avond gehad met heerlijk eten en een lekkere wijn. Wij komen zeker terug!

Marijn79

Heerlijk gegeten, het eten wordt mooi opgediend in verrassende combinaties.
De bediening is over het algemeen vriendelijk. Eén bedieningsmedewerker deed iets te goed zijn best waardoor het wat gênant werd. Je zit aan sommige tafels dicht op elkaar. Wij zaten vlakbij de bar waardoor we de met elkaar kletsende bediening te goed konden horen. Toen het later werd en zij het drukker kregen, werd dit gelukkig minder. Je merkt dat er veel vaste gasten komen. Zij werden soms iets te joviaal onthaald, maar het is in mijn ogen ook een goed teken dat mensen vaak terugkomen!
Bij de koffie en thee na het eten, kregen we tot onze verrassing iets echt lekkers erbij. We kregen o.a. zogenaamde knetterlollies met after eight en heerlijke boterkoek.

Gegeten op 18 april 2014

chantalbot

heerlijk gegeten, niet alleen oog voor de smaak maar ook voor de opmaak. zeer vriendelijke bediening, eigenaren zijn zeer betrokken en vragen je mening. echt goede maaltijden, mooie menukaart, excellente wijnen. een echte aanrader, ik kom er zeker terug. ook voor zakelijke diners een goede locatie. soms wat druk, maar stemming is uitstekend. voldoende parkeergelegenheid in de buurt.

Gegeten op 18 september 2013

byfrij

Na prima eerste bezoek na ruim een jaar een tweede bezoek met vriendin en vrienden. Gastvrij ontvangst en aan tafel in een soort serre. Beetje een krap hoekje, maar goed, voldoende aandacht van de gastvrouw. Miniproeverij van een tweetal huiswijnen, netjes. Gegaan voor driegangen menu. Amuse vooraf, heerlijk voorgerecht van zalm. Hoofdgerecht kalf en sukade met heerlijke jus, geweldig. Toetje na was prima. Zeer attente zaak, ze hebben goed overzicht, borden worden zonder te vragen geplaatst bij de juiste persoon. Bij verlaten van de zaak werd de deur netjes opgehouden. Prima zaak, gaan we zeker nog een keer eten...

Gegeten op 20 oktober 2013

RickSpanjer

Gegeten op 13 oktober 2013

leonr26

Na een paar jaar geleden hier gegeten te hebben, toen minder enthousiast , nu erg tevreden. Op een mooie zomeravond konden we plaats nemen op het terras, we begonnen natuurlijk met bubbels, daarna een iets te zoete( ik dacht gewustraminer) het eten in een nieuw concept was verrassen lekker , je moet 3/4 gerechters kiezen voor een volledige maaltijd ( a la Rons gastrobar) verassende smaken en erg betaalbaar .

Gegeten op 11 september 2013

pieter45

Met een internationaal gezelschap van 20 man aanschuiven voor drie gangen kan een bediening en keuken wel eens van slag brengen. Bij Sizzles lachen ze daar waarschijnlijk om, in meerdere talen worden de dranken en gerechten die perfect op elkaar aansluiten uitgeserveerd.
Ga hier langs als je een avond onbezorgd wil genieten van een fijn diner.

Gegeten op 17 september 2013

Schrijf zelf een recensie over Sizzles Restaurant in Apeldoorn

Schrijf hieronder je recensie over Sizzles Restaurant. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.