Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Sizzles Restaurant

2. Internationaal
  3. Topper 2015
  1. Toon telefoonnummer 055 578 92 22

HenriTheHorse

Gisteravond gegeten bij Sizzles. Absoluut een topper. Aangename aankleding. Goede ontvangst, je voelt je direct thuis. Kwaliteit qua smaak, opmaak geweldig. De porties zijn goed. De beste kwaliteit prijsverhouding ooit gezien. 70km Rijden was het ruimschoots waard. Kortom Grote tevredenheid.

Gegeten op 13 december 2014

patrickverdoold

Op een zaterdagavond wezen eten. Het begon al goed bij het gastvrije onthaal. Gekozen voor het vier gang verassingsdiner met het wijnarrangement. Bij de eerste amuse zat o.a. een dressing van vis terwijl er was aangegeven dat één van ons geen vis wilde. Met een knipoog werd gezegd om het toch maar te proeven. Het was heerlijk!
Alles klopte die avond, leuke sfeer in het restaurant, hele vriendelijke en attente bediening en het eten werd mooi gepresenteerd en het was heerlijk.

Gegeten op 22 november 2014

Jan-Bien

Het driegangen keuzemenu biedt de kritische consument voldoende tevredenheid. Verse materialen, goede temperatuur, goede smaak. Wolkjes van meisjes in de bediening. Vriendelijk, dienstverlenend. Blijkbaar zijn er veel vaste gasten, want de gastvrouw kent de helft van de eters. De aankleding van het restaurant is goed, al staan de tafeltjes wat dicht op elkaar, waardoor het geluidniveau in de loop van de avond wel toeneemt. Als het restaurant helemaal vol zit tenminste.
We hebben met vier personen een prettige avond gehad. Komen graag terug en kan het restaurant aan iedereen aanbevelen.

Gegeten op 8 november 2014

veronique11

Vanavond hier gegeten. Het eten was goed en veel aandacht voor de opmaak. Frambozendessert had iets zoeter gemogen. De bediening komt niet overeen met de kwaliteit van het eten. Te lang wachten en het gevoel krijgen dat andere tafels (vaste gasten) een stuk belangrijker waren dan wij.

Gegeten op 16 november 2014

ria87

Dinsdag gaan eten bij Sizzles op aanraden van B&B Bij Dekkers .
Dank je wel Rieneke dit was echt TOP...en wij als Belgen zij op dat vlak wel iets gewend !
Jammer dat het zo ver is voor ons maar we komen zeker nog terug !
Het eten was subliem , de bediening zeer vriendelijk en vlot alles super !

Dank je wel aan het Sizzles team
Ria en Ronny Vinck

Gegeten op 11 november 2014

Erica80

Nog nooit een recensie geschreven, maar gisteren zo ontzettend lekker, leuk en gezellig gegeten bij Sizzles in Apeldoorn, zij verdienen gewoon een goede recensie. Mooi ingericht restaurant, heel vriendelijke ontvangst en enthousiaste. betrokken en zeer klantvriendelijke bediening. Het eten was super lekker, heerlijke smaakcombinaties en heel mooi opgemaakt. Echt een fijn avondje uit, een absolute aanrader!

Gegeten op 19 oktober 2014

MauriceL

Gisterenavond heerlijk gegeten met mijn vrouw op aanraden van een vriend.
Gekozen voor het 4-gangen menu met wijnarrangement.
Amuses erg leuk en lekker.
Vooraf eendenborst leuk en speels op bord, goede combi met wijn erbij.
Tweede gang zeebaars en coquille, qua smaak super, ook weer in combi met begeleidende wijn. Hoofdgerecht hert qua smaak geweldig, niet zo trendy als de rest, gekozen voor een klassiek gerecht met wederom prachtige wijn.
Dessert combinatie van groene appel praline en noten en dessert amuse weer op niveau van het voorgerecht dessert wijn ook verrassend. Entourage chique maar niet stijf of kil. Bediening zeer vriendelijk en vakbekwaam.
Echt een aanrader, prijs kwaliteit top!
Hier gaan we zeker vaker eten.
Team van Sizzels bedankt voor een heerlijk avondje uit.

Lovetryingfood

Afgelopen zaterdag hier wezen eten en we hebben werkelijk heerlijk gegeten! Goede smaakbalansen en goede presentatie van gerechten. We hadden voor een 5 gangen menu gekozen met vooraf 2 amuses, voorgerecht, voorgerecht, tussengerecht, hoofdgerecht, nog een amuse en een nagerecht. Het voorgerecht met heel dun gesneden zeewolf en gamba's was vooral zeer smaakvol; lekker fris gerecht. Bovendien, bij het hoofdgerecht kregen we runderlende geserveerd en normaal gesproken ben ik geen vleeseter, maar ook dit gerecht was erg lekker, vooral de saus was erg smaakvol en goed in balans.
De bediening was verder erg vriendelijk, alhoewel toen het restaurant vol zat, ging het allemaal wel langzamer. We hebben voor 2 gerechten wel wat langer moeten wachten, maar al met al verder wel een gezellige en een leuke avond gehad.
Het decor is mooi modern. We zaten in de serre, een erg gezellige eethoekje. Ze hebben ook een hele mooie zithoekje/lounge, welke wel bijdroeg aan een fijne, romantische sfeer in de ruimte.
We komen hier zeker terug!

Gegeten op 14 juni 2014

frank1989

Wij hebben hier met z'n tweeën gegeten en zijn erg enthousiast!

Nog voor dat we de menukaart kregen kwam een van de serveersters al met een amuse. En die was heerlijk.

Zelf had ik de geschroeide witte tonijn, mijn vriendin had de carpaccio. Toen de carpaccio werd gereserveerd kwam een van de serveersters met een blok Parmezaanse kaas en een rasp aan tafel om de kaas over het vlees te raspen. Erg origineel! De gerechten waren hoog op smaak, daar houden we wel van.

Het hoofdgerecht was ook voortreffelijk. De zeebaars had een lekker krokante huid en was goed gegaard. De bijbehorende risotto van ansjovis was heerlijk! Mijn vriendin had de combinatie van lamsrack en lamsbout. Het vlees was perfect gegaard en goed mals!

Echter, toen we uitgegeten waren, grisde de (waarschijnlijke) gastvrouw de borden van tafel. Meer dan een korte 'was 't lekker' kon er niet vanaf. Een beetje meer persoonlijke benadering hadden we in dit restaurant wel verwacht. Een verbeterpuntje.

Het nagerecht, een chocoladetaartje met vanille parfait, viel ook goed in de smaak.

Al met al een leuke avond gehad met heerlijk eten en een lekkere wijn. Wij komen zeker terug!

Marijn79

Heerlijk gegeten, het eten wordt mooi opgediend in verrassende combinaties.
De bediening is over het algemeen vriendelijk. Eén bedieningsmedewerker deed iets te goed zijn best waardoor het wat gênant werd. Je zit aan sommige tafels dicht op elkaar. Wij zaten vlakbij de bar waardoor we de met elkaar kletsende bediening te goed konden horen. Toen het later werd en zij het drukker kregen, werd dit gelukkig minder. Je merkt dat er veel vaste gasten komen. Zij werden soms iets te joviaal onthaald, maar het is in mijn ogen ook een goed teken dat mensen vaak terugkomen!
Bij de koffie en thee na het eten, kregen we tot onze verrassing iets echt lekkers erbij. We kregen o.a. zogenaamde knetterlollies met after eight en heerlijke boterkoek.

Gegeten op 18 april 2014

Schrijf zelf een recensie over Sizzles Restaurant in Apeldoorn

Schrijf hieronder je recensie over Sizzles Restaurant. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.