De Agnietenberg

• 8.4

• 8.7

tiny6
  • Recensies in de laatste twee jaar

Fantastische avond gehad. Heerlijk gegeten. Van voorgerecht tot nagerecht werd alles smaakvol opgediend. Het zag er mooi uit en de smaak was heerlijk. We hebben met vier personen allemaal iets anders gegeten zowel van de maandmenu kaart als van de kaart gegeten en we vonden het heerlijk. Een echte aanrader.

Gegeten op 22 maart 2014

zuidlaren
  • Recensies in de laatste twee jaar

We werden gezellig ontvangen. We kregen gelijk een glas wijn aangeboden. Daarna hebben we genoten van het drie gangendiner. Het voorgerecht van eendenborst met bietjes was heerlijk, evenals het hoofdgerecht, vooral het stoofpotje. Het dessert vonden we wat minder. Mijn vrouw had een kaasplankje genomen en ik het gewone dessert. Beide vonden we het niet geweldig. De wijn was prima de heerlijke cappucino met bonbons was een aangenaam eind van het diner. Er werd veel geboden voor de prijs van € 29,50 p.p. Tenslotte de vrouwlijke bediening was beter dan de manlijke!

Gegeten op 24 januari 2014

hippo96
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op 2 februari 2014 heb ik mij verjaardagsfeest gegeven in de beide zalen van De Agnietenberg voor een groep van bijna 70 personen. Dit feest was zeer geslaagd niet in de laatste plaats door de locatie, de culinaire verwennerij, maar vooral door de uitstekende persoonlijke service en de gastvrijheid. Partymanager Marcel heeft er samen met zijn team alles aan gedaan om het de gasten naar de zin te maken. Als je een feest wilt organiseren is de Agnietenberg een absolute aanrader!

Lorne
  • Recensies in de laatste twee jaar

Opnieuw hier gegeten en het was weer een feest. Ten eerste complimenten dat ze een vegetarisch menu al vooraf hadden samengesteld. Dat zie je helaas nog altijd erg weinig. Het was een zeer smakelijk menu en deed niet onder voor dat van mijn vlees- en visetende tafelgenoten. De Wintertuin is altijd een feestelijke entourage en het personeel luistert echt en zorgt ervoor dat je echt welkom voelt. Het was top!

Gegeten op 26 december 2013

Beens
  • Recensies in de laatste twee jaar

Altijd een plezier om hier te lunchen. De soep van de dag (mosterd) smaakte prima. Aansluitend de maaltijdsalade met zalm. Uitstekend is ook de (echte) verse jus 'd orange.

Gegeten op 5 december 2013

johannes9
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een lekkere 4 gangen menu met extra`s gehad.
Alles zeer goed verzorgd en een leuke en goede bediening.
We hebben een prima avond gehad.

Gegeten op 30 november 2013

Tohati
  • Recensies in de laatste twee jaar

De lekkerste koffie bij De Agnietenberg gedronken.
De bediening is top.
Een geweldige plek, mooi in de natuur!
Dank u wel voor een top middag!

Gegeten op 30 augustus 2013

lenselg
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hadden met vakantie vrienden afgesproken, om na te praten over ons Frankrijk avontuur. We hadden na rijp beraad onze keuze op de Agnietenberg laten vallen, waar we geen spijt van hebben gekregen. We werden ontvangen in de wintertuin, een prachtige plek voor culinair genot en ontspanning, in een sfeervolle en natuurlijke omgeving.
Onze keuze was een 3 gangen menu wat aan het seizoen is aangepast, en bij iedere gang de wijnsoort die bij het gerecht hoort met daarbij een heldere uitleg over druivensoort en herkomst van de wijn.
De bediening was goed, met aandacht voor de klant en erg gastvrij.
Kortom een prima keuze, waar we zeker terugkomen, we willen komende zomer ook het terras proberen.

Gegeten op 22 november 2013

Beens
  • Recensies in de laatste twee jaar

Lunch bij Agnietenberg is altijd prima. Lekkere maaltijd salade met zalm. Lekker en gezond. Ter afsluiting een heerlijke cappuccino.

Gegeten op 3 oktober 2013

ekk
  • Recensies in de laatste twee jaar

Mooie plek, gezellige ambiance, bediening wat traag. Nagerecht zag er leuk uit maar de canneloni van ? smaakte vreemd en benadeelde de smaak van de vulling. Alles mooi opgediend, cappucino van bloemkool heerlijk en origineel.

Gegeten op 3 oktober 2013

Schrijf zelf een recensie over De Agnietenberg in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over De Agnietenberg. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!