Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De Agnietenberg

2. Frans
  3. 54% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 0384 532 872

FabianRinkema

Laatst gegeten bij De Agnietberg. Prachtig pittoresk restaurant en locatie.
Ik heb heerlijk gegeten met daarbija passend wijn arrangement die goed bij de gerechten paste en het personeel had er zeker verstand van wat ze inschonken.
Achteraf gezien een mooie prijs voor de kwaliteit van de avond.

Gegeten op 29 juli 2014

JWW11

Schitterende plek, fantastisch decor. Service is uitstekend, welwillend, klantgericht, attent. Eten en drank is wisselend: lunch heel goed, drank prima. Diner is minder goed: geheel doorgeslagen varkensvlees, en suffe bijgerechten. Maar wel weer een uitstekende biefstuk. Al met al: geen creatieve gerechten, wisselende bereiding. Maar service en decor maken een hele hoop goed!

Gegeten op 15 augustus 2014

tiny6

Fantastische avond gehad. Heerlijk gegeten. Van voorgerecht tot nagerecht werd alles smaakvol opgediend. Het zag er mooi uit en de smaak was heerlijk. We hebben met vier personen allemaal iets anders gegeten zowel van de maandmenu kaart als van de kaart gegeten en we vonden het heerlijk. Een echte aanrader.

Gegeten op 22 maart 2014

zuidlaren

We werden gezellig ontvangen. We kregen gelijk een glas wijn aangeboden. Daarna hebben we genoten van het drie gangendiner. Het voorgerecht van eendenborst met bietjes was heerlijk, evenals het hoofdgerecht, vooral het stoofpotje. Het dessert vonden we wat minder. Mijn vrouw had een kaasplankje genomen en ik het gewone dessert. Beide vonden we het niet geweldig. De wijn was prima de heerlijke cappucino met bonbons was een aangenaam eind van het diner. Er werd veel geboden voor de prijs van € 29,50 p.p. Tenslotte de vrouwlijke bediening was beter dan de manlijke!

Gegeten op 24 januari 2014

hippo96

Op 2 februari 2014 heb ik mij verjaardagsfeest gegeven in de beide zalen van De Agnietenberg voor een groep van bijna 70 personen. Dit feest was zeer geslaagd niet in de laatste plaats door de locatie, de culinaire verwennerij, maar vooral door de uitstekende persoonlijke service en de gastvrijheid. Partymanager Marcel heeft er samen met zijn team alles aan gedaan om het de gasten naar de zin te maken. Als je een feest wilt organiseren is de Agnietenberg een absolute aanrader!

Lorne

Opnieuw hier gegeten en het was weer een feest. Ten eerste complimenten dat ze een vegetarisch menu al vooraf hadden samengesteld. Dat zie je helaas nog altijd erg weinig. Het was een zeer smakelijk menu en deed niet onder voor dat van mijn vlees- en visetende tafelgenoten. De Wintertuin is altijd een feestelijke entourage en het personeel luistert echt en zorgt ervoor dat je echt welkom voelt. Het was top!

Gegeten op 26 december 2013

Beens

Altijd een plezier om hier te lunchen. De soep van de dag (mosterd) smaakte prima. Aansluitend de maaltijdsalade met zalm. Uitstekend is ook de (echte) verse jus 'd orange.

Gegeten op 5 december 2013

johannes9

Een lekkere 4 gangen menu met extra`s gehad.
Alles zeer goed verzorgd en een leuke en goede bediening.
We hebben een prima avond gehad.

Gegeten op 30 november 2013

Tohati

De lekkerste koffie bij De Agnietenberg gedronken.
De bediening is top.
Een geweldige plek, mooi in de natuur!
Dank u wel voor een top middag!

Gegeten op 30 augustus 2013

lenselg

We hadden met vakantie vrienden afgesproken, om na te praten over ons Frankrijk avontuur. We hadden na rijp beraad onze keuze op de Agnietenberg laten vallen, waar we geen spijt van hebben gekregen. We werden ontvangen in de wintertuin, een prachtige plek voor culinair genot en ontspanning, in een sfeervolle en natuurlijke omgeving.
Onze keuze was een 3 gangen menu wat aan het seizoen is aangepast, en bij iedere gang de wijnsoort die bij het gerecht hoort met daarbij een heldere uitleg over druivensoort en herkomst van de wijn.
De bediening was goed, met aandacht voor de klant en erg gastvrij.
Kortom een prima keuze, waar we zeker terugkomen, we willen komende zomer ook het terras proberen.

Gegeten op 22 november 2013

Schrijf zelf een recensie over De Agnietenberg in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over De Agnietenberg. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.