Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

India Paradise

1. Indiaas

India Paradise

1. Indiaas
  1. Toon telefoonnummer 010 412 14 65

lisa48

Ik en mijn gezin liepen zomaar het restaurant binnen.De sfeer was erg leuk en gezellig af en toe een grapje en daarna weer serieus.Het decor is niet zo bijzonder maar past bij de gezellig sfeer daarom een 10.De service was geweldig de eigenaar en zijn dochter waren erg vriendelijk daarom een 10.En het eten geweldig ! waarom omdat er veel keus is voor vegetarische mensen daarom weer een 10.En de prijs was redelijk leuke sfeer voor de kids een echte aanrader voor alle Indiase fan voor eten

Gegeten op 12 april 2014

Fabio46

Prima buurt Indiaas restaurantje, de inrichting is niet erg speciaal. Het eten daarentegen is goed! We komen hier gemiddeld een keer in de maand. Ik vind de lams-gerechten (iedere keer verschillend) hier erg lekker, het lamsvlees is mals en in niet te grote stukken. De vorige keer had ik de Lamb Vindalu hot en die was ook erg heet ! Maar dat hoort en is lekker als je er van houdt. De ober en zijn dochter zijn altijd heel vriendelijk. We waren hier eens met wat grotere groep en het was druk in het restaurant maar we hoefden niet lang te wachten, alles ging goed.

Gegeten op 2 maart 2014

Frantiny

Na lange tijd toch maar weer eens het eenvoudig geoutilleerde "India Paradise" bezocht. Het zal voor ons de laatste keer zijn. Ondanks slechts een drietal bezette tafeltjes moesten we erg lang wachten op ons kopje soep, dat overigens goed smaakte. Na weer lang wachten kregen we onze garnalen in tempura. Slechts een tweetal garnalen per portie met de kop er nog aan merkten we toen we de krakende geluiden vernamen tussen onze tanden. De kip-curry met rijst was smakelijk maar uiterst eenvoudig. De eigenaar bediende ons en is een vriendelijke man. Na deze eenvoudige maaltijd en enkele uren geduld ontvingen we een rekening waardoor we de prijs/kwaliteitsverhouding terugschroefden naar een mager vijfje! En dat, terwijl er stevige concurrentie van de Indiase keuken vlakbij is neergestreken! Een gemiste kans!

Gegeten op 6 maart 2014

johan1

Eergisteren hier weer eens binnengelopen. Prima Indiaas eten; dat die keuken maar zelden verbaast is wat anders. 1,2 miljard mensen meten toch gevarieerder eten dan wat je in Indiase restaurants in Nederland, Engeland, en zo, kunt kiezen. Hoe dan ook, ik had ene Tandoori Paradise voroaf, wat gerild en gemarineerd vlees. Niks mis aan. Chicken Vindalu met Garlic Nan en bloemkool/ aardappel kerrie als hoofd. Redelijke port, redelijk wijntje. Smakelijk gegeten, ruim voldoende, redelijk geprijsd. Zeer vriendelijke bediening die toevallig die avond werd geconfronteerd met uiteenlopende, maar best lastige gasten. Wat kale en fantasieloze inrichting.

Gegeten op 20 oktober 2013

MennoLN

Dit is echt een aanrader. Lekker eten, zeer vriendelijke bediening en een uitstekende prijs/kwaliteitverhouding.
Het is mijn favoriete Indiase restaurant in Rotterdam. Geen trendy, moderne plek, of zo. Het is gewoon goed Indiaas eten in een klassieke, maar verzorgde setting (inmiddels deels vernieuwd). Linnen tafelkleden en olielampjes dragen bij aan de sfeer. Ook veel keuze voor vegetariërs. En vraag ook eens naar een fles wijn, want dat kan zomaar uitdraaien op een aangename verrassing. Verder hebben ze op vrijdag- en zaterdagavond een erg smaakvol buffet, dat de beste deal van de stad moet zijn: € 16,50 p/p. Van harte aanbevolen!

Tips voor de eigenaar: Zet altijd een paar brandende olielampjes voor het raam en plaats die bezorgbrommer niet voor de deur. Aan de buitenkant oogt dat een stuk aantrekkelijker. Binnen misschien wat extra planten of een simpel, klein bloemetje op tafel.

Gegeten op 4 april 2013

Theo010

Vriendelijke bediening maar erg traag en rommelig zo ook het restaurant veel vuile tafels en eten te zout en korma te waterig geen aanrader

Gegeten op 29 december 2012

paddestoel&salie

Wil je echt heel goed Indiaas eten, ga dan naar India Paradise. De ligging is niet in het mooiste stukje Rotterdam, maar daar moet je je niets van aantrekken. De eigenaar is supervriendelijk, vol geduld ook voor onze kinderen, en het eten... hmmmm. De zaak zit vol met Indiase mensen, dus dat zegt het wel, dunkt me. Er is een uitgebreide kaart, met veel keuze uit vlees- en visgerechten, maar wat zo fijn is, is dat er heel veel vegetarisch is. Ook meerdere vegetarische menu's.

erik b

• Goed

• Goed

vanavond hier lekker gegeten, een fijne kip-curry mild van smaak voor slechts 14.75. Erg vriendelijke bediening in en niet te grote zaak, aan de rand vanhet Centrum.

Edop

• Uitstekend

Heerlijke chicken currie gegeten met vooraf mimosa om je vingers er bij af te likken. Bijzonder lekker gegeten. Bediening is vriendelijk. Het restaurant zelf straalt geen sfeer uit. Kil, smaakloos ingericht. Keuken maakt alles goed. Jammer van de inrichting, want India paradise heeft voldoende potentie om een super India’s eethuis te zijn.

bianca72

• Uitstekend

Prima eten en ruim voldoende voor een leuke prijs! De inrichting is niet bijzonder, het oogt van buiten zelfs gesloten en het bezorgbrommertje voor de deur doet ook geen goed aan het eerste beeld, maar het eten is er heerlijk. Na een aantal wat mindere ervaringen met Indiase restaurants waren we even genezen, maar dankzij India Paradise weer volledig hersteld!
Zeer vriendelijke en attente bediening.

Schrijf zelf een recensie over India Paradise in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over India Paradise. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.