Eetcafé De Lutine

• 6.8

• 6.4

wilma33
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben hier heerlijk gegeten, in een sfeervol restaurant. De bediening is vriendelijk en attent. Wij hadden spareribs en een heerlijk toetje. Beide werden op een leuke manier gepresenteerd toppie. Zekers aan te bevelen.

Gegeten op 29 november 2013

Ineseet52
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met zijn vieren hier gegeten. Drie mensen hebben het menu van de week genomen waaronder ganzenfilet als hoofdgerecht. Dit was niet goed klaar gemaakt, de buitenkant was taai en de binnenkant soms te rauw met veel pezen. Alle drie hebben we dit vlees niet opgegeten, daarnaast zat in een stuk nog een hagelkogeltje, gelukkig geen kapotte tanden aan overgehouden. Beide zaken hebben we de bediening doorgegeven. Er werd helaas alleen maar aangegeven dat de kok er niets aan kon doen dat er nog een hagelkogeltje in het vlees zat. We hoefden echt geen nieuw stukje vlees, maar hadden op zijn minst verwacht dat de kok even aan de tafel was gekomen om e.e.a. te bespreken met ons. Het voelde voor ons nu alsof ze ons maar lastige klanten vonden en dat is voor ons reden om niet meer voor dit eetcafé te kiezen bij een volgend bezoek aan Vlieland.

Gegeten op 11 november 2013

Momo1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier gisteren gewoon prima gegeten. Aardige bediening, leuk zitten en goed eten. Beide ossenhaasmedaillions met huisgemaakte pepersaus.

Phasma
  • Recensies in de laatste twee jaar

met een groep hier 3 avonden gegeten. De bediening was zeer vriendelijk en het eten was goed, ook met de vegetariërs onder ons werd goed rekening gehouden. Het dessert (op de derde avond), groene appeltjesijs, uit eigen keuken was erg lekker en verrassend!

Gegeten op 30 september 2013

Tommduin
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik heb deze zomervakantie samen met een mijn familie bij dit restaurant gegeten! Wij werden vriendelijk begroet door een vriendelijke jonge gastheer. Hij bracht ons de kaart en legde ons netjes uit was er buiten de kaart om er nog was ( verse vis etc). Na onze keuzen te hebben door gegeven wouden wij ook graag wijn. Daar wist hij ook goed op in te spelen. Een lekkere malbec. (hij wist er veel van !)

Na heerlijk te hebben gegeten en afgerekend. Willen we toch even er op terug komen dat deze jonge man toch beter verdient dan wat wij hebben ervaren. Een niet al te vrolijke bar vrouw ( blond ) en een andere bedieningsmedewerkster die er ook niet al te veel zin in had! ( ze hadden meer tijd voor elkaar dan de gast )

helgagroenenveld1
  • Recensies in de laatste twee jaar

na vele tips van vrienden zijn wij hier gaan eten, dit had helaas niet mogen blijken aangezien je hier jodenhaas krijgt in plaats van ossenhaas zoals op de kaart staat, interieur is zeer ouderwets en aan een opknapbeurt toe. eigenaren kwamen overspannen over, hing geen fijne sfeer jammer genoeg. viel ons dus erg tegen.

Gegeten op 7 augustus 2013

JohanHenk
  • Recensies in de laatste twee jaar

In de dorpsstraat is dit toch wel het meest prettige cafe/restaurant. Sinds vorig jaar een nieuwe eigenaar, en de spare-ribs leken iets minder lekker dan vorig jaar, maar waren niet slecht. De schnitzel was echter heel erg saai en klef, en daar kon de pepersaus niets aan verhelpen. De prijzen zijn ook niet helemaal marktconform, maar dat heb je nu eenmaal op Vlieland.

Gegeten op 2 augustus 2013

lindabergsma
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vorig jaar is de lutine ons bijgebleven als heerlijk restaurant.

Onze eerste vakantie avond dit jaar gingen wij er gelijk weer heen, en het was heerlijk. Prima bediening, lekker zitten en heerlijk eten. Verschillende restaurants de dagen daarna geprobeerd, en toch bleef de lutine boven aan staan. Waardoor we er vanavond weer hebben gegeten. Het was weer geweldig!

Één tip de witte chocolade mouse is echt geniaal!

55gerard
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op de tweede dag van mijn vakantie gegeten bij de Lutine.
Op deze avond mochten we genieten van live muziek, nl. een close harmony koortje dat oude engelse liedjes zong. Sneu voor de zangers omdat er nauwelijks iets van te verstaan was door het gepraat van de vele gasten. Paarlen voor de zwijnen of zoiets :) Prima gegeten overigens, niets op aan te merken. Later op de avond kwam waarschijnlijk de lokale voetbalclub langs, waarna het volume van de geluidsinstallatie ging omhoog het bier in grote hoeveelheden werd aangevoerd. Nadat sommige lokale (voetbal)helden staande op de stoelen een toespraak begonnen hebben wij het maar voor gezien gehouden.

Gegeten op 15 juni 2013

RHB_17
  • Recensies in de laatste twee jaar

Over het eten oordeel ik neutraal, want dat heb ik niet gehad. Dat is gelijk de reden waarom ik de service met een '1' beoordeel.

Vrijdagavond stapte ik met mijn vriendin De Lutine binnen voor een diner. Nadat we een tafeltje en een menukaart kregen, kwam er vervolgens een kwartier lang niemand langs om onze bestelling op te nemen.

Toen dat eenmaal gebeurd was, hadden wij na een halfuur onze voorgerechten (brood en soep) nog niet! Dat terwijl mensen die na ons binnen waren gekomen toen al hun voorgerecht op hadden en bijna aan hun hoofdgerecht begonnen.

Dit gaven we tot twee keer toe aan bij de bediening, maar er kwam geen adequate reactie. Uiteindelijk bleek onze bestelling 'vergeten', waarna we maar zijn opgestapt. Erg jammer en onprofessioneel allemaal.

Gegeten op 15 juni 2013

Schrijf zelf een recensie over Eetcafé De Lutine in Vlieland

Schrijf hieronder je recensie over Eetcafé De Lutine. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!