a TripAdvisor company

2. Frans-internationaal
  3. 54% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 0562 451 477

jurjen8

De bediening is bedroevend. Ik bestelde een steak. Normaal hoort de ober dan te vragen hoe ik hem wil hebben. Dit deed hij niet, ik heb hem toen maar verteld dat ik hem graag medium- rear wil hebben. Het antwoord was dat de steaks normaal altijd medium gemaakt worden. Toen de steak op tafel kwam heb ik goed moeten zoeken op het bord. Een heel groot bord, met een hele kleine steak er op. Een klein bakje salade en een nog kleiner bakje frieten voor twee personen. We hebben dan gelijk nog maar een keer besteld. Zeker geen aanrader dit restaurant

Gegeten op 3 augustus 2016

nathan19

Vandaag heerlijk gegeten, voor de kinderen patat en pannekoek goed gebakken en niet te donker, en niet onbelangrijk, goed van temperatuur. Wij zelf plate met friet en salade, ook allebei prima, de een met tong en de ander me spare ribs. Aanrader! Hier gaan wij bij een volgend bezoek aan Vlieland zeker opnieuw aan tafel.

Gegeten op 3 augustus 2016

ricksteen

Locatie gezellig in de dorpstraat, bediening vriendelijk. Maar het eten zelf is hier niet heel bijzonder. Heel weinig groente en een droge salade. Er zijn betere restaurants op Vlieland te vinden.

Gegeten op 12 juli 2016

lisa173

Wij hebben op het terras gezeten. Zelf had ik een zalm salade. Op de menukaart stond dat er rucola en pijnboompitten in mijn salade zou zitten, maar deze zaten er niet in. Daarbij was het brood wat we erbij kregen oud. Na dit aangegeven te hebben kregen we nieuw brood, wat een beetje aangebrand was en volgensmij hetzelfde brood was maar dan langer onder de grill gestaan. Ten slotte had de salade ook niet veel smaak en was de prijs kwaliteit verhouding niet erg goed (de salade kostte 12.95). De spare ribs met oerpatat waren prima. Bij oerpatat had ik alleen verwacht dat de vel er nog aan zat en dit was niet het geval.

Gegeten op 16 juli 2016

jits2

Met een groep van 16 pers van Ameland daar gegeten. Het was top. Alles was goed verzorgd. leuke opmaak van de borden en het eten was heerlijk. Bedienig was ook erg leuk en alles was mogelijk.

Erlimare

Bruin eetcafé met goede lunch en dinerkaart. Voor iedereen wel iets lekkers op te vinden. Goede ontspannen sfeer en erg vriendelijk personeel. Wij hadden de vitello tonnato en gerookte zalm vooraf. Beiden erg lekker. Hoofdgerecht was kaasfondue met brood en groenten. Simpel en goed.
Prijs/kwaliteit prima. Ook leuk met de kids.

Gegeten op 3 mei 2016

Jbdenhaag

We hebben een stralende dag op Vlieland en dan kan het eten alleen maar lekker smaken... De kaart vinden we best creatief en we kiezen voor de tartaar van gestoomde makreel (heerlijk, verrassend), de hele tarbot met rozemarijn, Citroen en beurre blanc en de noordzeebouillabaisse. De tarbot was in eerste instantie te rauw, maar met vriendelijke excuses, daarna goed gerevancheerd en zeker voor een eetcafe op heel goed niveau: smaakvol, goed maar niet te gaar, sappig. De vissoep was smaakvol en vol vis en schaaldieren, had wel warmer gekund en het geroosterde broodje erbij was hard. Voor Vlielandse begrippen best ok interieur, vreselijke muziek (zelfs sky radio zou zich schamen voor deze mix van Toni Braxton en Phil Collins), een speelhoek die met weinig inzicht en liefde is ingericht en toch... Komen we hier terug. Voor het toch best goede eten en de verrassende kaart en de hele goede bediening.

Gegeten op 1 mei 2016

dinie7

We hebben heerlijk gegeten bij Lutine.Ondanks dat het heel druk was werden we vlot en vriendelijk bediend.
Een bijzonder lekkere biefstuk met spekjes en champignons.We hebben een uitleg gehad dat het van runderen komt van de Duitse wadden.
En een heerlijke zalm op een bedje van spinazie en pasta.

Gegeten op 23 april 2016

nienke97

Zodra je binnen komt, voel je de gezellige sfeer al. Leuke inrichting, vlotte bediening. Wij hebben er met 4 personen meerdere keren gegeten, en iedereen was altijd heel tevreden. Als we op Vlieland zijn ,willen we gewoon naar de Lutine , voor een lekker kopje koffie, lunch of diner. Een echt aanrader dus.

Gegeten op 1 april 2016

ivo57

Ontvangst was goed en meteen gezellig.
Ruime keuze wat betreft de menukaart en voor ieder wat wils. We hebben er heerlijk gegeten met een goede smaak, alles goed gaar en lekker gebakken. Tijdens het eten hebben we er een lekker biertje bij gedronken en we kunnen "de straffe Hendrik" zeer aanbevelen.
De Lutine kan trots zijn op zijn personeel, vriendelijk, gezellig en altijd in voor een praatje.

Voor ons niks anders als alleen maar lof en een dikke 10 !

Gegeten op 22 maart 2016

Schrijf zelf een recensie over Eetcafé De Lutine in Vlieland

Schrijf hieronder je recensie over Eetcafé De Lutine. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.