Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Klokspijs in Amsterdam - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 020 364 25 60

ejiram

Onlangs heerlijk gegeten bij Klokspijs! Uitstekend eten voor prima prijs (28.50 euro voor 3gangen). Vooraf Crostini met licht gerookte runderham. Jammer dat de crostini een melba toast was, verder prima. Hoofdgerecht van verse coquilles, erg vers en lekker! Als dessert nog een pumpkin pie, prima maar niet heel bijzonder. Goed glas witte huiswijn er bij. Bediening was prima, maar naar mate het drukker werd wel minder alert. Ik kom zeker terug.

Gegeten op 9 oktober 2014

ruud103

Via online reservering

Wij gingen voor het wildmenu, waarover we een mail hadden ontvangen. Dat stond eigenlijk pas vanaf de week erna op de kaart. Desondanks kregen we alsnog 'n overheerlijk 4-gangen wildmenu geserveerd..:-)!!
Voorgerecht met allemaal kleine 'wild-tapas' was fantastisch, zo ook de wild cappuccino. Het hoofdgerecht was everzwijn wang. Goed gebakken, heerlijke saus!
Alle gerechten waren mooi op temperatuur. Bijpassende biologische rode wijn was heel betaalbaar en kwam meer en meer tot zijn recht bij de gerechten.
Kortom: opnieuw hebben wij enorm genoten van deze parel in de Pijp. Dank:-)!

Gegeten op 10 oktober 2014

Smulvrouw

Klokspijs is een fijn restaurant waar je prettig kunt eten. De atmosfeer is goed. Het eten is goed. De service is goed. Kortom een 8!

Gegeten op 27 september 2014

sb2001

Afgelopen weekend weer eens gegeten bij Klokspijs, en na meer dan 8.5 jaar weet de kok-eigenaar Flop nog steeds geweldige kwaliteit neer te zetten. Super lekker gegeten met een spannende (en schappelijke geprijsde) Amerikaanse bourgogne buiten de kaart om, bijzonder dat zoiets nog gewoon kan in Amsterdam. De lieftallige studentes in de bediening zorgen voor een losse sfeer. Al met al, een plek om te koesteren!

Gegeten op 19 september 2014

proever508

Gisteravond voor de derde keer bij dit heerlijke restaurant in de Pijp gedineerd en wat was het weer een succes! We begonnen met de gevogelte parfait met de balsamico-uitjes welk gerecht ons absolute favoriet is. Als hoofd hadden we de special van het staartstuk van kalf en wat was dat lekker! De vriendelijke bediening vroeg voor ons aan de chef welke rode wijn het beste bij ons gerecht paste, waarna ons een Libanese wijn werd aangeraden die in prachtige grote wijnglazen werd geschonken. Een wijn die ik zelf nooit zo van de kaart zou kiezen, maar verrassend lekker was! Als nagerecht hadden wij de sticky toffee en de cake van de dag en dit hele 3-gangen menu voor 28.50! Wij komen zeker terug!

Gegeten op 20 september 2014

LBH82

Via online reservering

Helaas geldt voor Klokspijs dat stilstand achteruitgang is. Hier vaak naar tevredenheid gegeten, maar de zaak is toe aan een nieuw inrichting (minder licht) en betere bediening.
Eten blijft goed, maar ook hier kan afwisseling helpen.

Gegeten op 19 september 2014

mfreez3

Via online reservering

Eergisteravond heerlijk gegeten bij Klokspijs en wat is het een geweldige brasserie! Hier kun je je eigen 3 gangen menu samenstellen voor maar €28,50 en de porties waren echt groot. Alles was fantastisch - attente bediening, extreem lekker eten, goede wijnkaart, mooie relaxte en niet pretentieuze sfeer, etc. Wat mij betreft een van de beste restaurants in Amsterdam qua prijs-kwaliteitsverhouding en zeker een aanrader. Dit wordt mijn nieuwe go-to restaurant en ik kijk er al uit naar de volgende keer!

Gegeten op 5 september 2014

Enny

Heerlijk gegeten en erg aardige dames in de bediening! Goede locatie in de Pijp, lekker buiten op het terras gegeten. Bij Klokspijs komen wij zeker terug!

Gegeten op 14 juni 2014

TimmyF

Klokspijs, nu tweemaal geweest de afgelopen maanden. EN het is eigenlijk wel een erg leuk restaurant(je) in de Pijp. Gezellig.

Ik ben erg onder de indruk van de voorgerechten die zijn dik in orde. Ik heb daarnaast een keer de parelhoen genomen, dat vond ik wat vlak. Dat had echter niet zozeer met de bereiding te maken, kip/parelhoen is natuurlijk wat minder rijk aan smaak dan andere vis en vlees gerechten. Wellicht had de saus beter gekund. Maar goed, vooral kwestie van (mijn) smaak. De 'Licht gerookte haas van Belgisch scharrel varken met een romige sherry saus' vond ik daarentegen lekkerder.

Deserts gehad, niets op aan te merken. Wellicht het kaasplankje iets sterker van smaak maken. Maar ook hier geldt, ik houd van sterke smaken.

De bediening was vriendelijk, niets op aan te merken. De locatie is leuk, gezellig restaurant. Allen dik voldoende.

En voor ik het vergeet, prijs/kwaliteit van het menu is dik in orde vind ik zelf.

Gegeten op 11 april 2014

Anomaly

Helaas al een tijdje niet gegeten bij Floris maar na gisteren weet ik weer zeker dat dit een foutje was. Het blijft gewoon een heerlijk restaurant met prima kwaliteit eten en vooral ook wijn. Zelf ben ik erg gecharmeerd van de huisgemaakte gevogelteparfait geserveerd met crostini's en balsamico uitjes gevolgd door coquilles die volgens mij nieuw op de kaart waren. Een fijn nieuw gerecht. Wat een plankje kaas, een glaasje port en voor een schappelijke prijs heb je een mooi avondje uit, Flop bedankt.

Gegeten op 25 maart 2014

Schrijf zelf een recensie over Klokspijs in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Klokspijs. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.