a TripAdvisor company

Pêt Thai

1. Thais
  1. Toon telefoonnummer 043 326 10 26

ferry37

wij zijn aardig bekend met de thaise keuken en pet thai benaderd deze heel goed. gewoon een aanrader, of je nu een pittig gerecht wilt of zoet/zuur.

Gegeten op 8 augustus 2015

EdithW1956

Tafeltjes staan heel dicht bij elkaar, en het is op vrijdagavond beter om te reserveren, want druk. Maar het eten is fantastisch, bediening vriendelijk en snel.

Gegeten op 19 juni 2015

bert116

Tweede bezoek aan dit restaurant. Erg lekker eten en super vriendelijke bediening. Echt een tentje waar je je thuis voelt.

Gegeten op 31 mei 2015

sjuulvanpol

Altijd druk, zonder stropdassen. Dus een leuk en informeel restaurant.
Smaken zijn goed, veelal pittig. Porties zijn ruim en ze pakken het gerust voor je in.
De gefrituurde kip was erg vettig en heel veel knoflook, maar het eten is gewoon goed en zonder poespas.

Gegeten op 23 januari 2015

george7

We waren op zoek naar een restaurant om wat te eten na onze lange reis naar Maastricht. Kwamen hier langs. Erg druk dus dat ziet er bemoedigend uit. Konden nog een tafeltje krjigen voor 2. Daarna begon het feest! Heerlijk gegeten, de keuze was te groot. Geweldige bediening(entertainment ter plekke) . Zalige gerechten gehad, heerlijk ijs toe(enige nagerecht) en een zeeeeer schappelijke rekening. Het is dat het zo ver is anders ging ik er met grote regelmaat weer heen!!

Gegeten op 19 december 2014

bernou1

Een lekker leuk eettentje waar je lekker pittig kunt eten! Ik ga altijd voor de groene curry met 3 pepertjes! Dit is dan ook echt de max! Hier krijg je het op een koude winteravond zeker warm van! De bediening is immer vriendelijk en lekker losjes. De sfeer is gewoon oke. Qua decoratie/inrichting zijn verbeterpunten (inderdaad het aantal zitplekken is wat veel voor de ruimte). Maargoed... Het gaat om het eten en dat krijgt van mij gewoon een dikke 8!

Gegeten op 17 oktober 2014

JeZustr

Het eten van Pet Thai is erg goed! Eindelijk een kok die niet bang is voor kruiden! En zo hoort Thais eten te zijn wat mij betreft. Het decor heeft wat weg van een Turks koffiehuis met tl-licht, maar dat draagt ook weer bij aan een ongedwongen sfeer. Dat ongedwongen karakter wordt extra benadrukt door een zeer vriendelijk maar niet al te professioneel personeel dat door de zaak rent, regelmatig sojasaus morst en glazen laat vallen. Maar ach, ze pretenderen ook niet sjiek te zijn. Pet Thai draait op zijn kruidige Thaise keuken en het eten speelt dan ook de hoofdrol. Al de rest is van ondergeschikt belang.

Gegeten op 11 november 2014

anness

Schattig klein Thais eettentje in het centrum van Maastricht. Goede locatie. Inrichting en indeling kan beter. Het is een omgetoverde woonkamer. Dat zie je iets te goed. Bediening is vriendelijk maar niet professioneel.
Dit omdat bediening en volgens mij de eigenaars pal achter ons op een niet toepasselijke toon aan het grappen waren. Het eten was erg veel en dat terwijl we kleine bijgerecht porties krijgen. En met veel bedoel ik misschien 500 gram gebakken rijst en dat voor een kleine portie. Even bevestigd zelfs of dit een kleine portie was en dat
was inderdaad het geval. Benieuwd hoe een grote portie er uit zag. On proportioneel, maar goed dit kan door sommigen ook als positief ervaren worden.

Gegeten op 5 oktober 2014

bewetten

Wij komen regelmatig bij dit Thaise restaurant. De gerechten zijn van hoog niveau. Komt ook door de chef (uit Noord Thailand). Scherpte van de gerechten kun je zelf bepalen. Persoonlijk ga ik voor 3 pepers. Wanneer je in Maastricht Thais wilt eten, ga naar Pet Thai ! Die keuze zal je niet teleurstellen. Voorgerecht gekozen voor Thaise worstjes (echt waanzinnig). Hoofdgerecht groene curry met kip. Naar mijn idee iets teveel tafeltjes, waardoor het op een studenten eetzaal lijkt, maar de gerechten maken alles goed. TOP

Gegeten op 2 september 2014

ErikScheffers

Vrijdagavond heb ik met een vriend gegeten bij Pet Thai. Vooraf hadden we een schaal met 4 gefrituurde gamba's (8) en een grote schaal gefrituurde groenten (9). Daarna een milde kokossoep met flinke stukken vis erin (9). Als hoofdgerecht had ik biefstukreepjes met groenten en cashewnoten (9). Het eten was erg lekker en ruim voldoende van hoeveelheid. Helaas deed men niet aan kraanwater, zodat ik een dure fles bronwater van 0,75 liter voor 5 euro moest kopen.
Toen wij binnenkwamen uit de stromende regen was er aanvankelijk geen plaats vrij, maar na even geschuild te hebben konden we gelukkig toch aanschuiven.

Gegeten op 27 juni 2014

Schrijf zelf een recensie over Pêt Thai in Maastricht

Schrijf hieronder je recensie over Pêt Thai. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.