Vero

1. Restaurant
  2. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 020 416 55 59

Amsterdammertje-020

Zeer goede pizzaria in Diemen! En zo goedkoop. Autenthiek Italiaans met zorg bereidt. Mijn favoriet is de pizza Totti, met vers gegrilde kipfilet die pas na het bakken op de pizza komt zodat de kip niet uitdroogt. Zoals aangegeven niet echt geschikt als restaurant door een 'snackbar interieur'. Vergeet niet +~ 30 min vantevoren te bellen als je niet wilt wachten. 020-4165559

Gegeten op 3 februari 2015

kathinka2

Lekker eten, maar wat een ontzettend slechte service. Ik heb zelf bij een pizzaria gewerkt waar de klant koning was. Bovendien snap ik dat het druk is op zondag, maar klantvriendelijkheid is een woord wat in mijn ogen niet voorkomt in de vocabulaire van de man die daar werkt, hij werd zelfs bijna boos toen ik met een briefje van 50 wilde afrekenen.
Verder had hij geen tasje voor de pizza's. Ondanks dat de pizza's lekker waren komen wij hier echt nooit meer.

Gegeten op 2 november 2014

herman26

Deze Italiaan is puur voor afhalen bedoeld, Je kunt er ook eten maar het decor leent zich daar niet voor. De gerechten zijn, let wel het gaat om afhaal, van het niveau "oh my god!!". Alles is vers bereid. Aanraders zijn de pizza calzone, fusilli, spaghetti frutti di mare, pfff eigenlijk is alles ontzettend lekker. !x per week haal ik 2 gerechten en ik ben nog nooit teleurgesteld.

Gegeten op 26 januari 2014

Arjenovic

Uitstekende Italiaanse keuken. Heerlijk eten, met passie en liefde bereid. Zeer constante kwaliteit. Wel om af te halen, want het is niet echt ingericht om daar te nuttigen.

An12

Heb weer bij vero gegeten zoals gewoonlijk heerlijk. Scalopinna parmigiana is echt een aanrader. Wat ook zeker moet proberen is de tortalacci. Alles wordt vers bereid en gesneden. Je moet hier ook zijn voor de lekkere pizza's

Gegeten op 19 maart 2013

tyrongame

Heerlijke pasta's en pizza's en zelfgemaakte pasta ook verkrijgbaar.
Penne Arrabbiata is heerlijk, eenvoudig met pepers, knoflook en tomatensaus. Pizza Vegetariana met gegrilde groenten ook een aanrader.

Het eten wordt met liefde klaargemaakt. Vriendelijk eigenaar/kok.
Alleen afhalen (1 kleine tafel staat er wel, maar niet echt gezellig).
Mooie keuken, je ziet hoe alles gemaakt wordt.

Gegeten op 24 februari 2013

nijmegen1

Ik kom er al jaren en rijd er zelfs flink voor om. Dat zegt genoeg. Pedro maakt alles voor je ogen klaar met lekker verse ingredienten. Elke keer wat anders proberen, of probeer de verse pasta gerechten : Test the Secret! Soms zingt hij ook nog wat liedjes onder het koken door.. Als je het niet meeneemt kun je er ook zitten (verwacht dan geen luxe restaurant; het gaat om het lekkere eten). Vergeet niet de parkeerschijf in te stellen!

Gegeten op 7 december 2012

HenkJansen888

Bij Vero kun je alleen afhalen. Geen bezorgservice, geen brommertjes! Je zult dus 'je huis uit moeten'. Maar het is de moeite waard. Heerlijke pizza's, heerlijke pasta's. Een aanrader voor iedereen uit de omgeving Diemen.

Gegeten op 1 september 2012

Mtokkie

Al vaak geweest. Perfecte echte italiaan van zeer hoog niveau. Bereiding duurt even, maar alles wordt ter plekke vers bereid, en gesneden. Gezond! Zeer vriendelijke kok/eigenaar.

Irenedevalk

• Goed

• Goed

Fantastische pizza's, goedgekeurd door Italiaanse schoonzoon! Ook de verse pasta's zijn verrukkellijk.

Schrijf zelf een recensie over Vero in Diemen

Schrijf hieronder je recensie over Vero. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.