a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 020 416 55 59

Jurjen85

De beste pizza's en pasta's in Diemen. De prijs kwaliteitverhouding is super. Alles wordt recht voor je neus klaargemaakt met verse ingrediënten. Echt een aanrader. Alleen jammer dat ze niet bezorgen.

Gegeten op 5 augustus 2015

Punt68

Met enige regelmaat halen we hier pizza en/of pasta. Ruime keuze en alle gerechten worden vers bereid. De bodems van de pizza's zijn heerlijk: goed deeg en lekker knapperig. Mijn favorieten zijn de pizza's fruti di mare en totti. Even van tevoren bellen en je bestelling staat op het afgesproken tijdstip klaar.

Gegeten op 29 mei 2015

isabel01

Super lekker pizza's. We bestellen echt regelmatig, bellen van te voren en spreken een tijd af om te komen halen. Altijd perfect geregeld. Pizzas met aangepaste ingredienten zonder moeite, alles warm en een knapperige bodem, mijn favoriet de quatro fromaggio met rucola en extra spaanse peper. Pasta's ook prima overigens. Al met al een absolute aanrader!

Gegeten op 29 maart 2015

paul294

Perfecte takeaway. De aandacht ligt op het eten, zoals het hoort. De pizza Vegetariana is een absolute aanrader. Probeer ook eens de kalfsoesters.

Amsterdammertje-020

Zeer goede pizzaria in Diemen! En zo goedkoop. Autenthiek Italiaans met zorg bereidt. Mijn favoriet is de pizza Totti, met vers gegrilde kipfilet die pas na het bakken op de pizza komt zodat de kip niet uitdroogt. Zoals aangegeven niet echt geschikt als restaurant door een 'snackbar interieur'. Vergeet niet +~ 30 min vantevoren te bellen als je niet wilt wachten. 020-4165559

Gegeten op 3 februari 2015

kathinka2

Lekker eten, maar wat een ontzettend slechte service. Ik heb zelf bij een pizzaria gewerkt waar de klant koning was. Bovendien snap ik dat het druk is op zondag, maar klantvriendelijkheid is een woord wat in mijn ogen niet voorkomt in de vocabulaire van de man die daar werkt, hij werd zelfs bijna boos toen ik met een briefje van 50 wilde afrekenen.
Verder had hij geen tasje voor de pizza's. Ondanks dat de pizza's lekker waren komen wij hier echt nooit meer.

Gegeten op 2 november 2014

herman26

Deze Italiaan is puur voor afhalen bedoeld, Je kunt er ook eten maar het decor leent zich daar niet voor. De gerechten zijn, let wel het gaat om afhaal, van het niveau "oh my god!!". Alles is vers bereid. Aanraders zijn de pizza calzone, fusilli, spaghetti frutti di mare, pfff eigenlijk is alles ontzettend lekker. !x per week haal ik 2 gerechten en ik ben nog nooit teleurgesteld.

Gegeten op 26 januari 2014

Arjenovic

Uitstekende Italiaanse keuken. Heerlijk eten, met passie en liefde bereid. Zeer constante kwaliteit. Wel om af te halen, want het is niet echt ingericht om daar te nuttigen.

An12

Heb weer bij vero gegeten zoals gewoonlijk heerlijk. Scalopinna parmigiana is echt een aanrader. Wat ook zeker moet proberen is de tortalacci. Alles wordt vers bereid en gesneden. Je moet hier ook zijn voor de lekkere pizza's

Gegeten op 19 maart 2013

tyrongame

Heerlijke pasta's en pizza's en zelfgemaakte pasta ook verkrijgbaar.
Penne Arrabbiata is heerlijk, eenvoudig met pepers, knoflook en tomatensaus. Pizza Vegetariana met gegrilde groenten ook een aanrader.

Het eten wordt met liefde klaargemaakt. Vriendelijk eigenaar/kok.
Alleen afhalen (1 kleine tafel staat er wel, maar niet echt gezellig).
Mooie keuken, je ziet hoe alles gemaakt wordt.

Gegeten op 24 februari 2013

Schrijf zelf een recensie over Vero in Diemen

Schrijf hieronder je recensie over Vero. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.