a TripAdvisor company

2. Internationaal
  3. 38% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 030 233 19 89

lau24

Net heerlijk geluncht met mijn vriend op het terras. Goede service, snel geholpen en vriendelijk. Hun clubsandwich is echt een aanrader!

Gegeten op 5 juni 2015

Horecagek

Service was vlot en vriendelijk, dus een goed begin. Na een vis-salade (klein) besteld te hebben, kregen we deze ook vlot geserveerd. Helaas niet met bruin brood maar ok...deze werd snel vervangen! Het teleurstellende was de omvang van de salade. Een hoop sla met een paar zalmsnippers en garnaaltjes, en dat voor 9,50? Na dit aangegeven te hebben, kon de bedrijfsleidster alleen begrip tonen, en uiten dat dit de manier was hoe het altijd geserveerd werd, en nooit eerder een klacht over gehad. Ok....en nu? Ja ik kan uw stemming nu toch niet veranderen? Mevrouw...u hebt mij niet eens iets voorgesteld? Ik doelde op wat meer vis of zo, dat zou voor ons voldoende geweest zijn. Maar in plaats van een dergelijk voorstel, bood ze ons aan om de salades van de rekening te halen.

Volgens mij niet vreemd dat het bij Aperitivo geheel verlaten leeg was. Succes! Maar wij komen niet meer terug.

Gegeten op 4 juni 2015

Vlegel

We hadden gereserveerd voor het diner en werden naar ons tafeltje geleid. Maar vervolgens kwam er een hele tijd niemand en kregen we na een tijd alleen een drankje aangeboden. Niemand gaf ons de kaart, daar moesten we om vragen, wat ik wel vreemd vind als je reserveert voor het diner.
Het eten was ok, al kon bij één van ons de burger iets minder hard gebakken (beetje zwart). Ook moesten we zelf vragen om mayonaise bij de frietjes. Die frietjes moeten echt beter worden gebakken, zijn veel te slap. Het toetje van cheesecake was verrukkelijk, echt een aanrader. De service werd gaandeweg de avond wel beter, toen kwamen ze vaker langs, bijvoorbeeld vragen of alles naar wens was en of we nog wat wilden drinken. Helaas kon het de ergernis van het begin al niet meer goedmaken.

Gegeten op 31 januari 2015

monica89

Ik kom regelmatig bij Aperitivo en vorige maand was ik er met een vriendin voor een bijkletsavond onder het genot van een hapje en een drankje. Omdat we vlak voor Kerst zaten besloten we beiden voor een wat lichtere maaltijd te gaan, namelijk een salade met ossenhaaspuntjes. Deze was erg lekker en geserveerd met brood was het een prima hoeveelheid. Gewoon zoals het hoort te zijn. De service was prima zoals altijd en het decor knus maar gezellig. Een prima avondje weer bij Aperitivo voor een zacht prijsje!

Gegeten op 22 december 2014

g_poslu

We vonden de gerechten erg smaakvol en van enorme hoeveelheid. Prijs-kwaliteit verhouding is erg goed. Personeel was aardig en behulpzaam. Gezellige sfeer, maar we misten de knusheid.

Gegeten op 30 oktober 2014

leef-en-beleef

We hebben daar geluncht. Het personeel deed wat nodig was, maar helaas zonder glimlach. Eén klein kuipje boter voor 3 boterhammen is echt aan de zuinige kant. Nadat we ons gerecht op hadden werd gevraagd of we nog iets wilde drinken. Dat hadden we liever tijdens het eten van de lunch gehoord. De prijs-kwaliteitsverhouding is ook een beetje zoek. Te duur. Ik zal niet snel meer kiezen om hier te gaan lunchen.

Gegeten op 1 november 2014

JustusJoost

Diner- en cocktailgelegenheid net naast de Neude in het centrum van Utrecht. Goed verzorgd interieur zonder overdreven chique te zijn. De beneden etage heeft een grote bar met uitgebreid drankenassortiment en de boven etage is (gezellig) ingericht voor diner.

De bediening is vlot en de prijs-kwaliteitsverhouding is, zeker gezien de locatie, goed. De toegankelijk geprijsde salades zijn voor mij een reden om hier regelmatig voor mijn werk in de avond aan te schuiven. Zowel de Ossenhaas als de salade met Noorse zalm en garnalen is erg lekker (€ 9,50 voor de kleine variant) en in combinatie met een bakje stevige frieten voldoende voor een hele maaltijd.

Prima locatie voor een borrel of maaltijd, zeker gezien het stabiele niveau dat ze altijd vast weten te houden. Ik schuif snel weer aan!

Gegeten op 23 oktober 2014

SietseEernstman

Gisteren met zn tweeen gegeten bij aperitivo. Mooi modern restaurant midden in de stad met een fijn terras. Wij hadden een rijke en malse carpaccio en de beenham. Die was werkelijk heerlijk gemarineerd, mals en met behoorlijk veel vlees aan het bot. Het toetje oversteeg alle verwachtingen met huigemaakte (!) cheesecake, lemoncake en brownie. Ze hebben geloof ik wel 7 bieren op de tap. Met de coctail van versgemaakte espresso en gin geef ik een dikke 9 aan dit restaurant. Sietse Eernstman

Gegeten op 10 juni 2014

Youpguus

Op donderdagavond hier met drie dames gegeten. Twee hadden een driegangenmenu voor € 24,95. De derde alleen voor en hoofd. Buiten de kleine kaart zijn er een voor,hoofd en nagerecht. Wij hadden twee keer de salade van biet. Een keer wat anders en erg lekker. Het andere voorgerecht was naast de kaart bavarois van garnaal. Bavarois en garnalen apart. Te veel bavarois, te weinig garnalen. De hoofdgerechten: weedburger (vegetarische, viel wat tegen), carpaccio Xl met friet (prima) en oerhammetje (veel vlees met een bot, niet heel bijzonder). Toe twee keer het citroentaartje naast de kaart. Lekker dun en goed van van smaak. Leuke overwegend mannelijke bediening. De cocktails zijn lekker, maar wel aan de prijs voor de hoeveelheid. Leuke ongecompliceerde zaak. Je kan er lekker zitten. Op het Neude kan het erg druk en studentikoos zijn, bij Aperitovo zit je er net vanaf.

Gegeten op 22 mei 2014

merelise

Goede locatie in Utrecht, makkelijk te vinden. Er is een drie gangen keuzemenu voor een mooie prijs. Menu veranderd van tijd tot tijd en er is ook nog een gerecht naast de kaart. Kaart is verder vrij beperkt. Als voorgerecht de Noorse zalmsalade genomen. De reden waarvoor ik terug kom is toch de Carpaccio XXL, zeker aan te raden! Bediening is vriendelijk en altijd vrolijk.

Gegeten op 24 april 2014

Schrijf zelf een recensie over Aperitivo in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Aperitivo. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.