a TripAdvisor company

2. Internationaal
  3. 38% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 030 233 19 89

Hrinkking

Met een groep van 21 personen waren we zeer verrast bij Aperativo. We hadden onze nieuwjaarsborrel en diner hier gereserveerd, er werd goed meegedacht door Eddy, die overal een oplossing voor had. Het diner was geweldig, pluim voor de kok en voor de soepele, gezellige en vakkundige bediening van Naomie en Bas, die overal aanwezig waren en alles in hoede banen leidden. Chapeau! We hebben een geweldige avond gehad, service was uitstekend en we komen hier zeker nog eens terug.

Gegeten op 10 januari 2016

guitartiger

Gezellige sfeer (m.n. boven); zeer vriendelijke bediening. Prijs-kwaliteit van de hoofdgerechten is prima (weedburger en carpaccio)!

Gegeten op 15 januari 2016

J_Vh

Gegeten op 20 november 2015

lili030

Gisteren buiten op het terras gezeten; onder de warmte bron en met een dekentje. Erg fijn om in Oktober buiten te kunnen zitten. En gelukkig in goed gezelschap want de rest viel erg tegen. Het eten is niet duur maar dan ook helemaal niet bijzonder: de frieten zijn slappe hap en de citroentaart veel te melig. Wel la chouffe van de tap, altijd goed ;-)
De bediening is sloom en ongeinteresseerd. Tot dat je je koffie op hebt en nog even wil natafelen. Dan zorgen ze ineens wel erg snel dat je de rekening krijgt.

Gegeten op 9 oktober 2015

KarelSU

Genoten van de uitgebreide high tea. Ruim voldoende om zelfs het avond eten nog even uit te stellen. Vriendelijk personeel die met het mooie weer het geen probleem vonden om de tafel alsnog buiten ook klaar te maken

Gegeten op 16 juli 2015

Schatjes

Een heerlijke lunch: club sandwich. Volledig en uitgebreid met patatjes erbij. Zeer attente bediening, waarbij iedere bediende meekijkt. De locatie is helaas wat minder vanwege de ligging in een drukke steeg.

Gegeten op 15 augustus 2015

lau24

Net heerlijk geluncht met mijn vriend op het terras. Goede service, snel geholpen en vriendelijk. Hun clubsandwich is echt een aanrader!

Gegeten op 5 juni 2015

Horecagek

Service was vlot en vriendelijk, dus een goed begin. Na een vis-salade (klein) besteld te hebben, kregen we deze ook vlot geserveerd. Helaas niet met bruin brood maar ok...deze werd snel vervangen! Het teleurstellende was de omvang van de salade. Een hoop sla met een paar zalmsnippers en garnaaltjes, en dat voor 9,50? Na dit aangegeven te hebben, kon de bedrijfsleidster alleen begrip tonen, en uiten dat dit de manier was hoe het altijd geserveerd werd, en nooit eerder een klacht over gehad. Ok....en nu? Ja ik kan uw stemming nu toch niet veranderen? Mevrouw...u hebt mij niet eens iets voorgesteld? Ik doelde op wat meer vis of zo, dat zou voor ons voldoende geweest zijn. Maar in plaats van een dergelijk voorstel, bood ze ons aan om de salades van de rekening te halen.

Volgens mij niet vreemd dat het bij Aperitivo geheel verlaten leeg was. Succes! Maar wij komen niet meer terug.

Gegeten op 4 juni 2015

Vlegel

We hadden gereserveerd voor het diner en werden naar ons tafeltje geleid. Maar vervolgens kwam er een hele tijd niemand en kregen we na een tijd alleen een drankje aangeboden. Niemand gaf ons de kaart, daar moesten we om vragen, wat ik wel vreemd vind als je reserveert voor het diner.
Het eten was ok, al kon bij één van ons de burger iets minder hard gebakken (beetje zwart). Ook moesten we zelf vragen om mayonaise bij de frietjes. Die frietjes moeten echt beter worden gebakken, zijn veel te slap. Het toetje van cheesecake was verrukkelijk, echt een aanrader. De service werd gaandeweg de avond wel beter, toen kwamen ze vaker langs, bijvoorbeeld vragen of alles naar wens was en of we nog wat wilden drinken. Helaas kon het de ergernis van het begin al niet meer goedmaken.

Gegeten op 31 januari 2015

monica89

Ik kom regelmatig bij Aperitivo en vorige maand was ik er met een vriendin voor een bijkletsavond onder het genot van een hapje en een drankje. Omdat we vlak voor Kerst zaten besloten we beiden voor een wat lichtere maaltijd te gaan, namelijk een salade met ossenhaaspuntjes. Deze was erg lekker en geserveerd met brood was het een prima hoeveelheid. Gewoon zoals het hoort te zijn. De service was prima zoals altijd en het decor knus maar gezellig. Een prima avondje weer bij Aperitivo voor een zacht prijsje!

Gegeten op 22 december 2014

Schrijf zelf een recensie over Aperitivo in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Aperitivo. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.