Aperitivo

• 7.1

• 7.4

jasr1985
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vorige week hier met mijn familie gegeten. Leuke simpele bistro. Het driegangenmenu voor €25 biedt veel keuze. De carpaccio was standaard maar prima, de pompoensoep was ook lekker. We hadden allemaal entrecote besteld, deze was bij 1 van ons doorbakken i.p.v. rosé waardoor het erg taai was. Hierna wel een nieuwe gekregen. De andere entrecotes waren redelijk. Als toetje een grand-dessert. De stoofpeertjes waren niet bijzonder maar de cheesecake was heerlijk!! Alleen hiervoor zou ik nog eens terugkomen!

Gegeten op 22 februari 2014

chocoholic
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op zondag hier een high tea gehad. Hoeveelheden zijn in principe goed, maar in andere gelegenheden wordt vaak meer geserveerd. En het smaakt naar meer! Lekkere sandwiches, scones en taartjes. Omdat wij nog langer bleven zitten daarna ook nog een bittergarnituur besteld (daar was in de buik nog zeker ruimte voor).
Bediening had iets actiever mogen zijn met het afruimen. Een uur lang bleven de lege bordjes/etagères op tafel staan. Onze bittergarnituur waren ze vergeten, maar daarvoor kregen we heel netjes onze drankjes van het huis.
Als de porties van de hight tea iets groter worden, kom ik er zeker voor terug.

Gegeten op 23 februari 2014

Martijn018
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vorige week hier een hapje gegeten en dit beviel ons deels goed. Prachtig pand met alle ruimte voor een avond fijn tafelen. Echter de snelheid van de bediening en kwaliteit van het eten vonden wij wat minder. De sate bestond uit een stokje vlees met satesaus atjar en kroekoep. De prijs/kwaliteit verhouding is zoek vinden wij. Het eten was wel goed op smaak. Wel een herkansing waard.

Gegeten op 20 augustus 2013

sannebttr
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor een High Tea zijn wij bij Aperitivo geweest. Wij hadden niet 24 uur van tevoren gereserveerd waardoor we een tijdje moesten wachten op ons eten. Dit was geen probleem, het personeel was erg vriendelijk en het was fijn dat we er wel terecht konden ondanks onze late reservering. De High Tea zelf was heerlijk; genoeg hartige en zoete hapjes. Hebben er erg van genoten en zou er terugkomen!

Gegeten op 22 augustus 2013

Rob (Utrecht)
  • Recensies in de laatste twee jaar

Restaurant nabij het Neude. Boven kun je wat breder zitten dan beneden waar het in- en uitloop is van mensen.
Had meer verwacht van de kaart. Had een visje, niet super maar ook niet slecht.
Weinig inspirerend allemaal.

Gegeten op 22 mei 2013

roosie27
  • Recensies in de laatste twee jaar

3 hele kleine sliptongetjes voor 16.00 euro, waar nauwelijks vis aan zat. Geen citroen erbij, moest ik om vragen. Bediening onvriendelijk. Hamburger erg zout en de zgn. verse friet niet goed gaar. We hebben om 2030 uur eten besteld en het hoofdgerecht kwam pas om 2145 uur. Als goedmaker kregen we een drankje van het huis.

Gegeten op 18 mei 2013

diegoij
  • Recensies in de laatste twee jaar

30 april 2013 Aperitivo bezocht. Goed decor en ook bij koud weer door verwarming een comfortabele temperatuur binnen. Echter zeer teleurgesteld en kom er NIET meer terug. Bestel je een simpel tussendoortje als tortillachips en een paar bitterballen.. wacht je uiteindelijk >45minuten op je bestelling. Na klacht géén compensatie mogelijk. Op zijn minst korting of drankje van de zaak was op zijn plaats. #fail #afrader

Gegeten op 30 april 2013

MarkNL
  • Recensies in de laatste twee jaar

Leuk no nonsense eetcafe. Goede kwaliteit ingrediënten en een smakelijke maaltijd. Porties mogen iets ruimer maar er is niet bezuinigd op de kwaliteit. Bediening vriendelijk en leuke Ambiance. Het meubilair is wat oud. Al met al een leuke plaats voor een ongedwongen hap.

Gegeten op 29 maart 2013

greetvanputten
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vanavond daar gegeten. Was prima. 3 gangen voor 24,75 is sowieso top!! Biefstuk was wel wat droog maar verder was alles prima! Leuke zaak om te zien en zal t aanraden!

woutspruijt
  • Recensies in de laatste twee jaar

Via Bongo Tafel voor Twee (kerstcadeau) gereserveerd om 18.00 uur. We liepen, wegens de snijdende kou, om 16.30 uur al naar binnen. We werden allerhartelijkst ontvangen en kregen een mooie tafel bij het raam. Volgens Bongo hadden we recht op een voor- en hoofdgerecht of hoofd- en nagerecht. Voor 24,95 p/p kregen wij echter alle 3 ! We hebben wel eens het idee, dat als je van tevoren dergelijke cadeaubonnen inbrengt, dat de porties wat minder zijn, maar niet bij Aperitivo. De carpaccio als zowel voor als hoofdgerecht was heerlijk en veel evenals de ossehaas stukjes/salade. De eendenborst was verrukkelijk en het dessert warme chocoladebrownie met ijs was behalve groot ook heerlijk.
Al met al fantastisch gegeten en een hartelijke bediening. Zo hoort het en zeker aan te raden. Bedankt.
Wout en Lenny Spruijt

Gegeten op 23 februari 2013

Schrijf zelf een recensie over Aperitivo in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Aperitivo. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!