Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Aperitivo

2. Internationaal
  3. 38% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 030 233 19 89

JustusJoost

Diner- en cocktailgelegenheid net naast de Neude in het centrum van Utrecht. Goed verzorgd interieur zonder overdreven chique te zijn. De beneden etage heeft een grote bar met uitgebreid drankenassortiment en de boven etage is (gezellig) ingericht voor diner.

De bediening is vlot en de prijs-kwaliteitsverhouding is, zeker gezien de locatie, goed. De toegankelijk geprijsde salades zijn voor mij een reden om hier regelmatig voor mijn werk in de avond aan te schuiven. Zowel de Ossenhaas als de salade met Noorse zalm en garnalen is erg lekker (€ 9,50 voor de kleine variant) en in combinatie met een bakje stevige frieten voldoende voor een hele maaltijd.

Prima locatie voor een borrel of maaltijd, zeker gezien het stabiele niveau dat ze altijd vast weten te houden. Ik schuif snel weer aan!

Gegeten op 23 oktober 2014

SietseEernstman

Gisteren met zn tweeen gegeten bij aperitivo. Mooi modern restaurant midden in de stad met een fijn terras. Wij hadden een rijke en malse carpaccio en de beenham. Die was werkelijk heerlijk gemarineerd, mals en met behoorlijk veel vlees aan het bot. Het toetje oversteeg alle verwachtingen met huigemaakte (!) cheesecake, lemoncake en brownie. Ze hebben geloof ik wel 7 bieren op de tap. Met de coctail van versgemaakte espresso en gin geef ik een dikke 9 aan dit restaurant. Sietse Eernstman

Gegeten op 10 juni 2014

Youpguus

Op donderdagavond hier met drie dames gegeten. Twee hadden een driegangenmenu voor € 24,95. De derde alleen voor en hoofd. Buiten de kleine kaart zijn er een voor,hoofd en nagerecht. Wij hadden twee keer de salade van biet. Een keer wat anders en erg lekker. Het andere voorgerecht was naast de kaart bavarois van garnaal. Bavarois en garnalen apart. Te veel bavarois, te weinig garnalen. De hoofdgerechten: weedburger (vegetarische, viel wat tegen), carpaccio Xl met friet (prima) en oerhammetje (veel vlees met een bot, niet heel bijzonder). Toe twee keer het citroentaartje naast de kaart. Lekker dun en goed van van smaak. Leuke overwegend mannelijke bediening. De cocktails zijn lekker, maar wel aan de prijs voor de hoeveelheid. Leuke ongecompliceerde zaak. Je kan er lekker zitten. Op het Neude kan het erg druk en studentikoos zijn, bij Aperitovo zit je er net vanaf.

Gegeten op 22 mei 2014

merelise

Goede locatie in Utrecht, makkelijk te vinden. Er is een drie gangen keuzemenu voor een mooie prijs. Menu veranderd van tijd tot tijd en er is ook nog een gerecht naast de kaart. Kaart is verder vrij beperkt. Als voorgerecht de Noorse zalmsalade genomen. De reden waarvoor ik terug kom is toch de Carpaccio XXL, zeker aan te raden! Bediening is vriendelijk en altijd vrolijk.

Gegeten op 24 april 2014

jasr1985

Vorige week hier met mijn familie gegeten. Leuke simpele bistro. Het driegangenmenu voor €25 biedt veel keuze. De carpaccio was standaard maar prima, de pompoensoep was ook lekker. We hadden allemaal entrecote besteld, deze was bij 1 van ons doorbakken i.p.v. rosé waardoor het erg taai was. Hierna wel een nieuwe gekregen. De andere entrecotes waren redelijk. Als toetje een grand-dessert. De stoofpeertjes waren niet bijzonder maar de cheesecake was heerlijk!! Alleen hiervoor zou ik nog eens terugkomen!

Gegeten op 22 februari 2014

chocoholic

Op zondag hier een high tea gehad. Hoeveelheden zijn in principe goed, maar in andere gelegenheden wordt vaak meer geserveerd. En het smaakt naar meer! Lekkere sandwiches, scones en taartjes. Omdat wij nog langer bleven zitten daarna ook nog een bittergarnituur besteld (daar was in de buik nog zeker ruimte voor).
Bediening had iets actiever mogen zijn met het afruimen. Een uur lang bleven de lege bordjes/etagères op tafel staan. Onze bittergarnituur waren ze vergeten, maar daarvoor kregen we heel netjes onze drankjes van het huis.
Als de porties van de hight tea iets groter worden, kom ik er zeker voor terug.

Gegeten op 23 februari 2014

Martijn018

Vorige week hier een hapje gegeten en dit beviel ons deels goed. Prachtig pand met alle ruimte voor een avond fijn tafelen. Echter de snelheid van de bediening en kwaliteit van het eten vonden wij wat minder. De sate bestond uit een stokje vlees met satesaus atjar en kroekoep. De prijs/kwaliteit verhouding is zoek vinden wij. Het eten was wel goed op smaak. Wel een herkansing waard.

Gegeten op 20 augustus 2013

sannebttr

Voor een High Tea zijn wij bij Aperitivo geweest. Wij hadden niet 24 uur van tevoren gereserveerd waardoor we een tijdje moesten wachten op ons eten. Dit was geen probleem, het personeel was erg vriendelijk en het was fijn dat we er wel terecht konden ondanks onze late reservering. De High Tea zelf was heerlijk; genoeg hartige en zoete hapjes. Hebben er erg van genoten en zou er terugkomen!

Gegeten op 22 augustus 2013

Rob (Utrecht)

Restaurant nabij het Neude. Boven kun je wat breder zitten dan beneden waar het in- en uitloop is van mensen.
Had meer verwacht van de kaart. Had een visje, niet super maar ook niet slecht.
Weinig inspirerend allemaal.

Gegeten op 22 mei 2013

roosie27

3 hele kleine sliptongetjes voor 16.00 euro, waar nauwelijks vis aan zat. Geen citroen erbij, moest ik om vragen. Bediening onvriendelijk. Hamburger erg zout en de zgn. verse friet niet goed gaar. We hebben om 2030 uur eten besteld en het hoofdgerecht kwam pas om 2145 uur. Als goedmaker kregen we een drankje van het huis.

Gegeten op 18 mei 2013

Schrijf zelf een recensie over Aperitivo in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Aperitivo. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.