a TripAdvisor company

1. 7,5 10 1 37

2. 7,3

3. 7,4

dmhtje

Als veganist ben ik hier gisteravond gigantisch verrast. Mijn verwachtingen waren eerlijk gezegd vrij laag - via de mail werd mij verteld dat ik groente, fruit, rauwkost en sorbetijs zou kunnen eten. Echter kreeg ik ter plekke een rondleiding van de chefkok, waarin hij bij het buffet aangaf wat ik wel/niet zou kunnen eten. Hier was al aardig wat keus, en gerechten waar ik over twijfelde werden voor me gecheckt.

Tot mijn verbazing kreeg ik vervolgens ontzettend lekkere gerechten die de koks speciaal voor me hadden gemaakt! Ik heb een heerlijke couscoussalade met walnoten gehad, vegan sushi, gevulde courgettes met cashewnoten en rijst en daarna gegrilde paprika, asperges en tofu. Alles ontzettend lekker en heel chique opgemaakt! Ik geloof dat ik nog nooit zo luxe gegeten heb in mijn hele leven. Het was jammer dat ik geen telefoon bij me had om foto's te maken, maar het was zo de moeite waard! Ik ben niet eens aan het reguliere buffet toegekomen ;)

Gegeten op 15 juli 2016

winn

Bij dit restaurant is ruim voldoende parkeergelegenheid. Bij de entree wordt je opgevangen en naar je tafel gebracht. Dat is ook wel nodig, want het restaurant heeft meerdere verdiepingen , die vol staan met tafeltjes en stoelen. De inrichting is verouderd, maar voldoet. Voor een rustige of romantische avond moet je hier niet zijn. Voor de kinderen is er een speciale ruimte waar ze kunnen spelen. Omdat alles volgeboekt was, werd ons aangeboden om een tafel te nemen in de wijnkelder. Dit was helemaal geen verkeerde plaats. Het meubileur was heel sober, maar de ruimte was lekker koel en rustig. Om bij de buffetten te komen moesten we traplopen. Het vraagt wat meer aandacht om niet te knoeien. Maar met een minder vol glas en bord is dat geen probleem. Het personeel is vriendelijk. Soms kunnen ze de aanloop niet aan bij het bakken of dessert. De koks bereiden het eten netjes, ondanks het lopende band werk is. Van voorgerecht tot dessert is er ruim voldoende keus tot zelfs een speciaal kinderhoekje met worstjes en croquetjes. Het concept wat hier gehanteerd wordt: 2 uur eten en drinken (frisdrank) voor een vastbedrag is goed. Het is de prijs zeker waard. Op onze datum was er een bierproeverij van La CHouffebieren. Bij binnenkomst kregen we 2 'bierbonnen', die daaraan besteed konden worden. Het is een andere manier van uit-eten, maar het heeft wel iets.

Gegeten op 19 juni 2016

IJsselmonde

Voor de 2e x gegeten bij Etenstijd. Dit maal in een kleiner gezelschap. We kregen een tafel boven aangewezen omdat beneden alles vol zou zijn... echter waren er nog voldoende lege tafels... kreeg de indruk dat ze dus schiften tussen verblijfsduur en wellicht ook aantal personen. De tap van het water is kapot waardoor je helemaal nat wordt. Hier had best een briefje opgehangen mogen worden. Het eten is meer dan prima. goede portie, leuke opmaak, prima smaak en spareribs erg mals. Wel jammer dat er op een doordeweeksedag geen maiskolven waren. Het bovenzitten is niet prettig, je loopt met drankje en bord de trap op en kan makkelijk knoeien. Of je komt boven en beseft dat je je drinken vergeten bent en je wederom trap af trap op moet. Er is wel en lift maar die werd continu door mama's en kindjes gebruikt, een lift lijkt me overigens ook niet alles maar goed. Bij Etenstijd is echt ruim voldoende keus en zelfs heerlijke specialiteiten als oesters zijn aanwezig. Ze hebben hier een fantastische kinderruimte dus wij zijn tot de conclusie gekomen dat het toch leuker is om hier met een heel gezelschap incl. kids te gaan eten.

Gegeten op 16 juni 2016

melissa74_

Voor de tweede keer geluncht bij Etenstijd en waarschijnlijk ook de laatste keer.
Bij aankomst werden we niet vriendelijk ontvangen. De bediening was alleen maar met elkaar bezig en als je iets wilde vragen reageerde ze geïrriteerd. Ook duurde het heel lang voordat de borden werden opgehaald. Voor een all you can eat restaurant was er weinig keuze. Ik vroeg de kok om een biefstuk en hij vertelde mij dat hij die niet had, terwijl de tafel naast ons wel aan het genieten was van een stuk biefstuk. Het feit dat, nadat ik weg was gelopen, ik meer mensen met biefstuk zag was toch wel erg vreemd. Toen ik verhaal ging halen vertelde de kok dat hij niet wist dat hij biefstuk had. Heel vreemd als je het mij vraagt. Lamskotelet was heel vet. Vlees en vis werd tweemaal gebakken. Een andere kok zag ik voortdurend stukjes bacon uit de warmte bakken pakken met zijn hand. Niet heel hygiënisch als je het mij vraagt.
De sushi bar ging pas om 4 uur open. Hij was nog geen 10 minuten open en alle sushi was al op. Het hoogtepunt was het fruit, maar daar kan ook weinig mis mee gaan.
Etenstijd heeft ons voor de tweede keer teleurgesteld. Wij komen dan ook niet terug.

Gegeten op 19 juni 2016

hoorenwerck

Met ons gezin hier al vaker gegeten. Altijd met veel plezier en smaak. Dat hebben wij regelmatig met onze vrienden gedeeld ook zij wilden graag een keer mee dus uiteindelijk met 11 personen in totaal gereserveerd. De april actie was 10% korting op de rekening altijd een leuke binnenkomer. Veel keuze. Genoten van de kangoeroe. De kids hadden het ook weer naar hun zin. Hopelijk een nieuwe jaarlijkse traditie geboren.

Gegeten op 26 april 2016

pieter-75

In de afgelopen 10 jaar kwamen wij hier heel vaak met de familie. Zeker 2 keer per jaar. Helaas is het de afgelopen jaren erg achteruit gegaan. Het decor is nog steeds hetzelfde en inmiddels erg versleten. Maar met name de kwaliteit van het eten is erg achteruit gegaan. En ook een stuk minder keuze dan voorheen. Ook een erg onvriendelijke ontvangst deze keer. Vergane glorie dus, en voor ons was het de laatste keer.

Gegeten op 24 april 2016

theoenannie

het was de eerste keer dat wij daar gegeten hebben .
bij binnen komst vertelde onze dochter dat wij 4o jaar getrouwd waren.
toen maakten ze op een zeker moment tijd om met 2 personeels leden lang zullen ze leven zingend binnen te komen met vuurwerk.
hierbij kregen we een kadotje overhandigd.
hierbij willen we het personeel en de directie hartelijk danken voor deze service.
het eten was ook buiten gewoon goed,ze zullen ons daar meer zien.
afz t v d dries

Gegeten op 5 maart 2016

n-vandijk

Een erg grote, drukke tent. Tafeltjes redelijk dicht op elkaar. Dat is ook het enige minpunt. Het eten is goed, wordt goed aangevuld en is gevarieerd. De black Angus steak is voortreffelijk. De bediening is netjes en vriendelijk. Een pluim voor de koks, zij geven dit restaurant iets extra's!

Gegeten op 5 november 2015

heleen116

Verschillende keren gegeten bij etenstijd.we merken dat sinds het restaurant verkocht is,de kwaliteit en service,flink achteruit is gegaan.er is veel minder keuze,en alles oogt rommelig.het gaat lijken op alle andere wokrestaurant, jammer hoor.

Gegeten op 7 februari 2016

markdfs

Gegeten op 6 november 2015

Schrijf zelf een recensie over Etenstijd in Tilburg

Schrijf hieronder je recensie over Etenstijd. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.