a TripAdvisor company

1. 7,2 10 1 35

2. 7,1

3. 7,1

hoorenwerck

Met ons gezin hier al vaker gegeten. Altijd met veel plezier en smaak. Dat hebben wij regelmatig met onze vrienden gedeeld ook zij wilden graag een keer mee dus uiteindelijk met 11 personen in totaal gereserveerd. De april actie was 10% korting op de rekening altijd een leuke binnenkomer. Veel keuze. Genoten van de kangoeroe. De kids hadden het ook weer naar hun zin. Hopelijk een nieuwe jaarlijkse traditie geboren.

Gegeten op 26 april 2016

pieter-75

In de afgelopen 10 jaar kwamen wij hier heel vaak met de familie. Zeker 2 keer per jaar. Helaas is het de afgelopen jaren erg achteruit gegaan. Het decor is nog steeds hetzelfde en inmiddels erg versleten. Maar met name de kwaliteit van het eten is erg achteruit gegaan. En ook een stuk minder keuze dan voorheen. Ook een erg onvriendelijke ontvangst deze keer. Vergane glorie dus, en voor ons was het de laatste keer.

Gegeten op 24 april 2016

theoenannie

het was de eerste keer dat wij daar gegeten hebben .
bij binnen komst vertelde onze dochter dat wij 4o jaar getrouwd waren.
toen maakten ze op een zeker moment tijd om met 2 personeels leden lang zullen ze leven zingend binnen te komen met vuurwerk.
hierbij kregen we een kadotje overhandigd.
hierbij willen we het personeel en de directie hartelijk danken voor deze service.
het eten was ook buiten gewoon goed,ze zullen ons daar meer zien.
afz t v d dries

Gegeten op 5 maart 2016

n-vandijk

Een erg grote, drukke tent. Tafeltjes redelijk dicht op elkaar. Dat is ook het enige minpunt. Het eten is goed, wordt goed aangevuld en is gevarieerd. De black Angus steak is voortreffelijk. De bediening is netjes en vriendelijk. Een pluim voor de koks, zij geven dit restaurant iets extra's!

Gegeten op 5 november 2015

heleen116

Verschillende keren gegeten bij etenstijd.we merken dat sinds het restaurant verkocht is,de kwaliteit en service,flink achteruit is gegaan.er is veel minder keuze,en alles oogt rommelig.het gaat lijken op alle andere wokrestaurant, jammer hoor.

Gegeten op 7 februari 2016

markdfs

Gegeten op 6 november 2015

IJsselmonde

wat een prachtig restaurant. Valt vanwege het concept all you can eat onder de noemer vreetschuur maar dit is dan wel het luxe zusje. al bij vele restaurants en all you can eat concepten geweest maar dit beviel echt reuze goed. Veel keuze, goede kwaliteit, speciale kinderhoek met ook veel keuze en ook meer verantwoorde keuze (worteltjes, doperwtjes, vissticks). Etenstijd is echt een must do voor uiteten met kinderen. Kinderen gaan een trap af en dan is er een speciale ruimte leuk voor kids vanaf 2 tot 12 jaar. Er is een ballenbak een groot indoor klimtoestel, (loop)fietsjes voor de oudere jeugd een gamehoek en tafelvoetbal. Ook kunnen de kids onder toezicht kleuren, koekjes bakken en gesminkt worden door medewerkers die zich hebben verkleed in een rol. Deze houden ook enig toezicht (je blijft als ouder natuurlijk zelf verantwoordelijk) en kids krijgen een polsbandje om met tafelnummer zodat je altijd weer terug te vinden bent.
wachttijden bij de verschillende buffetten viel reuze mee en als je jarig bent (en je geeft dit bij binnenkomst door) krijg je ook een presentje nadat er aan je tafel wordt gezongen. Er is ruime parkeergelegenheid. Voor mensen die moeilijk ter been zijn niet ideaal i.v.m. trap bij entree en het lopen naar buffetten.

Gegeten op 7 augustus 2015

simonederoij

Voor een hoogstaande culinaire belevenis hoef je hier niet naartoe, maar wil je lekker gevarieerd eten en ook je kinderen een leuke avond geven, is het.meer dan in orde. wij zijn al jaren vaste bezoeker en hebben alle ontwikkelingen meegemaakt, het eten is beter geworden maar de service ver achteruit gegaan helaas. Van een hartelijk ontvangst is geen sprake meer en ook aan speciale verzoeken wordt niet.meer voldaan, toch komen we graag terug. Aangezien je vrij kan kiezen uit het gehele aanbod ( wat maandelijks varieert) heb je zeer veel keus, verschillende soorten koude en warme voorgerechten, stokbrood met smeersels. Hoofdgerechten, tussengerechten en heel veel toetjes. De kwaliteit van het vlees bij de grill is ook sterk verbeterd, helaas krijg je bij drukte nog wel eens rauw vlees mee. Voor de kinderen is er ook meer dan voldoende keus en uiteraard de speelkelder. Op een of andere manier blijft etenstijd voor ons toch een favoriet restaurant.

Gegeten op 23 december 2015

rowiko

Het eten was niet lekker, droog en aangebrand. Daarnaast was er veel koud. De service is soms ver te zoeken, al zijn er zeker personeelsleden die het wel snappen.
De omgeving is buiten mooi en netjes onderhouden, maar binnen al jaren afgeschreven, jammer!

Gegeten op 19 december 2015

wil93

Vandaag met 4 volw. en 2 kinderen gegeten bij Etenstijd we werden keurig ontvangen en kregen een goede uitleg over het concept.,Er is volop keus alle alle gerechten zagen er goed uit en werden regelmatig bijgevuld.de smaak liet niets te wensen over ,voor de kinderen is er ook geweldige speelruimte .
Wij hebben geweldige avond gehad en komen zeker nog een keer terug .

Gegeten op 12 december 2015

Schrijf zelf een recensie over Etenstijd in Tilburg

Schrijf hieronder je recensie over Etenstijd. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.