Etenstijd

• 6.7

• 6.9

Cloudy
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor het eerst hier gegeten, de sfeer vind ik het minder prettig en je heb ook minder keuze bij gerechten (in vergelijking met andere soort restaurant met dezelfde concept). Alleen de lamskotelet, de lam spiesje en de gefrituurde brie vind ik lekker. Ik vind het zo raar dat ze hier geen rib eye of entrecote serveren, dus keuze van vlees voor bepaalde beef lover is beperkt. De sushi smaakten niet eens vers, de rijst van sushi waren zuur. Crème brûlée smaakte alleen naar suiker, die waren heel zoet. Trouwens veel van de gegrilde gerechten lijken hier niet vers gegrild, ze smaken al een beetje voor gekookt/ gegrild.
Qua prijs is hier wel redelijk, maar ik zou toch liever naar een andere restaurant gaan die lekker is en een hoge bedrag voor betalen.

Gegeten op 3 april 2014

nielsdamen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik vind het persoonlijk jammer dat dit restaurant vaak wordt omschreven als "vreetschuur". Het is gewoon een goed all-in concept op een mooie locatie. Alles is er voldoende en er is ontzettend veel keuze. Uiteraard is er veel wat je direct kunt pakken, maar vlees en vis kunnen ook door een kok direct voor je worden gebakken. Als je voor een all-in diner of brunch kiest (zoals wij deden), kies dan zeker voor etenstijd. Er is voor elk wat wils en je gaat zeker niet met honger naar huis!

Gegeten op 11 januari 2014

TMast
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor de 2de keer hier gegeten, met 12 man.
De keuze is reuze: vis, vlees, voorgerechten.
Drankjes vollop.
Leuke all you can eat, geen cullinaire hoogstandjes,
maar wel leuke keuze om ook eens iets exotisch te proeven als haai of krokodil.
We zullen vast nog eens terugkomen.

Gegeten op 17 oktober 2013

iensproever010
  • Recensies in de laatste twee jaar

Meerdere keren gegeten hier en voor wat je betaalt altijd goed eten en drinken.
Mensen moeten niet zeuren dat ze moeten lopen want ze weten dat dit een buffet is.
Voor een vreetschuur is dit overigens een gezellig restaurant.
Je hebt veel keuze wat betreft gerechten, van voor-, hoofd- tot nagerechten. Ook de supplementen voor alcoholische drankjes is zeer goedkoop.
Altijd leukom hier met een gezelschap heen te gaan.

Gegeten op 28 september 2013

patricia69
  • Recensies in de laatste twee jaar

Weinig waar voor heel veel geld. Onze dochter werd op de dag dat we kwamen eten 12, waarop we meteen de volle mep van 30 E moesten betalen, voor een kind van 12! Het was een traditie om op kinderverjaardagen uit eten te gaan bij etenstijd, maar dit was de laatste keer. 130 E neertellen voor 5 personen om twee uur op en neer te lopen naar het buffet is me toch iets te gortig. Vieze borden werden vrijwel niet opgeruimd, waardoor er op onze tafel een flinke stapel op de hoek stond. In de kinderhoek was het een grote plakkerige zooi.

Gegeten op 26 januari 2014

Sanne77
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik wilde het een keer gezien hebben en daar blijft het wat mij betreft ook bij. Wij waren met 2 volwassenen en 2 kinderen 100 euro kwijt. Vriendelijk meisje bracht ons naar de tafel en gaf een enórme uitleg (wat van ons niet nodig was, maar ze deed het toch)oubollig interieur, bij thuiskomst ruik je zelf naar een visstick (ventilatie??), enorme rumoer, je loopt je een ongeluk als je een tafel boven hebt, speelkelder leuk opgezet. Maar dan het eten, waar moet ik beginnen, een kleine opsomming: voorafjes redelijk wat keuze. maar laat de sushi alsjeblieft achterwege. Vis en vlees wordt vers gebakken, wat betekent dat het al gebakken op de rand van de bakplaat ligt en het wordt er nog eens opgelegd waar je bij staat. Dus goed doorbakken inderdaad en erg lang wachten. Friet/ gebakken aardappelen lauw. Weinig spannende lekkernijen ontdekt. Dessert: kleine gebakjes, niet zelf gemaakt. Perziken uit blik (??), verschillende kaasjes maar ze smaken allemaal gelijk.
Voor de 100 euro die wij kwijt waren, weet ik 100 restaurants waar ik voor dat geld (of minder!!) veel lekkerder kan eten!! Dit echt nooit meer!

Gegeten op 14 oktober 2013

BasJansen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hoewel ik geen goede ervaring had met dit restaurant, besloot ik laatst toch nog een keer een bezoek te brengen. Het interieur is nog steeds erg oud en daar mogen ze echt iets aan doen! Je moet zelf in rijen staan om je eten te krijgen, dus gezellig aan tafel is het niet echt. Bij verschillende stands kan je gerechten krijgen van de bakplaat, zoals biefstuk, maar ook kangoeroevlees. Ook zijn er koude gerechten zoals garnaaltjes in cocktailsaus. Merendeels van de tijd zijn je tafelgenoten weg en dan zit je alleen te eten, tot je weer op staat om nieuwe gerechten te halen. Service was totaal afwezig, want alles is self-service. Ik zal niet zo snel nogmaals terugkeren.

Gegeten op 20 september 2013

SergevdE
  • Recensies in de laatste twee jaar

Eigenlijk is dit de grondlegger van de all you can eat wereldkeuken restaurants heb ik van mijn chinese vrienden gehoord. Ben hier dus een keer met een goede studievriend van vroeger die in Tilburg woont samen gaan eten. Het eten is goed, vers en vooral erg lekker! Natuurlijk is het hier druk maar dat is naar mijn mening een signaal dat een restaurant het goed doet. Enige minpuntje is het interieur want dat vind ik niets. Voor de rest is het absoluut een toprestaurant!

Gegeten op 16 maart 2013

berrt59
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een restaurant waar je als gast welkom bent e.n waar de prijs/kwaliteit verhouding gewoon goed is.Ook met een rolstoel ben je hier welkom . De variatie in het eten is enorm zowel voor vlees- als visliefhebbers is er voldoende keus.
Indien vooraf aangegeven is er ook ruime vegetarisch keuze genoeg dit geld ook voor diëten. Gewoon een restaurant waar je graag terugkomt zeker met de wisselende maandgerechten.Soms zijn er wat wachtenden voor je maar alles wordt ter plekke bereid.
De kinderen kunnen als het eten op is naar Kindertijd om zich te vermaken

Gegeten op 25 februari 2013

arnaud1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen zaterdag hier weer eens wezen eten. Culinair gezien natuurlijk geen hoogvlieger, maar voor wat je betaald kan je hier prima eten. Dochterlief vertrekt na 3 kwartier naar de speelkelder, terwijl de volwassenen nog rustig wat verder tafelen.
Het is een enorm mooi pand, welke ook prima is aangekleed. Het is alleen jammer dat er altijd maar mensen om je heen lopen, maar dat is inherent aan een buffet-restaurant.
Het personeel is vriendelijk, maar komt een tikkeltje gehaast over.

Gegeten op 16 februari 2013

Schrijf zelf een recensie over Etenstijd in Tilburg

Schrijf hieronder je recensie over Etenstijd. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!