Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Marcus Exotic

1. ? 10 1 1

2. ?

3. ?

raisalodz

Wij hebben een tijdje geleden besteld. Nasi kip, rendang en saté. Op zich was het eten wel lekker alleen vonden wij het te duur voor de hoeveelheid die je kreeg.

Gegeten op 8 december 2013

Caffies

Edward-Jan

• Slecht

Met een coupon van Groupon brachten wij een bezoek aan dit Surinaams/Javaans eethuis. De advertentie had ons een korting van 53% in het vooruitzicht gesteld. € 14.- in plaats van € 33,- voor twee personen. Een besparing van € 19,- aldus de advertentie. Dat leek ons wel wat. "Kies een maaltijd van de kaart" werd verder vermeld.

Binnen zagen we op de kaart die op tafel stond dat er verschillende schotels werden aangeboden voor € 16,50. Wij wilden de Javaanse moksi en de tjauw min garnalen bestellen, elk op de kaart voor € 16,50. De serveerster bracht ons echter een speciale Groupon-kaart met een hele andere en zeer simpele en beperkte keuze. Nasi of bami kip of vegetarisch, roti kip of vegetarisch, rijst kip of petjel. Gerechten die op de "normale kaart" staan vermeld voor ten hoogste € 9,- Een besparing van maximaal € 4,- dus en niet van € 19,- zoals vermeld in de advertentie.

Wij waren niet blij met deze gang van zaken, maar wilden ons oordeel uitstellen tot na het nuttigen van de maaltijd. We kregen een bord met nasi/bami in Surinaamse stijl. Een stukje kip, een stokje saté erbij, een beetje groente en stukjes kroepoek, die niet knapperig waren. De maaltijden smaakten echter goed en het was net voldoende. Ook werden twee bakjes bijgeleverd met lekkere sambal.

Bij het afrekenen hebben wij een opmerking gemaakt over de misleiding met betrekking tot de korting. Wij zouden ons moeten vervoegen tot Groupon met een klacht, aldus de serveerster. Het zou hun fout zijn. Een weinig geloofwaardig verhaal want Groupon verzint die maaltijden van € 16,50 natuurlijk niet zelf.
We geven de kwalificatie slecht en komen beslist nooit meer in dit eethuis terug.

Japiero

• Uitstekend

Wij hebben er nu 2 x gegeten en het was 2 x prima verzorgd en de bediening was vriendelijk. We komen er zeker nog terug.

swietiesisa

• Slecht

Slechte zaak, heb voor 7,50 een satetje besteld, kreeg 3 stokjes met droog en weinig vlees, pindasaus was waterig , al met al een smakeloze hap en dat voor dat geld! Ben beter gewend daar.
Een nieuw eigenaar is niet altijd een succes!!!

MackMalloy

• Slecht

Met wat collega's bij Marcus geweest, om een afscheid te vieren. Misschien dat een groepje van een man of 15 te groot is voor Marcus, maar dit was echt niet best.
Eten was niet lekker te noemen. Het was ook niet genoeg en de helft van de biertjes was lauw. Ik kom niet meer terug.

limelight

• Uitstekend

Lekker surinaams eten in een wat goedkope atmosfeer.

Komt er nu al tijdje en blijf t lekker vinden daar, je merkt dat ze steeds bekender worden bij het publiek.
Absoluut een aanrader.

Proever64548

• Uitstekend

Ben hier al vaak geweest met collega\'s. Deze week ook weer maar dan met vriend. Eten hier is geweldig, vooral de nasi sate is zalig. Lekkere hete pindasaus erbij, ik kan met niks lekkerder voorstellen als je net van het station komt!

Proever63476

• Matig

• Matig

Broodje kip kerrie en broodje garnalen besteld. Inpakken en meenemen aub. Bij het openmaken van zakje 1 slaat de schrik mij om het hart. Of het broodje er vanaf een afstandje ingedonderd is. Het zacht ranzige broodje was in tween gebroken. Maar goed, je kan het toch niet in zijn geheel opeten en het gaat om de smaak. Voor de duidelijkheid, dit was het broodje garnalen. Nou, dat zijn dus gewoon diepvries garnaaltjes uit de tron, flinke klodder sambal erover klaar. Dus, niet opgegeten, was niet lekker. Dan broodje twee, kip kerrie. Kan toch niet zoveel mis mee gaan? Jawel hoor, bij Marcus wel. Ook weer in tween gebroken ? maar dan de kip. De kip(filet) was hard en taai. Dus ook uit de tron. En weer met een flinke klodder sambal, veel te royaal, komkommer die ertussen zat niet lekker. Nee, mij zie je niet meer terug.

Schrijf zelf een recensie over Marcus Exotic in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Marcus Exotic. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.