Silk Road

• 7.8

• 7.4

LoesvK
  • Recensies in de laatste twee jaar

Silk Road heeft geen kaart. Iedere gang wordt er weer wat nieuws geserveerd. Er wordt verteld wat op het bord ligt. Je kunt aangeven wat je niet lust en hoe pittig je kan eten. Daar wordt allemaal rekening mee gehouden. Zodra je voldoende hebt gegeten, dan kun je evt. nog een dessert krijgen.
Erg leuk restaurant met attente bediening. Het eten was erg lekker. Leuk dat je een keer geen keuze hoeft te maken en het gewoon wordt geserveerd.

Gegeten op 20 oktober 2013

Tuur100
  • Recensies in de laatste twee jaar

Aanrader! Wij maakten voor het eerst kennis met dit restaurant tijdens de 'culinaire wandeling Arnhem 2013' en die 1e kennismaking beviel goed. Wij aten hier voor de 2e keer met een groep van 6 personen en beleefden een erg prettige avond. De Aziatisch getinte gerechten zijn licht verteerbaar, vers en mooi op smaak. De bediening is attent en vlot. Er werd goed rekening gehouden met onze wensen op het gebied van smaak (ingredienten, pittig/niet pittig) en de gewenste doorloopsnelheid van de gangen. Voor de meeste van ons was 5 gangen voldoende. Silk Road schenkt erg goede bijpassende wijnen, beschikt over een theekaart(!) en serveert lekkere bonbons bij de koffie/thee. Jammer dat de zaak niet voller was. Komen hier zeker weer terug!

Gegeten op 16 oktober 2013

jstrik
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een prima avond gehad, ondanks het feit dat het erg rustig was op deze donderdag. Aangenaam verrast door 2 heerlijke amuses en verder genoten van 4 verschillende gangen. Bij alle gerechten was de smaakcombinatie prima.
Ook leuk dat wij de winnaar van de maand april mochten trekken, die dus kan rekenen op een leuke korting tijdens zijn volgende bezoek. Zelf wonen wij wat ver weg van Arnhem, maar zouden anders zeker terug komen.

Gegeten op 1 mei 2013

Willow
  • Recensies in de laatste twee jaar

Silk Road heeft geen menu maar serveert verschillende gangen van 8.50 per stuk "tot dat je aangeeft dat je vol zit". Een slim bedachte concept aangezien de porties klein zijn en je minstens 4 gangen nodig voordat je vol zit. De drank is ook aan de prijs. Een kopje Dilmah thee wordt hier voor 5.50 aangeboden.

Verder was de bediening zeker aan de onvriendelijke kant, vooral toen we voor een glas water (naast de wijn, bier etc.) vroegen. Dit kon absoluut niet door "de huisregels". Geen karafje water en zeker geen glas water. Ons advies: vermijd deze afzetterij en ga gewoon naar een goede Thai of Chinees. We waren ongeveer 50 euro kwijt per persoon hier voor matig Aziatisch eten wat zeker niet bijzonder was.

Gegeten op 21 april 2013

lvdheuvel
  • Recensies in de laatste twee jaar

Echte een goede combinatie van sfeer, goed eten, lekkere wijnen en leuke bediening (wij werden eerst geholpen door een meisje die er misschien net aan het werk was en nog niks wist te vertellen over de wijnen en deze niet aan tafel uit schonk maar al gauw werd dit overgenomen door de eigenaresse en zij was echt top! Zij heeft erg echt een speciaal avondje van gemaakt!)

Gegeten op 13 oktober 2012

Ghie
  • Recensies in de laatste twee jaar

Na lange tijd (jaren) weer terug in Silk Road. Het was al goed, maar het is alleen maar beter geworden! Gerechten variërend van heerlijk tot tongstrelend. Alle van hoog niveau met mooie smaken en subtiele combinaties. Zelfs het dessert leek gewoon maar was bijzonder. Niet eerder gaf ik een 9 als cijfer voor eten. De bediening was absoluut correct en vriendelijk. Gaf uitleg en was aanwezig wanneer gewenst (althans toen het nog niet laat was). Het decor, tja, je moet er van houden denk ik. En mij spreekt het niet bijzonder aan. Al met al een dikke aanrader!

Gegeten op 20 november 2012

nikjohn
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk Thais eten met een knipoog naar de zijderoute, inmiddels 5 goede ervaringen, fijne bediening, leuke uitleg en advies, je besteld per gang, wij stoppen altijd bij de 6 e, wel een tafel voorin boeken, achterin de zaak vind ik het te rumoerig mede door de houten vloer en is het vaak erg druk.

Maria1975
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vriendelijke en deskundige bediening, de sfeer kalm en harmonieus, gerechten hadden pure smaken, waren origineel en bereid met verse producten. Een echte aanrader voor wie graag verrast wil worden door de combinatie van Oosterse en Westerse culinaire invloeden.

robert26

• Uitstekend

Ik heb dit restaurant uitgezocht afgaande op de reviews van iens.nl (combinatie met bezoek aan Burger's Zoo en de Veluwe). Na een heerlijk klein voorgerechtje werden we getrakteerd op diverse verschillende gerechten (verrassingsmenu, geen kaart). Hoogtepunten waren de coquilles en de kangoeroe op Oosterse wijze. Droge witte huiswijn was prima, er wordt ook kraanwater geschonken. Het restaurant is sfeervol aangekleed. Minpuntje was de wachttijd tussen de gangen, die soms aan de lange kant was. Reken dus op een avondvullend programma wanneer je veel gangen gaat eten. Samenvattend: leuke avond gehad. Ik sluit me aan bij de goede reviews voor dit restaurant.

SandraB

• Uitstekend

Een erg leuk concept. We hebben heerlijk gegeten en kregen zeer afwisselende gerechten. De bediening is zeer vriendelijk. Een aanrader en wij gaan hier zeker vaker eten.

Schrijf zelf een recensie over Silk Road in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over Silk Road. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!