a TripAdvisor company

foto's van Restaurant Noor in Haarlem - 1 foto's van Restaurant Noor in Haarlem - 2 foto's van Restaurant Noor in Haarlem - 3 foto's van Restaurant Noor in Haarlem - 4 foto's van Restaurant Noor in Haarlem - 5 foto's van Restaurant Noor in Haarlem - 6 foto's van Restaurant Noor in Haarlem - 7 foto's van Restaurant Noor in Haarlem - 8

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 023 532 47 81

Culinaire traktaties

Restaurant Noor combineert trendy met comfort. In een ruime opzet nestel je je in designstoelen waar je voor de verandering wel een hele avond comfortabel in zit. Uit de open keuken komen prachtige Frans-mediterrane gerechten. Laat verder alles over aan de attente bediening. Die hebben de nodige kennis over wijn en spijs in huis om je van het beste advies te voorzien.

Pien-1980

Wat is dit toch een heerlijk restaurant! Verfijnd, uitstekende kwaliteit en goede bediening. Uit eten gaan in Nederland is een kostbare aangelegenheid, maar dineren bij Noor...blijft en is het (voor ons) altijd waard. We hebben weer enorm genoten, top restaurant!

Gegeten op 15 januari 2016

lindaendavid

Via online reservering

Op een donderdagavond was het erg rustig toen we aankwamen, later werden wat meer tafeltjes bezet, gelukkig.
Qua eten was het echt verrassend en heel erg smakelijk, borden mooi opgemaakt, goede porties, goed bereid. Super !!
Bediening vriendelijk behulpzaam en vlot.
Al met al zeker een aanrader: loop vanaf de Grote Markt nog eens wat verder de Kleine Houtstraat in voor een smakelijk diner in gezellig restaurant!!

Gegeten op 28 januari 2016

juud1973

Gisteravond hebben we gesmuld bij Noor. De vis was super vers, lekkere Chablis en een heerlijk kaasplankje van Bourgondisch Lifestyle met een glas oude sherry. Vooral niet te vergeten een plezierige bediening... kortom een echte aanrader.

Gegeten op 22 januari 2016

Annevanderlei

Via online reservering

Een heerlijk etentje met vrienden bij restaurant Noor. Een ontspannen bediening, goed tempo dat het eten komt en heerlijke gerechten. Het hert was subliem, de zeebaars met langoustine heel erg vers.
Geslaagde avond!

Gegeten op 16 januari 2016

NicoletteTralala

Via online reservering

Vooral de voorgerechten waren zalig, ook de wijnen zijn goed uitgezocht. De vorige keer was het hoofdgerecht net iets lekkerder, maar de bediening is zo vriendelijk en passievol dat we zeker weer terug komen!

Gegeten op 14 januari 2016

kees171

Zoals altijd was het eten bij Noor meer dan in orde. Keuze uit een kleine kaart, prima ingrediënten, vers bereid. Ook de wijn was goed. Het was die avond rustig, de bediening was vaardig en prettig.
Kortom: een fijn adres in hartje Haarlem!

Gegeten op 5 januari 2016

kat4

Pure smaken bij Noor met sublieme wijnkeus bij gerechten. Hiervan word ik echt blij ?. Prijs kwaliteit goed in balans. De geiten cheesecake bestrooid met fijne linzen vond ik een aangename verrassing. Ook het loeiverse hoofdgerecht van zeebaarsfilet was met passie bereid. En dat is precies wat Noor nog steeds uitstraalt!

Gegeten op 5 januari 2016

marliesp

Het 4 gangen experience menu genomen en dat is ons prima bevallen. We namen een fles heerlijke chardonnay erbij en we hebben ons prima vermaakt. hele leuke sfeer in dit fijne restaurant

Gegeten op 24 december 2015

machielvd

Via online reservering

Bediening is goed en de mensen zijn aardig.
Eten is zoals gewoonlijk goed van kwaliteit en proporties, ook de tussenposes zijn niet te lang of te kort precies goed.
Ja heerlijk gegeten.

Gegeten op 26 december 2015

Els S

Gegeten met 5 vriendinnen. We hadden het experience menu. Leuke en vooral smakelijke gerechten met bijpassenden wijnen.
We hebben hier heerlijk lang gezeten en dat kan daar ook prima. Je zit goed en je wordt verwend. De bediening geeft je echt een avond uit gevoel en ze lieten ons ook lekker bijkletsen.
Stijlvol interieur.
Aanrader.

Gegeten op 14 november 2015

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Noor in Haarlem

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Noor. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.