a TripAdvisor company

foto's van Restaurant Noor in Haarlem - 1 foto's van Restaurant Noor in Haarlem - 2 foto's van Restaurant Noor in Haarlem - 3 foto's van Restaurant Noor in Haarlem - 4 foto's van Restaurant Noor in Haarlem - 5 foto's van Restaurant Noor in Haarlem - 6 foto's van Restaurant Noor in Haarlem - 7 foto's van Restaurant Noor in Haarlem - 8

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 023 532 47 81

Culinaire traktaties

Restaurant Noor combineert trendy met comfort. In een ruime opzet nestel je je in designstoelen waar je voor de verandering wel een hele avond comfortabel in zit. Uit de open keuken komen prachtige Frans-mediterrane gerechten. Laat verder alles over aan de attente bediening. Die hebben de nodige kennis over wijn en spijs in huis om je van het beste advies te voorzien.

bjose

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

Bij binnenkomst staan op tafel lekkere gemarineerde olijven klaar. Het vers gebakken brood komt in een malle papieren zak maar is lekker. De oesters zijn prima en de cava combineert goed. Als hoofdgerecht een mooie scholfilet, niet te droog, die verrassend goed smaakt met de saus met cantharellen. De cote de boeuff is in eerste instantie wat verbrand in de green egg, maar de zonder meer goede bediening neemt zonder discussie het vlees mee en binnen 5 minuten krijgen we een nieuw bord. Wat ook fijn is: de porties zijn niet te groot, je krijgt niet ongevraagd een berg frites erbij (voor de grote eters kan er frites worden bijbesteld). De wijnkaart is prettig, veel Frans maar ook bijvoorbeeld een lekkere Siciliaanse Nero d'avola die meer dan goed smaakt bij het vleesgerecht. De desserts bij de buren zagen er prachtig uit, maar hebben we aan ons voorbij laten gaan. De koffie en thee van de chef waren prima, gecompleteerd met een chocolade ijslolly en een ambachtelijke kletskop.

Gegeten op 28 augustus 2015

bobol

Via online reservering

Weer n heerlijk avondje Noor gehad. Geitenkaas, oesters, scholfilet en zeebaars,...alles was even heerlijk. Vriendelijke bediening en veel zorg voor service en gezelligheid.

jarcheva

Via online reservering

het eten was heerlijk en we hebben echt heel erg genoten! Personeel was vriendelijk maar het was een drukke zomeravond dus ze hadden het duidelijk druk om alle tafels binnen en buiten te bedienen. Ik zou dit restaurant zeker aanraden bij vrienden en familie!

Likefood

Heerlijk gegeten bij Noor! Gezellig sfeervol tentje hoewel ik de tafeltjes iets te dicht op elkaar vind staan. Ik begon met de oesters. Prima; zoals het hoort met garnituurtje etc. Ook weinig aan te verkloten natuurlijk ;-)
Het hoofdgerecht dan; Ik ben helemaal geen biefstuk man, maar op aanraden van mijn buurman (zo dichtbij zat hij dus) toch maar de ossenhaas gekozen. En geen spijt van! Heerlijk mals! Echt een topgerechtje. De kwartel van mijn tafelgenoot was zover mogelijk nog lekkerder! Het dessert werd een mierzoete Tarte Tatin. Voor mij iets te zoet. De pannacotta van mijn metgezel was lekker maar iets te stevig van structuur. Bediening ook top. Al met al een lekker avondje; al viel de rekening wat tegen.

paul370

We zaten lekker buiten. Voorgerecht was goed. Maar mijn hoofdgerecht (cote de boeuf) was van abominabele kwaliteit: veel te veel vet en veel te kort in de pan. Vriendelijke klacht bij ober had geen effect. Eindrekening klopte ook niet. Hier komen we niet snel terug.

Gegeten op 21 augustus 2015

jonkies

Met een groep bij Noor gegeten. Vooraf de coquilles gekozen, erg lekker. Hoofdgerecht gekozen voor de zeebaars met spinazie. Smaakte wederom uitstekend. Bediening erg vriendelijk en correct. Aan ons gezelschap werd een goed wijnadvies geboden. Dit restaurant is zeker aan te bevelen, niks op aan te merken!

Gegeten op 21 augustus 2015

Tasty1

Afgelopen vrijdag voor de tweede keer bij dit restaurant gegeten. Ze hadden het erg druk dus volgens mij lopen de zaken goed. We kozen voor het 5 gangenmenu . En het was net als de vorige keer erg lekker. De côte boeuf was subliem! Wij komen hier zeker voor een derde keer terug!

Gegeten op 14 augustus 2015

haagendazs

Wat heerlijk dat Restaurant Noor na de vakantiesluiting weer open is! Met z'n tweeën zijn we langs geweest en gekozen voor het vijf gangen verrassingsmenu. Ik eet geen vis en het menu werd zonder problemen aangepast! De wijnen pasten erg goed bij de gerechten. Bediening was vriendelijk en attent. Fijn!

Gegeten op 5 augustus 2015

ton152

Na de restaurants en recensies op Iens bekeken te hebben, kozen we voor restaurant Noor gekozen voor het vijfgangen verrassingsmenu met bijpassende wijn arrangement de uitschieters waren de scholfilet en de cote du beuf geweldig van smaak, de wijnen pasten er prima bij. De bediening was heel vriendelijk en oplettend een mooi en modern restaurant met heerlijke stoelen, kortom een heerlijke avond een aanrader.

Gegeten op 7 augustus 2015

Proever20578

Via online reservering

Heerlijk gegeten. Goede verse producten en erg goed bereid. De cote de boeuf bereid in de green egg en de tonijntartaar met hollandse garnalen sprongen er wat ons betreft uit. Vriendelijke gastvrije bediening. En goede uitleg bij de bijpassende wijnen. We hebben een heerlijke ontspannen avond gehad op het kleine terras voor de deur! Aanrader voor een ontspannen avond met goed eten.

Gegeten op 7 augustus 2015

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Noor in Haarlem

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Noor. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.