a TripAdvisor company

Restaurant O

1. Vis
  1. Toon telefoonnummer 043 325 97 47

RoZu16

Afgelopen weekend twee keer mogen genieten van het Maastricht aan Tafel menu. Heerlijke oesters / kikkerbillen vooraf, een goed gebakken tarbot en een smaakvol kaasplankje na. Daarbij tot twee keer toe een heerlijke wijn uitgezocht uit de wijnkaart. Een restaurant waar ik zeker nog een keer terug zal gaan.

Gegeten op 16 augustus 2015

corinne-bilthoven

Vol verwachting gingen wij n.a.v. goede recensies naar restuarant O toe.
De entourage van het restaurant was leuk, de bediening was correct, maar werd door ons als afstandelijk en hooghartig ervaren.
Het voorgerecht van kabeljauw smaakte goed, evenals de kreeftsoep. Het hoofdgerecht van tarbot en zonnevis smaakte 'matig'.
Het nagerecht tiramisu was duidelijk geen specialiteit van het huis, de crepes Suzette was prima.
Al met al géén restaurant om snel terug te keren.

Gegeten op 11 augustus 2015

MaartjeMarije21

Wat jammer want ik keek er naar uit om hier te eten, maar het viel tegen. We waren met 6 personen en bij binnenkomst duurde het ruim een half uur voordat er iemand hallo kwam zeggen en de drankjes kwam opnemen. Op het visplateau trof iemand uit ons gezelschap een slechte en behoorlijk stinkende oester. De bediening reageerde nogal laconiek en kwam snel met een nieuwe oester aan. Toch kan dat voor een visreaturant echt niet, stel dat deze persoon het niet had opgemerkt? Dan is je weekendje Maastricht goed verpest. Volgens mij kunnen ze het wel want de hoofdgerechten en desserts waren prima. Maar de overall ervaring was helaas een tegenvaller.

Gegeten op 6 juni 2015

Pilot

Het blijft bijzonder, een heerlijk visrestaurant zo ver van zee en zo kort bij de maas. Verwen jezelf en bestel een plats fruit de mer. Heerlijk! Lekkere grijze garnalen, heerlijke wulken, kreeft... En dat alles in een heerlijke ambiance. Daarna de Bouillabaise, opgediend aan tafel op een bird met heerlijk bereide vis.
Voor nagerecht was er geen plekje meer over helaas.

De bediening is zeer aangenaam, de sfeer gezellig. Het restaurant is niet al te groot, je zit dus wat op elkaar, maar wij hebben dat zeker niet vervelend gevonden.

Zin in vis? Ga naar O. Aanrader.

Gegeten op 3 juni 2015

foodandfit

Op een zomeravond op zoek naar een beschikbaar terras in Maastricht is niet zo gemakkelijk. Restaurant 'O' heeft een klein terras buiten en er was nog plek voor 2. Aangezien 'o' op mijn wishlist stond maar meteen de koe bij de horens, of in deze de vis bij de kieuwen gepakt. Voorgerecht kreeftensoep, goed en slim om halverwege nog een lepeltje soep extra aan te bieden, daar is ze lekker genoeg voor. Hoofdgerecht een 500 gram sole meuniere, die hebben we mogen delen. Bediening doet er niet moeilijk over en kijkt je ook niet raar aan bij zulke vragen. Uiteraard nog een creme brulee ter afsluiting, voldoende en heerlijk. Wij komen zeker terug.

Gegeten op 4 juni 2015

itzak

In dit gezellig, drukke visrestaurant buitengewoon goed gegeten. De zaak is eenvoudig strak ingericht en hetgeen wordt geboden is van hoge kwaliteit. De bediening is foutloos. Echt een adres om aan te raden.

Gegeten op 20 mei 2015

SandraJennifer

Uitstekend gegeten bij Visrestaurant 'O'. Als voorgerechten Bretonse oesters en tonijntartaar. Bij de oesters werden ook enkele gamba's geserveerd. De tonijn was licht pittig en fris aangemaakt. Het hoofdgerecht 'Catch of the day' liet wat lang op zich wachten, maar het resultaat was de moeite waard: precies goed gekookte asperges met gravad lax, gegarneerd met kleine porties botersaus en erwten. De witte Siciliaanse huiswijn was een goede match. Als toetje volgde een mascarpone taartpunt met aardbeien-rabarber stukjes ernaast. De bediening is professioneel en zeer vriendelijk. Sfeervolle moderne inrichting met linnen gedekte tafels aan een lange bank aan de muurzijde. Een echte aanrader voor visliefhebbers!

Gegeten op 12 mei 2015

ans59

Bij ons bezoek aan Maastricht mochten wij dit restaurant niet overslaan. Aangeraden door familie. We hebben heerlijk gegeten. Een super lekkere verse Fruits du Mer, zalige garnalen kroketten en de schelvis van het menu. Begeleid door de huiswijn een hele mooie Chardonnay.
We waren zeer te spreken over de gastvrije bediening. De gastvrouw heeft ons een prima avond bezorgd.
Volgende bezoek aan Maastricht komen We zeker terug.

Gegeten op 30 april 2015

AnnieBB

Gegeten op 28 maart 2015

Margo6416

In themaweek Maastricht aan Tafel, hier gereserveerd.
We werden hartelijk ontvangen en voorzien van aperitief.
We kozen voor het themamenu met een kleine wijziging.
Heerlijk gegeten, uiterst smaakvolle aromatische kreeftensoep, vergezeld van rouille, kaas en croutons, opgevolgd door een gegrilde zonnevis op een andijviestampotje met pastinaak en linzensaus, afgesloten met chocolademousse met mango en pistachenoten en pistache ijs.
Wat ons vooral trof, is de oprechte bevlogenheid en toewijding van het team, hier wordt met liefde voor het vak gewerkt, gasten voelen zich echt gast! Complimenten!
Wij gaan zeker terug!

Gegeten op 5 februari 2015

Schrijf zelf een recensie over Restaurant O in Maastricht

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant O. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.