Zomers

• 7.4

• 7.9

Kikica
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op een zomerse dag lekker in de tuin gezeten en geluncht. Mijn neefje van 13 vond het super. Lunchen in een echt restaurant! Hij vond zijn Tostada Italiana dan ook erg lekker. Zelf heb ik een salade gehad. Heel fijn dat de elementen van 2 salades met elkaar tot 1 gevoegd konden worden. Ik houd namelijk niet van geitenkaas, maar de rest van die salade vind ik erg lekker. Op verzoek kon de geitenkaas wel door de kip van een andere salade vervangen worden. (Ik vraag dit vaker en hier wordt nooit moeilijk over gedaan.)
De salade smaakt goed, maar is echt te groot! En best prijzig. Een kleinere salade voor een lagere prijs, zout perfect zijn.
Service zou van mij op het terras meer aanwezig mogen zijn en iets meer "with a smile" mogen.

Gegeten op 27 juli 2013

bentea
  • Recensies in de laatste twee jaar

De nieuwe kaart ziet er echt leuk uit en de verwachting qua eten komt uit. Heerlijke kalfsossobuco en vriendin de regenboogforel. Als chocoladeliefhebber was de chocoladeparfait van witte chocolade en mandarijn ook heerlijk. We zaten in het voorgedeelte met goed uitzicht op de Vismarkt. Bediening anticipeerde prima; leeg wijnglas werd op tijd opgemerkt :-)

Gegeten op 23 april 2013

Vanqua
  • Recensies in de laatste twee jaar

De forel met garnituur was goed gebakken. Een voorafje met lekker smeuig brood en kruidenboter. De bediening is ok en niet als slordig ervaren. De wijn is redelijk gedoseerd geschonken, had iets ruimer gekund. Kwaliteit is in verhouding tot de prijs. Geen ster, dat hoeft ook niet. De locatie is prachtig en biedt ruimte voor ontspanning op de bank, zonder je aan iemand anders te hoeven storen. Het is geen vreetschuur.

Gegeten op 21 maart 2013

Willem57
  • Recensies in de laatste twee jaar

Opnieuw lunch genoten, vorige keer zei ik al dat het wisselt, dit keer was beter dan de vorige. Zo ook de bediening, één serveerster was ronduit attent, verder waren ze te slordig. Maar het eerste schaap is over de dam. De locatie en gelegenheid zijn gewoon goed, het is een prettige omgeving en als je aan het raam zit is het een genot omdat je net iets boven de Folkingestraat en de Vismarkt uittorent.

Gegeten op 12 januari 2013

bentea
  • Recensies in de laatste twee jaar

Bij zomers stoofpotje van rundvlees gegeten: lekker en mooi opgediend in een pannetje. Eten afgerond met capuccino chocolademousse dat heel verrassend uitpakt qua smaak en presentatie. Ik kom zeker nog meer proeven daar.

Gegeten op 29 oktober 2012

prulette de rochebrune
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op een rustig moment van deze mooie herfstzondag een goede kop koffie gedronken en een lekker broodje gegeten. E.e.a. werd met een oprecht vriendelijke glimlach geserveerd ... dus wij zijn tevreden de deur weer uitgegaan

Gegeten op 21 oktober 2012

Willem57
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij lunchen er regelmatig, buiten op het terras en binnen als we in de stad zijn. De plek is geweldig en inrichting is open, je voelt je er welkom. De lunchgerechten kunnen er mee door, het wisselt, soms puik, soms te slordig, geen reden om niet te gaan. Lastiger is het met de bediening, niet onaardig, maar weinig enthousiast, gemotiveerd om het de klant naar de zin te maken. Bij drukte is het natuurlijk lastig om direct tafeltjes schoon te maken, wees daar altijd iets attenter in. Als ik af wil rekenen, wil ik ook wel weg. Dat vergt wel eens wat eigen initiatief. Dat is jammer omdat we weten dat het beter kan, het wisselt iets te veel en er is nog geen stijgende lijn.

marjadetweede
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het eten zag er mooi uit, maar de lamsgehaktballetjes smaakten naar fricandel (en dat is lang geleden dat ik die geproefd heb...),de salade was saai van smaak.

Gegeten op 14 augustus 2012

hessel

• Goed

Hier goed gegeten, maar ook niet meer dan dat. De sfeer is wat rommelig: uit zo'n prachtige locatie valt nog wel wat meer te halen.

MissItaly

• Matig

Zeer eens met de voorgaande meningen, vooral over de prijs/kwaliteit verhouding. Hier wezen lunchen en de lunchkaart ziet er op het eerste gezicht redelijk uit, ware het niet dat je voor een luxe prijs een schaars belegd broodje krijgt! Ze zouden bij wijze van nog kunnen leren van bakker bart. Ook de salade erg duur voor wat je krijgt. Een van ons had alles betaald, maar bij de uitgang werden wij teruggeroepen omdat volgens een andere serveerster onze rekening nog open stond. Ook de bediening is dus niet goed gecoordineerd!! Zou deze plek niet aanraden, jammer, want het is wel een mooie plek...

Schrijf zelf een recensie over Zomers in Groningen

Schrijf hieronder je recensie over Zomers. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!