Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Brussels Lof

2. Hollands
  3. 69% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 0180 462 561

Joycehvg

Na eerdere positieve ervaring bij Brussels Lof gister nogmaals een bezoekje gebracht met het idee om onze vakantie af te sluiten. Helaas, wat een vervelende afsluiting van onze vakantie!! Waarschijnlijk een wisseling van management.
We bestelden het brood van Menno maar blijkbaar was er niet genoeg en werd het aangevuld met wit stokbrood. Het menu was deze week aangepast maar helaas niet verandert op de website. Voorgerechten waren prima alleen werd er pas na de bestelling duidelijk dat de garnalenkroketten vervangen werden door bitterballen van Kreeft. Dan de hoofdgerechten, zoete aardappel was vervangen door gewone aardappel zonder dit te melden en bij de zalm was de gepofte tomaat zoek. Verder waren alle gerechten erg flauw. De tagliatelle bij de zalm en schelvis was erg vet en leek met slechte olie bereid.
Na onze klachten werden we eerst niet aardig behandelt maar uiteindelijk werd het opgelost door een gratis dessert aan te bieden en een van de twee zalm gerechten hoefden we niet af te rekenen.
De goedmaker heeft onze mening niet verandert, wij komen hier niet meer terug!!

Gegeten op 15 augustus 2014

Beest1708

Met vrienden gegeten een heerlijk plankje voor 2 gaan dat zeker gauw nog eens doen.
De bediening was vriendelijk en vlot.

Gegeten op 12 augustus 2014

Marjoleinhg

Al eerder gegeten, en toen leuke avonden gehad. Dit keer viel het tegen. Nieuwe eigenaar? In ieder geval een andere kaart dan op de website stond, minder keuze. Ook waren de gerechten anders dan vermeld op de kaart. Bij het brood was er stokbrood (afbakbrood) en wat stukjes brood van Menno. Was het brood van Menno soms op? Drie personen bestelden de garnalenkroket, waarna deze helaas op bleek te zijn. Het voorgerecht was verder oké. Bij het hoofdgerecht waren gerechten anders dan vermeld op de kaart. Er staat bv dat tournedos geserveerd wordt met zoete aardappel, maar in het gerecht is nergens zoete aardappel te bekennen. Zalm zou worden geserveerd met gepofte tomaatjes, maar ook bij de zalm zijn de tomaatjes vergeten. De pasta bij de zalm was erg vet. Ook de vis van de dag was smakeloos. Op zich, na opmerkingen proberen ze het goed te maken door een dessert aan te bieden... Wij komen hier echter niet meer terug.

Gegeten op 15 augustus 2014

herbert2

Het was al weer een tijdje geleden , dat wij in Ridderkerk waren.Hebben de kennismaking met deze horeca-onderneming hernieuwd. Lunch genomen.
Broodje met warme beenham en honingmosterdsaus.Het andere broodje was met pest , kaas en bospaddenstoelen. Verzorgd , smaakte allemaal goed.

Gegeten op 7 augustus 2014

KimenAlex220905

Vorige week met Ridderdag hier gegeten voor de lunch. De bediening was vriendelijk en dat is al een mooi begin. Ik zelf had een sandwich met zalm wat prima smaakte, de zalm had iets meer mogen zijn maar voor de rest prima in orde. Mijn man ging voor de sate. een zeer uitgebreid gerecht wat zeer goed smaakte. Het peperdipje wat erbij zat was wel behoorlijk pittig maar een beetje afblussen met een biertje en dan komt dat helemaal goed. Goed restaurant en lekker eten, TOP!

Gegeten op 7 juni 2014

Astrid1906

Vriendelijke en zeer gastvrije ontvangst. De avond gestart met vers knapperig brood van 'Menno'. Daarna als hoofdgerecht malse zalm met tagliatelle & spinazie en een heerlijke spies met een mix van vlees. Alle hoofdgerechten worden prachtig geserveerd in ruime porties. Tot onze grote verrassing stonden de wentelteefjes weer als nagerecht op de kaart. De smakelijke wentelteefjes van suikerbrood met een bolletje ijs waren dan ook een heerlijke afsluiting van een gezellige maandagavond. Bediening was erg vriendelijk & attent. Kortom, een prima prijs kwaliteit verhouding in een sfeervol restaurant.

fusion6

op 12 april hier met zijn 2en gegeten. Het restaurant is huiselijk, je zit wel wat dicht op elkaar. De service was leuk en prettig. Wij hadden carpaccio vooraf deze was lekker, iets minder kaas had niet erg geweest maar het was niet storend veel. Als hoofdgerecht de asperges met beenham en ei. Het waren goede asperges en de Beenham was lekker gebakken. De Wijnkeuze hierbij viel in de smaak. Het toetje was ook lekker. Al met al een geslaagde avond en zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 12 april 2014

MargieM

Na een lange tijd weer eens bij Lof gegeten, was vroeger altijd goed. Maar wacht je te lang kan de skepter worden overgenomen, en dat was hier dik te merken. Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen netjes naar de tafel gebracht maar niet de jassen aangepakt. De aspergesoep was flauw en zonder asperges, dan sprong de kerrysoep met garnalen er bovenuit. Hoofd gerecht gamba`s met varkenshaaspunten in piri piri saus was flauw en niet pittig weinig groente en geen sla wel frietjes met mayonaise en wanneer je extra mayonaise wilt heb je pas kontakt als de frietjes bijna koud zijn. Vriendelijk bij binnenkomst maar ongeinteresseerd bij het weg gaan.

Gegeten op 10 april 2014

henk119

Dinsdag met ons tennisteam voor een high tea naar Brussels Lof geweest. De hapjes waren wel goed maar de rekening niet. Op hun site staat dat een high tea 17,50 kost maar er werd 19.50 per persoon berekend. (x5). Na onze (discrete) opmerking hierover kregen wij een visitekaartje overhandigd. Thuis meteen nog eens hun website bekeken en daar staat toch echt 17.50 p.p. Toch nog even gebeld maar weer niet zo erg serieus genomen. Niet zo netjes.....

Gegeten op 17 december 2013

SimonevanToorn

Op een zaterdagmiddag in november hebben wij bij Brussels Lof met een club meiden een hightea gedaan. Dit was erg geslaagd! Lekkere hapjes, waaronder speciaal voor onze babyshower babyroze lekkernijen. Ook het decor rondom onze tafel was helemaal in de roze babysferen gebracht met allerlei versieringen, wat een leuke verrassing voor ons en voor onze zwangere vriendin! Ondanks de drukte werden we ook goed geholpen en kwamen we geen enkel moment zonder thee te zitten. De hightea en ook de babyshowerhightea is een echte aanrader!

Gegeten op 23 november 2013

Schrijf zelf een recensie over Brussels Lof in Ridderkerk

Schrijf hieronder je recensie over Brussels Lof. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.