a TripAdvisor company

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 0180 462 561

Gastvrijheid bovenaan de kaart

Bij Brussels Lof in Ridderkerk word je met open armen ontvangen. Wat een ruimte, dit restaurant telt twee verdiepingen en heeft ook nog een heerlijk terras. De bediening is een en al service, de kaart van grote kwaliteit en ook de wijnkaart straalt van vakkundigheid. Hou hun facebookpagina in de gaten om te zien welke leuke acties en activiteiten de vlotte eigenaars organiseren, een bijzonder duo.

c.e.mientjes

• Service

• Decor

• In behandeling

Via online reservering

Heerlijk gegeten, geen kleine porties omdat het 'maar' de ah restaurantactie was. Een volwaardig 3-gangen diner met carpaccio, zalm/varkenshaas, verse groente en dameblache. Top!

Gegeten op 26 juli 2016

Proever34454

Leuk restaurant, bediening zou iets vriendelijker kunnen zijn. Menukaart is niet heel uitgebreid maar wel genoeg keuze. Kaart op zich zou wel eens schoon gemaakt kunnen worden. Eten was prima, ruim voldoende ook.

Gegeten op 16 juli 2016

MA_

We hadden voor vijf gereserveerd voor diner en werden naar onze tafel geleid door een vriendelijke dame. We wilden liever ergens anders zitten, dus we hebben gevraagd of onze tafel omgeruild kon worden. Het was vreselijk druk (terras vol, binnen vol) dus ze ging even kijken of dit mogelijk was. Even later kwam ze terug en mochten we wisselen. De kaart had een ruime keuze en we hebben voor- hoofd en nagerecht gegeten. Ruim assortiment aan bieren en wij kozen voor een speciaalbier van de tap, heerlijk. De bediening had het vreselijk druk en liepen de benen uit hun lijf. Ondanks dat waren ze erg aardig en werd iedereen op hun wenken bediend, complimenten daarvoor. We moesten iets langer op ons hoofdgerecht wachten, maar dit vonden we geen probleem. Toen we dessert wilden bestellen waren er helaas wat dingen op. De serveerster wilde dit goed maken door wat lekkers te regelen voor mijn dochter buiten de kaart om. Erg attent.

Al met al heerlijk gegeten, complimenten voor de keuken en een gezellige avond gehad. Bediening was goed, vriendelijk en gezellig. We komen zeker nog een keer terug.

Gegeten op 8 juli 2016

Madelief123

Heerlijk van een High Tea genoten bij Brussels Lof. Het eten was erg goed, vers en bijzonder smakelijk. Ik ging met mijn moeder, die rolstoel afhankelijk is en daarom heb ik eerst op de website gecheckt of er een invalide toilet aanwezig is.

Er is inderdaad een toilet met beugels aanwezig op de begane grond. Dit kun je echter géén invalide toilet noemen, omdat het toilet vol staat met een soort grote gasflessen, waardoor een smal gangpad overblijft naar het toilet, maar waar je met geen mogelijkheid zou kunnen keren. Hulp bieden bij de toiletgang is daardoor niet mogelijk. Maar ook als je invalide bent zonder dat je iemand nodig hebt om je te helpen bij de toiletgang lijkt het mij behoorlijk lastig om op een normale manier van het toilet gebruik te maken. De toiletpot zelf is niet verhoogd, wat ook voor veel mensen extra lastig kan zijn.

Om bij het toilet te komen moet je een verhoging op van – ik denk - ongeveer 20 cm. Op de heenweg heb ik mijn moeder zelf op de verhoging kunnen helpen, maar er vanaf durfde ik niet (en ik heb toch al jarenlang ervaring met rolstoel begeleiding). Ik heb hulp gevraagd aan de bediening en hulp kwam al snel. Het bleek zelfs dat er een oprijplankje aanwezig was, waardoor de verhoging uiteraard een stuk gemakkelijker te nemen was. Als tip heb ik tegen de jongen gezegd die ons hielp dat het goed zou zijn als deze mogelijkheid van te voren aangegeven zou worden. Temeer, omdat ik heb gevraagd naar het invalide toilet, dus de bediening wist dat wij er gebruik van gingen maken.

De bediening was zeker niet onwillig om te helpen, maar uit de inrichting van het toilet blijkt onkunde en daarom raad ik het af om bij Brussels Lof te eten als je rolstoel afhankelijk bent.

Gegeten op 19 juni 2016

proeverjacob

gezellige locatie om te lunchen, lekker lunch menu ook. namen de lunch combo en een broodje met zalm en garnalen etc. de lunch plank was leuk gevuld met kleine hapjes en dingetjes en t broodje was goed belegd. prima sfeer, lekker geluncht, we komen terug

Gegeten op 10 mei 2016

georgedb

Prima voor een lekker hapje. Geen heel bijzondere kaart. Keuige en attente bediening.
Tonijnsteak met dunne mie en groenten uit het zuur.
Tafelgenoot: wok met een zeer ruime portie kipsaté.
Dessert: 3 kazen met erg smakelijke mosterd en appelstroop.

Gegeten op 6 april 2016

RR78

Ietsje duurder dan de "reguliere" lunchzaakjes.

Het feit dat je niet hutje/mutje zit, de service ook echt service is (en niet alleen het zorgen dat je snel weer buiten sta na afgerekend te hebben), maar vooral ook omdat het eten veel lekkerder is, is het zeker de moeite waard. Veel meer waar voor je geld.

Gegeten op 6 februari 2016

Pastel60

Vanmiddag voor de eerste keer Brussels Lof bezocht. Heerlijk geluncht waarbij we keuze konden maken uit heerlijke gerechten. Uiteindelijk gekozen voor heerlijk brood met garnalen en gamba's met salade en parmezaanse kaas. Onwijs lekker gegeten en supervriendelijk en leuke bediening. Een absolute aanrader. Volgende week lunch met mij zusje...... Ik ga dan voor de onvolprezen carpaccio.

Gegeten op 30 januari 2016

mena

In de herkansing genoten van een overheerlijke high tea.
Veel verschillende theesoorten. Lekkere sandwiches en scones.
We komen zeker terug.

Gegeten op 13 januari 2016

mena

Het vis en vlees werden lauw geserveerd. Alleen de patat was warm.
Vlees geserveerd met pepersaus i.p.v. met de beloofde champignonsaus.
Van te voren aangegeven dat 1 gast glutenvrij eet. Tagliatella werd vervangen door 2 miniasperges. Er werd patat met gluten op tafel gezet zonder waarschuwing. Op ons verzoek kreeg de gast dan maar een bakje puree, maar wel pas na afloop van de maaltijd!!
Ze is dus met honger naar huis gegaan.

Gegeten op 7 januari 2016

Schrijf zelf een recensie over Brussels Lof in Ridderkerk

Schrijf hieronder je recensie over Brussels Lof. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.