a TripAdvisor company

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

gezellige locatie om te lunchen, lekker lunch menu ook. namen de lunch combo en een broodje met zalm en garnalen etc. de lunch plank was leuk gevuld met kleine hapjes en dingetjes en t broodje was goed belegd. prima sfeer, lekker geluncht, we komen terug

Gegeten op 10 mei 2016

georgedb

Prima voor een lekker hapje. Geen heel bijzondere kaart. Keuige en attente bediening.
Tonijnsteak met dunne mie en groenten uit het zuur.
Tafelgenoot: wok met een zeer ruime portie kipsaté.
Dessert: 3 kazen met erg smakelijke mosterd en appelstroop.

Gegeten op 6 april 2016

RR78

Ietsje duurder dan de "reguliere" lunchzaakjes.

Het feit dat je niet hutje/mutje zit, de service ook echt service is (en niet alleen het zorgen dat je snel weer buiten sta na afgerekend te hebben), maar vooral ook omdat het eten veel lekkerder is, is het zeker de moeite waard. Veel meer waar voor je geld.

Gegeten op 6 februari 2016

Pastel60

Vanmiddag voor de eerste keer Brussels Lof bezocht. Heerlijk geluncht waarbij we keuze konden maken uit heerlijke gerechten. Uiteindelijk gekozen voor heerlijk brood met garnalen en gamba's met salade en parmezaanse kaas. Onwijs lekker gegeten en supervriendelijk en leuke bediening. Een absolute aanrader. Volgende week lunch met mij zusje...... Ik ga dan voor de onvolprezen carpaccio.

Gegeten op 30 januari 2016

mena

In de herkansing genoten van een overheerlijke high tea.
Veel verschillende theesoorten. Lekkere sandwiches en scones.
We komen zeker terug.

Gegeten op 13 januari 2016

mena

Het vis en vlees werden lauw geserveerd. Alleen de patat was warm.
Vlees geserveerd met pepersaus i.p.v. met de beloofde champignonsaus.
Van te voren aangegeven dat 1 gast glutenvrij eet. Tagliatella werd vervangen door 2 miniasperges. Er werd patat met gluten op tafel gezet zonder waarschuwing. Op ons verzoek kreeg de gast dan maar een bakje puree, maar wel pas na afloop van de maaltijd!!
Ze is dus met honger naar huis gegaan.

Gegeten op 7 januari 2016

panty

Op uitnodiging van kennissen de lunch gebruikt- zelf woonachtig in Ridderkerk, maar nooit eerder geweest(!) Goeie uitsmijter spek met 3 bruine boterhammen- heel smakelijk. Prijs, kwaliteit uitstekend. Voor herhaling vatbaar. Westmalle triple op iets te koude temperatuur. De bediening liet een flesje op tafel stuiteren, voor de helft leeg, maar er werd gelijk een andere gebracht en de half volle mochten we ook verder opmaken. Service. Wel vreemd dat er bij een "Belgisch" aandoende zaak, géén kriek bier aanwezig was en in de herfst ook géén bokbier leverbaar. Jammer.

Gegeten op 1 december 2015

ha-es

Samen met mijn zus geluncht. De koffie was maagknagend sterk. Daar konden melk of suiker niets meer aan veranderen. Aangegeven dat dat wel anders zou kunnen

Echter ons lunchgerecht de Carpaccio was tongstrelend goed
Voor ons absoluut de nummer 1 met stip. Zo zacht, mooi dun en prachtig op temperatuur. En ook nog een bord vol. We hebben de broodjes met smeersel die we erbij kregen niet eens aangeraakt
Nergens eerder zo lekker carpaccio gegeten
Als we weer in Ridderkerk zijn gaan we zeker terug.

Gegeten op 5 oktober 2015

DannyPol

Gisteren wezen barbecuen met een aantal vrienden. Het vlees was briljant. Dat kan je gewoon zelf nooit zo van de barbecue af krijgen, onmogelijk!
We hebben niet zonder drank gezeten. Zodra de glazen leeg waren stond de bediening al bij onze tafel om de volgende ronde op te nemen. Ze begrepen goed waar we voor kwamen... Bier en Vlees.
Het was super.

Gegeten op 30 augustus 2015

emma32

Speciaal menu met asperges zelf gelukkig op de website gezien want de bediening was dit vergeten te vertellen. Gerechten op zich waren prima (en niet meer dan dat). Helaas stelde de bediening ons teleur. Weinig klanten en veel bediening maar lang wachten voordat we drankjes konden bestellen, vieze (lege) borden die zeker een kwartier bleven staan en het uitserveren van het toetje zonder bestek... Al met al kleine dingetjes die makkelijk opgelost kunnen worden en de klantgerichtheid van een zaak laten zien. Stamgasten die de hele avond aan de bar blijven hangen en vervolgens vrouwelijke gasten lastig gaan vallen (vlak naast ons) zou ook naar mijn idee gemakkelijk voorkomen kunnen worden...

Gegeten op 4 juli 2015

Schrijf zelf een recensie over Brussels Lof in Ridderkerk

Schrijf hieronder je recensie over Brussels Lof. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.