Brussels Lof

• 7.4

• 7.6

fusion6
  • Recensies in de laatste twee jaar

op 12 april hier met zijn 2en gegeten. Het restaurant is huiselijk, je zit wel wat dicht op elkaar. De service was leuk en prettig. Wij hadden carpaccio vooraf deze was lekker, iets minder kaas had niet erg geweest maar het was niet storend veel. Als hoofdgerecht de asperges met beenham en ei. Het waren goede asperges en de Beenham was lekker gebakken. De Wijnkeuze hierbij viel in de smaak. Het toetje was ook lekker. Al met al een geslaagde avond en zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 12 april 2014

MargieM
  • Recensies in de laatste twee jaar

Na een lange tijd weer eens bij Lof gegeten, was vroeger altijd goed. Maar wacht je te lang kan de skepter worden overgenomen, en dat was hier dik te merken. Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen netjes naar de tafel gebracht maar niet de jassen aangepakt. De aspergesoep was flauw en zonder asperges, dan sprong de kerrysoep met garnalen er bovenuit. Hoofd gerecht gamba`s met varkenshaaspunten in piri piri saus was flauw en niet pittig weinig groente en geen sla wel frietjes met mayonaise en wanneer je extra mayonaise wilt heb je pas kontakt als de frietjes bijna koud zijn. Vriendelijk bij binnenkomst maar ongeinteresseerd bij het weg gaan.

Gegeten op 10 april 2014

henk119
  • Recensies in de laatste twee jaar

Dinsdag met ons tennisteam voor een high tea naar Brussels Lof geweest. De hapjes waren wel goed maar de rekening niet. Op hun site staat dat een high tea 17,50 kost maar er werd 19.50 per persoon berekend. (x5). Na onze (discrete) opmerking hierover kregen wij een visitekaartje overhandigd. Thuis meteen nog eens hun website bekeken en daar staat toch echt 17.50 p.p. Toch nog even gebeld maar weer niet zo erg serieus genomen. Niet zo netjes.....

Gegeten op 17 december 2013

SimonevanToorn
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op een zaterdagmiddag in november hebben wij bij Brussels Lof met een club meiden een hightea gedaan. Dit was erg geslaagd! Lekkere hapjes, waaronder speciaal voor onze babyshower babyroze lekkernijen. Ook het decor rondom onze tafel was helemaal in de roze babysferen gebracht met allerlei versieringen, wat een leuke verrassing voor ons en voor onze zwangere vriendin! Ondanks de drukte werden we ook goed geholpen en kwamen we geen enkel moment zonder thee te zitten. De hightea en ook de babyshowerhightea is een echte aanrader!

Gegeten op 23 november 2013

suedje2
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier met enkele klanten en collega geluncht.
Ik kwam hier voor de eerste keer en wist niet wat te verwachten.
De gereserveerde tafel stond in een vrijwel volle zaak klaar voor ons en we werden er na verwelkoming keurig naar toe gebracht.
Naast de lunchkaart waren ook de gerechten van de grote kaart verkrigbaar, wij hielden het uiteindelijk op wat huisgemaakte Hamburgers, uitsmijters en sate e.d.
Alles werd snel genoteerd en kwam vlug op tafel.
Vriendelijke bediening viel ons ten deel, alles smaakte prima en de hoeveelheden waren groot...
Prijsstelling is zondermeer redelijk, ga zo door, ik heb slechts een 8 toegekend voor het eten, maar ga zeker nog eens terug voor de grote kaart, want wat ik om mij heen zag geserveerd worden zag er prima uit en ik woon er niet al te ver vandaan. Wellicht dat het cijfer dan hoger wordt...

Gegeten op 16 oktober 2013

4liep
  • Recensies in de laatste twee jaar

Na lange tijd weer eens een lunch geprobeerd bij deze zaak.
Carpaccio brood. Totaal smakeloos. Men had zelfs niet de moeite genomen om de zonnepitten even te roosteren terwijl er toch lang gewacht moest worden op dit eenvoudige gerecht. Dat lange wachten heeft de 6 voor service veroorzaakt. Qua bediening had dat een 7 kunnen zijn. Toch jammer, zo'n slechte keuken in een zaak die op een aardig punt zit. Nu weten we weer waarom we er zo lang niet zijn geweest. We komen pas terug als er ander management is.

Gegeten op 21 september 2013

Tastyridderkerk
  • Recensies in de laatste twee jaar

Tijd voor een lunch met moeders!
Binnen was het iets te warm, dus op het ruime terras op het Koningsplein plaats genomen.
Met een goed gevuld glas droge witte wijn hebben wij genoten van het brood van "menno". Moeders nam de variant met garnalensalade en pittig gebakken gamba's. En normaal houft moeders niet van sausjes, maar deze wel!
Ik zelf nam de boterham ( wat kan "Menno" lekker brood bakken!)met carpaccio en gebakken ei ( eerlijk gezegd, dat was niet voor de eerste keer). Het smaakte prima.

Brussels Lof is een goed adres voor een lekkere lunch.

Gegeten op 30 juli 2013

imspa
  • Recensies in de laatste twee jaar

Dit maal a la carte gegeten. Niet omdat het menu ons niet beviel, maar omdat we snel weer weg moesten. Met ons 3 hebben we een varieteit aan gangen van de kaart gekozen. Een van ons ging voor vis, de ander voor vis en vles (hoofdgerecht) en ik ging voor vlees. De Carpaccio was als vanouds, dus goed. Het hoofdgerecht met het kalfsvlees was lekker, maar wat aan de vette kant. Een gunstige bijkomstigheid hierbij was dat het vlees zeer mals was. Na een kop espresso waren we precies op tijd voor onze afspraak.
Leuk voor even tussendoor. Net als de andere keren stelt het eten bij Brussels Lof ons niet teleur.

Gegeten op 18 april 2013

petravat
  • Recensies in de laatste twee jaar

High tea genoten bij Brussels Lof op zaterdagmiddag,vrijdagavond laat pas gereserveerd,we hadden een tafeltje op de bovenverdieping ,een soort vide,waar je lekker rustig zat en leuk naar beneden kon kijken.Personeel zeer vriendelijk en correct.De hapjes waren heerlijk,diverse hartige broodreepjes met carpaccio ,zalm ,brie en kipfilet ,ook een aantal warme dingen zoals hartige taart,saucijzenbroodje en warme scones.De zoete lekkernijen bestonden uit een Brownie,taartje,koekje,muffin en een bonbon.Wij hadden er meer dan genoeg aan.Het is een gezellig restaurant en prima prijs/ kwaliteit verhouding.

Gegeten op 23 februari 2013

Krupuk
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ma 18-2-'13 hier in Ridderkerk beland.
Alweer een tijd geleden dat ik achteraf echt tevreden over het totale plaatje een restaurant uitloop. Gelukkig kwamen we hier.
Het Brussels Lof serveert lekker eten. Mijn tafelgenote was zeer tevreden over haar hertenbiefstuk en mijn menu met o.a. heerlijke kabeljauw en een mooie coquille was een goed samengesteld diner.
Heel erg vriendelijke bediening en een goed gecreëerde ambiance.

Gegeten op 18 februari 2013

Schrijf zelf een recensie over Brussels Lof in Ridderkerk

Schrijf hieronder je recensie over Brussels Lof. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!