Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Restaurant Vito's

1. Internationaal

Restaurant Vito's

1. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 038 422 79 59

roderique038

Tja. Wat moeten we hier nou over zeggen. Lekker eten, laten we daarmee beginnen. Traditionele kaart, gewoon goed. Populair gedragende bediening. Blijkbaar naast ons vrienden van de eigenaar, personeel niet bij weg te slaan, aandacht gaat regelrecht ten koste van de andere gasten. Was bij ons direct 'je en jou' aan tafel, geen probleem mee, maar dan meld ik dat zelf wel. Vroeger was dit een toptent, maar de mooie kanten zijn er af. Decor kan ik niet anders zeggen, ouwe zaak. Beetje gepimpt met zwart wit foto's (waar zagen we dat paar jaar geleden toch ook?), dat is het dan. Bank zat kaarsvet in. Om tien uur trok de chloorlucht al door het restaurant, terwijl er nog tafels zaten te eten. Personeel vond dat de schoonmaak maar moest beginnen. Nee sorry dit WAS ooit goed!

Gegeten op 5 april 2014

yester

Dé referentie voor verse broodjes voor heel Nederland! Mijn favoriet is de pastrami met een verse jus. Perfect prijs/kwaliteit verhouding waar menig restaurant (met lunchkaart/broodjes) een voorbeeld aan kan nemen. Bediening is soms wat traag.

Gegeten op 18 juli 2014

klaasjan2

Ze hebben er heerlijke verse broodjes en pasta's. Allemaal ter plekke bereid vanuit de open keuken. Ik zit er regelmatig op een prachtige plek in het centrum van Zwolle. Het personeel daarentegen is ongeïnteresseerd. Het meisje wat mij laatst bediende was op het arrogante af.

Gegeten op 3 juli 2014

rob40

Prima eten voor een hele redelijke prijs. Gisteravond met het gezin (incl 3 pubers tussen 12 en 17) bij Vito's op het terras gezeten. Prima rose, heerlijke tonijn tartaar vooraf, mijn vrouw aan de pasta met scampi's, ik een heerlijke Vitello. Naar goed Italiaans gebruik wel veel room en kaas in de gerechten en het groenten garnituur was tamelijk ondefinieerbaar, bruin gebakken in de oven, ik heb eerlijk gezegd geen idee wat het was, ik vermoed iets van witlof, maar het feit dat ik het niet kon zien of proeven zegt genoeg, ruimte voor verbetering, vandaar de 7! Ook de kinderen waren tevreden en de 2 die liever een ijsje van het naastgelegen Talamini haalden als dessert konden daarmee rustig aan tafel komen zitten, want dezelfde eigenaar. Hier gaan we zeker vaker heen, als we geen zin hebben om te koken...

Gegeten op 17 juni 2014

Lovetryingfood

Erg lekker geluncht hier zoals altijd. Ze hebben hier erg lekkere broodjes voor de lunch, één van de beste restaurants waar ze goede en smaakvolle lunch broodjes aanbieden. Ik kom hier graag eten als we in de buurt zijn, maar zo te zien is dat bij meerdere mensen te zien sinds ze altijd erg druk tot bijna vol zitten altijd in de middag. De service is soms wat minder als het druk is en de inrichting is wel eerlijk gezegd aan vernieuwing toe. Het oogt tevens niet altijd even schoon als het druk is, de tafels lijken erg snel en onnauwkeurig gewassen te worden, voordat de andere gasten komen, maar ik kom hier graag voor het eten terug!

Gegeten op 14 mei 2014

brenda24

Het bedrijf straalde heel wat uit van buiten dus besloot ik vanmiddag naar binnen te gaan voor een lunch.
De tafel was niet goed schoon er zaten nog kringen op van glazen. De serveerster deed een poging tot schoonmaken.

Ik bestelde een jus d orange deze was erg lekker daarbij kreeg ik het bar bonnetje dat uit de kassa komt er bij geleverd op tafel?? Bestelde de sandwich pollo. Het brood was erg dun en maar droog de kip kwam geloof ik uit een blik. Zat absoluut geen smaak aan. Daar overheen zat een overdosis aan dille mosterd dressing. En zeer weinig sla. Ook was het zo op het broodje gegooid en niet verdeeld.
Ik kom er nooit weer geen aanrader.

HeintjeD

Lekker gegeten bij Vito's was helemaal goed. Heerlijke vis gegeten die puur van smaak was. Het is een gezellig restaurant met betaalbare menu's. Leuke avond gehad met een vriend.

Gegeten op 10 januari 2014

keeslau

Door een vriend werd dit restaurant aangeraden voor betaalbaar lekker eten. Met een groep van 6 personen hebben we zijn advies getest en hij mag vaker adviseren.

Het restaurant zat op vrijdagavond flink vol en daar was de bediening ook op berekend. We werden de hele avond vlot bediend. Bij het zoeken in de menu’s kregen we brood met een soort mayonaise. Daar zie ik toch echt liever gewoon boter of olie. We kozen bij het eten voor de witte en de rode huiswijn en die waren beiden prima.

Vooraf koos ik de Anti pasto di pesce die bestaat uit gegrilde tonijn, coquille en zalm met wasabimayonaise en limoenvinaigrette. Ik heb de wasabimayonaise niet ontdekt of er moet wel een heel bescheiden hoeveelheid wasabi in verwerkt zijn geweest. De vis was heerlijk en puur van smaak. Alleen de begeleiding zou wat gevarieerder kunnen en passend bij de 3 verschillende smaken van de vissen.
Als hoofdgerecht heb ik Tonno alla siciliana genomen, kort gebakken tonijn met zeevruchten risotto. De zeevruchten risotto was een van de aller-lekkerste die ik ooit gegeten heb. Heerlijke risotto met een rijke hoeveelheid zeevruchten. De tonijn was te lang gebakken en daardoor te droog. Bovendien was de tonijn al te overdadig voorzien van peper en zout in de keuken wat ik een beetje vreemd vind. Ik kies dat liever zelf.

Er stonden nog heerlijke nagerechten op de kaart maar die heb ik overgeslagen. Van mijn tafelgenoten heb ik wel een klein hapje en slokje mogen proberen van de Sgroppino (Citroensorbet met wodka en prosecco) en de Pera (Gestoofde peertjes met geschaafde amandelen, mascarpone en balsamico stroop). Beiden waren heerlijk.

Gegeten op 24 januari 2014

Delekkersteoliebol

Altijd leuk in Zwolle, overdag heerlijke broodjes en nu ook de avondkaart geprobeerd. Gestart met Vitello Tonato die buiten de kaart om werd aangeboden, ronduit heerlijk !! Vervolgens de Linguini Mignon als hoofdgerecht, mooie portie en zeer smakelijk. Bediening scherp en zeer vriendelijk, aanrader en ook nog eens betaalbaar. Chapeau !

Gegeten op 27 oktober 2013

MarcBrienesse

Was al een paar jaar niet meer geweest maar afgelopen weekend heerlijk geluncht bij Vito's met een broodje Pastrami en groot glas verse jus d'orange. En zoals ik me herinnerde...Heerlijk. Zeker een aanrader.

Gegeten op 20 oktober 2013

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Vito's in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Vito's. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.