Restaurant Vito's

• 7.4

• 7.3

brenda24
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het bedrijf straalde heel wat uit van buiten dus besloot ik vanmiddag naar binnen te gaan voor een lunch.
De tafel was niet goed schoon er zaten nog kringen op van glazen. De serveerster deed een poging tot schoonmaken.

Ik bestelde een jus d orange deze was erg lekker daarbij kreeg ik het bar bonnetje dat uit de kassa komt er bij geleverd op tafel?? Bestelde de sandwich pollo. Het brood was erg dun en maar droog de kip kwam geloof ik uit een blik. Zat absoluut geen smaak aan. Daar overheen zat een overdosis aan dille mosterd dressing. En zeer weinig sla. Ook was het zo op het broodje gegooid en niet verdeeld.
Ik kom er nooit weer geen aanrader.

HeintjeD
  • Recensies in de laatste twee jaar

Lekker gegeten bij Vito's was helemaal goed. Heerlijke vis gegeten die puur van smaak was. Het is een gezellig restaurant met betaalbare menu's. Leuke avond gehad met een vriend.

Gegeten op 10 januari 2014

keeslau
  • Recensies in de laatste twee jaar

Door een vriend werd dit restaurant aangeraden voor betaalbaar lekker eten. Met een groep van 6 personen hebben we zijn advies getest en hij mag vaker adviseren.

Het restaurant zat op vrijdagavond flink vol en daar was de bediening ook op berekend. We werden de hele avond vlot bediend. Bij het zoeken in de menu’s kregen we brood met een soort mayonaise. Daar zie ik toch echt liever gewoon boter of olie. We kozen bij het eten voor de witte en de rode huiswijn en die waren beiden prima.

Vooraf koos ik de Anti pasto di pesce die bestaat uit gegrilde tonijn, coquille en zalm met wasabimayonaise en limoenvinaigrette. Ik heb de wasabimayonaise niet ontdekt of er moet wel een heel bescheiden hoeveelheid wasabi in verwerkt zijn geweest. De vis was heerlijk en puur van smaak. Alleen de begeleiding zou wat gevarieerder kunnen en passend bij de 3 verschillende smaken van de vissen.
Als hoofdgerecht heb ik Tonno alla siciliana genomen, kort gebakken tonijn met zeevruchten risotto. De zeevruchten risotto was een van de aller-lekkerste die ik ooit gegeten heb. Heerlijke risotto met een rijke hoeveelheid zeevruchten. De tonijn was te lang gebakken en daardoor te droog. Bovendien was de tonijn al te overdadig voorzien van peper en zout in de keuken wat ik een beetje vreemd vind. Ik kies dat liever zelf.

Er stonden nog heerlijke nagerechten op de kaart maar die heb ik overgeslagen. Van mijn tafelgenoten heb ik wel een klein hapje en slokje mogen proberen van de Sgroppino (Citroensorbet met wodka en prosecco) en de Pera (Gestoofde peertjes met geschaafde amandelen, mascarpone en balsamico stroop). Beiden waren heerlijk.

Gegeten op 24 januari 2014

Delekkersteoliebol
  • Recensies in de laatste twee jaar

Altijd leuk in Zwolle, overdag heerlijke broodjes en nu ook de avondkaart geprobeerd. Gestart met Vitello Tonato die buiten de kaart om werd aangeboden, ronduit heerlijk !! Vervolgens de Linguini Mignon als hoofdgerecht, mooie portie en zeer smakelijk. Bediening scherp en zeer vriendelijk, aanrader en ook nog eens betaalbaar. Chapeau !

Gegeten op 27 oktober 2013

MarcBrienesse
  • Recensies in de laatste twee jaar

Was al een paar jaar niet meer geweest maar afgelopen weekend heerlijk geluncht bij Vito's met een broodje Pastrami en groot glas verse jus d'orange. En zoals ik me herinnerde...Heerlijk. Zeker een aanrader.

Gegeten op 20 oktober 2013

TiMaR
  • Recensies in de laatste twee jaar

Fijne plek om te lunchen. Wij hadden niet zo veel trek in een groot broodje en zagen ook kleinere hapjes staan, zoals een broodplankje. Echter, dit was pas vanaf 14.00 mogelijk. Gelukkig was het bedienend personeel en de keuken coulant genoeg om dit toch te serveren en het smaakte erg goed.

Gegeten op 5 september 2013

Daniel038
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gezellige plek voor een lekker broodje als lunch. Bediening is wisselend. Terras op een mooie plek in de stad. 's Avonds kom ik er nauwelijks.

Yffie
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op een zonnige dag neergestreken voor een drankje (helaas een glaasje geen flesje) en een TONNO
Huisgemaakte tonijnsalade met knapperige ijsbergsla genomen. Het is te eten maar verwacht geen verrassende smaakexplosie. De prijs van het broodje maakt het dan ook redelijk.

Gegeten op 5 juni 2013

leokok
  • Recensies in de laatste twee jaar

Geluncht bij Vito's. Gekozen voor een sandwich pastrami en verse jus d orange. prima kwaliteit, heerlijk vers sap en vers broodje. Helaas was de bediening erg slecht, nog nooit meegemaakt dat ik onder het eten af moet rekenen. Als je je gast niet vertrouwd, reken dan tijdens de bestelling af. Ik geloof niet dat ze topfooien binnenhalen op deze manier, jammer want de kwaliteit verdient het wel.

Gegeten op 27 mei 2013

j-tje
  • Recensies in de laatste twee jaar

Paar keer geluncht maar het is echt massawerk. Na een paar keer eten heb ik de kaart wel gezien evenals de mogelijkheden op de kaart. Het is hier altijd druk, wel goed natuurlijk. De zaak is hierdoor niet zo schoon, vaak vieze tafeltjes doordat het personeel niet de tijd heeft om ze te poetsen. De kwaliteit van de producten zijn volgens mij erg constant en dat is super!

Gegeten op 1 mei 2013

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Vito's in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Vito's. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!