a TripAdvisor company

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 010 461 38 55

moni4

Via online reservering

Constante kwaliteit. Wij konden in de feeërieke tuin plaatsnemen vanwege het mooie weer en buiten eten geeft altijd iets extra's. Vandaar een 10 voor decor. Geslaagde avond dus.

Gegeten op 26 augustus 2016

mitchel0907

Via online reservering

Lekker eten zoals altijd. Nadeel is dat het hoofdgerecht al na 15 min op tafel kwam waardoor het allemaal erg haastig overkwam. Onbeperkt spare ribs genomen en na de eerste ronde wilde de serveerster alles al meenemen in plaats van vragen of er nog een spare rib op tafel mocht komen.

Kwaliteit vlees is goed en de locatie is ook perfect.

Aan het einde duurde het ruim een half uur voordat de vraag kwam of we nog wat drinken wilde hebben.

Samenvattend: leuke avond met lekker eten maar het gaf niet de voldoening die we elders wel hebben ervaren.

Gegeten op 25 augustus 2016

Solarx

Wij hebben hier werkelijkwaar heerlijk gegeten het enige nadeel is dat alles karig belegd is en daarom voor mij ook een 9 en geen 10 voor het eten.
Zo had ik de Carpaccio wat heerlijk smaakte maar eigenlijk alleen belegd was met sla 2 mini augurkjes 3 stukjes kaas en een paar pijnboompitjes het maakte het zeker niet minder lekker maar voor de prijs had ik wel een goed belegde carpaccio verwacht.
Als hoofdgerecht had ik de Bife De Lomo (ossenhaas) wat ook alleen het stuk vlees was met 2 stronkjes sla en de bijgerechten zoals patat en groentes allemaal apart besteld moesten worden. (neemt niet weg dat de smaken gewoon heerlijk waren)
Als nagerecht de Coupe de Sorbet 3 bolletjes citroenijs in een glas voor 8 euro wel heel lekker maar zeker niet de 8 euro waard.
De Service was helemaal top met vriendelijk personeel, alleen het decor heeft meer weg van een eetschuur wat ik persoonlijk heel erg jammer vond veel tafeltjes en allemaal op elkaar.

Gegeten op 21 augustus 2016

MenW

Een prachtige locatie aan de Bergse Plas. Vanaf het terras ingestapt in een grote sloep en in rustig tempo met z'n tienen (5 kinderen en 5 volwassenen) zo'n twee uur gevaren over de plassen en langs de diverse eilandjes. Aan boord de door Gauchos / Winebar Mendoza voorziene hapjes en drankjes genuttigd. Na twee uur varen weer aangelegd en op het terras nog genoten van wat warme hapjes en een goed glas wijn Malbec uit Argentinië. Een middag waarvan we geen spijt hebben en die zeer zeker voor herhaling vatbaar is.

Gegeten op 19 augustus 2016

p.vanleeuwen

Via online reservering

Een mooi restaurant en mijn vooroordeel over Gauchos is weggenomen als zijnde een doorlopende "vreetschuur". De bediening was goed, de diverse biefsoorten werden op een afgedekte schaal getoond en uitleg daarover gegeven. Het tempo tussen de gerechten was ook goed en wij waren allemaal tevreden over de kwaliteit van het hoofdgerecht, een Lomo beef. Het voorgerecht, een variatie van Argentijnse hapjes was niet zo bijzonder en zag er niet echt smakelijk uit vooral omdat er een best wel grote chorizoworst en een soort van bladerdeedhapje op het bord lag naast een overigens heerlijke garnaal maar dat kan persoonlijk zijn. Daardoor zat ik al vrij snel vol en dat vond ik een beetje jammer.

Gegeten op 18 augustus 2016

jetlebbing

Via online reservering

De locatie aan de plas is geweldig. We werden vriendelijk ontvangen. We hebben uitleg gekregen over t vlees. Dus zo maak je altijd een goede keuze.

Gegeten op 12 augustus 2016

keesvantoer

Via online reservering

Goed restaurant voor vleeseters.
Voor de echte vis liefhebber is dit restaurant wat minder geschikt.
Ook na 21:30 uur een volledige werkende keuken.
Goed vlees en prima bediening.

Gegeten op 13 augustus 2016

p.vanalphendeveer

Via online reservering

Bife di Lomo all-in zeker aan te raden: heerlijk mals vlees. Gegrilde groene asperges erbij smaakten goed. De Chardonnay huiswijn was precies goed.

Gegeten op 9 augustus 2016

annelies2011

Via online reservering

Het vlees was perfect. Helaas waren de dikke erbij geserveerde frieten slecht gebakken en erg vettig. Jammer. De bediening is vriendelijk

Gegeten op 27 juli 2016

boomlikesfood

Via online reservering

Het eten bij Gauchos is simpel, maar van zeer goede kwaliteit. Een steekhouse met een topkwaliteit op hout gegrilde steak, precies bereidt als gevraagd.
De bediening springt eruit: betrokken, vriendelijk, terzake kundig, professioneel ! Echt een verademing!

Gegeten op 2 augustus 2016

Schrijf zelf een recensie over Gauchos aan de Plas in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Gauchos aan de Plas. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.