Gauchos aan de Plas

• 8.2

• 7.9

Travailleur
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijke avond gehad in dit sfeervolle restaurant waar alles klopt: eten uitstekend, bediening prima en uitzicht over de plas fenomenaal.
Vooraf gamba's met knoflook en carpaccio, als hoofdgerecht de waanzinnig lekkere bife de lomo all in. Overheerlijke grill-smaak van dit malse vlees, samen met huisgemaakte frites, salade en groene asperges met knoflook als bijgerechten. Ook de lamscarré en de spareribs van mijn disgenoten waren verrukkelijk. Desserts met dulce de leche ben je natuurlijk aan je stand verplicht in een Argentijns restaurant, maar ook het verse fruit en de cheesecake waren top. Dit alles gecombineerd met heerlijke wijnen, die door de vriendelijke bediening zonder problemen worden geserveerd uit de naastgelegen wijnbar Mendoza, maakt dat wij hier zeker terugkomen.

Gegeten op 17 april 2014

jkemper
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk stukje vlees gegeten met prima bediening!
Voor we onze bestelling deden kwam de serveerster aan tafel met alle stukjes vlees die ze hadden en gaf er een duidelijke uitleg bij.

Voor een goed stuk vlees in een gezellige omgeving ben je hier op de juiste plaats.
Ik kom zeker een keer terug.

Gegeten op 15 april 2014

JvT52
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met stip het beste Gaucho's restaurant van Rotterdam. In alle vestigingen van Gaucho's in Rotterdam wordt een prima stuk vlees geserveerd, met name de bife de lomo (ossenhaas) is uitstekend, maar de sfeer en de service bij Gaucho's aan de Plas maken dit restaurant voor mij de beste vestiging. Niet goedkoop. Dat zijn ze geen van allen. Maar voor wie van een heerlijke, malse ossenhaas houdt is Gaucho's een restaurant waar je geweest moet zijn.

Gerda1208
  • Recensies in de laatste twee jaar

Na een dagje shoppen in Rotterdam meegenomen naar dit restaurant en ik moet zeggen, zelden zo'n goed stukje vlees gegeten. Prima bijgerechtjes ook en de bediening is, ondanks de drukte, zeer professioneel, vriendelijk en snel. Inrichting is netjes maar een beetje koel door de gebruikte materialen.

Gegeten op 21 februari 2014

F-D
  • Recensies in de laatste twee jaar

Als voorgerecht had ik de carpaccio, die was goed maar niet bijzonder. Als hoofdgerecht de Rib-eye van 400 gram die perfect was. Erbij groene asperges en Franse frietjes.

Een prima fles wijn van Masi, prettige bediening en een acceptabel rekening maakt dit tot een prima avondje

Op zeker nog een keertje terug om de Ossenhaas te proberen!

Gegeten op 5 maart 2014

iensproever010
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het eten is relatief duur en de kwaliteit daarentegen is niet top. Friet en salade worden als supplementen gezien en extra berekend terwijl deze in de meeste (eigenlijk alle) restaurants inbegrepen zijn in het gerecht.

De service vind ik ruim voldoende.

Het decor is niet bijzonder.

Gegeten op 7 februari 2014

aalstein
  • Recensies in de laatste twee jaar

Je gaat naar Gauchos vanwege het vlees. En dan krijg je dus ook vlees! Dus niet naar toe gaan als je iets anders wilt! Adequaat,vriendelijk personeel en ruime wijnkeuze.

Gegeten op 25 februari 2014

robvanderaa
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen Dinsdag alhier met z'n vieren gegeten.
Na een hartelijke ontvangst koos een ieder voor de Bife de Lomo .
een mooi stuk ossenhaas met een cuisson naar smaak.
Samen met de goede frites en prima sauzen een uitstekend maal .
Geen culinaire parade ,maar dat geeft soms niet.
Vooral ook de aangename houtskool grillsmaak werd door ons gewaardeerd.
Ook de bediening verdient lof.
Erg prettige ,voorkomende leuke dames.
Wij komen hier wel vaker en altijd is het goed.
Een aanrader dus voor een goede biefstuk.

Gegeten op 11 februari 2014

marian-weening
  • Recensies in de laatste twee jaar

Dinsdag 11 februari zonder te reserveren met vier personen hier gegeten.Een hartelijk ontvangst,waar ze je jas netjes aannemen.We kregen uitleg over het vlees aan onze tafel,wat we alle vier erg leuk vonden.Wat een aardige bediening.We kozen vier maal voor een bife de lomo.
Wat een goed stukje vlees,met een heerlijke grill smaak.De rode wijn paste prima bij het gerecht.Als nagerecht had ik een trio van chocolade.Wat een volle chocolade smaak had.De ambiance is gezellig.
Een restaurant waar we graag een keer terug komen.Gauchos aan de plas in Rotterdam is een aanrader.

GijsGenieter
  • Recensies in de laatste twee jaar

De beste ossenhaas van Rotterdam eet je hier. Goede keuze in bijgerechten en prima prijs-kwaliteit verhouding. Bediening is altijd vriendelijk en voorkomend. In de wijnbar achter het restaurant kan je een aperitief nemen of na je diner nog naborrelen. Zomers is het buiten ook heerlijk zitten. Absolute aanrader voor de verwende vleesliefhebber!

Gegeten op 18 januari 2014

Schrijf zelf een recensie over Gauchos aan de Plas in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Gauchos aan de Plas. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!