a TripAdvisor company

• Service

• Decor

• In behandeling

Via online reservering

Geweldig personeel. Gegeten met mijn dochter. De eerste keer dat wij er waren werd ik onwel. Mijn dochter had al wel voor-en hoofdgerecht besteld en iets te drinken. Met mij ging het niet zo goed en zijn weggegaan. Personeel was zeer behulpzaam en wij kregen geen rekening gepresenteerd! Hulde aan al het personeel!!!!
Twee dagen later poging 2 en daar hebben wij geen spijt van gehad. Voortreffelijk eten maar het personeel krijgt van ons een dikke 10! Zeker tot ziens!

Gegeten op 25 mei 2015

Lindsey12

Het was perfect! We waren zeer vriendelijk ontvangen bij de deur ook toen we weg gingen werden onze jassen voor ons gepakt en vriendelijk afscheid van ons genomen.
We werden naar onze tafel gebracht. Gelijk stond onze serveerster klaar om onze drankjes op te nemen, drankjes waren ook snel geserveerd.
We kregen uitleg over de stukken vlees, waardoor wij een goede keuze konden maken. De ribe-eye was erg lekker! ook de wijn was top. Goed advies gekregen in combinatie met mijn gerecht. Top! Wij zullen zeker weer terug komen. Het is wel handig om te reserveren.

Gegeten op 9 mei 2015

lwolf

Via online reservering

We hebben genoten van ons avondje uit. Het eten was erg goed, en daarbij hebben we een goede keuze kunnen maken doordat we goede en leuke informatie kregen over het vlees en de bijgerechten. De wijn was lekker, de bediening was goed, ik kom hier zeker nog eens terug.

Gegeten op 20 mei 2015

Whanselaar

Heerlijk buiten gezeten.
Gastvrije bediening. Op de vraag hoe de dagsoep was kregen we een kleine proef-portie.
En het vlees blijft uitmuntend.

Gegeten op 11 mei 2015

joshen

Via online reservering

Wij vinden de bife de lomo van de grill heerlijk.
Vanavond was de bediening geweldig, dit meisje had alles in de gaten, als je glas bijna leeg was kwam ze vragen om bij te mogen schenken en nog meer van die dingen, waar een ander nog van kan leren. Super.

Gegeten op 2 mei 2015

Restaurant - 2 weken geleden

Hartelijk dank voor de leuke recensie en de complimenten!

FijnproevenMarieke

Via online reservering

De specialiteit biefstuk met knoflook was heerlijk! Ook het nagerecht chocolade & chocolade is een aanrader! Heerlijke rode wijn erbij (ik zou niet de huiswijn nemen want de andere zijn veel lekkerder). Vriendelijke bediening!

Gegeten op 25 april 2015

Restaurant - 2 weken geleden

Hartelijk dank voor uw recensie en complimenten. De churrasco de cuadril is inderdaad heerlijk!

saskia197

Via online reservering

Super eten, goede entourage, alleen de tafels staan erg dicht op elkaar. Wij zaten erg in het midden van de zaal...
Verder een heerlijke zaak!

Gegeten op 19 april 2015

Restaurant - 2 weken geleden

Hartelijk dank voor de leuke recensie. U kunt altijd een volgende keer een voorkeur uitspreken voor een tafel. Daar proberen wij dan zo veel mogelijk rekening mee te houden.

SandraS1973

Wij komen hier al jaren, en steeds is het weer een feest. Bij binnenkomst wordt je netjes ontvangen, jas wordt opgehangen, daarna begeleiding naar je plaats. Het is er altijd druk, zeker in het weekend is het aan te bevelen om van te voren te reserveren om teleurstelling te voorkomen. Het eten is geweldig (anders zouden we er niet steeds weer terugkomen). Vooral de spare-ribs zijn favoriet bij ons. Maar ook de diverse steaks zijn aan te raden. En de gegrilde champignons.. hmmmmm... Het personeel is zeer vriendelijk, zodra een glas leeg is, wordt dit direct opgemerkt. Ze zijn zeer goed op elkaar ingespeeld en je hoeft ook nooit lang te wachten op je eten of drinken. Wij zijn al bij diverse Gauchos geweest (alle vestigingen in Rotterdam gehad, maar ook Utrecht en Amsterdam), maar Gauchos aan de Plas blijft toch veruit onze favoriet. En als ik dan toch een minpuntje moet opnoemen, dan is het dat de tafels redelijk dicht bij elkaar staan, zodat het vaak, bij volledige bezetting, rumoerig overkomt. Wij storen ons hier niet aan, daarom is het ook maar een heel piepklein minpuntje... Gauchos tot snel weer !

Gegeten op 13 december 2014

Restaurant - 2 weken geleden

Hartelijk dank voor de leuke en uitgebreide recensie en de vele complimenten. Graag tot snel!

Marjolein_66

Via online reservering

Met 4 personen gegrilde ossenhaas gegeten, medium gebakken, mals en van goede kwaliteit. Fijn dat je de grootte van de porties kunt kiezen. Peper- en champignonsaus zijn beide prima en ruim voldoende. Doordat de saus in een apart schaaltje zit, kun je het zelf doseren.
De Franse frietjes en de grove handgesneden friet zijn allebei lekker en niet vet. Mayonaise wordt op tafel gezet zonder erom te vragen, prima, maar wordt ook ongevraagd aangevuld, terwijl we daar geen behoefte meer aan hadden.
De Coppa Evita Peron en het flensje met ijs en karamel waren heerlijk. Zoals onze serveerster had aangegeven was de karamel erg vullend. Met een hoofd- en nagerecht waren we dan ook helemaal gevuld.
Vriendelijke bediening die vragen over de menukaart duidelijk kon beantwoorden.
Er is voldoende (betaalde) parkeergelegenheid vlakbij het restaurant.
Tenslotte: de akoestiek is niet optimaal, zodra het restaurant vol is, kun je elkaar aan tafel moeilijker verstaan.

Gegeten op 3 april 2015

Restaurant - 2 weken geleden

Hartelijk dank voor uw uitgebreide en gedetailleerde recensie. We zullen voortaan beter opletten bij het aanvullen van de mayonaise.

harry87

Via online reservering

We hebben heerlijk gegeten aan de Plas. Vlees zo heerlijk mals dat het mes er gewoon doorheen zakt. Fantastische bediening, erg service gericht en vriendelijk. Niets aan te merken alleen maar lof! Niet te vergeten een prachtige lokatie.

Gegeten op 2 april 2015

Restaurant - 2 maanden geleden

Hartelijk dank voor de leuke recensie en de complimenten. Er gaat niets boven een Argentijnse ossenhaas!

Schrijf zelf een recensie over Gauchos aan de Plas in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Gauchos aan de Plas. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.