Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

1. Restaurant

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 010 461 38 55

robH13

Via online reservering

Het eten was heerlijk, de bediening keurig en met voldoende zorg en aandacht zonder overdreven te zijn.
Jammer was dat we dichtbij de bar zaten en er een groep mensen moest wachten die dat naast onze tafel deden waardoor ze het eten ongeveer uit onze mond keken en wij elkaar net meer konden verstaan. Gelukkig duurde dat niet lang, maar zo moet het niet.

Gegeten op 25 oktober 2014

Tonnie76

Via online reservering

Voor mijn vriend z'n verjaardag gaan we nu al 3 jaar als traditie naar Gauchos aan de plas. Mijn vriend had trio van 3 soorten vlees a 900 gram, waar hij zich al een week op verheugde. Ik had de ossenhaas. Heerlijk vlees. Het was weer heerlijk en ook complimenten voor de bediening. Perfecte verjaardag. Tot volgend jaar Gauchos!

Gegeten op 23 oktober 2014

Elmotje

Op een vrijdagavond met 2 personen gegeten. Goede ontvangst en bediening die zeer alert en betrokken is. Het eten was heerlijk en smaakvol. De wijnen zijn ook zeer goed van smaak. Ongedwongen sfeer maar wel rumoerig. Wij hadden een iets warmere ambiance verwacht. Al met al een heerlijk avondje uit.

auplaisir

Vooraf bij Mendoza een wijntje gedronken, met daarbij een lekkere jamon. Mendoza is erg gezellig voor een borrrel, of een lekker hapje. Het enige wat je daar wel eens aantreft is een tafel popiejopie, die het ook nodig vinden om vanaf hun tafel schreeuwend, hun volgende fles wijn te bestellen. Gelukkig werd dit genegeerd, door de uitstekende bediening van afgelopen maandag. Op het moment dat wij aan tafel wilden gaan, werden wij begeleid vanuit Mendoza naar het restaurant van Gauchos, zelfs naderhand werd het glas wijn van mijn vrouw nog nagebracht, naar het restaurant gedeelte. In Gauchos was een gezellige sfeer, alle tafels waren bezet. Mijn ossenhaas was uitstekend alsmede de grote gamba's van mijn vrouw. Puntje van aanbeveling, de grove handgesneden friet, was niet warm genoeg, almede de borden waarop de gerechten werden uitgeserveerd. Wij sloten af met de heerlijke citroenkaart. Chapeau voor de bediening in het restaurant, keurig netjes in witte jasjes met een top gastvrouw die werkelijk alles ziet, en de gasten ook bij de deur verwelkomt en uitlaat, bij het verlaten van het restaurant. Mooie plek aan de plas, de plek van onze huwelijkslunch precies 36 jaar geleden (Formentor) het was maandagavond weer als vanouds, lekker en gezellig !

Gegeten op 20 oktober 2014

pat4

Via online reservering

We komen niet voor niets al bijna vier jaar hier! Vlees is altijd mals en je wordt hier als koning behandeld. Perfecte lokatie. Inrichting is wel wat saai,

Gegeten op 18 oktober 2014

astrid105

Via online reservering

Erg gezellige ambiance. Met vier personen heerlijk gegeten waarbij het vlees vooraf werd gedemonstreerd met toelichting. Menukaart en wijnkaart zijn overzichtelijk waarbij prijs/kwaliteit goed in verhouding is. Bediening was allert en correct.

Gegeten op 11 oktober 2014

CvanS

Gisterenavond hier gedineerd. Alle vier een voorafje: driemaal de steak tartare die ze redelijk vonden en ikzelf had de grote gegrilde gamba's, die prima waren. Als hoofdgerecht tweemaal de entrecote van 300 gram met 1 maal Franse frietjes, die onbeperkt worden aangevuld en 1 maal de grove handgesneden frieten, eenmaal de spareribs die ook onbeperkt worden aangevuld met saus erbij, Franse frieten en een salade, ook prima in orde en ik had de entrecote van 225 gram met gegrilde puntpaprika, ook erg lekker. Op tafel de chimichurrysaus die ik erg lekker vond. Ook nog viermaal een dessertje, voor mij was dat het flensje met ijs en dulce de leche en ook dat was erg smakelijk. Het viel me allemaal zeer mee, het enige wat wat tegenviel was het lawaai. De akoestiek is er niet goed of er komen mensen die graag schreeuwen, ik weet het niet. De bediening aan onze tafel was erg goed trouwens. Ook de wijnen zijn er goed en vriendelijk van prijs.

Gegeten op 29 september 2014

Simonenederveen

Via online reservering

Mijn vriend en ik vinden de prijs heel erg meevallen als je kijkt naar de service en de netheid van het personeel en het eten. We hebben er heerlijk gegeten de sfeer is super het uitzicht is subliem en het eten was fantastisch. Een ruime keuze wat eten en drinken betreft. Een hele goede en fijne ervaring gehad! En de tijd tussen de gerechten was precies goed, dik tevreden!!

Gegeten op 20 september 2014

Proever49768

Via online reservering

Het was al weer wat langer geleden dat wij dit restaurant bezochten. Voor een goede steak is dit toch wel het adres. Lekker klaargemaakt, heerlijke frites en een goed glas huiswijn. Wij kozen het menu dat uit drie gangen bestond tegen een prijs welke de verhouding met de kwaliteit goed kan doorstaan. De service was snel en uitstekend.

Gegeten op 13 september 2014

ali6

Via online reservering

Het eten was heerlijk, malse churrasco steak en de zoete puntpaprika's zijn aan te bevelen. Ook de gegrilde champignons en een stokbroodje vooraf zijn geweldig. Goede vlotte service en altijd beleefd. Alleen die koffie is niet te drinken zo vies. Weggespoeld met een dessert met flensje en ijs, beste dessert wat ik ooit heb gehad.

Gegeten op 4 september 2014

Schrijf zelf een recensie over Gauchos aan de Plas in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Gauchos aan de Plas. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.