1. Restaurant

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 010 461 38 55

FijnproevenMarieke

Via online reservering

De specialiteit biefstuk met knoflook was heerlijk! Ook het nagerecht chocolade & chocolade is een aanrader! Heerlijke rode wijn erbij (ik zou niet de huiswijn nemen want de andere zijn veel lekkerder). Vriendelijke bediening!

Gegeten op 25 april 2015

saskia197

Via online reservering

Super eten, goede entourage, alleen de tafels staan erg dicht op elkaar. Wij zaten erg in het midden van de zaal...
Verder een heerlijke zaak!

Gegeten op 19 april 2015

SandraS1973

Wij komen hier al jaren, en steeds is het weer een feest. Bij binnenkomst wordt je netjes ontvangen, jas wordt opgehangen, daarna begeleiding naar je plaats. Het is er altijd druk, zeker in het weekend is het aan te bevelen om van te voren te reserveren om teleurstelling te voorkomen. Het eten is geweldig (anders zouden we er niet steeds weer terugkomen). Vooral de spare-ribs zijn favoriet bij ons. Maar ook de diverse steaks zijn aan te raden. En de gegrilde champignons.. hmmmmm... Het personeel is zeer vriendelijk, zodra een glas leeg is, wordt dit direct opgemerkt. Ze zijn zeer goed op elkaar ingespeeld en je hoeft ook nooit lang te wachten op je eten of drinken. Wij zijn al bij diverse Gauchos geweest (alle vestigingen in Rotterdam gehad, maar ook Utrecht en Amsterdam), maar Gauchos aan de Plas blijft toch veruit onze favoriet. En als ik dan toch een minpuntje moet opnoemen, dan is het dat de tafels redelijk dicht bij elkaar staan, zodat het vaak, bij volledige bezetting, rumoerig overkomt. Wij storen ons hier niet aan, daarom is het ook maar een heel piepklein minpuntje... Gauchos tot snel weer !

Gegeten op 13 december 2014

Marjolein_66

Via online reservering

Met 4 personen gegrilde ossenhaas gegeten, medium gebakken, mals en van goede kwaliteit. Fijn dat je de grootte van de porties kunt kiezen. Peper- en champignonsaus zijn beide prima en ruim voldoende. Doordat de saus in een apart schaaltje zit, kun je het zelf doseren.
De Franse frietjes en de grove handgesneden friet zijn allebei lekker en niet vet. Mayonaise wordt op tafel gezet zonder erom te vragen, prima, maar wordt ook ongevraagd aangevuld, terwijl we daar geen behoefte meer aan hadden.
De Coppa Evita Peron en het flensje met ijs en karamel waren heerlijk. Zoals onze serveerster had aangegeven was de karamel erg vullend. Met een hoofd- en nagerecht waren we dan ook helemaal gevuld.
Vriendelijke bediening die vragen over de menukaart duidelijk kon beantwoorden.
Er is voldoende (betaalde) parkeergelegenheid vlakbij het restaurant.
Tenslotte: de akoestiek is niet optimaal, zodra het restaurant vol is, kun je elkaar aan tafel moeilijker verstaan.

Gegeten op 3 april 2015

harry87

Via online reservering

We hebben heerlijk gegeten aan de Plas. Vlees zo heerlijk mals dat het mes er gewoon doorheen zakt. Fantastische bediening, erg service gericht en vriendelijk. Niets aan te merken alleen maar lof! Niet te vergeten een prachtige lokatie.

Gegeten op 2 april 2015

Restaurant - 1 maand geleden

Hartelijk dank voor de leuke recensie en de complimenten. Er gaat niets boven een Argentijnse ossenhaas!

Robdv

Via online reservering

Wij hebben op zaterdag de 28-3 daar gegeten en het was weer Fantastisch, Het is eten was heerlijk en ook de huiswijn smaakte goed, Hoewel het redelijk druk was hoeven wij niet lang op de bediening te wachten, je wordt daar ook bediend zoals het hoort in een goed restaurant, personeel is heel vriendelijk en attent, een zaak die wij iedereen aan kunnen raden aan de prijs kan het niet liggen die zijn daar redelijk.

Gegeten op 28 maart 2015

Restaurant - 1 maand geleden

Hartelijk dank voor de leuke recensie en de aanbeveling. Graag tot een volgende keer!

pat4

Via online reservering

Bife de lomo is een absolute aanrader. Nergens anders zo lekker. Ik kom er al drie jaar en nog nooit is het tegengevallen. Je wordt hier als een koning behandeld. Men was er zelfs op voorbereid dat ik met een kind van twee jaar was. Bedeining is allervriendelijkst!

Gegeten op 28 maart 2015

Restaurant - 1 maand geleden

Hartelijk dank voor de leuke recensie en het compliment.

Dutchblues42

Misschien niet helemaal objectief want ik ben een echte carnivoor dus bij de Argentijn ben je op de juiste plek daarvoor. Echter behalve dat het vlees en sidedishes qua aanbod en bereiding zeer uitgebreid is, is er meer nodig om een goed Gauchos restaurant te zijn is mijn mening. De service is altijd goed geweest is mijn ervaring. De ontvangst geeft je direct het gevoel niet zomaar in een Gauchos restaurant te komen en ik ken er toch wel veel. Keurig gekleed personeel achter de spreektafel, heet je netjes welkom, checkt de reservering en brengt de jassen naar de garderobe. Vervolgens brengt zij(hij) je naar je tafel waar je word overgedragen aan het bedienend personeel. Bediening is snel en kent een korte doorlooptijd als je dat zou willen en haast hebt tenminste. De ligging "aan de plas" zegt het eigenlijk al. Perfect gelegen aan het water waar je in de zomer heerlijk buiten kunt eten en bootjes kunt kijken. Decor is dus top. Wel is het binnen wat druk en krap. Druk is een kwestie van minder reserveringen aannemen maar dat er zoveel gasten zijn zegt ook wel wat over de kwaliteit. Altijd vol ofwel op tijd reserveren.

Gegeten op 10 januari 2015

Restaurant - 2 maanden geleden

Hartelijk dank voor uw uitgebreide recensie en tips. We zijn inderdaad een druk en vol restaurant en dat kan niet altijd wenselijk zijn, maar wij zijn er best trots op.

K-Willemsen

Gegeten op 22 maart 2015

Restaurant - 2 maanden geleden

Hartelijk dank voor de leuke en zeer uitgebreide recensie. En bedankt voor de complimenten!

John3b

Via online reservering

Zoals altijd weer heerlijk gegeten met 4 personen. Ieder zijn eigen voorkeur Steak waarbij de Bife de Lomo mijn persoonlijke favoriet blijft. Ook de gegrilde champignons zijn altijd iets om naar uit te kijken. De akoestiek is nog steeds niet optimaal. Bij een volle zaak is het nog steeds erg rumoerig.

Gegeten op 20 maart 2015

Restaurant - 2 maanden geleden

Bedankt voor uw leuke recensie. De akoestiek is inderdaad nog niet optimaal, maar de rumoer van een volle zaak hoort een beetje bij Gauchos. Wij hopen dat het een volgend bezoek niet in de weg zal staan.

Schrijf zelf een recensie over Gauchos aan de Plas in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Gauchos aan de Plas. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.