a TripAdvisor company

1. 7,6 10 1 35

2. 7,2

3. 6,9

Heet rund van de pampa

Argentinië is steak. En dat weten ze bij El Gaucho als de beste. Vlees van runderen die vrij rondlopen over de pampa's wordt op heet ijzer aan tafel geserveerd. Ondanks de groei van vestigingen door het hele land zijn ze altijd trouw aan hun kernidee gebleven, al hebben ze de plastic cactussen de rug toegekeerd.

ingeborg51

Heerlijk gegeten geweldig aardig bediening,hier kom ik zeker terug.de ossenhaas was super mals en dan het stokbrood met kruidenboter.daar kom je voor terug.om stil van te worden .

Gegeten op 9 juli 2016

proever68

Het is een typische Argentijn uit de jaren '80. Veel plastic en erg donker. Een afzuig installatie die niet goed zijn werk doet werkt vooral mijn tafelgenoot erg op de longen. Deze eerste 15 minuten in deze donkere zaak zijn wat hem betreft al genoeg, echter we zitten en hebben honger.

We beslissen om het verblijf kort te houden, en ik bestel een haas biefstuk (lomo). Na ruim 45 minuten en inmiddels 4 glazen goedkope rode wijn komt het spektakel aan tafel. Medium bleek zo rood, dat het vlees koud was. De niet Argentijns uitziende chef kon het verschil niet zien denk ik, omdat het zo donker was dat de steaks bij na 2 minuten al bruin leken. Wat overigens niet verklaard waarom we zo lang hebben moeten wachten.

Kortom, een restaurant waar nog wel wat te verbeteren valt op alle fronten.

Gegeten op 1 juli 2016

baspauline

Heerlijk stuk vlees gegeten, jammer dat het op een kokende plaat werd geserveerd, waardoor het vlees doorgaarde. Te dunne patatten erbij en een lekker sausje. Vooraf mandje stokbrood, niet bijzonder. Donkere zaak, met slechte afzuiging. Bediening was, borden op de tafel kwakken en vragen of we nog iets wilden drinken toen de glazen nog vol waren. Maar met goed gezelschap toch een gezellige, jaren 60 sfeer.

Gegeten op 27 juni 2016

WesleydeBB

Via online reservering

Eten was zeer goed, Bediening hadden ze 1 of 2 mensen meer mogen hebben want sommige gasten moesten erg lang wachten voor zelfs ook maar te drinken konden bestellen. De verlichting mag ook ietsjes beter. Maar ik kwam voor het eten en dat was zeker goed.

Gegeten op 19 juni 2016

Joyceh010

Ik heb vandaag met een vriend bij El Gaucho gegeten. Ik schrijf normaal nooit een recensie of het nou super goed of niet echt goed is. Maar nu maak ik een uitzondering, dit overtrof echt alles! Ten eerste kreeg ik een processo die niet te drinken was, waarschijnlijk stond de fles al langere tijd open! Kan gebeuren als het niet veel besteld wordt. Heb wel netjes een nieuw glas gekregen. Het mandje stokbrood dat we besteld hadden zou iets langer duren omdat het nog afgebakken moest worden. Prima geen probleem. Tien minuten later worden onze hoofdgerechten gebracht. We hebben toen aangegeven het mandje brood niet meer te willen. Mijn steak werd geserveerd en mijn vriend zijn steak bijna tien minuten later. Mijn steak werd eerst nog op de verkeerde tafel geserveerd. Mijn steak was te ver doorgebakken waardoor deze grotendeels taai was. Toen we bijna klaar waren met eten besefte wij ons ineens dat we geen salade hadden gehad. Dit aangegeven bij de bediening, kreeg ik een drankje van het huis omdat ik de salade niet meer wilde. We wilde na deze bizarre ervaring eigenlijk zo snel mogelijk weg. Rekening gevraagd. Na controleren van de rekening er ook nog achter komen dat het mandje stokbrood gewoon op de rekening stond. Dit aangegeven kregen we ons geld daarvoor terug. Fijne avond of bedankt kon er niet vanaf.
Daarbij was het ook nog eens ongeorganiseerd. Vier keer in nog geen vijf minuten tijd kwamen er verschillende personen van de bediening langs of we wilde bestellen. Eens maar nooit meer!

Gegeten op 10 juni 2016

silvia38

Via online reservering

Heerlijk gegeten en goede en vriendelijke bediening. Wel een beetje donker en warm binnen maar dat komt waarschijnlijk doordat het een lange smalle zaak zonder ramen is. Voor het eten komen we echter zeker terug!

Gegeten op 28 mei 2016

MarcAlexander

Bij binnenkomst was het wat rommelig, ondanks onze reservering was het onduidelijk of er wel een tafel vrij was.
Gelukkig kregen we de tafel bij het raam, want rest vd zaak was vrij donker en warm/ benauwd.

Bediening kwam wat ongestructureerd over. Oa Meerdere personen kwamen vragen of we al wilde bestellen terwijl we de kaart net hadden.
Maar men was wel erg vriendelijk.

Voorgerecht kwam snel, komst vh hoofdgerecht duurde net iets te lang.
Het vlees was gewoon goed gebakken.

Samengevat;
Aardig personeel
Gewoon lekker eten,
Maar aan de inrichting vd zaak
Moet wel iets gedaan worden, nu meer
1990 dan 2016.

Gegeten op 21 mei 2016

stephanie_lankhorst

Via online reservering

Ossenhaas voortreffelijk! Koffie niet te drinken. Gezellige sfeer, al mogen ze wel wat aan de afzuiging doen...staat al snel blauw in het restaurant..:s

Gegeten op 6 mei 2016

andre_joey

Via online reservering

Perfecte lomo van 500gr. Ook de voorgerechten en nagerechten uitstekend. Jammer dat 1 van de nagerechten vergeten was. Rook van de gril geeft ambiance maar soms ook aanleiding tot een hoestbui.

Gegeten op 30 april 2016

Radjenb

Via online reservering

De vleesgerechten zijn hier fantastisch, daarom kom ik er ook geregeld. Bediening bestaat uit hardwerkende lieve mensen.

Er is maar één negatief aspect: de lucht wordt niet (goed) afgezogen zodat je regelmatig met priemende ogen zit. Hier ligt nog een belangrijk verbeterpunt.

Gegeten op 15 april 2016

Schrijf zelf een recensie over El Gaucho in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over El Gaucho. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.