Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

El Gaucho

1. Argentijns
  2. Topper 2015

El Gaucho

1. Argentijns
  2. Topper 2015
  1. Toon telefoonnummer 010 414 16 02

HarrieTwente

Gezellig restaurant met vriendelijke bediening en prima eten.
Klein foutje in de bediening werd keurig opgelost en drankje van het huis gehad.

Frankpvdberg

Dat was lang geleden!!! Binnengekomen viel op dat de sfeer is gebleven alhoewel er wel een wat frissere uitstraling is. Ik zou niet kunnen zeggen wat er precies veranderd is maar ik voelde me binnen een minuut helemaal thuis.

De Bife de Lomo was om te watertanden. Mijn tafelgenoten en ik zijn zeurpieten. Van Rare, Medium Rare en Medium maar alles prima en op bijna hetzelfde moment geserveerd. Wat wel als vanouds is, is dat het vlees sizzling op een ijzeren plaat wordt geserveerd. Dat spettert dus wel alle kanten op en ineens dacht ik aan de schorten van vroeger. Zouden ze die nog hebben? Niet naar gevraagd. Want alle aandacht gaat naar het mooie stuk rode vlees.

Vooraf uiensoep die wat zout was. Beetje gewoontjes, net als de salade. Niet dat ons dat erg teleurstelde. We kwamen voor het vlees yessss, maar dat had je al door denk ik?!

Gegeten op 20 november 2014

richard136

We hadden gereserveerd om 20.00 uur, met z'n tweeën. We werden naar een tafel gebracht met vier zitplaatsen. Na 15 minuten werd er voor het eerst de drankjes gevraagd. Na vijf minuten werd ons gevraagd te verkassen naar een plek met twee plaatsen, om voor vier mensen plaats te maken. Na nog eens vijf minuten kregen we alsnog na navragen onze drankjes. Het door ons gevraagde stokbrood kwam nog eens na navragen tien minuten later. Toen werd eindelijk onze bestelling opgenomen (voor de tweede keer).
Het eten was goed, de frietjes hadden voor die prijs wel vers gemogen, ipv de dunne voorgebakken stokjes. Dame Blanche voor € 6,50, met twee bolletjes was wel erg karig. Als verontschuldiging voor de misverstanden en het lange wachten, kregen we het stokbrood van het huis aangeboden. De bediening mag beter worden aangestuurd. Ik kom er met tussenpozen al ruim 26 jaar, maar de service is er niet beter op geworden!

Gegeten op 18 oktober 2014

R-Muck

Als je gewoon zin hebt in een goed stuk vlees dan kun je hier prima terecht.
Echt bijzonder is de restaurant beleving niet te noemen, het kan er mee door.
Als het restaurant voller wordt dan lijkt het net een kippenhok en is het lastig om een goed gesprek te volgen.

Gegeten op 20 juni 2014

yoroen

Tot mijn grote verbazing is het interieur van Gauchos eindelijk aangepakt en wat opgefrist. In mijn herinnering was het altijd een donker hol, maar dat is gelukkig een stuk verbeterd. Alhoewel er nog wel mogelijkheden voor verdere verbetering zijn. De koelkast begon net voor we weggingen flinke herrie te maken, niet echt ideaal zo'n achtergrond herrie.

Het eten was niks mis mee, alle steaks en andere gerechten die de diverse mensen in het gezelschap bestelden waren goed. Alhoewel het erg heet geserveerd werd, zodanig heeft dat je bijna je tong er aan verbrandt. De spaanse rode wijn die we er bij bestelden was een prima keuze.

Echter de bediening heeft echt nog wat te doen. Wij kwamen laat, en de desintresse van de bediening was verbazingwekkend. Ook leek het erop dat extra wensen totaal werden vergeten, of extreem lang duurden.

Gegeten op 17 december 2013

Marcel01804

Het blijft goed. De originele Gauchos op de van Vollenhovenstraat. Ook hier zie je wat verbeterpuntjes. de carpaccio is heerlijk, al hoeft de enorme berg salade van mij niet zo. De bediening is wat stuntelig, maar dat maakt het ook weer vermakelijk en gezellig, ze doen in ieder geval hun best. De steak op de plaat is gewoon goed, de sausjes wat minder. Maar een echte steak eet je zonder sausjes, dus een kleine kniesoor die hier op let. Wel oogt het allemaal wat rommelig, wellicht eens even Mien Dobbelsteen er doorheen laten gaan, zonder dat ze de sfeer wegpoetst. Aanrader !

Gegeten op 13 maart 2014

Lekkerbek69

Wederom fantastisch gegeten bij El Gaucho. Het vlees is hier echt fenomenaal. Ook de bijgerechten zijn heel goed te doen. Aankleding is erg gedateerd, hoewel de koeienhuiden op de bankjes eindelijk vervangen zijn. Bediening was dit keer heel vriendelijk en attent (maar er staat telkens ander personeel, wat is hier de reden van?). Maar wat is die verschrikkelijke geur telkens als de koelkast opengaat?! Dat kan je gasten echt niet aandoen. Vervangen of schoonmaken dat ding!

Gegeten op 27 februari 2014

rogier12

Geweldig gegeten bij El Gaucho. Super steaks op de hete plaat. Als voorgerecht hadden we de Picada El Gaucho, dat is een plate vol met verschillende hapjes. Als hoofdgerecht, de Bife Lomo en de Entrecote, beiden geweldig bereid. Ook de nagerechten waren top. De service kan iets beter. Ze hadden het gewoon te druk. Toen we 20 minuten binnen waren vroeg ik om een andere tafel omdat ik op de tocht zat, vlakbij de buitendeur. Ondanks de drukte, deden ze hier niet moeilijk over. Toe er een tafel vrij kwam, werd deze voor ons gereserveerd.

Gegeten op 22 februari 2014

CK8

Gisteren heb ik er gegeten en ik vond het écht lekker! Gewoon een heel goed stuk gegrild vlees.
Het decor is misschien niet zo mooi maar dat past er dan ook wel weer bij.
Over de service hadden wij niets te klagen, ze waren erg behulpzaam en vriendelijk.

Gegeten op 28 januari 2014

61henk

Uitstekend eten laat ik daar mee beginnen. Bediening liet het met enige regelmaat afweten. Duurde soms lang voordat ze aandacht gaven en soms te vaak.
Groot nadeel is dat achterin zitten wil zeggen dat je in een dikke etenswalm zit erg benauwd slechte afbuiging. Nadat je hebt afgerekend kryg je drankje van t huis aangeboden maar dat is mts'ers na de maaltijd. Logischer is dat bij of na bestellen koffie cq dessert gebeurd.

Gegeten op 3 januari 2014

Schrijf zelf een recensie over El Gaucho in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over El Gaucho. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.