Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Due Tonino

4. 77% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 0031 10 433 10 63
  2. www.duetonino.nl

sjoerd36

Echt Italiaans betekent natuurlijk dat je een relatie aangaat met je restaurateur....en dat kan hier. Laat even weten dat je Italiaanse wijn lekker vindt, of Italiaanse auto's, of Italiaanse vakantiebestemmingen desnoods, en je bent direct een huisvriend.
Zoiets mediterraans aan een van de lelijkste straten van Rotterdam... dat is toch om warm van te worden.
Natuurlijk is het eten ook lekker, vraag gewoon aan één van de twee Tonio's wat er vandaag lekker is

Gegeten op 3 juli 2014

Sabinerusticus

Super lekker gegeten bij dit gezellige, huiselijke restaurant. De bediening is erg vriendelijk: de jas wordt aangenomen en het vers gebakken brood en een bakje olijven stonden al snel op tafel. We hebben heerlijk gegeten: linguine allo scoglio en branzino al sale. De prijs-kwaliteit verhouding is echt top: heerlijk eten voor een normale prijs. De eigenaar vertelde dat zijn nieuwe terras halverwege juli klaar is en ik ben dan ook zeker van plan om er weer te gaan eten!

Gegeten op 6 juli 2014

Rinies

Gezellig restaurant, niet massaal maar knus Italiaans. Vriendelijke bediening, je bent er echt een avondje uit. Lekker eten, de schaal met antipasti is mijn favoriet.
Een aanrader!

Gegeten op 6 juli 2014

italian-lover

Afgelopen weekend ging ik met mijn man eten bij Due Tonino. We hadden via een vriendin vernomen dat het DE italiaan in Rotterdam is om naar toe te gaan en gelijk had ze. We kwamen binnen en werden gelijk begroet en onze jas werd aangenomen door Tonino zelf. Gelukkig hadden we gereserveerd want het was druk. De sfeer binnen is knus en gezellig, net alsof we weer even in Italië waren. Na de gratis verse broodjes met tapenade namen we beide de anti pastie die lekker gevarieerd was en ik nam een filetto tartufo en me man een pizza 4 stagioni. We waren erg tevreden en zijn voldaan weggegaan. Tonino vertelde ons dat hij zijn terras over een maand een stuk groter zou zijn en dat er dan genoeg plek buiten zou zijn voor een grote groep. Zeker een aanrader om naar toe te gaan als je van Italiaans eten houd.

Gegeten op 5 juli 2014

flaxjef

Ik kom hier regelmatig en het is een leuk ingericht Italiaans restaurant, altijd lekker druk. Reserveren is dan ook zeker aan te raden. Hier krijg je altijd als starter gratis brood met knoflook mayonaise en tapanade,dit is altijd een heerlijk begin. Ik ben zelf een grote fan van de heerlijke kaas fondue. Ze hebben hier echt zalig italiaanse gerechten en ze doen nooit moeilijk als je iets anders wil dan dat er op de kaart staat. De bediening is ook erg goed, allemaal echte italiaans personeel. Zal hier nog veel vaker terug komen.

Gegeten op 27 juni 2014

Fabio46

ik loop hier vaak langs en het ziet er altijd gezellig uit, dus gingen we het uitproberen. Klein zaakje, informele sfeer, lekker druk. We moesten 45 minuten wachten op het gereserveerde tafeltje! Buiten, want binnen was geen plaats meer om te zitten. Gelukkig was het niet zo koud en kregen we wat te drinken. Het brood met boter is heerlijk, de saltimbocca was goed maar wel te zout. De linguini met zeevruchten is goed van smaak maar weinig vulling. Het water wat we naast de wijn hadden besteld is nooit gearriveerd. Leuk voor een keertje....

Gegeten op 12 april 2014

Michelleelseady

Zodra je Due Tonino binnen stapt, loop je Italië binnen! Een heerlijk intiem restaurant, waar je zowel uitgebreid kan dineren als een pizza kan bestellen. Gerunt door echte Italianen met passie: van verse ingrediënten en authentieke recepten tot linnen tafellakens en uitstekende service! Van de vers gebakken broodjes vooraf tot het chocolaatje bij de koffie proef je die liefde en aandacht. We komen hier al jaren en waren vanaf ons eerste bezoek verliefd op het kleine Italië midden in Rotterdam.

rietbuijink

Een week geleden op zondagavond 9 maart hebben wij heerlijk gegeten in restaurant Due Tonino op de Goudsesingel. Dit is een gezellig niet te groot restaurant met mooi gedekte tafels. Ik had het keuzemenu van 29,70 euro en mijn man koos van de kaart. We waren allebei onder de indruk van de goede service van de obers, die ondanks de drukte zo goed voor ons zorgden. Mijn man is slecht ter been en de eigenaar begeleidde hem naar de wc. Behalve het zeer goede eten was mijn man erg tevreden over de wijnkaart. Meneer Tonino raadde hem de juiste wijn aan. Ik hield het bij een lekkere verse jus d'orange. Het dessert kozen we uit de vitrine. Een heerlijke afsluiting van een zonnige dag.

Gegeten op 9 maart 2014

uam

Een van de betere basic Italiaanse restaurants in Rotterdam. Van een eenvoudige maar smakelijke pizza of pasta tot iets complexere gerechten het smaakt allemaal goed. Prima en persoonlijke bediening. Weer eens iets anders dan de meer "gooi en smijt" Pizzeria's.

Gegeten op 3 januari 2014

Proever32245

Lekker eten, bediening ongracieus
Bezoek 8 december 2013 Eten is prima in deze klein maar fijne Italiaanse diner. Bediening was vandaag een beetje lomp.

Gegeten op 8 december 2013

Schrijf zelf een recensie over Due Tonino in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Due Tonino. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.