• foto's van Dewi Sri (Hillegersberg) in Rotterdam - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 010 422 36 25

Goddelijk lekker eten

Rijst is het belangrijkste voedsel voor lichaam én ziel. Het oudste Indonesische restaurant van Rotterdam draagt daarom met trots de naam van de godin die over de rijstoogst waakt. Samen met de heerlijke smaken van Indonesische kruiden en specerijen smaakt het alledaagse al snel hemels.

thomas116

Heerlijk gegeten, vooraf sateh kambing, hoofdgrerecht een rijsttafel. Tussendoor goed geholpen aan drankjes. Mooie zaak, goede bediening.

Voor herhaling vatbaar deze echte indonees.

Gegeten op 10 april 2015

hansreitzema

Via online reservering

Heerlijk gegeten hier. Wij kozen de vegetarische rijsttafel begeleid met gebakken en gele rijst. Attent vroeg de bediening of ik wel van kokos hield, anders was de gele rijst misschien geen geschikte optie. Heerlijke gerechtjes. Veel tahoe. Niet van die zompige, maar stevig en smaakvol. Eén gerechtje met tempeh zou het toch wel vervolmaken. En hoewel de pils fris en goed getapt op tafel komt, zou een mooie tripel naast het bord niet misstaan.

Gegeten op 7 april 2015

divocodermotion

Het eten was prima en werd netje opgediend. De prijs kwaliteit verhouding is trouwens niet goed. Te veel geld voor het eten en de drank toch wel te duur. Ambiance is prima. Er is met veel oog voor detail gewerkt aan een gezellige sfeer. Is niet het beste Indonesisch eten wat ik heb gegeten, maar ook zeker niet het slechtste. Restaurant heeft eigen parkeerplaats, maar die is snel vol (ook voor ons)

Gegeten op 27 maart 2015

Gerrit2day

Via online reservering

Goed ontvangen! Bediening was prima! Het eten was echt heerlijk!! Het restaurant zelf knus en gezellig( huiskamer idee) wij vinden dit echt een aanrader!!

Gegeten op 21 maart 2015

DirkAdvocaat

Hele lekkere tiga raksa gegeten (drie kleine voorgerechtjes voor 8,50), een rijsttafel 'kecil' met 12 gerechtjes (28,50 p.p.) en het spekkoek dessert, met een stukje spekkoek, spekkoeklikeur en spekkoekijs (6,75).

Gegeten op 13 maart 2015

froberts

Het was erg druk in het reataurant, wat het parkeren niet makkelijk maakte. Moesten erg lang wachten op een drankje en uiteindelijk vragen om de menukaart en wat kroepoek (die anderen wel kregen). Wij hadden de rijsttafel die erg lekker was en meer dan genoeg. Na afloop geen warm handdoekje die wel aan andere gasten werd gegeven. Dus het eten zeer goed, maar de kwaliteit van de bediening niet voor alle gasten hetzelfde.

Gegeten op 14 februari 2015

Proever9115

Via online reservering

Eten was goed, maar de bediening mag echt wel wat vrolijker en attenter zijn. Anyway het blijft een restaurant om van wege het eten terug te komen.

Gegeten op 7 februari 2015

RunningWillem

Via online reservering

Wij hebben genoten van een heerlijke rijsttafel.
Wel erg jammer dat de Chardonnay op was.
Verder was alles naar wens...
Parkeren vind ik wel een knelpunt bij dit restaurant.

Gegeten op 30 januari 2015

denise66

Via online reservering

We hebben met zijn 6-en gegeten bij Dewi Sri Hillegersberg. We hebben gekozen voor de rijsttafel, bestaande uit verschillende warme en koude kleine gerechtjes. Het eten was voortreffelijk! Goed pittig! (soms iets té voor 1 van ons). Je leert op deze manier de Indonesische keuken goed kennen. De manier waarop het wordt gepresenteerd is heel leuk en een gezellige manier van eten. Je hebt niet alleen oog voor je eigen bord en op deze manier kan je van alles wat proberen.

De service was goed! We werden heel hartelijk ontvangen en werden na 10 minuten naar onze tafel gewezen. Het duurde alleen even voor we allemaal wat te drinken hadden en ook onder het eten had vaker gevraagd kunnen worden naar drinken. (Dit omdat het best pittig eten was) Ik snap wel dat dit lastig in te schatten is, omdat er vaak ook té vaak gevraagd wordt naar drinken, wat als erg vervelend ervaren kan worden. Verder was het perfect.

Waar wel een verbeterpuntje ligt is bij de parkeergelegenheid. Dit was erg schaars.

Gegeten op 17 januari 2015

hez

Eten was prima, zeker niet goedkoop maar ook niet erg prijzig. Bediening voegt weinig extra toe aan de beleving, erg saai. Betalen met VVV bon was niet mogelijk itt de vermelding op de VVV site en logo in de zaak. Zogenaamd nog niet geinstalleerd maar dat blijkt niet zo te zijn. Al met al teleurstellende avond. We gaan niet nogmaals naar dit restaurant.

Gegeten op 10 januari 2015

Schrijf zelf een recensie over Dewi Sri (Hillegersberg) in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Dewi Sri (Hillegersberg). De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.