a TripAdvisor company

foto's van Dewi Sri (Hillegersberg) in Rotterdam - 1 foto's van Dewi Sri (Hillegersberg) in Rotterdam - 2 foto's van Dewi Sri (Hillegersberg) in Rotterdam - 3 foto's van Dewi Sri (Hillegersberg) in Rotterdam - 4 foto's van Dewi Sri (Hillegersberg) in Rotterdam - 5 foto's van Dewi Sri (Hillegersberg) in Rotterdam - 6 foto's van Dewi Sri (Hillegersberg) in Rotterdam - 7 foto's van Dewi Sri (Hillegersberg) in Rotterdam - 8 foto's van Dewi Sri (Hillegersberg) in Rotterdam - 9 foto's van Dewi Sri (Hillegersberg) in Rotterdam - 10 foto's van Dewi Sri (Hillegersberg) in Rotterdam - 11 foto's van Dewi Sri (Hillegersberg) in Rotterdam - 12

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 010 422 36 25

Goddelijk lekker eten

Rijst is het belangrijkste voedsel voor lichaam én ziel. Het oudste Indonesische restaurant van Rotterdam draagt daarom met trots de naam van de godin die over de rijstoogst waakt. Samen met de heerlijke smaken van Indonesische kruiden en specerijen smaakt het alledaagse al snel hemels.

petravdwelle1

Via online reservering

Het eten is niet meer wat het geweest is. Zelfs de nassi Koening was niet zoals het hoort te zijn en de slagroom op de koffie was zuur. Ik vindt de prijs kwaliteit verhouding niet correct.

Gegeten op 23 augustus 2015

yarisje

Heerlijke authentieke Indonesische keuken. Sate kambing en de telor dada isi top! Super pittige smoorgerechten. Voortreffelijke wijnen. Super attente en vriendelijke blonde gastvrouw moest helaas bekennen dat onze lievelingswijn niet meer op de kaart stond, maar " ik denk dat er nog wel een paar flessen in de kelder liggen" . En jawel, trots kwam ze met de laatste twee flessen aanzetten. Desserts, zoals bekend van de Indonesische keuken, niet geweldig, en die droge voorverpakte stroopwafeltjes bij de koffie....ach daar kom je hier niet voor, toch!

Gegeten op 14 augustus 2015

gschaareman

Bij onze reservering voor 5 personen telefonisch gemeld dat 1 persoon uitsluitend glutenvrije gerechten moet eten (coeliakie-patient). Hierover werd bij de bestelling nogeens nadrukkelijk op gewezen en werd in overleg een apart menu doorgenomen. Met als resultaat een smakelijke groenten- en satéschotel die goed ontvangen werd en geen problemen gaf.
De overige gasten bestelden de uitgebreide indische rijsttafel (2 personen), één van de speciale indische hoofdgerechten en de jongste gast (13 jaar) een heerlijke kippensoep en portie saté.
Al met al een geslaagde avond met goede en smakelijke ingrediënten en een uitstekende bediening!

Gegeten op 4 augustus 2015

info45

Via online reservering

Op de deur hing een briefje dat we bediend werden op het terras achter het restaurant (met de trap naar beneden ). Lekker beschut daar. Jammer dat het terras niet wat meer aangekleed was. De keuken (gelegen op straatniveau) werd via de brandtrap bereikt. Een schutting moest afval aan het zicht onttrekken. De bediening zelf was erg vriendelijk, maar men wilde kennelijk wel graag vroeg naar huis. De tafel was al afgeruimd voordat we de rekening kregen, zelfs een laatste slokje kon niet meer, want de glazen en de nog gedeeltelijk gevulde fles water waren al ongevraagd weg gehaald. Het eten was meer dan voldoende en smakelijk.

Gegeten op 6 augustus 2015

FLX

Via online reservering

We hebben met z'n 3en rijsttafel genomen erg goed en voldoende. de 4e persoon is vegetaris
en heeft heerlijk gegeten van een telor dadar peteh, een ommelet op indonesische wijze bereidt.De dames kozen voor 'n heerlijke cocktail en wij voor 'n lekker biertje. Een toetje hebben we niet genomen, maar nog wel 'n lekker kopje koffie.De bediening is vriendelijk en goed. Bij het vertrek werden we vriendelijk uitgeleid en in onze jassen geholpen.Wij komen hier al vaker,
maar komen weer terug. 'n echte aanrader voor 'n avondje uit.

Gegeten op 25 juli 2015

Hennyvanweert

Met 4 personen wezen eten bij Dewi Sri. Het eten was echt heerlijk! Portie's zijn niet zo groot. Bediening is Prima. Inrichting modern maar gezellig.
Parkeren wel een probleem ( weinig parkeerplaatsen).
Is aan te bevelen.
Komen zeker nog een keer terug.

Gegeten op 19 juli 2015

pvdlubbe

Via online reservering

Het duurde vrij lang voor we konden bestellen. De Indische rijsttafel voor 4 pers was prima, zonder meer voldoende en veel variatie van smaken, maar eenmaal aan de gang was de service wel attent en correct. Het was een warme dag en dat was jammer genoeg ook in het restaurant wel te merken, het had wat koeler gemogen.

Gegeten op 10 juli 2015

jhollander

Via online reservering

Het eten was super de bediening was vriendelijk en attent. Het décor van de zaak was rustig en gezellig. Zeker een redden om terug te komen.

Gegeten op 21 juni 2015

aahaavee

We hebben hier sinds lange tijd weer gegeten. We werden vriendelijk ontvangen. Het interieur is vrij strak, jaren '90; vrij neutraal en onopvallend en dat is prima.
We kozen de rijsttafel en die was heerlijk: alle gerechtjes zijn goed getypeerd en hebben hun eigen, individuele smaak. De bediening was vriendelijk en doet herinneren aan Indonesië cq Indië. De jonge Hollandse dame in de bediening had wat moeite om zich te vereenzelvigen met de namen van de gerechten. Maar alles bij elkaar genoten we van een heerlijke rijsttafel bij Dewi Sri.

Gegeten op 12 juni 2015

amoree

Via online reservering

We hebben met een groepje van vijf mensen heerlijk gegeten in Dewi Sri. Het was zeer smaakvol en van hoge kwaliteit! De service was goed maar niet uitmuntend hetgeen wellicht aan de bezetting van het personeel te "wijten"is. Kortom: een aanrader voor een Indonesische smaak.

Gegeten op 5 juni 2015

Schrijf zelf een recensie over Dewi Sri (Hillegersberg) in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Dewi Sri (Hillegersberg). De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.