Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

1. Frans

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 020 890 47 57

Borrius

Zaterdagavond bij Brasserie Flo gegeten. Voor 't eerst en dat is me goed bevallen. Meest opmerkelijk was de goede bediening. Attent en met kennis van zaken aangaande spijs en wijn. Kom je in Nederland - en zeker in Amsterdam - maar weinig tegen, helaas. Lekkere oestertjes en idem steak tartare. Café gourmand is een ware traktatie!

Gegeten op 23 augustus 2014

eetadvies

Weer eens gegeten bij Flo.Wat ons altijd opvalt is de constante kwaliteit van eten en bediening.
Heerlijke kalfsborst met zwezerik en partner halve kreeft.Ook de fine Claires waren prima.
Enige minpuntje vond ik het glas chardonnay wat vlak smaakte,maar daarna glas puilly fumé die prima was.
Al met al. heerlijke avond in brasserie-achtige sfeer

Gegeten op 26 juli 2014

amsterdamlikes

Plateau fruit du Mer Royale besteld bij Brasserie Flo Amsterdam. Een aantal jaar niet geweest, maar altijd goed gegeten. Ditmaal ook. Het plateau is inderdaad royaal. De service is correct en voorkomend. Decor doet aan als een Franse brasserie. Kleine minpuntjes, stofrandje op het hout en sommige schaaldieren waren nog iets te koud. In de buurt van het Rembrandtplein absoluut een van de beste restaurants. Perfect voor een fijne avond uit met daarna een mooie film in het Tuschinski theater.

Gegeten op 30 juni 2014

sMuller

Weer eens bij Flo binnengegaan, en dat blijft toch een klein feestje. Ik houd van de sfeer van Franse bistro's. Gezien de tijd van het jaar een flesje Aix-Rosé 2013, die we bij alle gerechten dronken (prima). Na de oesters een goede bouillabaisse, maar met de kanttekening dat ik die ik wel eens beter op smaak heb gehad. De kalfstartaar was perfect, evenals de coquilles en de zeetong. Klein minpuntje is de rook-walm waar je doorheen moet direct bij binnenkomst, omdat iedereen voor de deur staat te roken.

Gegeten op 8 juni 2014

Robert230464

J.l. Vrijdag gegeten bij brasserie Flo in Amsterdam. Laat diner en bij binnenkomst was de tafel nog niet vrij, maar, geen straf! Bubbels aan de bar en een gezellig praatje met de manager. Gezellige sfeer met stoelen en banken, erg leuk is het contact met de open keuken. Gerechten zijn van hoge kwaliteit en zeer smaakvol, een topper is de signaturen dish, de kalfsborst met zwezerik. Wijn arrangement genomen met fijne wijnen, vooral het twee delige desertwijntje! Dank voor de uitnodiging Sabrina, geeft de complimenten door! Wij komen snel nog eens eten.

Gegeten op 23 mei 2014

papaluichi

Voor de tweede keer goed gegeten hier. Heerlijk kreeften gerechten, zeer lekkere tarbotfilet, vleesgerechten voldoen ook aan de verwachtingen. Genoeg keuze op de kaart, voor ieder wat wils. Service verschilt erg met wie je tafel bediend, de één is top de ander moet ik zelf vertellen wat een wijnarrangement kost, product kennis ontbreekt, en geen idee van de specials had omdat ze daar niets van wist! Twee minpunten zijn, 1. alleen maar keuze uit Franse wijn (als je daar niet van houd) en 2. het oude servies waarvan er stukjes afgebroken waren, ziet er niet uit en is storend. Eten is top maar er zijn nog wat verbeteringspuntjes voor de rest van de zaken.

Gegeten op 21 december 2013

MartinK

Van het weekend gegeten bij Flo waar ik wonderbaarlijk nooit heb gegeten ondanks ik er niet ver vanaf woon en de keuken (klassiek Frans me aanspreekt. Het restaurant probeert eruit te zien als een Franse bistro wat ze goed lukt. Tafeltjes zitten wel erg dicht op elkaar waarmee je makkelijk de gesprekken van je buren kan aanhoren.

Echter aten we wat laat op de avond dus hadden we hier alleen last van in het begin van ons diner. We begonnen met lekker glas champagne en een proeverij van oesters. Als voorgerecht hadden we escargots en lam. Beide overheerlijk. Ook het hoofdgerecht was prachtig (voor mij kreeft en voor mijn vriendin coquilles en langoustines). Als afsluiter een overheerlijk kaasplankje met een mooie port. Waren er punten van kritiek? Ja. De wijnen die werden geadviseerd bij de gerechten vond ik geen sterke keuze. Ik mis dan ook een sommelier in dit restaurant. Veder was de bediening een beetje ruw met het servies en kwamen zo wat onpersoonlijk over.

Al met al wel heerlijk gedineerd.

Gegeten op 27 april 2014

Andre

Flo maakt echt het eten zoals in de echte Flo van Parijs. We komen er graag en het is altijd zeer betrouwbaar en goed, heel goed.
We hadden asperges als hoofdonderwerp en daar hebben ze verrassend goed werk van gemaakt. Complimenten aan de keuken en de jonge dame die ons bediende. Helemaal top.

Gegeten op 21 april 2014

lmanet

Van alle restaurants in Amsterdam is Flo een van onze favorieten. Je eet er goed, een goed glas wijn is er ook en de bediening is vlot en goed. Als hoordgerecht deelden we een stuk Iers rundvlees (rood vlees). De smaak was goed maar mijn disgenoot had het niet erg getroffen- zijn stuk bevatte helaas teveel zenen. Jammer, want verder was het echt prima.

Gegeten op 21 april 2014

annemarie8

Wij hadden van onze zoon een Bongobon gekregen en besloten deze te gebruiken bij Brasserie Flo. We hebben heerlijk gegeten. Mijn man had vooraf de makreel op een salade en ik de steak tartare. Ontzettend lekker allemaal. Ook het brood en de gezoute boter smaakte voortreffelijk. Als hoofdgerecht hadden we de schelvisfilet met pastinaakzalf. Heerlijk, zeker met een glas chardonnay. Als dessert had manlief de creme brulee. Ik zag hem gelukkig worden en genieten en ik had het kaasplankje. Allemaal super. Bij de koffie kregen we een madeleine, vers gebakken want de randjes waren nog knapperig en kleine truffels. De bediening was attent en vriendelijk. Minpuntje is alleen dat de tafels zo dicht op elkaar staan. Toen de buurvrouw, die moeilijk liep, naar het toilet moest hing ze bijna met haar achterwerk in mijn bord. Het zou prettiger zijn als de tafels wat verder weg staan. We hebben een heerlijke avond gehad en komen hier zeker nog eens terug. Ook zonder bongo bon.

Gegeten op 15 maart 2014

Schrijf zelf een recensie over Brasserie FLO Amsterdam in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Brasserie FLO Amsterdam. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.