Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Brasserie FLO Amsterdam in Amsterdam - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 020 890 47 57

Edleeuwen

Lang geleden ooit hier gegeten met een vriend. En toen heb ik erg genoten van de profiteroles. Dus ik dacht laat ik het weer eens proberen. Als voorgerecht de terrine genomen..best wel prijzig, maar wel zoals het hoort. Ik had wel een kritiekpuntje bij het gerecht betreft het briochebrood...hij was heel erg droog, waarschijnlijk oud. Als dessert natuurlijk de profiteroles besteld...je zou denken kan bijna niet fout gaan maar de soesjes waren ook erg droog...misschien ook te oud?? Verder wel een leuke avond gehad.

Gegeten op 16 januari 2015

bosma592

Als je je in een Parijse sfeer wilt wanen zit je bij Brasserie Flo goed. Ruime zaak met een goede akoestiek. De kaart is verassend. De smaak vonden wij goed. Alleen was het voorgerecht (BOUDIN DE CANARD D’ÉLEVAGE, FOIE DE CANARD ET PISTACHES, SALADE CHAUDE DE HARICOTS TARBAIS, CRÈME DE TRUFFE) iets te kou geserveerd. Dat komt de smaak niet te goede. De chokolade BOM is een aanrader, maar bestel hem niet alleen! De aandacht van het personeel liet soms iets te wensen over. Net Parijs dus :) Verder positief!

Gegeten op 18 januari 2015

Aldo1.0

Gisteren gaan eten bij brasserie Flo,
Ontvangst was erg vriendelijk en losjes. Het restaurant zelf is een grote zaak waar je je waant in het buitenland. Obers zien er nog echt als ober uit door de zwart witte kleding en een schort voor.
Vooraf een champagne genomen met creme de cassis, soort Kir Royal. Door de bediende er vriendelijk op gewezen dat dit wel wat duurder is dan de normale, zodat we niet voor een verrassing kwamen te staan.
Vooraf een tarte tartin met witlof en roquefort. Prima.
De hertenbout als hoofdgerecht daarin tegen vond ik wat droog.
Desert was redelijk.
Bediening was vriendelijk, al met al prima om een keer te hebben geprobeerd maar daar blijft het ook wel bij.

Gegeten op 17 januari 2015

CJMR

Zondagmiddag, lunch bij Flo. Heerlijk dat Franse gevoel. Helaas was het erg rustig, maar dat mocht de pret niet drukken. Leuke, attente bediening. Kwaliteit van de lunch was prima. Oesters, een halve kreeft met huisgemaakte mayonaise (ook deze van erg goede kwaliteit), gevolgd door een steak tartaar. Heerlijke wijnen per glas. Zeker geen voordelig adres, maar erg aangenaam. We komen terug!

Gegeten op 11 januari 2015

Janine1903

Laatst bij Flo gegeten. We hadden niet gereserveerd maar dat was geen probleem, we werden hartelijk ontvangen. We waren met z'n 4 en hadden een fruits de mer Royal besteld die in principe voor twee personen is maar waar wij met vier genoeg aan hadden. De schaal was rijk gevuld met verse krab, gamba's, kreeft, oesters etc etc. Erg lekker. De sfeer is rustig maar fijn. Bediening is aardig en grappig. Wij hebben genoten van onze avond. Komen zeker terug

Gegeten op 9 december 2014

Loes

Heerlijk genoten op 1e kerstdag bij Brasserie Flo. Wat een gezellige sfeer ondersteund door een prima, vriendelijk team dat voor een snelle service zorgde. Keurig gedekte tafels en kerstversiering perfect op maat zodat je voelt dat het een speciale dag is! Fijn om 'gewoon' à la carte te kunnen bestellen en niet verplicht te worden tot uitsluitend keuzemenu's.
Verrassend mooi ogende amuse waar je echt trots op kunt zijn (het zag er uit als een plaatje…) en smaakte heerlijk. Maar wat was het nu dat zo oogstrelend op het bordje voor ons werd neergezet? Het gevallen steekje (in het geheel geen uitleg over de amuse), werd bij onze navraag prima toegelicht door één van de andere medewerksters.
Het veelbelovende begin luidde inderdaad een prima vervolg in en tja…je waant je in een Franse brasserie of niet en dus koos Paul voor een voorgerecht van escargots en ik gemarineerde zeebaarsfilets met gambabeignets, groene asperges en gepofte quinoa en yuzuvinaigrette. Gevolgd door een o zo klassieke côte de boeuf en met een allesovertreffend grand dessert met een hele grote "G". Prima witte huiswijn en lekkere cappuccino tot slot. Al met al een goede keus en niet alleen voor de kerstdagen…

Gegeten op 25 december 2014

clearvox

Via online reservering

Het diner was heerlijk, met als highlight het dessert. Vooral de soufflé met fruit! Minpunt was het feit dat de gekozen fles wijn niet goed koud was en wij dus vrij lang moesten wachten op ons eerste glas. Uiteindelijk ter overbrugging een andere wijn per glas besteld om iets te drinken te hebben.

Gegeten op 23 december 2014

SarahL

Via online reservering

Erg lekker Frans eten, met heerlijke wijnen. Echt een aanrader. We hadden het theater menu, vlak voor een voorstelling bij de Kleine Komedie, voor 22,50. Goeie prijs/kwaliteitverhouding.

Gegeten op 22 december 2014

Duvaine

Na een lekkere lunch stond een diner bij Flo op mijn lijstje!
We hebben ons lekker laten verwennen met een 4 gangen menu, heerlijk gegeten maar de bediening laat wel wat steken vallen, zo werd onze wijn steeds niet bijgeschonken, zelfs niet wanneer onze gerechten werden geserveerd ( misschien omdat onze wijn koeler niet naast onze tafel was geplaatst.

Bij het brengen van het kaas plateau kon de bediening niet vertellen welke kazen hierop lagen, dit ging ze vragen in de keuken maar ze is nooit terug geweest om het te vertellen.
Voor een avond met zo'n rekening kun je deze steken naar mijn mening niet laten vallen! Maar ok, vriendelijk waren ze dan wel weer...

Gegeten op 14 december 2014

emiel20

Afgelopen dinsdag (09-12-14) 3-gangen geluncht bij Brasserie Flo. We waren met een groep van 7 personen en werden vriendelijk ontvangen en onze jassen werden keurig aangenomen.

De kaart is behoorlijk uitgebreid, bijna moeilijk om een keuze te maken. Uiteindelijk na de keuzes gevraagd om bijpassende wijnen bij elk gerecht en dit werd netjes verzorgd. Alleen bij het dessert waren sommige combinaties niet helemaal top.

Helaas door te weinig bediening was er bij het hoofdgerecht geen tijd om de wijnen aan tafel per glas in te schenken en werden ze meteen vol geserveerd. (Overigens wel weer een juiste combinatie)

Tot slot werd er nog koffie complet besteld, maar kregen we helaas geen uitleg over de lekkernijen, toch een minpuntje.

Overal gezien een gezellige plek om te eten, maar valt er zeker nog te verbeteren. Het heeft absoluut potentie.

Gegeten op 9 december 2014

Schrijf zelf een recensie over Brasserie FLO Amsterdam in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Brasserie FLO Amsterdam. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.